Nou, dat helptquote:Op zondag 24 juli 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Met mijn Humax kan ik nu al dingen voor 2025 programmeren....
Ja is waarquote:Op zondag 24 juli 2011 23:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, daar hebben wij niet zo veel aan verder he
Idee heb ik ook, maar ik neem altijd vanuit de tv guide op en die gaat niet zover, Eens even zoeken waar de andere opties zitten.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja is waarMaar lijkt mij dat de moderne opneemdingen wel ver vooruit kunnen. Trouwens onze oude videorecorder ook al trouwens
.
Oh bullocks, jaquote:Op zondag 24 juli 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Daar worden ze nooit neergezet ivm rechten en zo helaas..
Handmatig programmeren kan ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:21 schreef TAV74 het volgende:
Idee heb ik ook, maar ik neem altijd vanuit de tv guide op en die gaat niet zover, Eens even zoeken waar de andere opties zitten.
Is het een goede serie ja?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
We gooien er zo nog maar een Deense Dem som Draeben tegenaan.
Ja, maar ik moest even zoeken, handleiding downloaden hielp welquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Neuh, ik vertrouw op dat van mijn lieftallige assistent wederhelft
Hebben pas 1 aflevering gezien.quote:
maar is het ook echt leuk? Goed geacteerd, leuke verhaallijn, spannende plots.. dat soort dingen?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben pas 1 aflevering gezien.
Het zijn allemaal op zichzelf staande afleveringen (met wel dezelfde hoofdpersonen), dus niet zoals bij Forbrydelsen een vervolg-gedoe.
Na de 2e bekeken te hebben meld ik er meer over.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
maar is het ook echt leuk? Goed geacteerd, leuke verhaallijn, spannende plots.. dat soort dingen?
Okido, ik ben benieuwd naar je oordeelquote:Op zondag 24 juli 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Na de 2e bekeken te hebben meld ik er meer over.
Het gegeven is wel leuk (kijken in de brein van misdadigers) en ik vond ze de eerste aflevering wel overtuigend acteren.
"Manlief", "Vriendlief", "Kindlief".quote:
Het maasjongetjequote:Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Vrijdag tot zondag. Gooi me maar in de Maas.![]()
Inclusief de oom die mij vorig jaar voorstelde om wat boeken te lezen over de Chinese cultuur waarin beschreven staat hoe belangrijk het is om je ouders lief te hebben opdat ik zou begrijpen dat ik wat vaker naar huis moet bellen.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Inclusief de oom die mij vorig jaar voorstelde om wat boeken te lezen over de Chinese cultuur waarin beschreven staat hoe belangrijk het is om je ouders lief te hebben opdat ik zou begrijpen dat ik wat vaker naar huis moet bellen.![]()
Ik vroeg hem toen of hij destijds zijn vrouw had versierd met een boek uit de bibliotheek met versiertips en of dat geholpen had. Het sarcasme ontging hem.
Da's fijn!quote:Op maandag 25 juli 2011 06:39 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGewicht gaat weer langzaam omlaag
I like it
Ja. Ben er helemaal blij mee weerquote:
Mijn moordende wasmachinequote:
Vet, wellicht kunnen we jullie dan blij maken met de eerste serie van Varg Veumquote:Op maandag 25 juli 2011 01:32 schreef golfer het volgende:
Oh ja, Sun en Tav: Den som Draeber was leuk, qua tweede aflevering.
Je mot er even inkomen, maar dan wordt het nog wel wat.
Als jullie binnenkort weer eens langskomen kunnen jullie die DVD-'s meenemen.
oh leuk feestje, jammer van het weer.. Met mij ook alles ok, relaxed aan het werk.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
Zeker. Eindelijk weer een beetje opgewarmd na het Day at the Park feestje van zaterdag.
en met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |