abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 19:52:08 #101
187510 IrCute
Americunt
pi_99889749
Jezus om iemand nou een oplichter te noemen omdat ze niks heeft ontvangen en ook niks heeft betaald :')

Het zou wat anders zijn als de producten al waren verstuurd en ze nooit iets heeft betaald, maar dit is slechts een open bestelling die nooit is betaald en geleverd.

Mevrouw van de webshop is echt zwaar overdreven, ze zegt dat er veel tijd in deze klant is gegaan, maar waarom moet je mensen blijven mailen als het duidelijk is dat ze niet willen en niet gaan betalen, ze heeft totaal geen verlies. Dit is net zoiets als vragen aan een winkel of ze iets willen vasthouden en dan nooit meer terugkomen, komt enorm veel voor.

Sowieso vind ik de reactie van de eigenaar van de webshop zwaar onprofessioneel.
pi_99889778
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef IrCute het volgende:
Jezus om iemand nou een oplichter te noemen omdat ze niks heeft ontvangen en ook niks heeft betaald :')

Het zou wat anders zijn als de producten al waren verstuurd en ze nooit iets heeft betaald, maar dit is slechts een open bestelling die nooit is betaald en geleverd.

Mevrouw van de webshop is echt zwaar overdreven, ze zegt dat er veel tijd in deze klant is gegaan, maar waarom moet je mensen blijven mailen als het duidelijk is dat ze niet willen en niet gaan betalen, ze heeft totaal geen verlies. Dit is net zoiets als vragen aan een winkel of ze iets willen vasthouden en dan nooit meer terugkomen, komt enorm veel voor.
Jij hebt de eerdere ymme drama's zeker niet meegemaakt?
Ja doei.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:52:58 #103
187510 IrCute
Americunt
pi_99889789
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij hebt de eerdere ymme drama's zeker niet meegemaakt?
Nee :D
  zondag 24 juli 2011 @ 19:53:08 #104
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889796
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef IrCute het volgende:
Jezus om iemand nou een oplichter te noemen omdat ze niks heeft ontvangen en ook niks heeft betaald :')

Het zou wat anders zijn als de producten al waren verstuurd en ze nooit iets heeft betaald, maar dit is slechts een open bestelling die nooit is betaald en geleverd.

Mevrouw van de webshop is echt zwaar overdreven, ze zegt dat er veel tijd in deze klant is gegaan, maar waarom moet je mensen blijven mailen als het duidelijk is dat ze niet willen en niet gaan betalen, ze heeft totaal geen verlies. Dit is net zoiets als vragen aan een winkel of ze iets willen vasthouden en dan nooit meer terugkomen, komt enorm veel voor.
Dit dus.

Ok beide partijen hebben niet netjes gehandeld. Maar het bedrijf heeft geen poot om op te staan bij de deurwaarder :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_99889809
-NEE-

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 24-07-2011 19:53:41 ]
  zondag 24 juli 2011 @ 19:53:26 #106
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99889812
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
understatement :+
Ik zeg het heel netjes, maar als je TS een aantal jaar hebt gevolgd, dan weet je toch genoeg? Verder helemaal niet erg, maar het is wel erg huillie om dan nu een topic te openen. Want eindelijk eens iemand die er een incassobureau op loslaat :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_99889835
Adresgegevens worden NIET, ik herhaal NIET, getolereerd.
Ja doei.
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 19:54:12 #108
35723 crew  GGMM
pi_99889846
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Que? Jij hebt een geschil met bv BOL.com, jij opent er een topic over, en Bol reageert met dubieuze informatie vindt jij normaal?
Nee, zeer triest zelfs dat een bedrijf persoonlijke informatie op een forum plaatst.

Snap verder niet zo wat het probleem is; klant besteld iets, kiest voor vooruitbetalen, betaalt blijkbaar niet(?) en artikel wordt dus niet geleverd? Dan hoort zo'n bestelling toch gewoon geannuleerd te worden? Zo is dat athans bij andere webwinkels. Snap niet dat er nu een incasso aan te pas komt. Of mis ik iets?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99889850
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij hebt de eerdere ymme drama's zeker niet meegemaakt?
Wat heeft dat met dit topic te maken? Ik heb er niks van meegekregen en zou nooit bestellen bij een bedrijf wat zo maar een naam online gooit van een privepersoon, zou jij dat wel doen?

En dan de insinuatie dat ik de TS zou kennen enkel omdat ik dit raar vind. :')
  zondag 24 juli 2011 @ 19:54:21 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99889854
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:49 schreef ElisaB het volgende:

[..]

TS begon er zelf mee en stuurde een berichtje om te melden er veel plezier in te hebben dat ze een topic had geopend om het bedraf door de stront te trekken. Niet netjes van [bedrijf] om persoonsgegevens te posten, maar wie kaatst.... :)
Wait, Did I miss that?

Wat een kneus ook, die Ymme :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99889856
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:53 schreef sandratb1963 het volgende:
-NEE-
Voor zover ik kon zien voordat persoonsgegevens weg werden gehaald was er gewoon via email een koopbevestiging gestuurd, dus moet TS gewoon betalen en niet zeuren.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99889864
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Vooruitbetaling = eerst betalen, daarna spullen op de post.
Dat snap ik, maar aangezien verkoper weet hoe et zit maakt ze onnodige kosten. Deurwaarder is nergens voor nodig namelijk. Als ze het hierbij laat is er immers niks aan de hand. Als verkoper nu een deurwaarder inschakelt snijdt ze zichzelf denk ik in de vingers.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:55:35 #113
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99889920
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:53 schreef sandratb1963 het volgende:
-NEE-
jij bent van een bedrijf, en zet zonder blikken of blozen alle persoonlijke info van iemand online,.
herinner me er even aan om NOOIT bij jullie te bestellen zeg -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 24 juli 2011 @ 19:55:38 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99889923
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Que? Jij hebt een geschil met bv BOL.com, jij opent er een topic over, en Bol reageert met dubieuze informatie vindt jij normaal?
En jij vindt het normaal om bol.com te mailen dat het een *insert random iets* bedrijf is en je een topic hebt geopend om het door de kak te sleuren?

Fuck me, ik vind dat het bedrijf het nog behoorlijk netjes houdt :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99889934
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
Adresgegevens worden NIET, ik herhaal NIET, getolereerd.
En hoe denk je nu over dit professioneel bedrijf? :')
  zondag 24 juli 2011 @ 19:56:33 #116
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99889967
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:54 schreef SemperFii het volgende:
Dat snap ik, maar aangezien verkoper weet hoe et zit maakt ze onnodige kosten. Deurwaarder is nergens voor nodig namelijk. Als ze het hierbij laat is er immers niks aan de hand. Als verkoper nu een deurwaarder inschakelt snijdt ze zichzelf denk ik in de vingers.
Ik denk dat dat nog wel eens kan meevallen. Uit de door MoBlo verwijderde post bleek dat de orderbevestiging keurig was verzonden. Dan mag je er dus vanuit gaan dat er een koopovereenkomst is. En geleverd of niet: dan heb je je daar - ook als klant - gewoon aan te houden.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_99889968
quote:
13s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

En jij vindt het normaal om bol.com te mailen dat het een *insert random iets* bedrijf is en je een topic hebt geopend om het door de kak te sleuren?

Fuck me, ik vind dat het bedrijf het nog behoorlijk netjes houdt :')
Ze posten adresgegevens en dat vindt jij behoorlijk netjes?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:57:08 #118
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99889993
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:56 schreef Poepoog het volgende:

Ze posten adresgegevens en dat vindt jij normaal?
Nee, dat is vrij dom zelfs :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 juli 2011 @ 19:57:24 #119
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_99890006
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zou je de leveringsvoorwaarden eens willen plaatsen? :)
2 Bestellen

2.1 Bestellingen kunnen via de internetsite worden geplaatst.


2.2 Er is geen minimum bestelbedrag. winkel heeft het recht bestellingen zonder opgave van redenen niet uit te voeren.

2.3 De overeenkomst komt tot stand op het moment dat de winkel uw bestelling in behandeling heeft genomen.


4.3 winkel levert de bestelling zoals op de internetpagina is vermeld met bekwame spoed af. Verzending vindt in de regel plaats binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling, we streven er echter naar om dit binnen 48 uur te doen. De door de winkel opgegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft u geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht uw bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden. De maximale levertijd is 30 dagen tenzij anders overeengekomen. Indien deze levertijd niet kan worden gehaald door welke omstandigheid dan ook zal de verkoper de consument hiervan tijdig op de hoogte stellen. Op dat moment kunnen beide partijen een nieuwe levertijd overeenkomen of de overeenkomst ontbinden.

4.4 Indien levering van een artikel om welke reden dan ook niet mogelijk blijkt te zijn, zal winkel een zowel wat prijs als kwaliteit vergelijkbaar ander artikel leveren.

4.5 Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. In dat geval kunt u dit tot 14 dagen na uw bestelling bij ons melden en wordt de levering eventueel op onze kosten aangevuld of opnieuw gedaan.

5 Betaling

5.1

U kunt momenteel op 3 manieren betalen:

U betaalt vooruit.

Klanten die de SNS, ABN Amro, Rabobank of de Postgiro als bank hebben, kunnen met IDEAL betalen.

Het totaalbedrag, dat u op de door ons gemailde orderbevestiging kunt vinden, kunt u overmaken op onze Bankrekening: . U dient bij betaling het ordernummer te noteren. De betaling moet binnen 14 dagen plaats vinden. Na een derde herinnering zal er 5 euro administratiekosten berekend worden aan de klant. D[b]e klant heeft het recht de order binnen 7 werkdagen te annuleren, zonder opgaaf van reden.
[/b]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 19:57:31 #120
35723 crew  GGMM
pi_99890010
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:55 schreef Poepoog het volgende:

[..]

En hoe denk je nu over dit professioneel bedrijf? :')
Sowieso hoe die hele site eruit ziet en hoe er met dit geval wordt omgegaan is enorm triest. :')
Het kan best zo zijn dat het bedrijf in deze gelijk heeft, maar van enige professionaliteit is geen sprake nee. Echt enorm triest.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99890011
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:56 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog wel eens kan meevallen. Uit de door MoBlo verwijderde post bleek dat de orderbevestiging keurig was verzonden. Dan mag je er dus vanuit gaan dat er een koopovereenkomst is. En geleverd of niet: dan heb je je daar - ook als klant - gewoon aan te houden.
Dit dus. TS heeft geen poot om op te staan, er is een koopovereenkomst en TS moet gewoon betalen, ook de incasso-kosten. Maakt niet uit dat er niks bezorgd is, dit is volgens de overeenkomst zo afgesproken en dat heeft TS geaccepteerd. Had ze maar niet moeten bestellen voordat er antwoord was op de vraag.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99890016
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:54 schreef SemperFii het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar aangezien verkoper weet hoe et zit maakt ze onnodige kosten. Deurwaarder is nergens voor nodig namelijk. Als ze het hierbij laat is er immers niks aan de hand. Als verkoper nu een deurwaarder inschakelt snijdt ze zichzelf denk ik in de vingers.
Ik kan áltijd wel iets veranderen in een verkoopsituatie, maar als TS meerdere herinneringen krijgt en daar niet op reageert en pas bij deurwaarderdreiging enige vorm van actie onderneemt, dan is dat vooral voor de verkopende partij een nadeel.
Deze gaat ervan uit dat hij/zij de bestelde artikelen verkoopt, en moet deze ook weer in de voorraad aanvullen. Als TS nu meteen had gezegd "oh, shit, ik heb ze asap nodig en een ander bedrijf kon ze eerder leveren, dus sorry, maar kan ik het ajb annuleren, desnoods tegen betaling van alleen administratiekosten?" dan was er neits aan het handje geweest.
Ja doei.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:57:39 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890020
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef IrCute het volgende:

[..]

Nee :D
Ooh, blijf je in onwetendheid hullen. Je mening over Ymme zal nooit meer hetzelfde zijn :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99890023
Zonder bevestiging ga ik ervan uit dat de bestelling niet correct gegaan is.
Maar goed, dan betaal ik de artikelen toch. Wil ik ze ook ontvangen, waarna ik ze daarna weer retrour stuur. En mijn geld dan dus weer terug wil.

Lijkt mij nog meer adminstratief werk.
pi_99890047
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef ymme het volgende:
Zonder bevestiging ga ik ervan uit dat de bestelling niet correct gegaan is.
Maar goed, dan betaal ik de artikelen toch. Wil ik ze ook ontvangen, waarna ik ze daarna weer retrour stuur. En mijn geld dan dus weer terug wil.

Lijkt mij nog meer adminstratief werk.
Hierboven stond een bevestiging ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 19:58:42 #126
35723 crew  GGMM
pi_99890060
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef ymme het volgende:
Zonder bevestiging ga ik ervan uit dat de bestelling niet correct gegaan is.
Maar goed, dan betaal ik de artikelen toch. Wil ik ze ook ontvangen, waarna ik ze daarna weer retrour stuur. En mijn geld dan dus weer terug wil.

Lijkt mij nog meer adminstratief werk.
Het aankoopbedrag ja, niet de extra administratieve kosten voor het uitblijven van de betaling neem ik aan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:58:43 #127
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99890062
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef ymme het volgende:
Zonder bevestiging ga ik ervan uit dat de bestelling niet correct gegaan is.
Maar goed, dan betaal ik de artikelen toch. Wil ik ze ook ontvangen, waarna ik ze daarna weer retrour stuur. En mijn geld dan dus weer terug wil.

Lijkt mij nog meer adminstratief werk.
jij weet ondertussen echt wel beter hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_99890063
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef Ynske het volgende:

[..]

2 Bestellen

2.1 Bestellingen kunnen via de internetsite worden geplaatst.


2.2 Er is geen minimum bestelbedrag. winkel heeft het recht bestellingen zonder opgave van redenen niet uit te voeren.

2.3 De overeenkomst komt tot stand op het moment dat de winkel uw bestelling in behandeling heeft genomen.


4.3 winkel levert de bestelling zoals op de internetpagina is vermeld met bekwame spoed af. Verzending vindt in de regel plaats binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling, we streven er echter naar om dit binnen 48 uur te doen. De door de winkel opgegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft u geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht uw bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden. De maximale levertijd is 30 dagen tenzij anders overeengekomen. Indien deze levertijd niet kan worden gehaald door welke omstandigheid dan ook zal de verkoper de consument hiervan tijdig op de hoogte stellen. Op dat moment kunnen beide partijen een nieuwe levertijd overeenkomen of de overeenkomst ontbinden.

4.4 Indien levering van een artikel om welke reden dan ook niet mogelijk blijkt te zijn, zal winkel een zowel wat prijs als kwaliteit vergelijkbaar ander artikel leveren.

4.5 Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. In dat geval kunt u dit tot 14 dagen na uw bestelling bij ons melden en wordt de levering eventueel op onze kosten aangevuld of opnieuw gedaan.

5 Betaling

5.1

U kunt momenteel op 3 manieren betalen:

U betaalt vooruit.

Klanten die de SNS, ABN Amro, Rabobank of de Postgiro als bank hebben, kunnen met IDEAL betalen.

Het totaalbedrag, dat u op de door ons gemailde orderbevestiging kunt vinden, kunt u overmaken op onze Bankrekening: . U dient bij betaling het ordernummer te noteren. De betaling moet binnen 14 dagen plaats vinden. Na een derde herinnering zal er 5 euro administratiekosten berekend worden aan de klant. D[b]e klant heeft het recht de order binnen 7 werkdagen te annuleren, zonder opgaaf van reden.
[/b]
Ik heb er geen verstand van hoor verder, maar kan dit volgens de wet(ten)?
pi_99890074
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef ymme het volgende:
Zonder bevestiging ga ik ervan uit dat de bestelling niet correct gegaan is.
Maar goed, dan betaal ik de artikelen toch. Wil ik ze ook ontvangen, waarna ik ze daarna weer retrour stuur. En mijn geld dan dus weer terug wil.

Lijkt mij nog meer adminstratief werk.
Als je die niet krijgt en je hebt voor zo'n groot bedrag besteld, dan ga je daar toch meteen achteraan?
Ja doei.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 juli 2011 @ 19:59:19 #130
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_99890087
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef ymme het volgende:
Zonder bevestiging ga ik ervan uit dat de bestelling niet correct gegaan is.
Maar goed, dan betaal ik de artikelen toch. Wil ik ze ook ontvangen, waarna ik ze daarna weer retrour stuur. En mijn geld dan dus weer terug wil.

Lijkt mij nog meer adminstratief werk.
6.2 Indien de artikelen ongebruikt zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, betaalt winkel u de betaalde prijs, met uitzondering van de verzend- en verzekeringskosten, zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na retourontvangst van de artikelen terug.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 24 juli 2011 @ 19:59:33 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890098
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:56 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ze posten adresgegevens en dat vindt jij behoorlijk netjes?
Nee, dat is niet netjes. Maar stap eens van je paard af moraalridder. Ymme stinkt hiero ook.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99890130
Dat ik haar naam op het internet zet mag niet maar ik mag het wel pikken dat deze dame mijn naam misbruikt en ook nog onterecht! Ik begrijp het probleem echt niet zeg het even af dan is er niets aan de hand! dezedame wil gratis spullen anders vertel je niet dat de hond van jet tante dood is en morgen komt en een week eerder zeg je dat tegen een collega!
Ben ik nu onredelijk? en ja wij maken wel kosten de tijd en is een product niet op voorraad dan bestellen wij het snel wat hier vervolgens bij het niet afnemen heel lang kan blijven liggen!
hier laat ik het maar bij.
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:00:54 #133
35723 crew  GGMM
pi_99890185
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, dat is niet netjes. Maar stap eens van je paard af moraalridder. Ymme stinkt hiero ook.
Dat ook ja, orderbevestiging is duidelijk verzonden. En geloof ook best dat er herinneringen verstuurd zijn.

Vraag me alleen af in hoeverre het rechtsgeldig is om incassotrajecten te starten voor een vooruitbetaling. Ik dacht dat dat alleen kon als de artikelen al geleverd waren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:00:57 #134
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99890189
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, dat is niet netjes. Maar stap eens van je paard af moraalridder. Ymme stinkt hiero ook.
Dat ben ik met je eens. Maar bedrijfsgegevens != persoonsgegevens
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zondag 24 juli 2011 @ 20:01:04 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890194
Hoe groot was het bedrag trouwens?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99890203
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:58 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik heb er geen verstand van hoor verder, maar kan dit volgens de wet(ten)?
Of het wettelijk kan of niet heb je een specialist voor nodig maar bij 2 herinneringen kan je toch wel even terug mailen.
Fatsoen enzo..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99890205
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef sandratb1963 het volgende:
Dat ik haar naam op het internet zet mag niet maar ik mag het wel pikken dat deze dame mijn naam misbruikt en ook nog onterecht! Ik begrijp het probleem echt niet zeg het even af dan is er niets aan de hand! dezedame wil gratis spullen anders vertel je niet dat de hond van jet tante dood is en morgen komt en een week eerder zeg je dat tegen een collega!
Ben ik nu onredelijk? en ja wij maken wel kosten de tijd en is een product niet op voorraad dan bestellen wij het snel wat hier vervolgens bij het niet afnemen heel lang kan blijven liggen!
hier laat ik het maar bij.
Bedrijfsnaam is ook weggehaald inmiddels, dat is van TS zeker niet netjes. En als de koopovereenkomst is gemaild zoals in jouw gegevens staat dan sta je gewoon in je recht.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99890210
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef sandratb1963 het volgende:
Dat ik haar naam op het internet zet mag niet maar ik mag het wel pikken dat deze dame mijn naam misbruikt en ook nog onterecht! Ik begrijp het probleem echt niet zeg het even af dan is er niets aan de hand! dezedame wil gratis spullen anders vertel je niet dat de hond van jet tante dood is en morgen komt en een week eerder zeg je dat tegen een collega!
Ben ik nu onredelijk? en ja wij maken wel kosten de tijd en is een product niet op voorraad dan bestellen wij het snel wat hier vervolgens bij het niet afnemen heel lang kan blijven liggen!
hier laat ik het maar bij.
Dame, je ziet duidelijk dat wij hier asap de gegevens weg hebben gehaald. ga dan niet zelf ook met modder lopen smijten. Als je hier de 'eerlijke' verkoper had willen blijven, dan had je je niet moeten verlagen tot dit niveau.
Ja doei.
pi_99890238
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, dat is niet netjes. Maar stap eens van je paard af moraalridder. Ymme stinkt hiero ook.
Heb ik ergens beweert dat TS niet stinkt?

Ik stelde alleen dat het een kutbedrijf is en ik er nooit zou bestellen, wat kan mij die Ymme schelen? Jullie hebben blijkbaar een geschiedenis met haar, fijn, maar ik zou echt nooit bij dat bedrijf bestellen. Ik neem aan jij ook niet.
pi_99890239
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:01 schreef Qwea het volgende:
Hoe groot was het bedrag trouwens?
Iets van 80 euro oid dacht ik
♥ scars make us who we are ♥
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:01:59 #141
35723 crew  GGMM
pi_99890242
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef sandratb1963 het volgende:
Dat ik haar naam op het internet zet mag niet maar ik mag het wel pikken dat deze dame mijn naam misbruikt en ook nog onterecht! Ik begrijp het probleem echt niet zeg het even af dan is er niets aan de hand! dezedame wil gratis spullen anders vertel je niet dat de hond van jet tante dood is en morgen komt en een week eerder zeg je dat tegen een collega!
Ben ik nu onredelijk? en ja wij maken wel kosten de tijd en is een product niet op voorraad dan bestellen wij het snel wat hier vervolgens bij het niet afnemen heel lang kan blijven liggen!
hier laat ik het maar bij.
Als bedrijf moet je daar boven staan en in elke situatie professioneel blijven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:02:08 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890252
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef Civilian het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar bedrijfsgegevens != persoonsgegevens
Ja, dat is ook niet netjes. En compleet debiel, ook.

Dat mág volgens mij niet eens.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 24 juli 2011 @ 20:02:47 #143
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99890279
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef sandratb1963 het volgende:
Dat ik haar naam op het internet zet mag niet maar ik mag het wel pikken dat deze dame mijn naam misbruikt en ook nog onterecht! Ik begrijp het probleem echt niet zeg het even af dan is er niets aan de hand! dezedame wil gratis spullen anders vertel je niet dat de hond van jet tante dood is en morgen komt en een week eerder zeg je dat tegen een collega!
Ben ik nu onredelijk? en ja wij maken wel kosten de tijd en is een product niet op voorraad dan bestellen wij het snel wat hier vervolgens bij het niet afnemen heel lang kan blijven liggen!
hier laat ik het maar bij.
ja, je bent onredelijk, ten alle tijde dien je als bedrijf professioneel te handelen.
klanten door het slijk halen doe je maar thuis,m tegen je partner, daar waar niemand het hoort/zxiet.
dus nooit pwersoonlijke gegevens online zetten.
in dit geval vind ik het niet erg, want TS :')
maar toch.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 24 juli 2011 @ 20:03:26 #144
187510 IrCute
Americunt
pi_99890312
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef sandratb1963 het volgende:
Dat ik haar naam op het internet zet mag niet maar ik mag het wel pikken dat deze dame mijn naam misbruikt en ook nog onterecht! Ik begrijp het probleem echt niet zeg het even af dan is er niets aan de hand! dezedame wil gratis spullen anders vertel je niet dat de hond van jet tante dood is en morgen komt en een week eerder zeg je dat tegen een collega!
Ben ik nu onredelijk? en ja wij maken wel kosten de tijd en is een product niet op voorraad dan bestellen wij het snel wat hier vervolgens bij het niet afnemen heel lang kan blijven liggen!
hier laat ik het maar bij.
Waarom bestel je producten zonder betaling?
pi_99890330
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:03 schreef IrCute het volgende:

[..]

Waarom bestel je producten zonder betaling?
Omdat er een koopovereenkomst is dus bedrijf verwacht dat de producten worden afgenomen?
♥ scars make us who we are ♥
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:04:04 #146
35723 crew  GGMM
pi_99890338
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:03 schreef IrCute het volgende:

[..]

Waarom bestel je producten zonder betaling?
Dat is haar fout idd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99890345
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:03 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Omdat er een koopovereenkomst is dus bedrijf verwacht dat de producten worden afgenomen?
Ja doei.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:04:27 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890360
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:01 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Heb ik ergens beweert dat TS niet stinkt?

Ik stelde alleen dat het een kutbedrijf is en ik er nooit zou bestellen, wat kan mij die Ymme schelen? Jullie hebben blijkbaar een geschiedenis met haar, fijn, maar ik zou echt nooit bij dat bedrijf bestellen. Ik neem aan jij ook niet.
Nee, n.a.v het plaatsen van de persoonsgegevens zou ik idd ook niet bestellen. Maar kom op poep... Als jij een bestelling doet van 80 euro, en je wilt dat het DEZELFDE dag op de post gaat... en je kiest voor VOORUIT betalen... en je ontvangt (zoals Ymme dan beweerd) GEEN mail... dan hang je toch in de mail cq telefoon?! "ja hoi, ik heb besteld, wil dat het vandaag op de post gaat, maar ik heb geen bankrekeningnummer of bevestigingsmail ontvangen"

Been there, done that. En je weeeeet dat je iets geplaatst hebt, dat je geen mail hebt ontvangen wil niet zeggen dat de bestelling niet is doorgekomen. Kleine moeite om ff daar achteraan te gaan hoor.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:04:36 #149
35723 crew  GGMM
pi_99890366
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:03 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Omdat er een koopovereenkomst is dus bedrijf verwacht dat de producten worden afgenomen?
Klant heeft altijd de mogelijkheid de order te annuleren als de artikelen nog niet geleverd zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:04:47 #150
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99890373
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat is ook niet netjes. En compleet debiel, ook.

Dat mág volgens mij niet eens.
Nee, zomaar persoonsgegevens publiceren is volgens mij strafbaar. En tjah, bedrijfsgegevens van een webshop moeten wel weer verplicht op internet staan. (zij het met KVK nummer, of directe contactgegevens).
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_99890383
De tering wat heeft TS op de kerfstok? Heeft ze die asielstumperdts bedrogen of zo? :')
pi_99890426
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef Poepoog het volgende:
De tering wat heeft TS op de kerfstok? Heeft ze die asielstumperdts bedrogen of zo? :')
Onder andere...
Ja doei.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:05:39 #153
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99890427
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Klant heeft altijd de mogelijkheid de order te annuleren als de artikelen nog niet geleverd zijn.
Zelfs nog binnen 7 dagen na levering :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zondag 24 juli 2011 @ 20:05:49 #154
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99890434
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef Poepoog het volgende:
De tering wat heeft TS op de kerfstok? Heeft ze die asielstumperdts bedrogen of zo? :')
don't get us started :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 24 juli 2011 @ 20:05:50 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890435
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat ook ja, orderbevestiging is duidelijk verzonden. En geloof ook best dat er herinneringen verstuurd zijn.

Vraag me alleen af in hoeverre het rechtsgeldig is om incassotrajecten te starten voor een vooruitbetaling. Ik dacht dat dat alleen kon als de artikelen al geleverd waren.
Dat dacht ik in principe ook. Maar dat neemt niet weg dat het een kutstreek is om het bedrijf nog even een mail te sturen dat je het bedrijf wel ff door de stront gaat halen :') Sorry hoor, maar dan ben je echt een compleet gestoord iemand :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:06:34 #156
35723 crew  GGMM
pi_99890475
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:05 schreef Civilian het volgende:

[..]

Zelfs nog binnen 7 dagen na levering :)
14 volgens mij tegenwoordig, maar op z'n minst 7 idd. :Y

quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat dacht ik in principe ook. Maar dat neemt niet weg dat het een kutstreek is om het bedrijf nog even een mail te sturen dat je het bedrijf wel ff door de stront gaat halen :') Sorry hoor, maar dan ben je echt een compleet gestoord iemand :')
Eens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:06:48 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890491
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:02 schreef Mirjam het volgende:

in dit geval vind ik het niet erg, want TS :')

_O- ik moest gniffelen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 24 juli 2011 @ 20:07:17 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890514
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:03 schreef IrCute het volgende:

[..]

Waarom bestel je producten zonder betaling?
Ehm, omdat TS een koopovereenkomst heeft en het bedrijf ter goede trouw handelt?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99890547
Ik lees alles even terug en heb misschien iets te heftig gereageerd maar om deze mail werd ik zo woest! (zie onder)
Sorry werk hard voor mijn bedrijf en vind dit laag dat een bedrijf kapot gemaakt kan worden door een zeer asociaal iemand diet dit bij meerder bedrijven doed t en heeft gedaan om maar gratis artikelen te krijgen! vermoedelijk hoor ik van de deurwaarder sorry van een kale kip is niet te plukken!
Hier laat ik het echt bij.


Hhahahhahh
En u staat nu negatief op internet
Incassotraject voor niet geleverde artikelen?

Hiermee is het nu klaar.
!
________________________________________
pi_99890557
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, n.a.v het plaatsen van de persoonsgegevens zou ik idd ook niet bestellen. Maar kom op poep... Als jij een bestelling doet van 80 euro, en je wilt dat het DEZELFDE dag op de post gaat... en je kiest voor VOORUIT betalen... en je ontvangt (zoals Ymme dan beweerd) GEEN mail... dan hang je toch in de mail cq telefoon?! "ja hoi, ik heb besteld, wil dat het vandaag op de post gaat, maar ik heb geen bankrekeningnummer of bevestigingsmail ontvangen"

Been there, done that. En je weeeeet dat je iets geplaatst hebt, dat je geen mail hebt ontvangen wil niet zeggen dat de bestelling niet is doorgekomen. Kleine moeite om ff daar achteraan te gaan hoor.
HALLO!

Ik stel enkel dat ik het een kutbedrijf vindt

quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Jezus wat een kutbedrijf hebben jullie zeg, als je zo met je klanten omgaat.
Hier in stond de naam van de TS.

Dat mensen dan het bedrijf gaan verdedigen sorry hoor, maar sta er dan boven.

Dit gezeik om 5 euro. :')
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:08:25 #161
35723 crew  GGMM
pi_99890570
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ehm, omdat TS een koopovereenkomst heeft en het bedrijf ter goede trouw handelt?
Dan nog kan je dat ook pas doen op het moment van betaling; iets wat bijvoorbeeld bij bol.com ook gebeurt. Een koopovereenkomst is in deze niet iets wat vaststaat; zoals gezegd: de bestelling kan altijd nog geannuleerd worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:08:51 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890586
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Klant heeft altijd de mogelijkheid de order te annuleren als de artikelen nog niet geleverd zijn.
Ja, maar sowieso. Als ik bij bedrijf Z shampoo X wil die ze moeten bestellen, kun je ook binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden retourneren. Zo raar is het echt niet dat bedrijven dingen bestellen voor een klant, en er vanuit gaan dat het gewoon betaald gaat worden hoor.

Nou had het bedrijf niet kunnen weten dat het Ymme was want dan had het bedrijf vast wle 399x nagedacht eer te bestellen, maar goed :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 24 juli 2011 @ 20:09:10 #163
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99890606
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:08 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik lees alles even terug en heb misschien iets te heftig gereageerd maar om deze mail werd ik zo woest! (zie onder)
Sorry werk hard voor mijn bedrijf en vind dit laag dat een bedrijf kapot gemaakt kan worden door een zeer asociaal iemand diet dit bij meerder bedrijven doed t en heeft gedaan om maar gratis artikelen te krijgen! vermoedelijk hoor ik van de deurwaarder sorry van een kale kip is niet te plukken!
Hier laat ik het echt bij.


Hhahahhahh
En u staat nu negatief op internet
Incassotraject voor niet geleverde artikelen?

Hiermee is het nu klaar.
!
________________________________________
dat kan ook écht niet, is heel laag en nog niet eens een hap stront waard.
nasty, ymme.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:09:24 #164
35723 crew  GGMM
pi_99890621
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:08 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik lees alles even terug en heb misschien iets te heftig gereageerd maar om deze mail werd ik zo woest! (zie onder)
Sorry werk hard voor mijn bedrijf en vind dit laag dat een bedrijf kapot gemaakt kan worden door een zeer asociaal iemand diet dit bij meerder bedrijven doed t en heeft gedaan om maar gratis artikelen te krijgen! vermoedelijk hoor ik van de deurwaarder sorry van een kale kip is niet te plukken!
Hier laat ik het echt bij.


Hhahahhahh
En u staat nu negatief op internet
Incassotraject voor niet geleverde artikelen?

Hiermee is het nu klaar.
!
________________________________________
Dat is ook ontzettend kinderachtig en begrijpelijk, maar dan nog dien je professioneel te reageren, daarmee had je meer bereikt dan de manier waarop je nu gereageerd hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:09:32 #165
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99890629
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:08 schreef Poepoog het volgende:

[..]

HALLO!

Ik stel enkel dat ik het een kutbedrijf vindt

[..]

Hier in stond de naam van de TS.

Dat mensen dan het bedrijf gaan verdedigen sorry hoor, maar sta er dan boven.

Dit gezeik om 5 euro. :')
het gaat niet om 5 euro
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 24 juli 2011 @ 20:09:37 #166
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99890634
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef Poepoog het volgende:
De tering wat heeft TS op de kerfstok? Heeft ze die asielstumperdts bedrogen of zo? :')
Zelfs die _O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 24 juli 2011 @ 20:09:41 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890641
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef Civilian het volgende:

En tjah, bedrijfsgegevens van een webshop moeten wel weer verplicht op internet staan. (zij het met KVK nummer, of directe contactgegevens).
Ja, prima. Maar daar hoeft niet de voor en achternaam van de verkoop afdeling mevrouw bij en het is voor dit topic ook niet relevant om eventueel een webshop naam te plaatsen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99890642
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is ook ontzettend kinderachtig en begrijpelijk, maar dan nog dien je professioneel te reageren, daarmee had je meer bereikt dan de manier waarop je nu gereageerd hebt.
Dat.
Ja doei.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:09:47 #169
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99890643
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is ook ontzettend kinderachtig en begrijpelijk, maar dan nog dien je professioneel te reageren, daarmee had je meer bereikt dan de manier waarop je nu gereageerd hebt.
ohja, dat ook!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_99890655
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

het gaat niet om 5 euro
Want ik lees verkeerd dat de kosten 5 euro zijn?
  zondag 24 juli 2011 @ 20:10:02 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890656
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:05 schreef Mirjam het volgende:

[..]

don't get us started :')
Wat zij zegt :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:10:02 #172
35723 crew  GGMM
pi_99890657
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, maar sowieso. Als ik bij bedrijf Z shampoo X wil die ze moeten bestellen, kun je ook binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden retourneren. Zo raar is het echt niet dat bedrijven dingen bestellen voor een klant, en er vanuit gaan dat het gewoon betaald gaat worden hoor.
Klopt, maar daar heb je als klant geen enkele boodschap aan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99890665
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Klant heeft altijd de mogelijkheid de order te annuleren als de artikelen nog niet geleverd zijn.
Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 24 juli 2011 @ 20:10:36 #174
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99890679
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Want ik lees verkeerd dat de kosten 5 euro zijn?
voor zover ik weet ging/gaat het om 80 euro :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 24 juli 2011 @ 20:11:00 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890696
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:08 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik lees alles even terug en heb misschien iets te heftig gereageerd maar om deze mail werd ik zo woest! (zie onder)
Sorry werk hard voor mijn bedrijf en vind dit laag dat een bedrijf kapot gemaakt kan worden door een zeer asociaal iemand diet dit bij meerder bedrijven doed t en heeft gedaan om maar gratis artikelen te krijgen! vermoedelijk hoor ik van de deurwaarder sorry van een kale kip is niet te plukken!
Hier laat ik het echt bij.


Hhahahhahh
En u staat nu negatief op internet
Incassotraject voor niet geleverde artikelen?

Hiermee is het nu klaar.
!
________________________________________
Tering, kan iemand Ymme verplicht TBS met dwangverpleging laten opleggen? :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99890702
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
Maar dan heeft het bedrijf ze niet op voorraad en kan ze dus niet zsm versturen, wat TS wou. :')
  zondag 24 juli 2011 @ 20:11:15 #177
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99890711
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
Nee zeker niet vreemd. Maar wel een risico voor 't bedrijf, niet iets waarvoor de klant aansprakelijk gesteld zou kunnen worden.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:11:37 #178
35723 crew  GGMM
pi_99890731
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
Ik ook niet, maar dat is dan geen verantwoording van de klant. Dat is dan pech voor het bedrijf. De klant heeft dit recht nou eenmaal.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99890756
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Maar dan heeft het bedrijf ze niet op voorraad en kan ze dus niet zsm versturen, wat TS wou. :')
Maar mail is na de bestelling gedaan, dus misschien ook na de bestelling van bedrijf.

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef Civilian het volgende:

[..]

Nee zeker niet vreemd. Maar wel een risico voor 't bedrijf, niet iets waarvoor de klant aansprakelijk gesteld zou kunnen worden.
Jawel, want klant heeft niet geannuleerd.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99890758
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mirjam het volgende:

[..]

voor zover ik weet ging/gaat het om 80 euro :@
De administratie kosten zijn opeens 16 x zo hoog geworden gedurende dit topic?

Oh noes! Ik ga er zeker niet bestellen. ;(
  zondag 24 juli 2011 @ 20:12:07 #181
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99890761
Maar goed; we zijn het allemaal weer eens geloof ik :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_99890775
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar dat is dan geen verantwoording van de klant. Dat is dan pech voor het bedrijf. De klant heeft dit recht nou eenmaal.
Klopt, maar klant heeft NIET geannuleerd.
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 24 juli 2011 @ 20:12:31 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890782
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan nog kan je dat ook pas doen op het moment van betaling; iets wat bijvoorbeeld bij bol.com ook gebeurt. Een koopovereenkomst is in deze niet iets wat vaststaat; zoals gezegd: de bestelling kan altijd nog geannuleerd worden.
Goed, punt. Maar als TS aankomt met een sneu verhaal en wil dat het vandaag nog op e post gaat en het bedrijf zou bv voor 12:00 moeten bestellen om het om 14u (ik noem maar wat!) nog binnen te hebben, dan snap ik best dat het bedrijf ter goede trouw handelt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 24 juli 2011 @ 20:12:43 #184
187510 IrCute
Americunt
pi_99890795
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
Ik wel. Mijn moeder heeft ook een webwinkel gehad en daar werden vaak zat bestellingen gedaan zonder te betalen.

Ik heb het zelf ook weleens gehad, bij een webwinkel iets besteld, niet betaald en ook niet geleverd en de bestelling werd gewoon geannuleerd na een tijdje. Ik had overigens wel op die mails gereageerd als ze die hadden gestuurd, maar goed dat is een ander verhaal.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:12:46 #185
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99890797
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Jezus

[..]

De administratie kosten zijn opeens 16 x zo hoog geworden gedurende dit topic?

Oh noes! Ik ga er zeker niet bestellen. ;(
Ey Poepoog, ga eens leren lezen jonguh }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 24 juli 2011 @ 20:12:50 #186
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99890803
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Maar mail is na de bestelling gedaan, dus misschien ook na de bestelling van bedrijf.

[..]

Jawel, want klant heeft niet geannuleerd.
Nee, want klant kan ook zonder opgaaf van reden retourneren :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_99890826
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Goed, punt. Maar als TS aankomt met een sneu verhaal en wil dat het vandaag nog op e post gaat en het bedrijf zou bv voor 12:00 moeten bestellen om het om 14u (ik noem maar wat!) nog binnen te hebben, dan snap ik best dat het bedrijf ter goede trouw handelt
Maar het bedrijf had ook collega's gemaild, en gehoord dat TS niet betrouwbaar is? Dus waarom zouden ze?
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:13:28 #188
35723 crew  GGMM
pi_99890831
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Klopt, maar klant heeft NIET geannuleerd.
Weet ik; dat is irrelevant verder. Klant heeft namelijk ook het recht producten 7 dagen na ontvangst terug te sturen zonder hiervoor annuleringskosten oid te betalen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99890839
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Civilian het volgende:

[..]

Nee, want klant kan ook zonder opgaaf van reden retourneren :)
Ja maar dat is niet gedaan want producten zijn niet gestuurd omdat klant niet betaald heeft. TS had op z'n minst de bestelling moeten annuleren.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99890841
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Civilian het volgende:

[..]

Nee, want klant kan ook zonder opgaaf van reden retourneren :)
Maar, ze heeft dus nooit geannuleerd! :')
Ja doei.
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:14:16 #191
35723 crew  GGMM
pi_99890869
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Goed, punt. Maar als TS aankomt met een sneu verhaal en wil dat het vandaag nog op e post gaat en het bedrijf zou bv voor 12:00 moeten bestellen om het om 14u (ik noem maar wat!) nog binnen te hebben, dan snap ik best dat het bedrijf ter goede trouw handelt
Ik ook, maar dat blijft helaas pech voor het bedrijf. Hoe terecht het in deze ook zou zijn dat TS hier voor opdraait.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:14:25 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890877
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Maar dan heeft het bedrijf ze niet op voorraad en kan ze dus niet zsm versturen, wat TS wou. :')
Jij hebt nooit gehad dat de leverancier toevallig vandaag kwam en het bedrijf het nog kon bestellen omdat de laatste dingen voor een X tijd nog mee konden?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:14:41 #193
35723 crew  GGMM
pi_99890890
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ja maar dat is niet gedaan want producten zijn niet gestuurd o
Dat betekent dus dat de klant die optie nog heeft.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99890901
En hier laat ik het echt bij!

Van de klant!

Goede avond,

dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Ik heb u nooit kwaad willen aandoen. En geen gratis spullen willen hebben dat zeker niet.
Ik had idd beter moeten nadenken en het even moeten annuleren. Ok dat is geheel waar en dit heb ik niet gedaan. Excuus daarvoor.

Maar wat schieten we ermee op, dat ik nu de artikelen betaal, waarna ik ze na ontvangst weer terug stuur naar u en u het geld weer kan terug storten naar mij.
Dat is vooral voor u veel werk. Maar goed, ik vind het prima.

Ik wil u mijn oprechte excuus aanbieden en problemen tot een oplossing te komen, door van mijn kant een goede wil te tonen en u administratie betalen voor alle lasten.

Graag hoor ik van u.
________________________________________
pi_99890903
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Maar dan heeft het bedrijf ze niet op voorraad en kan ze dus niet zsm versturen, wat TS wou. :')
Bedrijf had het wel op voorraad, in de mails staat namelijk dat het op de post gaat zodra de betaling binnen is. Door het bedrijf is dus 0 verlies geleden en daarom vind ik het ook laag dat ze hier alsnog mee naar de deurwaarder wil. Daar hoor je als bedrijf gewoon boven te staan.
pi_99890906
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Weet ik; dat is irrelevant verder. Klant heeft namelijk ook het recht producten 7 dagen na ontvangst terug te sturen zonder hiervoor annuleringskosten oid te betalen.
Ja, prima. Ik snap wel wat je bedoelt, maar TS zeurt hier dat ze iets moet betalen terwijl ze niks besteld heeft, en ze heeft gewoon wel besteld en niet geannuleerd, dus ze moet gewoon niet zeiken en voor de kosten opdraaien die gemaakt zijn. Laat de producten maar zitten, maar de administratiekosten e.d. zijn m.i. wel voor TS
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 24 juli 2011 @ 20:15:07 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890909
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar dat is dan geen verantwoording van de klant. Dat is dan pech voor het bedrijf. De klant heeft dit recht nou eenmaal.
Ja. Dat klopt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 24 juli 2011 @ 20:15:29 #198
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99890924
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:
Goed, punt. Maar als TS aankomt met een sneu verhaal en wil dat het vandaag nog op e post gaat en het bedrijf zou bv voor 12:00 moeten bestellen om het om 14u (ik noem maar wat!) nog binnen te hebben, dan snap ik best dat het bedrijf ter goede trouw handelt
Het zou me he-le-maal niets verbazen als de wél verzonden bestelling niet is betaald :@

Dat mag ik natuurlijk niet zeggen :@ Maar als in een periode van een week tijd naar verschillende leveranciers zulke emailtjes verstuurd worden, dan geeft dat - in combinatie met de reputatie van TS - op z'n minst te denken.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 24 juli 2011 @ 20:16:04 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890957
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Maar het bedrijf had ook collega's gemaild, en gehoord dat TS niet betrouwbaar is? Dus waarom zouden ze?
Dat was pas achteraf!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99890965
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ey Poepoog, ga eens leren lezen jonguh }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het totaalbedrag, dat u op de door ons gemailde orderbevestiging kunt vinden, kunt u overmaken op onze Bankrekening: . U dient bij betaling het ordernummer te noteren. De betaling moet binnen 14 dagen plaats vinden. Na een derde herinnering zal er 5 euro administratiekosten berekend worden aan de klant. De klant heeft het recht de order binnen 7 werkdagen te annuleren, zonder opgaaf van reden.
?

Sorry ik blijf 5 euro lezen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')