en vooral dr eigen schuld, t interesseert me werkelijk waar geen ene moer, liever dat 91 gevalletjes Winehouse doodgaan dan de Noren van gisterquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:49 schreef MissHobje het volgende:
Ze kon wel aardig zingen (als ze ok was, nuchter en blij geloof ik, alleen dat kwam niet zo vaak voor) verder.. tja jong natuurlijk!
gunnen is een groot woord, maar rouwig/geschokt/whatever? nee. Ze heeft tig kansen gekregen en verspeeld tja dat is dan de keuze die je maakt hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:52 schreef freecell het volgende:
Nouja, dat is net zo oud als ik ben.
En dat gun ik echt niemand, eigen schuld of niet.
Ja, dat is ook een manier van ernaar kijken...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gunnen is een groot woord, maar rouwig/geschokt/whatever? nee. Ze heeft tig kansen gekregen en verspeeld tja dat is dan de keuze die je maakt he
ach ze heeft genoeg jhulp gekregen maar als je t niet aan wilt nemen dan is dit hetgeen dat jezelf in d hand werktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een manier van ernaar kijken...
Volgens mij was het meer een draagkracht vs draaglast probleem...
Ik heb op m'n 16e ook genoeg hulp aangeboden gekregen, maar belande toch in een gesloten inrichting...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ze heeft genoeg jhulp gekregen maar als je t niet aan wilt nemen dan is dit hetgeen dat jezelf in d hand werkt
ik blijf bij mn standpunt mbt amy, eigen schuld dikke bultquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 16e ook genoeg hulp aangeboden gekregen, maar belande toch in een gesloten inrichting...
Moet zeggen dat het nog aardig wat energie kostte om daar weer uit te komen.
Ja, en daarna belandde je dan ook nog eens op Fok!. Zie daar ook maar eens aan te ontsnappen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb op m'n 16e ook genoeg hulp aangeboden gekregen, maar belande toch in een gesloten inrichting...
Moet zeggen dat het nog aardig wat energie kostte om daar weer uit te komen.
Hopeloosquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en daarna belandde je dan ook nog eens op Fok!. Zie daar ook maar eens aan te ontsnappen.
Dat mag je vindenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik blijf bij mn standpunt mbt amy, eigen schuld dikke bulten van mij mogen liever al die winehouse gevalletjes sterven dan de onschuldige Noren van gister
waardevol ja. maar ik vind het ene mensenleven toch inderdaad wat waardevoller dan het ander, ligt er net aan wat die persoon met het leven doet, en amy heeft haar leven en kansen flink verneuktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Hopeloos
[..]
Dat mag je vindenIk vind een mensenleven altijd waardevol.
Wel aardig zingen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:49 schreef MissHobje het volgende:
Ze kon wel aardig zingen (als ze ok was, nuchter en blij geloof ik, alleen dat kwam niet zo vaak voor) verder.. tja jong natuurlijk!
Dat kan je toch niet vergelijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik blijf bij mn standpunt mbt amy, eigen schuld dikke bulten van mij mogen liever al die winehouse gevalletjes sterven dan de onschuldige Noren van gister
jawel, dat zie je toch?quote:
Absoluut Bluezz, ik was staggered toen ik haar voor het eerst hoorde. Ik geloof wel dat het haar lot is; ten onder gaan onder de roem. Toch jammer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:10 schreef Bluezz het volgende:
Wel aardig zingen?![]()
Dat is een understatement. Ze had een soul in haar stem echt een talent, die timing dat geluid
Maar de vrouw zelf, zo triest
Daar ziet ze er best goed uitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:14 schreef golfer het volgende:
Gisteren stond ze nog (nuchter, zeggen ze) op een podium:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-nuchter-podium.html
dan heeft ze "de schade" na het optreden zeker iets te goed ingehaaldquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:14 schreef golfer het volgende:
Gisteren stond ze nog (nuchter, zeggen ze) op een podium:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-nuchter-podium.html
speculatie op dit momentquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan heeft ze "de schade" na het optreden zeker iets te goed ingehaald
absoluut waar en ook al heeft ze gister niks gebruikt is het hoogstwaarschijnlijk nog indirect de oorzaak van dr doodquote:
Jupquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk gewoon een heel tragisch leven met een tragisch jong einde.
well shoot me maar zo werkt dat voor mijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:35 schreef freecell het volgende:
Begrijp me goed, ik heb om Noorwegen wel zitten janken en ga dat om Amy duidelijk niet zitten doen, maar ergens prikt het dat leven blijkbaar ingedeeld wordt op waarde...
vast wel maar dan denken we daar dus anders over, so be itquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:44 schreef freecell het volgende:
Ja en ik ben jong en onschuldig en groen en heb vast nog nooit iemand verloren in mijn perfecte wereldje
*noteert voor het spotten van steers family naar zookeeper gaan volgende week*quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, ga ook eens een keer naar de film zonder dat er doden vallen
HoiZookeeper is een leuk filmpje voor met de familie. En ik ga gelijk Amy Winehouse liedjes luisteren via Spotify, dat doen mensen toch? En de CD persen zullen dit weekend wel overuren draaien.
En is de mensch wel gemaakt om zulks een celebrity te zijn? Uiteindelijk voel je je toch wel nietig.
Een CD van de rapperquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Trouwens Steer, mn blowbuurvrouw kwam gister langs om te vragen of ze 50 cent mocht lenen![]()
geen idee waarom maar heb t dr geleend en kreeg t vanavond terug
Eigen schuld. Had ie maar niet zoveel moeten spuiten en slikken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:30 schreef borisz het volgende:
Magere Hein heeft het druk. Johnny Hoes overleden. 94.
laat mensen lekker een afwijkende mening hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigen schuld. Had ie maar niet zoveel moeten sluiten en slikken.
ook wel zielig voor z'n ouders.
Hoeft ook niet hoor. Inlevingsvermogen is niet iedereen gegeven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
amy dood, i still don't give a shit
euhm volgens mij heb ik ergens gezegd dat het kut voor dr familie is maar dat ook het enige is voor wie ik t sneu/erg vind dus flikker een eind op dat ik geen inlevingsvermogen hebquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor. Inlevingsvermogen is niet iedereen gegeven.
Och, ik heb zo'n vermoeden dat veel mensen wel denken als jij hierin hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
laat mensen lekker een afwijkende mening hebbenamy dood, i still don't give a shit
ah is het "ik heb iets tegen memo"-uurtje weer begonnen? ik weet best dat je me niet mag, en dat je me niet snapt, prima maar ik mag een andere mening hebben dan jij, Ik sta volledig achter mijn posts. maar ga niet zeggen dat ik geen inlevingsvermogen hebquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:48 schreef golfer het volgende:
Tuurlijk Memo....lees je eigen teksten nog maar eens terug. Inderdaad ergens tussen al je negatieve gedoe door staat een vaag zinnetje dat het 'misschien wel een opluchting voor haar familie' is en verder ben je alleen maar bezig in de trend van eigen schuld, dikke bult.
En opflikkeren doe je zelf maar.
dit was overigens de post, staat duidelijk in erg voor die familiequote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel, dat zie je toch?ja sorry ik voel gewoon geen greintje medelijden/rouw whatever voor dit gebeuren, ja voor de familie maar goed die familie had het al jaren moeilijk, dit is misschien voor hen eerder "een opluchting"
ik heb golfer meerdere keren irl gezien ja, en ik word niet graag vals beschuldigd dat ik geen inlevingsvermogen heb, nee, maar ik heb t recht om mijn eigen mening te hebben ook al is dat wellicht niet de mening die golfer heeftquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:33 schreef AnneX het volgende:
goh, ik ben verbaasd : wat doen golfer en Memo naar tegen elkaar !?
Hebben jullie elkaar wel eens ontmoet cq gesproken?
Kom op - iedereen reageert wel eens harder / cynischer dan een ander op sommige
berichten.
hé Krakke - natuurlijk heb je een niet digitaal leven.
/ wat ben je die 12 uur wezen doen dan? /aaagje ( dementerend.
Ik vind Scarlett wel lekker, en ik vind de Hypnose flesjes altijd wel mooiquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vroeg je al heel de tijd iets over mn nieuwe geurtjes
ja erg hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Scarlett wel lekker, en ik vind de Hypnose flesjes altijd wel mooi
Envoor de gift verpakkingen die goeikoper zijn dan de flesjes zelf
Ik was op bezoek bij iemand in Enschede. Lang niet gezien. En 4 uur in de trein gezeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:33 schreef AnneX het volgende:
goh, ik ben verbaasd : wat doen golfer en Memo naar tegen elkaar !?
Hebben jullie elkaar wel eens ontmoet cq gesproken?
Kom op - iedereen reageert wel eens harder / cynischer dan een ander op sommige
berichten.
hé Krakke - natuurlijk heb je een niet digitaal leven.
/ wat ben je die 12 uur wezen doen dan? /aaagje ( dementerend.
Kijkshop heeft vaak goedkope losse flesjes geurenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja erg hebij de V&D flesje hypnose eau de parfum was 53 dacht ik, giftset 37.50
scarlett was iets van 38 los, 25 voor giftset
die zit niet in centrumquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijkshop heeft vaak goedkope losse flesjes geuren
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:37 schreef borisz het volgende:
Ik moest lachen
Jeroen Krabbe schijnt nu overspannen te zijn.
.
Stokoud dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo'n jonge vrouw, maar 1 jaar ouder dan ik
Ja, 2 x 2 en nee, treinen zitten niet lekker. De plastic kuipstoeltjes in de bus dan weer wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef AnneX het volgende:
Jeu - je bedoelt 2 x 2 uur ? Dan nog een hele zit.
Gaat dat je goed af?
Heeft Steer 21-22-23 ook je foon gereanimeerd ?
Maar hoe kwam hij aan een wapenvergunningquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:05 schreef borisz het volgende:
Noorwegen wordt zieker en zieker, die gast heeft dus alles online gezet. Film en document waarin hij alles gedetailleerd beschrijft.
Als er een dode was dan kwam vaak Jeroen Krabbe in beeld voor de mooie woordenquote:
Niet te geloven....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:05 schreef borisz het volgende:
Noorwegen wordt zieker en zieker, die gast heeft dus alles online gezet. Film en document waarin hij alles gedetailleerd beschrijft.
je weet, no pain no gain. en zorg dat je na de training goed eet als je de spieren wilt opbouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
*klikt*
Dit juweeltje gaat slapen, morgenochtend weer gewichtjes heffen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
*klikt*
Dit juweeltje gaat slapen, morgenochtend weer gewichtjes heffen![]()
![]()
Johquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef z80 het volgende:
[..]
je weet, no pain no gain. en zorg dat je na de training goed eet als je de spieren wilt opbouwen.
Ze zijn een documentje kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar hoe kwam hij aan een wapenvergunning![]()
En waarom wist de Noorse GGZ hier niet van.![]()
Ok.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:53 schreef borisz het volgende:
Een of andere manier boeit die regen mij niet deze zomer. Vakantie gevoel is er ook niet. Zal daar aan liggen.
Dat kan ik me voorstellen. Nou gelukkig maar voor jou, heb je er nu ook geen blues van.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:09 schreef borisz het volgende:
Heb nog een scriptie af te ronden en ben daar nog wel even mee bezig. Denk dat ik de laatste weken van augustus nog er even tussen uit ben, vandaar nog geen vakantiegevoel.
Hij heeft op de WoW forums ook een mooi pareltje aan conservatief gedrag achter gelatenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
't was een Isa, want hij speelde WoW
Zou 'ie in de gevangenis ook mogen spelenWordt afkicken waarschijnlijk
Ik heb gelukkig altijd wel die Bluezzquote:Op zondag 24 juli 2011 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Nou gelukkig maar voor jou, heb je er nu ook geen blues van.
(dagboek van dhr. Moordenaar)quote:I just bought Modern Warfare 2, the game. It is probably the best military simulator out there and it’s one of the hottest games this year. I played MW1 as well but I didn’t really like it as I’m generally more the fantasy RPG kind of person – Dragon Age Origins etc .and not so much into first person shooters. I see MW2 more as a part of my training-simulation than anything else. I’ve still learned to love it though and especially the multiplayer part is amazing. You can more or less completely simulate actual operations.
Ik begreep inmiddels dat zijn account op WoW een zorgvuldig voorbereide maskerade was. Onderdeel van zijn meerjarenplan voor de Christelijke Revolutie tegen de Moslims & Andere Zondaars.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft op de WoW forums ook een mooi pareltje aan conservatief gedrag achter gelaten
Mensen die met hem speelden (hij was zo'n hardcore speler, niet iemand die af en toe eens kwam spelen zoals ik atm) waren ook in shock omdat het zo'n aardige vent was.
Z'n account is overigens verwijderd van WoW![]()
quote:Op zondag 24 juli 2011 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig altijd wel die Bluezzom mij heen om het herfstleed te verzachten.
Het is bijna eng om te zien hoeveel jarenlange voorbereiding die gek er aan gespendeerd heeft.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik begreep inmiddels dat zijn account op WoW een zorgvuldig voorbereide maskerade was. Onderdeel van zijn meerjarenplan voor de Christelijke Revolutie tegen de Moslims & Andere Zondaars.
Door zich voor te doen als WoW-verslaafde, kon hij zich weekenden terugtrekken op zijn farm, waar hij de bommen construeerde uit kunstmest (daartoe zette hij een fruit- en groenteteeltbedrijf op). In zijn 'Manifest' (te vinden op internet) vertelt hij hoe je mensen wijs kan maken dat je als WoW-verslaafde een paar uur per dag niet bereikbaar zou zijn. Inmiddels kon je dan dus lekker knutselen in je schuurtje.
O wat een idiotie golfer.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is bijna eng om te zien hoeveel jarenlange voorbereiding die gek er aan gespendeerd heeft.
En oh ja...z'n extremistische geloofsgenoten op Stromfront veroordelen hem, maar dan alleen omdat ie pro-Israël schijnt te zijn geweest en dus zo'n foute zionistische jodenliefhebber te zijn.
Inderdaad! En dat al meer dan 10 jaar lang. Je gaat bijna denken dat het door de aanslag op het WTC kwam, ook net bijna 10 jaar geleden.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:56 schreef golfer het volgende:
Het is bijna eng om te zien hoeveel jarenlange voorbereiding die gek er aan gespendeerd heeft.
Ik denk ook nog steeds dat de overgrote meerderheid van mensen 'goed' is. Af en toe staan dit soort personen op en die moet je maar nooit tegenkomen. Slaap lekkerquote:Op zondag 24 juli 2011 02:10 schreef golfer het volgende:
Ik ga maar weer eens, een beetje goedgelovig en het beste in de mensheid vertrouwende, proberen een slaapje te doen.
Ik wil gewoon nog steeds niet dit soort gekken als maatstaf nemen en mijzelf wapenen er tegen..
Goeiemorgen!quote:Op zondag 24 juli 2011 08:20 schreef freecell het volgende:
Wij hebben geen tv en normaal vind ik dat geen probleem, maar nu had ik wel iets van 'hmmm'
Maar, ik bedacht me vanmorgen. Is het vanaf een bepaalde leeftijd niet handig om toch journaal te kijken met de kinderen? Ze zijn nog wat jong, maar als ze wat ouder zijn?
Mogguhquote:Op zondag 24 juli 2011 08:20 schreef freecell het volgende:
Wij hebben geen tv en normaal vind ik dat geen probleem, maar nu had ik wel iets van 'hmmm'
Maar, ik bedacht me vanmorgen. Is het vanaf een bepaalde leeftijd niet handig om toch journaal te kijken met de kinderen? Ze zijn nog wat jong, maar als ze wat ouder zijn?
Eigenlijk is het een normaal natuurlijk gevolg dat het nu zo nat is. Door de lange warme & droge periode in het voorjaar is het zeewater extra opgewarmd wat veel neerslag geeft bij een lagedrukgebied.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve mensen, waarom zijn jullie niet depressief van dit weer? Het is verdorie hoogzomer en de verwarming moest hier vanavond aan.
Rennend door de regen naar de supermarkt. Tuinplanten die van hun voetjes rotten. Om vier uur de lampen aan boven de tafel. Met een jas over het hoofd de tuin in om kruiden voor het avondeten te plukken. Was die niet wil drogen. Ben ik nou de enige die dit volstrekt onacceptabel vindt?
En het blijft voorlopig zo, naar het schijnt. Een maand lang nagenoeg permanent regen, hebben we straks achter de rug. Volgens mij is zelfs de herfst niet zó naargeestig.
Je kan vast het jeugdjournaal vinden bij uitzending gemist en zoquote:Op zondag 24 juli 2011 08:28 schreef freecell het volgende:
Ja, precies, dat hadden wij ook en dat vind ik ook wel erg ok.
Maargoed, daar ga ik niet speciaal een tv abbo voor aanschaffen, aangezien het ook wel gestreamed word...
Ik dacht dat je wilde.....quote:Op zondag 24 juli 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Help help! Niet zingen!Waarom moet ik naar bed?
Goeie Tip Annie!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Freecell: Nederland 1/2/3 moeten altijd beschikbaar blijven voor iedereen, zonder dat je een abonnement hoeft af te sluiten. Het enige dat je moet vinden is een antenne (zoals Digitenne) om het signaal uit de lucht te pakken. Het analoge signaal is al een paar jaar uit de lucht.
Bij Digitenne kun je via Free to Air dus alleen Nederland 1, 2 en 3 en RTV Noord (regionale zender) gratis ontvangen. Zo'n decoder kun je vast wel van marktplaats halen voor 10 euro.
Of een nieuwe, voor 9 euro. Het voordeel is dat je niet in de verleiding komt voor de rest van het abonnement omdat zo'n ding geen smartcard kan uitlezen. Mocht je er zelf naar op zoek willen, ooit, het sleutelwoord om op te zoeken is: DVB-T antenne.
Veel mensen gebruiken de tv als babysit. Maar het lijkt mij dat het voor de ontwikkeling beter is dat kinderen andere dingen doen dan continue tv-kijken.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[me=Bluezz] schud topic wakker
[/me]
Goeie Tip Annie!
Bij Babi J. staat de hele dag de TV aan, in het begin baby tv (grotendeels dan en afgewisseld met baseball) en nu weer een ander kindertv programmaIk ga me nergens mee bemoeien maar het lijkt me dat ipv dat het achtergrond behang is het ook erg kan afleiden in je concentratie
Hier kijken we gericht naar de dingen die we echt willen en hij gaat uit als er niks is. Zappen doen we nooit (meer)
Koters moeten getraind worden zodat ze direct een TV op hun kamer moeten hebbenquote:Op zondag 24 juli 2011 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel mensen gebruiken de tv als babysit. Maar het lijkt mij dat het voor de ontwikkeling beter is dat kinderen andere dingen doen dan continue tv-kijken.
Voor Groningen staat de voorspelling voorlopig nog op dagelijks 70-95% kans op neerslag en 12-17 graden. Alleen woe en do mogelijk een piepklein zonnestraaltje.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een normaal natuurlijk gevolg dat het nu zo nat is. Door de lange warme & droge periode in het voorjaar is het zeewater extra opgewarmd wat veel neerslag geeft bij een lagedrukgebied.
Komende week moet het toch aardig weer worden met een graad of 20 en af en toe een bui.
Hopelijk is het in Augustus wat beter.
/Kaas Pelleboer
Ja!quote:Op zondag 24 juli 2011 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook niet en dan begrijp je het beter.
Maar het blijft fucking stom
Over een weekje is het droogquote:Op zondag 24 juli 2011 12:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ja!![]()
* krakkemieke toch nog een was ophangt
Hier ook, het hangt in de tocht.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Over een weekje is het droog![]()
Hier valt dat overigens nog wel mee met dat natte weer, ik hang het op in het kleine kamertje waar altijd het raam op een kiertje staat en de deur open...
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook niet en dan begrijp je het beter.
Maar het blijft fucking stom
Grappig
Opnieuw Goudquote:Op zondag 24 juli 2011 13:20 schreef borisz het volgende:
Nu maar eens kijken naar de WK Zwemmen: 4x100m dames vrije slag.
Zo is het! En het klinkt heerlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:50 schreef AnneX het volgende:
Poesie albums... ergens ligt er nog één in de kast.
Ook een rage geweest.
Zojuist de tonijnkoekjes voorbereid - die staan nu in de koelkast op te stijven.(??)
Daarbij gegrilde aubergine met verse kruiden en yoghurtsaffraandip. http://weblogs.nrc.nl/thu(...)yoghurtsaffraansaus/
Vooraf de dalsoep van gister.
Eens kijken of het de schoonouders smaakt.
Ik heb ze wel voorbereid dat de bloemen van moeders hier en daar in huis staan.
liever dan in de container voor honderden euri.
Oww.. dat heb je soms.. Ik ga morgen weer. Schrok gister van de weegschaalquote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slechte workout gehadVoelde me moe
Dinsdag weer
Dat snap ik ergens ook welquote:Op zondag 24 juli 2011 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
callcenter werk ain't my cup of tea
Moet het?quote:
dat heb ik allemaal meermalen in een paar dagen als nog bijna-klant ervarenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
er is geen band met collega's, continue op je kont met een headset op je hoofd, we KUNNEN eigenlijk niks doen voor een klant, want we mogen niks. Vandaag iemand doorverbonden: kreeg op mn donder, waarom ik het deed, ik: klantvriendelijk zijn?? maar nee ik moet klant zeggen terug te bellen en dan de keuze-opties doorgeven etc. Is er serieus iets aan de hand en wil er iemand anders gesproken worden, KAN niet. Monteur in plannen met een stalen gezicht zeggen dat over 3 weken de eerste mogelijkheid is en dat jij echt niks anders kan doen (is ook zo) maar je kan ook klant niet aan hogerop doorverbinden oid (doorverbinden kan alleen dus naar afd, tv ipv internet etc)Ze beginnen ook steeds meer te hameren op sale erbij, heb vanaf begin geroepen dat ga ik echt niet doen. Maar er is qua bijbanen erg weinig te doen hier, helaas
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja en de weegschaal zei vanochtend weer 70.6 hoor, maar zo schommel ik mooi nog een beetje naar beneden
mja nou precies, ik WIL een klant helpen maar ik KAN en MAG gewoon niksquote:Op zondag 24 juli 2011 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat heb ik allemaal meermalen in een paar dagen als nog bijna-klant ervaren
Ik zou hier ook niet gelukkig van worden zegquote:Op zondag 24 juli 2011 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
er is geen band met collega's, continue op je kont met een headset op je hoofd, we KUNNEN eigenlijk niks doen voor een klant, want we mogen niks. Vandaag iemand doorverbonden: kreeg op mn donder, waarom ik het deed, ik: klantvriendelijk zijn?? maar nee ik moet klant zeggen terug te bellen en dan de keuze-opties doorgeven etc. Is er serieus iets aan de hand en wil er iemand anders gesproken worden, KAN niet. Monteur in plannen met een stalen gezicht zeggen dat over 3 weken de eerste mogelijkheid is en dat jij echt niks anders kan doen (is ook zo) maar je kan ook klant niet aan hogerop doorverbinden oid (doorverbinden kan alleen dus naar afd, tv ipv internet etc)
Ze beginnen ook steeds meer te hameren op sale erbij, heb vanaf begin geroepen dat ga ik echt niet doen. Maar er is qua bijbanen erg weinig te doen hier, helaas
ik heb op een concrete, openstaande vacature gereageerd, wel andere afdeling: keukensquote:Op zondag 24 juli 2011 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Memo, ik begrijp heel goed dat als je echt mensen wilt helpen je je niet fijn voelt in een baan waar je dat wordt belemmerd van hoger handIk hoop dat IKEA Heerlen mensen zoekt
(daar heb je plenty of ervaring!)
Maar, maar...... het regentquote:
In het trappenhuis is het droog : kun je de trap op/aflopen.quote:
ik red het zo prima, de vacatuire bij ikea is 12 uur, maar ik ken ikea, volop mogelijkheden om extra te werken, ideaalquote:Op zondag 24 juli 2011 16:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
In het trappenhuis is het droog : kun je de trap op/aflopen.
Geen paraplu nodig.
OK Memo : ik begrijp het.
Zeker als je nu uren wilt maken ( en geld verdienen) voor volgend studiejaar.
De boot staat klaar en de buren gaan zo 3 weken zeilen in Fr.
Dat had ik ook, maar ik ga me toch ff aankleden en dan een wandeling doenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag uitgeroepen tot Pyamadag
Niet letterlijk, maar wel zo ongeveer. Tour kijken, vanavond zomergasten, wat lekkere dingen eten tussendoorquote:Op zondag 24 juli 2011 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag uitgeroepen tot Pyamadag
Ha, gisteren reeds voorspeld.quote:Wereldwijde run op muziek Amy Winehouse
Succesalbum Back To Black op nummer één iTunes Charts in diverse landen
http://www.nu.nl/muziek/2(...)k-amy-winehouse.html
Wij hebben een kippetje van de poelier die zo de oven in gaatquote:Op zondag 24 juli 2011 16:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar wel zo ongeveer. Tour kijken, vanavond zomergasten, wat lekkere dingen eten tussendoorJe moet er toch wat van maken
Echt? Wat knapquote:
Joggingbroek en slobbertruiquote:Op zondag 24 juli 2011 16:07 schreef Bluezz het volgende:
We zijn wel aangekleed heur, alleen we noemen het pyamadag
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:10 schreef TAV74 het volgende:
Joggingbroek en tshirt en dik fleecevest slobbertrui
Ik snap dat ook niet inderdaad, als ik een artiest/band goed vind heb ik het al, als ik er niets mee heb hoef ik het ook niet als ze omvallen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik had alle 2 de albums al van La Winehouse.
En ook een paar van Brood (+ 2 neppe schilderijkes)
En ook eentje van Nirvana.
Maar dan alles wel ver vóór hun dood
Ik vind het zo raar dat je het dan ineens gaat kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je moet wel de eerste editie van de CD hebben, de heruitgave, de mixed edition, de remixed edition, het album is zoveel jaar editie, en de na de dood editiequote:Op zondag 24 juli 2011 16:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet inderdaad, als ik een artiest/band goed vind heb ik het al, als ik er niets mee heb hoef ik het ook niet als ze omvallen.
Ja he? En het viel me op dat er gezegd werd dat jeugdzorg t/o moeder Nel staat ipv naast haar.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
heb die docu net ff bekeken bluezzinteressant
Weet van iemand die zelf in de jeugdzorg werkt wel dat het een vrij eenzijdig belichtte docu is. Wat dat betreft jammer dat jeugdzorg idd niet mee heeft willen werken..quote:Op zondag 24 juli 2011 16:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he? En het viel me op dat er gezegd werd dat jeugdzorg t/o moeder Nel staat ipv naast haar.
Ik was het er (gebaseerd op wat ons voorgeschoteld werd) wel mee eens... ook een teken aan de wand dat Jeugdzorg niet wilde meewerken.
jeugdzorg doet daar rare dingenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he? En het viel me op dat er gezegd werd dat jeugdzorg t/o moeder Nel staat ipv naast haar.
Ik was het er (gebaseerd op wat ons voorgeschoteld werd) wel mee eens... ook een teken aan de wand dat Jeugdzorg niet wilde meewerken.
dan zou je toch juist mee willen werken om die eenzijdigheid tegen te spreken? ik vind dit allemaal maar raar vanuit kant jeugdzorg hoor. Ik zeg niet dat bureau jeugdzorg niets goed doet ofzo maar ik vind dit wel opmerkelijk allemaalquote:Op zondag 24 juli 2011 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weet van iemand die zelf in de jeugdzorg werkt wel dat het een vrij eenzijdig belichtte docu is. Wat dat betreft jammer dat jeugdzorg idd niet mee heeft willen werken..
ja anders wist ik die dingen niet, daar staat in dat die oudste 2 vastzitten, de rest niet meer onder toezicht staat en dat dat ze uit ouderlijk gezag wordt ontheft van dat ene meisjequote:Op zondag 24 juli 2011 17:10 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie de aftiteling ook helemaal gekeken?
jaquote:Op zondag 24 juli 2011 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
Laatst een docu gezien op TV over begeleid wonen, van jonge 'niet al te slimme' echtparen met een kind. Afschuwelijk voor de kinderen om met zulke ouders opgezadeld te worden. De instanties doen op zich wel hun best, nemen soms rare beslissingen, maar de waarheid zal wel in het midden liggen.
Niets mis mee overigens om de zwakkeren in de samenleving wat te helpen, maar soms als ik die ouders zie, denk ik van:liever niet
Zelfde programma gezien?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jadie docu was ook erg boeiend "machteloos" 2delen
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
blijkbaardoor jou drink ik nu overigens de gouden cola ipv rode
Overigens wel een treffende titel. Zou graag met een tijdmachine terug in de tijd gereisd zijn en de ouders beide laten steriliseren, maar helaasquote:Op zondag 24 juli 2011 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jadie docu was ook erg boeiend "machteloos" 2delen
Cola met cocainequote:Op zondag 24 juli 2011 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]caffeine en suiker hebbie helemaal niet nodig in de Cola, zeg ik dan maar
op een gegeven moment zeggen die gezinsvoogden enzo ook dat ze maar wat graag die vrouwen zoudemn laten steriliseren maar dat, dat helaas niet aan hen is om te bepalenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Overigens wel een treffende titel. Zou graag met een tijdmachine terug in de tijd gereisd zijn en de ouders beide laten steriliseren, maar helaas
Je zet wel een leven op aard, jah.
Ja, ik had ook liever sucralose gezien ipv aspartaam/acesulfaam-Kquote:Op zondag 24 juli 2011 17:27 schreef TAV74 het volgende:
Light cola, cafeïne vrije cola... Het is allemaal niet lekker wat mij betreft
En dat Kevin 2 zelfmoordpogingen heeft gedaan. Zo triest hequote:Op zondag 24 juli 2011 17:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ja anders wist ik die dingen niet, daar staat in dat die oudste 2 vastzitten, de rest niet meer onder toezicht staat en dat dat ze uit ouderlijk gezag wordt ontheft van dat ene meisje
ja maar zoals ik al zei die oudste jongens hebben gewoon veel shit gehad door de vader vooral denk ikquote:Op zondag 24 juli 2011 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dat Kevin 2 zelfmoordpogingen heeft gedaan. Zo triest he
Die hebben wij ook altijd.. niks mis mee om af en toe een glaasie van te drinken toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
nee ik heb deze
[ afbeelding ]
das geen zero
Ja, zo te horen wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar zoals ik al zei die oudste jongens hebben gewoon veel shit gehad door de vader vooral denk ik
met de kleintjes en mama ging t wel aardig, en die rap ook van de oudste voor de moeder, jammer dat ie dan n jaar later een gewapende straatroof pleegtquote:
kinderen neem je niet steerquote:Op zondag 24 juli 2011 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
Door de CUL SC durf ik later geen kinderen meer te 'nemen'
Dan koop je ze toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
Door de CUL SC durf ik later geen kinderen meer te 'nemen'
Verkeerde vriendjesquote:Op zondag 24 juli 2011 17:37 schreef Memento-Mori het volgende:
met de kleintjes en mama ging t wel aardig, en die rap ook van de oudste voor de moeder, jammer dat ie dan n jaar later een gewapende straatroof pleegt
Of je laat het zoquote:Op zondag 24 juli 2011 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
oh heeft iemand please een idee? weet het echt echt niet
heb nu fles whisky voor zwager en fles baileys voor zus en moet nog iets lekkers. zwager houdt van zoet, zus van hartig. heeft iemand pls een idee? high tea thuis gaat niet voor 2 man...
Ik zou het zo laten?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
heb nu fles whisky voor zwager en fles baileys voor zus en moet nog iets lekkers. zwager houdt van zoet, zus van hartig. heeft iemand pls een idee? high tea thuis gaat niet voor 2 man...
nah ik wil nog iets voor ze. iets lekkers want ze hebben me allebei zo goed geholpen. ouders neem ik mee uit eten, weet nog steeds niet waar maar ik heb nog even voor ik er echt in zitquote:Op zondag 24 juli 2011 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of je laat het zo
Hoeft niet per se 50 EUR uit te geven in één setting, zwager/zus zijn allang blij dat je ze wat geeft.
Geweldig.....alle ellende van politie-inzet bij evenementen komt grotendeels bij bij de voetbal vandaan en die krijgen dan geen rekening terwijl evenementen als SAIL en ook een Zomercarnaval netjes de eigen politie-inzet mogen betalenquote:Voor openbare evenementen waarbij bezoekers zich mengen met de lokale bevolking (Sail Amsterdam, het zomercarnaval in Rotterdam) geldt dat 50% van de kosten voor politie-inzet wordt doorberekend. Evenementen met een bijzonder maatschappelijk, historisch, cultureel of sportieve betekenis als de intocht van Sinterklaas of de viering van Bevrijdingsdag worden gevrijwaard. Een andere uitzondering wordt gemaakt voor jaarlijks terugkerende competitieve evenementen die door NOC*NSF en de daarbij aangesloten organisaties worden georganiseerd. In de praktijk betekent dit dat voor politie-inzet bij risico-evenementen als competitievoetbal geen kosten in rekening worden gebracht terwijl organisatoren van culturele evenementen wel moeten betalen.
Zo laten en een keer uitnodigen om te komen eten. Met een toetje.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe kun je Pringles geen tip noemenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
hm jullie hebben ook geen tips dus helaas
jawel: zo latenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Haal een doos bonbons waar pepertjes in verwerkt zittenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Oehh... efficientquote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Haal een doos bonbons waar pepertjes in verwerkt zitten
dat doe ik sowieso nog.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
En FFT, waarom zoveel geld uitgeven....nodig gewoon de hele mik een keer bij je thuis uit en kook voor ze. Dat vinden mensen ook hartstikke leuk
Tofquote:Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, heb een paar wandelroutes geprint om de boekjes aan te vullen die we mee nemen. Vanavond de Kindle bij vullen en bedenken welke spelletjes we mee nemen en dan hebben we iig genoeg te doen in Wales
nee woensdag pasquote:Op zondag 24 juli 2011 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
TofWanneer vertrekken jullie ook alweer, morgen?
En doe de groeten aan B. mijn zorgmanager, die zit ook in Wales vanaf komende week
Ja het was een mooie tourquote:Op zondag 24 juli 2011 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
Het was weer een mooie Tour hé Borisz?
Borisz Smeetsquote:Op zondag 24 juli 2011 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Goede winnaar helaas presteerden 'wij' wat minder.
Hij is wel een Limboquote:Op zondag 24 juli 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Net met Camiel Eurlings in een draaideur gestaan hier in het ziekenhuis.denk ik
Woont ie ook in de buurt?
Heb je gesalueerd?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Net met Camiel Eurlings in een draaideur gestaan hier in het ziekenhuis.denk ik
Woont ie ook in de buurt?
Ja, was vooral de laatste week erg leuk. De 2 weken daarvoor vond ik vrij saai (behalve wat spectaculaire valpartijen).quote:Op zondag 24 juli 2011 18:14 schreef TAV74 het volgende:
Mooiste tour in jaren, heb echt genoten dit jaar
klinkt ook lekker! wij eten straks krootjesstamppot en spare ribsquote:
Vakantievoorpretquote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij zijn de vakantiespullen-kistjes compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vakantievoorpret
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begint nu echt wat te worden. Morgen middag met Sam nog naar de dierenarts voor de laatste voorbereidingen voor hem zodat hij ook mee mag. En nog wat dingen aanschaffen/bijvullen..
En we zullen zorgen voor veel meedeelpret voor jullie![]()
![]()
Schaatsen duurt (gelukkig) nog even, vind dat leuk om te kijken maar pas als het winter is.. maar dat verrekte voetbal begint al weer snelquote:Op zondag 24 juli 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Neeeeeeeeeeeee niet weer sport op tv
Genoeg nu ja
Zaterdagmiddag normaal gesproken.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand of en wanneer Zomergasten wordt herhaald?
Helemaal met je eensquote:
Je hebt niet eens TV manquote:
Nergens voor nodig ook met al die "deskundigen" hier in de SCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |