Ik zou het zo laten?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
oh heeft iemand please een idee? weet het echt echt niet
heb nu fles whisky voor zwager en fles baileys voor zus en moet nog iets lekkers. zwager houdt van zoet, zus van hartig. heeft iemand pls een idee? high tea thuis gaat niet voor 2 man...
nah ik wil nog iets voor ze. iets lekkers want ze hebben me allebei zo goed geholpen. ouders neem ik mee uit eten, weet nog steeds niet waar maar ik heb nog even voor ik er echt in zitquote:Op zondag 24 juli 2011 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of je laat het zo
Hoeft niet per se 50 EUR uit te geven in één setting, zwager/zus zijn allang blij dat je ze wat geeft.
Geweldig.....alle ellende van politie-inzet bij evenementen komt grotendeels bij bij de voetbal vandaan en die krijgen dan geen rekening terwijl evenementen als SAIL en ook een Zomercarnaval netjes de eigen politie-inzet mogen betalenquote:Voor openbare evenementen waarbij bezoekers zich mengen met de lokale bevolking (Sail Amsterdam, het zomercarnaval in Rotterdam) geldt dat 50% van de kosten voor politie-inzet wordt doorberekend. Evenementen met een bijzonder maatschappelijk, historisch, cultureel of sportieve betekenis als de intocht van Sinterklaas of de viering van Bevrijdingsdag worden gevrijwaard. Een andere uitzondering wordt gemaakt voor jaarlijks terugkerende competitieve evenementen die door NOC*NSF en de daarbij aangesloten organisaties worden georganiseerd. In de praktijk betekent dit dat voor politie-inzet bij risico-evenementen als competitievoetbal geen kosten in rekening worden gebracht terwijl organisatoren van culturele evenementen wel moeten betalen.
Zo laten en een keer uitnodigen om te komen eten. Met een toetje.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
oh heeft iemand please een idee? weet het echt echt niet
heb nu fles whisky voor zwager en fles baileys voor zus en moet nog iets lekkers. zwager houdt van zoet, zus van hartig. heeft iemand pls een idee? high tea thuis gaat niet voor 2 man...
Hoe kun je Pringles geen tip noemenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
hm jullie hebben ook geen tips dus helaas
jawel: zo latenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Haal een doos bonbons waar pepertjes in verwerkt zittenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Oehh... efficientquote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Haal een doos bonbons waar pepertjes in verwerkt zitten
dat doe ik sowieso nog.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
En FFT, waarom zoveel geld uitgeven....nodig gewoon de hele mik een keer bij je thuis uit en kook voor ze. Dat vinden mensen ook hartstikke leuk
Tofquote:Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, heb een paar wandelroutes geprint om de boekjes aan te vullen die we mee nemen. Vanavond de Kindle bij vullen en bedenken welke spelletjes we mee nemen en dan hebben we iig genoeg te doen in Wales
nee woensdag pasquote:Op zondag 24 juli 2011 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
TofWanneer vertrekken jullie ook alweer, morgen?
En doe de groeten aan B. mijn zorgmanager, die zit ook in Wales vanaf komende week
Ja het was een mooie tourquote:Op zondag 24 juli 2011 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
Het was weer een mooie Tour hé Borisz?
Borisz Smeetsquote:Op zondag 24 juli 2011 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Goede winnaar helaas presteerden 'wij' wat minder.
Hij is wel een Limboquote:Op zondag 24 juli 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Net met Camiel Eurlings in een draaideur gestaan hier in het ziekenhuis.denk ik
Woont ie ook in de buurt?
Heb je gesalueerd?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Net met Camiel Eurlings in een draaideur gestaan hier in het ziekenhuis.denk ik
Woont ie ook in de buurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |