Hoe kun je Pringles geen tip noemenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
hm jullie hebben ook geen tips dus helaas
jawel: zo latenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Haal een doos bonbons waar pepertjes in verwerkt zittenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Oehh... efficientquote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Haal een doos bonbons waar pepertjes in verwerkt zitten
dat doe ik sowieso nog.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
En FFT, waarom zoveel geld uitgeven....nodig gewoon de hele mik een keer bij je thuis uit en kook voor ze. Dat vinden mensen ook hartstikke leuk
Tofquote:Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, heb een paar wandelroutes geprint om de boekjes aan te vullen die we mee nemen. Vanavond de Kindle bij vullen en bedenken welke spelletjes we mee nemen en dan hebben we iig genoeg te doen in Wales
nee woensdag pasquote:Op zondag 24 juli 2011 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
TofWanneer vertrekken jullie ook alweer, morgen?
En doe de groeten aan B. mijn zorgmanager, die zit ook in Wales vanaf komende week
Ja het was een mooie tourquote:Op zondag 24 juli 2011 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
Het was weer een mooie Tour hé Borisz?
Borisz Smeetsquote:Op zondag 24 juli 2011 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Goede winnaar helaas presteerden 'wij' wat minder.
Hij is wel een Limboquote:Op zondag 24 juli 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Net met Camiel Eurlings in een draaideur gestaan hier in het ziekenhuis.denk ik
Woont ie ook in de buurt?
Heb je gesalueerd?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Net met Camiel Eurlings in een draaideur gestaan hier in het ziekenhuis.denk ik
Woont ie ook in de buurt?
Ja, was vooral de laatste week erg leuk. De 2 weken daarvoor vond ik vrij saai (behalve wat spectaculaire valpartijen).quote:Op zondag 24 juli 2011 18:14 schreef TAV74 het volgende:
Mooiste tour in jaren, heb echt genoten dit jaar
klinkt ook lekker! wij eten straks krootjesstamppot en spare ribsquote:
Vakantievoorpretquote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij zijn de vakantiespullen-kistjes compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vakantievoorpret
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begint nu echt wat te worden. Morgen middag met Sam nog naar de dierenarts voor de laatste voorbereidingen voor hem zodat hij ook mee mag. En nog wat dingen aanschaffen/bijvullen..
En we zullen zorgen voor veel meedeelpret voor jullie![]()
![]()
Schaatsen duurt (gelukkig) nog even, vind dat leuk om te kijken maar pas als het winter is.. maar dat verrekte voetbal begint al weer snelquote:Op zondag 24 juli 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Neeeeeeeeeeeee niet weer sport op tv
Genoeg nu ja
Zaterdagmiddag normaal gesproken.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand of en wanneer Zomergasten wordt herhaald?
Helemaal met je eensquote:
Je hebt niet eens TV manquote:
Nergens voor nodig ook met al die "deskundigen" hier in de SCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |