quote:Op zondag 24 juli 2011 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig altijd wel die Bluezzom mij heen om het herfstleed te verzachten.
Het is bijna eng om te zien hoeveel jarenlange voorbereiding die gek er aan gespendeerd heeft.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik begreep inmiddels dat zijn account op WoW een zorgvuldig voorbereide maskerade was. Onderdeel van zijn meerjarenplan voor de Christelijke Revolutie tegen de Moslims & Andere Zondaars.
Door zich voor te doen als WoW-verslaafde, kon hij zich weekenden terugtrekken op zijn farm, waar hij de bommen construeerde uit kunstmest (daartoe zette hij een fruit- en groenteteeltbedrijf op). In zijn 'Manifest' (te vinden op internet) vertelt hij hoe je mensen wijs kan maken dat je als WoW-verslaafde een paar uur per dag niet bereikbaar zou zijn. Inmiddels kon je dan dus lekker knutselen in je schuurtje.
O wat een idiotie golfer.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is bijna eng om te zien hoeveel jarenlange voorbereiding die gek er aan gespendeerd heeft.
En oh ja...z'n extremistische geloofsgenoten op Stromfront veroordelen hem, maar dan alleen omdat ie pro-Israël schijnt te zijn geweest en dus zo'n foute zionistische jodenliefhebber te zijn.
Inderdaad! En dat al meer dan 10 jaar lang. Je gaat bijna denken dat het door de aanslag op het WTC kwam, ook net bijna 10 jaar geleden.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:56 schreef golfer het volgende:
Het is bijna eng om te zien hoeveel jarenlange voorbereiding die gek er aan gespendeerd heeft.
Ik denk ook nog steeds dat de overgrote meerderheid van mensen 'goed' is. Af en toe staan dit soort personen op en die moet je maar nooit tegenkomen. Slaap lekkerquote:Op zondag 24 juli 2011 02:10 schreef golfer het volgende:
Ik ga maar weer eens, een beetje goedgelovig en het beste in de mensheid vertrouwende, proberen een slaapje te doen.
Ik wil gewoon nog steeds niet dit soort gekken als maatstaf nemen en mijzelf wapenen er tegen..
Goeiemorgen!quote:Op zondag 24 juli 2011 08:20 schreef freecell het volgende:
Wij hebben geen tv en normaal vind ik dat geen probleem, maar nu had ik wel iets van 'hmmm'
Maar, ik bedacht me vanmorgen. Is het vanaf een bepaalde leeftijd niet handig om toch journaal te kijken met de kinderen? Ze zijn nog wat jong, maar als ze wat ouder zijn?
Mogguhquote:Op zondag 24 juli 2011 08:20 schreef freecell het volgende:
Wij hebben geen tv en normaal vind ik dat geen probleem, maar nu had ik wel iets van 'hmmm'
Maar, ik bedacht me vanmorgen. Is het vanaf een bepaalde leeftijd niet handig om toch journaal te kijken met de kinderen? Ze zijn nog wat jong, maar als ze wat ouder zijn?
Eigenlijk is het een normaal natuurlijk gevolg dat het nu zo nat is. Door de lange warme & droge periode in het voorjaar is het zeewater extra opgewarmd wat veel neerslag geeft bij een lagedrukgebied.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve mensen, waarom zijn jullie niet depressief van dit weer? Het is verdorie hoogzomer en de verwarming moest hier vanavond aan.
Rennend door de regen naar de supermarkt. Tuinplanten die van hun voetjes rotten. Om vier uur de lampen aan boven de tafel. Met een jas over het hoofd de tuin in om kruiden voor het avondeten te plukken. Was die niet wil drogen. Ben ik nou de enige die dit volstrekt onacceptabel vindt?
En het blijft voorlopig zo, naar het schijnt. Een maand lang nagenoeg permanent regen, hebben we straks achter de rug. Volgens mij is zelfs de herfst niet zó naargeestig.
Je kan vast het jeugdjournaal vinden bij uitzending gemist en zoquote:Op zondag 24 juli 2011 08:28 schreef freecell het volgende:
Ja, precies, dat hadden wij ook en dat vind ik ook wel erg ok.
Maargoed, daar ga ik niet speciaal een tv abbo voor aanschaffen, aangezien het ook wel gestreamed word...
Ik dacht dat je wilde.....quote:Op zondag 24 juli 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Help help! Niet zingen!Waarom moet ik naar bed?
Goeie Tip Annie!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Freecell: Nederland 1/2/3 moeten altijd beschikbaar blijven voor iedereen, zonder dat je een abonnement hoeft af te sluiten. Het enige dat je moet vinden is een antenne (zoals Digitenne) om het signaal uit de lucht te pakken. Het analoge signaal is al een paar jaar uit de lucht.
Bij Digitenne kun je via Free to Air dus alleen Nederland 1, 2 en 3 en RTV Noord (regionale zender) gratis ontvangen. Zo'n decoder kun je vast wel van marktplaats halen voor 10 euro.
Of een nieuwe, voor 9 euro. Het voordeel is dat je niet in de verleiding komt voor de rest van het abonnement omdat zo'n ding geen smartcard kan uitlezen. Mocht je er zelf naar op zoek willen, ooit, het sleutelwoord om op te zoeken is: DVB-T antenne.
Veel mensen gebruiken de tv als babysit. Maar het lijkt mij dat het voor de ontwikkeling beter is dat kinderen andere dingen doen dan continue tv-kijken.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[me=Bluezz] schud topic wakker
[/me]
Goeie Tip Annie!
Bij Babi J. staat de hele dag de TV aan, in het begin baby tv (grotendeels dan en afgewisseld met baseball) en nu weer een ander kindertv programmaIk ga me nergens mee bemoeien maar het lijkt me dat ipv dat het achtergrond behang is het ook erg kan afleiden in je concentratie
Hier kijken we gericht naar de dingen die we echt willen en hij gaat uit als er niks is. Zappen doen we nooit (meer)
Koters moeten getraind worden zodat ze direct een TV op hun kamer moeten hebbenquote:Op zondag 24 juli 2011 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel mensen gebruiken de tv als babysit. Maar het lijkt mij dat het voor de ontwikkeling beter is dat kinderen andere dingen doen dan continue tv-kijken.
Voor Groningen staat de voorspelling voorlopig nog op dagelijks 70-95% kans op neerslag en 12-17 graden. Alleen woe en do mogelijk een piepklein zonnestraaltje.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een normaal natuurlijk gevolg dat het nu zo nat is. Door de lange warme & droge periode in het voorjaar is het zeewater extra opgewarmd wat veel neerslag geeft bij een lagedrukgebied.
Komende week moet het toch aardig weer worden met een graad of 20 en af en toe een bui.
Hopelijk is het in Augustus wat beter.
/Kaas Pelleboer
Ja!quote:Op zondag 24 juli 2011 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook niet en dan begrijp je het beter.
Maar het blijft fucking stom
Over een weekje is het droogquote:Op zondag 24 juli 2011 12:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ja!![]()
* krakkemieke toch nog een was ophangt
Hier ook, het hangt in de tocht.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Over een weekje is het droog![]()
Hier valt dat overigens nog wel mee met dat natte weer, ik hang het op in het kleine kamertje waar altijd het raam op een kiertje staat en de deur open...
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook niet en dan begrijp je het beter.
Maar het blijft fucking stom
Grappig
Opnieuw Goudquote:Op zondag 24 juli 2011 13:20 schreef borisz het volgende:
Nu maar eens kijken naar de WK Zwemmen: 4x100m dames vrije slag.
Zo is het! En het klinkt heerlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:50 schreef AnneX het volgende:
Poesie albums... ergens ligt er nog één in de kast.
Ook een rage geweest.
Zojuist de tonijnkoekjes voorbereid - die staan nu in de koelkast op te stijven.(??)
Daarbij gegrilde aubergine met verse kruiden en yoghurtsaffraandip. http://weblogs.nrc.nl/thu(...)yoghurtsaffraansaus/
Vooraf de dalsoep van gister.
Eens kijken of het de schoonouders smaakt.
Ik heb ze wel voorbereid dat de bloemen van moeders hier en daar in huis staan.
liever dan in de container voor honderden euri.
Oww.. dat heb je soms.. Ik ga morgen weer. Schrok gister van de weegschaalquote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slechte workout gehadVoelde me moe
Dinsdag weer
Dat snap ik ergens ook welquote:Op zondag 24 juli 2011 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
callcenter werk ain't my cup of tea
Moet het?quote:
dat heb ik allemaal meermalen in een paar dagen als nog bijna-klant ervarenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
er is geen band met collega's, continue op je kont met een headset op je hoofd, we KUNNEN eigenlijk niks doen voor een klant, want we mogen niks. Vandaag iemand doorverbonden: kreeg op mn donder, waarom ik het deed, ik: klantvriendelijk zijn?? maar nee ik moet klant zeggen terug te bellen en dan de keuze-opties doorgeven etc. Is er serieus iets aan de hand en wil er iemand anders gesproken worden, KAN niet. Monteur in plannen met een stalen gezicht zeggen dat over 3 weken de eerste mogelijkheid is en dat jij echt niks anders kan doen (is ook zo) maar je kan ook klant niet aan hogerop doorverbinden oid (doorverbinden kan alleen dus naar afd, tv ipv internet etc)Ze beginnen ook steeds meer te hameren op sale erbij, heb vanaf begin geroepen dat ga ik echt niet doen. Maar er is qua bijbanen erg weinig te doen hier, helaas
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja en de weegschaal zei vanochtend weer 70.6 hoor, maar zo schommel ik mooi nog een beetje naar beneden
mja nou precies, ik WIL een klant helpen maar ik KAN en MAG gewoon niksquote:Op zondag 24 juli 2011 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat heb ik allemaal meermalen in een paar dagen als nog bijna-klant ervaren
Ik zou hier ook niet gelukkig van worden zegquote:Op zondag 24 juli 2011 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
er is geen band met collega's, continue op je kont met een headset op je hoofd, we KUNNEN eigenlijk niks doen voor een klant, want we mogen niks. Vandaag iemand doorverbonden: kreeg op mn donder, waarom ik het deed, ik: klantvriendelijk zijn?? maar nee ik moet klant zeggen terug te bellen en dan de keuze-opties doorgeven etc. Is er serieus iets aan de hand en wil er iemand anders gesproken worden, KAN niet. Monteur in plannen met een stalen gezicht zeggen dat over 3 weken de eerste mogelijkheid is en dat jij echt niks anders kan doen (is ook zo) maar je kan ook klant niet aan hogerop doorverbinden oid (doorverbinden kan alleen dus naar afd, tv ipv internet etc)
Ze beginnen ook steeds meer te hameren op sale erbij, heb vanaf begin geroepen dat ga ik echt niet doen. Maar er is qua bijbanen erg weinig te doen hier, helaas
ik heb op een concrete, openstaande vacature gereageerd, wel andere afdeling: keukensquote:Op zondag 24 juli 2011 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Memo, ik begrijp heel goed dat als je echt mensen wilt helpen je je niet fijn voelt in een baan waar je dat wordt belemmerd van hoger handIk hoop dat IKEA Heerlen mensen zoekt
(daar heb je plenty of ervaring!)
Maar, maar...... het regentquote:
In het trappenhuis is het droog : kun je de trap op/aflopen.quote:
ik red het zo prima, de vacatuire bij ikea is 12 uur, maar ik ken ikea, volop mogelijkheden om extra te werken, ideaalquote:Op zondag 24 juli 2011 16:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
In het trappenhuis is het droog : kun je de trap op/aflopen.
Geen paraplu nodig.
OK Memo : ik begrijp het.
Zeker als je nu uren wilt maken ( en geld verdienen) voor volgend studiejaar.
De boot staat klaar en de buren gaan zo 3 weken zeilen in Fr.
Dat had ik ook, maar ik ga me toch ff aankleden en dan een wandeling doenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag uitgeroepen tot Pyamadag
Niet letterlijk, maar wel zo ongeveer. Tour kijken, vanavond zomergasten, wat lekkere dingen eten tussendoorquote:Op zondag 24 juli 2011 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag uitgeroepen tot Pyamadag
Ha, gisteren reeds voorspeld.quote:Wereldwijde run op muziek Amy Winehouse
Succesalbum Back To Black op nummer één iTunes Charts in diverse landen
http://www.nu.nl/muziek/2(...)k-amy-winehouse.html
Wij hebben een kippetje van de poelier die zo de oven in gaatquote:Op zondag 24 juli 2011 16:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar wel zo ongeveer. Tour kijken, vanavond zomergasten, wat lekkere dingen eten tussendoorJe moet er toch wat van maken
Echt? Wat knapquote:
Joggingbroek en slobbertruiquote:Op zondag 24 juli 2011 16:07 schreef Bluezz het volgende:
We zijn wel aangekleed heur, alleen we noemen het pyamadag
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:10 schreef TAV74 het volgende:
Joggingbroek en tshirt en dik fleecevest slobbertrui
Ik snap dat ook niet inderdaad, als ik een artiest/band goed vind heb ik het al, als ik er niets mee heb hoef ik het ook niet als ze omvallen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik had alle 2 de albums al van La Winehouse.
En ook een paar van Brood (+ 2 neppe schilderijkes)
En ook eentje van Nirvana.
Maar dan alles wel ver vóór hun dood
Ik vind het zo raar dat je het dan ineens gaat kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |