Meer zon dan wolkquote:Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat het droog is? Het is hier nog steeds koud en grauw.
We blijven door raden.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Voor een man in hotpants wel
Zeg nou wat ie doet!
ik durf nietquote:Op maandag 25 juli 2011 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een man in hotpants wel
Zeg nou wat ie doet!
Is het al genoemd?quote:
THT data gelden alleen als je de verpakking niet opent hèquote:Op maandag 25 juli 2011 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
Marsepein werd niet kleiner geleverd dan 1 kg in emmervormNou ja, dat moet dan maar
Gelukkig houdbaar tot maart 2012
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
Marsepein werd niet kleiner geleverd dan 1 kg in emmervormNou ja, dat moet dan maar
Gelukkig houdbaar tot maart 2012
Onsjes zijn genoegquote:Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Tis nie veel maar er zit weer wat onsjes beweging in
ja van Baukje dacht ikquote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een onzin! Je kan gewoon kleine verpakkingen bij supermarkten en zo kopen
Dat merk bestaat niet meerquote:
Sligro, lieve schatquote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een onzin! Je kan gewoon kleine verpakkingen bij supermarkten en zo kopen
Nee gekkiequote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom moet B ook altijd. Mag ik niet gewoon een vaag verhaal vertellen![]()
Bederf het nou niet voor mequote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
THT data gelden alleen als je de verpakking niet opent hè
echt waarquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat merk bestaat niet meerEn ik vond het altijd zo'n kneuterige gezellige naam
De producten zijn er nog wel, maar heten nu anders. Ik noem het ook allemaal nog steeds Baukje.
Oja, dat moet ik ook nog doenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef borisz het volgende:
Studielink werkt voor de verandering eens normaal mee. Volgend jaar kan er weer gestudeerd worden
.
Nee. Als ik het niet weet, kan ik vanavond niet slapen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom moet B ook altijd. Mag ik niet gewoon een vaag verhaal vertellen![]()
Ik moet helaas ook nog een maandje in het nieuwe collegejaar meepakken, maar da's alleen maar goed, kan ik mijn goedkope woning in Ehv nog een jaartje aanhouden en andere kortingen krijgenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef borisz het volgende:
Studielink werkt voor de verandering eens normaal mee. Volgend jaar kan er weer gestudeerd worden
.
Dat was me ff een stap te ver eigenlijkquote:
Ja of zelf sojasaus fermenterenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was me ff een stap te ver eigenlijk
quote:
Zit dat er niet in dan? Vak plannen is echt de helft van de pret vind ik altijdquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef Vork het volgende:
Bah, een vakantie plannen is veel te leuk. Jammer dat ik het voor volgend jaar zomer moet plannen, ik zou toch graag wat eerder weg willen gaan.
Zeker! Hier wel iig!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Want als je naar de Sligro gaat dan kan je niet ook ergens anders nog iets halen. Ik snap hetquote:
Dat lijkt me nou heel tof om eens te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
als jullie t zo weten kan ik niet meer slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Als ik het niet weet, kan ik vanavond niet slapen.
Juistemquote:Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want als je naar de Sligro gaat dan kan je niet ook ergens anders nog iets halen. Ik snap het
En nu? Toorn gods?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef freecell het volgende:
Iemand nog een toffe rok hebben:
TK Dameskleding S tot XL 2,50!
Laatste plaatje
[..]
Zeker! Hier wel iig!
Ik heb gisteren zo gelachen, we proberen een familiedag te regelen, maar met een broer die maar 2 weken (op 5 jaar) in Nederland is, is het allemaal wel een beetje krap plannen.
Dus heen en weer gebel. Zegt mijn schoonzus dat mijn ouders met mijn oudste broer hadden gebeld, maar dat die een beetje mat klonk door de foon en dat hij vast moe was.
Dus ik bel later met mijn (erg vrolijke oudste broer) dus ik: en mama vond je zo mat klinken vandaag aan de telefoon
En hij: ja, ik stond in de bios, in de pauze, dat kan ik toch niet tegen mama zeggenOp zóndag!
Ik heb zo hard gelachenMijn grote broer, die 16 jaar ouder is dan ik durft dat dus ook niet ROFL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |