Zo is het! En het klinkt heerlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:50 schreef AnneX het volgende:
Poesie albums... ergens ligt er nog één in de kast.
Ook een rage geweest.
Zojuist de tonijnkoekjes voorbereid - die staan nu in de koelkast op te stijven.(??)
Daarbij gegrilde aubergine met verse kruiden en yoghurtsaffraandip. http://weblogs.nrc.nl/thu(...)yoghurtsaffraansaus/
Vooraf de dalsoep van gister.
Eens kijken of het de schoonouders smaakt.
Ik heb ze wel voorbereid dat de bloemen van moeders hier en daar in huis staan.
liever dan in de container voor honderden euri.
Oww.. dat heb je soms.. Ik ga morgen weer. Schrok gister van de weegschaalquote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slechte workout gehadVoelde me moe
Dinsdag weer
Dat snap ik ergens ook welquote:Op zondag 24 juli 2011 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
callcenter werk ain't my cup of tea
Moet het?quote:
dat heb ik allemaal meermalen in een paar dagen als nog bijna-klant ervarenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
er is geen band met collega's, continue op je kont met een headset op je hoofd, we KUNNEN eigenlijk niks doen voor een klant, want we mogen niks. Vandaag iemand doorverbonden: kreeg op mn donder, waarom ik het deed, ik: klantvriendelijk zijn?? maar nee ik moet klant zeggen terug te bellen en dan de keuze-opties doorgeven etc. Is er serieus iets aan de hand en wil er iemand anders gesproken worden, KAN niet. Monteur in plannen met een stalen gezicht zeggen dat over 3 weken de eerste mogelijkheid is en dat jij echt niks anders kan doen (is ook zo) maar je kan ook klant niet aan hogerop doorverbinden oid (doorverbinden kan alleen dus naar afd, tv ipv internet etc)Ze beginnen ook steeds meer te hameren op sale erbij, heb vanaf begin geroepen dat ga ik echt niet doen. Maar er is qua bijbanen erg weinig te doen hier, helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |