en vooral dr eigen schuld, t interesseert me werkelijk waar geen ene moer, liever dat 91 gevalletjes Winehouse doodgaan dan de Noren van gisterquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:49 schreef MissHobje het volgende:
Ze kon wel aardig zingen (als ze ok was, nuchter en blij geloof ik, alleen dat kwam niet zo vaak voor) verder.. tja jong natuurlijk!
gunnen is een groot woord, maar rouwig/geschokt/whatever? nee. Ze heeft tig kansen gekregen en verspeeld tja dat is dan de keuze die je maakt hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:52 schreef freecell het volgende:
Nouja, dat is net zo oud als ik ben.
En dat gun ik echt niemand, eigen schuld of niet.
Ja, dat is ook een manier van ernaar kijken...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gunnen is een groot woord, maar rouwig/geschokt/whatever? nee. Ze heeft tig kansen gekregen en verspeeld tja dat is dan de keuze die je maakt he
ach ze heeft genoeg jhulp gekregen maar als je t niet aan wilt nemen dan is dit hetgeen dat jezelf in d hand werktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een manier van ernaar kijken...
Volgens mij was het meer een draagkracht vs draaglast probleem...
Ik heb op m'n 16e ook genoeg hulp aangeboden gekregen, maar belande toch in een gesloten inrichting...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ze heeft genoeg jhulp gekregen maar als je t niet aan wilt nemen dan is dit hetgeen dat jezelf in d hand werkt
ik blijf bij mn standpunt mbt amy, eigen schuld dikke bultquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 16e ook genoeg hulp aangeboden gekregen, maar belande toch in een gesloten inrichting...
Moet zeggen dat het nog aardig wat energie kostte om daar weer uit te komen.
Ja, en daarna belandde je dan ook nog eens op Fok!. Zie daar ook maar eens aan te ontsnappen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb op m'n 16e ook genoeg hulp aangeboden gekregen, maar belande toch in een gesloten inrichting...
Moet zeggen dat het nog aardig wat energie kostte om daar weer uit te komen.
Hopeloosquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en daarna belandde je dan ook nog eens op Fok!. Zie daar ook maar eens aan te ontsnappen.
Dat mag je vindenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik blijf bij mn standpunt mbt amy, eigen schuld dikke bulten van mij mogen liever al die winehouse gevalletjes sterven dan de onschuldige Noren van gister
waardevol ja. maar ik vind het ene mensenleven toch inderdaad wat waardevoller dan het ander, ligt er net aan wat die persoon met het leven doet, en amy heeft haar leven en kansen flink verneuktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Hopeloos
[..]
Dat mag je vindenIk vind een mensenleven altijd waardevol.
Wel aardig zingen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:49 schreef MissHobje het volgende:
Ze kon wel aardig zingen (als ze ok was, nuchter en blij geloof ik, alleen dat kwam niet zo vaak voor) verder.. tja jong natuurlijk!
Dat kan je toch niet vergelijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik blijf bij mn standpunt mbt amy, eigen schuld dikke bulten van mij mogen liever al die winehouse gevalletjes sterven dan de onschuldige Noren van gister
jawel, dat zie je toch?quote:
Absoluut Bluezz, ik was staggered toen ik haar voor het eerst hoorde. Ik geloof wel dat het haar lot is; ten onder gaan onder de roem. Toch jammer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:10 schreef Bluezz het volgende:
Wel aardig zingen?![]()
Dat is een understatement. Ze had een soul in haar stem echt een talent, die timing dat geluid
Maar de vrouw zelf, zo triest
Daar ziet ze er best goed uitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:14 schreef golfer het volgende:
Gisteren stond ze nog (nuchter, zeggen ze) op een podium:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-nuchter-podium.html
dan heeft ze "de schade" na het optreden zeker iets te goed ingehaaldquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:14 schreef golfer het volgende:
Gisteren stond ze nog (nuchter, zeggen ze) op een podium:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-nuchter-podium.html
speculatie op dit momentquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan heeft ze "de schade" na het optreden zeker iets te goed ingehaald
absoluut waar en ook al heeft ze gister niks gebruikt is het hoogstwaarschijnlijk nog indirect de oorzaak van dr doodquote:
Jupquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk gewoon een heel tragisch leven met een tragisch jong einde.
well shoot me maar zo werkt dat voor mijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:35 schreef freecell het volgende:
Begrijp me goed, ik heb om Noorwegen wel zitten janken en ga dat om Amy duidelijk niet zitten doen, maar ergens prikt het dat leven blijkbaar ingedeeld wordt op waarde...
vast wel maar dan denken we daar dus anders over, so be itquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:44 schreef freecell het volgende:
Ja en ik ben jong en onschuldig en groen en heb vast nog nooit iemand verloren in mijn perfecte wereldje
*noteert voor het spotten van steers family naar zookeeper gaan volgende week*quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, ga ook eens een keer naar de film zonder dat er doden vallen
HoiZookeeper is een leuk filmpje voor met de familie. En ik ga gelijk Amy Winehouse liedjes luisteren via Spotify, dat doen mensen toch? En de CD persen zullen dit weekend wel overuren draaien.
En is de mensch wel gemaakt om zulks een celebrity te zijn? Uiteindelijk voel je je toch wel nietig.
Een CD van de rapperquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Trouwens Steer, mn blowbuurvrouw kwam gister langs om te vragen of ze 50 cent mocht lenen![]()
geen idee waarom maar heb t dr geleend en kreeg t vanavond terug
Eigen schuld. Had ie maar niet zoveel moeten spuiten en slikken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:30 schreef borisz het volgende:
Magere Hein heeft het druk. Johnny Hoes overleden. 94.
laat mensen lekker een afwijkende mening hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigen schuld. Had ie maar niet zoveel moeten sluiten en slikken.
ook wel zielig voor z'n ouders.
Hoeft ook niet hoor. Inlevingsvermogen is niet iedereen gegeven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
amy dood, i still don't give a shit
euhm volgens mij heb ik ergens gezegd dat het kut voor dr familie is maar dat ook het enige is voor wie ik t sneu/erg vind dus flikker een eind op dat ik geen inlevingsvermogen hebquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor. Inlevingsvermogen is niet iedereen gegeven.
Och, ik heb zo'n vermoeden dat veel mensen wel denken als jij hierin hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
laat mensen lekker een afwijkende mening hebbenamy dood, i still don't give a shit
ah is het "ik heb iets tegen memo"-uurtje weer begonnen? ik weet best dat je me niet mag, en dat je me niet snapt, prima maar ik mag een andere mening hebben dan jij, Ik sta volledig achter mijn posts. maar ga niet zeggen dat ik geen inlevingsvermogen hebquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:48 schreef golfer het volgende:
Tuurlijk Memo....lees je eigen teksten nog maar eens terug. Inderdaad ergens tussen al je negatieve gedoe door staat een vaag zinnetje dat het 'misschien wel een opluchting voor haar familie' is en verder ben je alleen maar bezig in de trend van eigen schuld, dikke bult.
En opflikkeren doe je zelf maar.
dit was overigens de post, staat duidelijk in erg voor die familiequote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel, dat zie je toch?ja sorry ik voel gewoon geen greintje medelijden/rouw whatever voor dit gebeuren, ja voor de familie maar goed die familie had het al jaren moeilijk, dit is misschien voor hen eerder "een opluchting"
ik heb golfer meerdere keren irl gezien ja, en ik word niet graag vals beschuldigd dat ik geen inlevingsvermogen heb, nee, maar ik heb t recht om mijn eigen mening te hebben ook al is dat wellicht niet de mening die golfer heeftquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:33 schreef AnneX het volgende:
goh, ik ben verbaasd : wat doen golfer en Memo naar tegen elkaar !?
Hebben jullie elkaar wel eens ontmoet cq gesproken?
Kom op - iedereen reageert wel eens harder / cynischer dan een ander op sommige
berichten.
hé Krakke - natuurlijk heb je een niet digitaal leven.
/ wat ben je die 12 uur wezen doen dan? /aaagje ( dementerend.
Ik vind Scarlett wel lekker, en ik vind de Hypnose flesjes altijd wel mooiquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vroeg je al heel de tijd iets over mn nieuwe geurtjes
ja erg hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Scarlett wel lekker, en ik vind de Hypnose flesjes altijd wel mooi
Envoor de gift verpakkingen die goeikoper zijn dan de flesjes zelf
Ik was op bezoek bij iemand in Enschede. Lang niet gezien. En 4 uur in de trein gezeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:33 schreef AnneX het volgende:
goh, ik ben verbaasd : wat doen golfer en Memo naar tegen elkaar !?
Hebben jullie elkaar wel eens ontmoet cq gesproken?
Kom op - iedereen reageert wel eens harder / cynischer dan een ander op sommige
berichten.
hé Krakke - natuurlijk heb je een niet digitaal leven.
/ wat ben je die 12 uur wezen doen dan? /aaagje ( dementerend.
Kijkshop heeft vaak goedkope losse flesjes geurenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja erg hebij de V&D flesje hypnose eau de parfum was 53 dacht ik, giftset 37.50
scarlett was iets van 38 los, 25 voor giftset
die zit niet in centrumquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijkshop heeft vaak goedkope losse flesjes geuren
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:37 schreef borisz het volgende:
Ik moest lachen
Jeroen Krabbe schijnt nu overspannen te zijn.
.
Stokoud dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo'n jonge vrouw, maar 1 jaar ouder dan ik
Ja, 2 x 2 en nee, treinen zitten niet lekker. De plastic kuipstoeltjes in de bus dan weer wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef AnneX het volgende:
Jeu - je bedoelt 2 x 2 uur ? Dan nog een hele zit.
Gaat dat je goed af?
Heeft Steer 21-22-23 ook je foon gereanimeerd ?
Maar hoe kwam hij aan een wapenvergunningquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:05 schreef borisz het volgende:
Noorwegen wordt zieker en zieker, die gast heeft dus alles online gezet. Film en document waarin hij alles gedetailleerd beschrijft.
Als er een dode was dan kwam vaak Jeroen Krabbe in beeld voor de mooie woordenquote:
Niet te geloven....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:05 schreef borisz het volgende:
Noorwegen wordt zieker en zieker, die gast heeft dus alles online gezet. Film en document waarin hij alles gedetailleerd beschrijft.
je weet, no pain no gain. en zorg dat je na de training goed eet als je de spieren wilt opbouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
*klikt*
Dit juweeltje gaat slapen, morgenochtend weer gewichtjes heffen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
*klikt*
Dit juweeltje gaat slapen, morgenochtend weer gewichtjes heffen![]()
![]()
Johquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef z80 het volgende:
[..]
je weet, no pain no gain. en zorg dat je na de training goed eet als je de spieren wilt opbouwen.
Ze zijn een documentje kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar hoe kwam hij aan een wapenvergunning![]()
En waarom wist de Noorse GGZ hier niet van.![]()
Ok.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:53 schreef borisz het volgende:
Een of andere manier boeit die regen mij niet deze zomer. Vakantie gevoel is er ook niet. Zal daar aan liggen.
Dat kan ik me voorstellen. Nou gelukkig maar voor jou, heb je er nu ook geen blues van.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:09 schreef borisz het volgende:
Heb nog een scriptie af te ronden en ben daar nog wel even mee bezig. Denk dat ik de laatste weken van augustus nog er even tussen uit ben, vandaar nog geen vakantiegevoel.
Hij heeft op de WoW forums ook een mooi pareltje aan conservatief gedrag achter gelatenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
't was een Isa, want hij speelde WoW
Zou 'ie in de gevangenis ook mogen spelenWordt afkicken waarschijnlijk
Ik heb gelukkig altijd wel die Bluezzquote:Op zondag 24 juli 2011 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Nou gelukkig maar voor jou, heb je er nu ook geen blues van.
(dagboek van dhr. Moordenaar)quote:I just bought Modern Warfare 2, the game. It is probably the best military simulator out there and it’s one of the hottest games this year. I played MW1 as well but I didn’t really like it as I’m generally more the fantasy RPG kind of person – Dragon Age Origins etc .and not so much into first person shooters. I see MW2 more as a part of my training-simulation than anything else. I’ve still learned to love it though and especially the multiplayer part is amazing. You can more or less completely simulate actual operations.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |