Ja, ik had ook liever sucralose gezien ipv aspartaam/acesulfaam-Kquote:Op zondag 24 juli 2011 17:27 schreef TAV74 het volgende:
Light cola, cafeïne vrije cola... Het is allemaal niet lekker wat mij betreft
En dat Kevin 2 zelfmoordpogingen heeft gedaan. Zo triest hequote:Op zondag 24 juli 2011 17:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ja anders wist ik die dingen niet, daar staat in dat die oudste 2 vastzitten, de rest niet meer onder toezicht staat en dat dat ze uit ouderlijk gezag wordt ontheft van dat ene meisje
ja maar zoals ik al zei die oudste jongens hebben gewoon veel shit gehad door de vader vooral denk ikquote:Op zondag 24 juli 2011 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dat Kevin 2 zelfmoordpogingen heeft gedaan. Zo triest he
Die hebben wij ook altijd.. niks mis mee om af en toe een glaasie van te drinken toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
nee ik heb deze
[ afbeelding ]
das geen zero
Ja, zo te horen wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar zoals ik al zei die oudste jongens hebben gewoon veel shit gehad door de vader vooral denk ik
met de kleintjes en mama ging t wel aardig, en die rap ook van de oudste voor de moeder, jammer dat ie dan n jaar later een gewapende straatroof pleegtquote:
kinderen neem je niet steerquote:Op zondag 24 juli 2011 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
Door de CUL SC durf ik later geen kinderen meer te 'nemen'
Dan koop je ze toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
Door de CUL SC durf ik later geen kinderen meer te 'nemen'
Verkeerde vriendjesquote:Op zondag 24 juli 2011 17:37 schreef Memento-Mori het volgende:
met de kleintjes en mama ging t wel aardig, en die rap ook van de oudste voor de moeder, jammer dat ie dan n jaar later een gewapende straatroof pleegt
Of je laat het zoquote:Op zondag 24 juli 2011 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
oh heeft iemand please een idee? weet het echt echt niet
heb nu fles whisky voor zwager en fles baileys voor zus en moet nog iets lekkers. zwager houdt van zoet, zus van hartig. heeft iemand pls een idee? high tea thuis gaat niet voor 2 man...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |