ik heb op een concrete, openstaande vacature gereageerd, wel andere afdeling: keukensquote:Op zondag 24 juli 2011 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Memo, ik begrijp heel goed dat als je echt mensen wilt helpen je je niet fijn voelt in een baan waar je dat wordt belemmerd van hoger handIk hoop dat IKEA Heerlen mensen zoekt
(daar heb je plenty of ervaring!)
Maar, maar...... het regentquote:
In het trappenhuis is het droog : kun je de trap op/aflopen.quote:
ik red het zo prima, de vacatuire bij ikea is 12 uur, maar ik ken ikea, volop mogelijkheden om extra te werken, ideaalquote:Op zondag 24 juli 2011 16:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
In het trappenhuis is het droog : kun je de trap op/aflopen.
Geen paraplu nodig.
OK Memo : ik begrijp het.
Zeker als je nu uren wilt maken ( en geld verdienen) voor volgend studiejaar.
De boot staat klaar en de buren gaan zo 3 weken zeilen in Fr.
Dat had ik ook, maar ik ga me toch ff aankleden en dan een wandeling doenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag uitgeroepen tot Pyamadag
Niet letterlijk, maar wel zo ongeveer. Tour kijken, vanavond zomergasten, wat lekkere dingen eten tussendoorquote:Op zondag 24 juli 2011 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag uitgeroepen tot Pyamadag
Ha, gisteren reeds voorspeld.quote:Wereldwijde run op muziek Amy Winehouse
Succesalbum Back To Black op nummer één iTunes Charts in diverse landen
http://www.nu.nl/muziek/2(...)k-amy-winehouse.html
Wij hebben een kippetje van de poelier die zo de oven in gaatquote:Op zondag 24 juli 2011 16:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar wel zo ongeveer. Tour kijken, vanavond zomergasten, wat lekkere dingen eten tussendoorJe moet er toch wat van maken
Echt? Wat knapquote:
Joggingbroek en slobbertruiquote:Op zondag 24 juli 2011 16:07 schreef Bluezz het volgende:
We zijn wel aangekleed heur, alleen we noemen het pyamadag
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:10 schreef TAV74 het volgende:
Joggingbroek en tshirt en dik fleecevest slobbertrui
Ik snap dat ook niet inderdaad, als ik een artiest/band goed vind heb ik het al, als ik er niets mee heb hoef ik het ook niet als ze omvallen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik had alle 2 de albums al van La Winehouse.
En ook een paar van Brood (+ 2 neppe schilderijkes)
En ook eentje van Nirvana.
Maar dan alles wel ver vóór hun dood
Ik vind het zo raar dat je het dan ineens gaat kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je moet wel de eerste editie van de CD hebben, de heruitgave, de mixed edition, de remixed edition, het album is zoveel jaar editie, en de na de dood editiequote:Op zondag 24 juli 2011 16:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet inderdaad, als ik een artiest/band goed vind heb ik het al, als ik er niets mee heb hoef ik het ook niet als ze omvallen.
Ja he? En het viel me op dat er gezegd werd dat jeugdzorg t/o moeder Nel staat ipv naast haar.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
heb die docu net ff bekeken bluezzinteressant
Weet van iemand die zelf in de jeugdzorg werkt wel dat het een vrij eenzijdig belichtte docu is. Wat dat betreft jammer dat jeugdzorg idd niet mee heeft willen werken..quote:Op zondag 24 juli 2011 16:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he? En het viel me op dat er gezegd werd dat jeugdzorg t/o moeder Nel staat ipv naast haar.
Ik was het er (gebaseerd op wat ons voorgeschoteld werd) wel mee eens... ook een teken aan de wand dat Jeugdzorg niet wilde meewerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |