abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 20:09:47 #169
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99890643
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is ook ontzettend kinderachtig en begrijpelijk, maar dan nog dien je professioneel te reageren, daarmee had je meer bereikt dan de manier waarop je nu gereageerd hebt.
ohja, dat ook!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_99890655
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

het gaat niet om 5 euro
Want ik lees verkeerd dat de kosten 5 euro zijn?
  zondag 24 juli 2011 @ 20:10:02 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890656
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:05 schreef Mirjam het volgende:

[..]

don't get us started :')
Wat zij zegt :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:10:02 #172
35723 crew  GGMM
pi_99890657
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, maar sowieso. Als ik bij bedrijf Z shampoo X wil die ze moeten bestellen, kun je ook binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden retourneren. Zo raar is het echt niet dat bedrijven dingen bestellen voor een klant, en er vanuit gaan dat het gewoon betaald gaat worden hoor.
Klopt, maar daar heb je als klant geen enkele boodschap aan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99890665
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Klant heeft altijd de mogelijkheid de order te annuleren als de artikelen nog niet geleverd zijn.
Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 24 juli 2011 @ 20:10:36 #174
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99890679
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Want ik lees verkeerd dat de kosten 5 euro zijn?
voor zover ik weet ging/gaat het om 80 euro :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 24 juli 2011 @ 20:11:00 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890696
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:08 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik lees alles even terug en heb misschien iets te heftig gereageerd maar om deze mail werd ik zo woest! (zie onder)
Sorry werk hard voor mijn bedrijf en vind dit laag dat een bedrijf kapot gemaakt kan worden door een zeer asociaal iemand diet dit bij meerder bedrijven doed t en heeft gedaan om maar gratis artikelen te krijgen! vermoedelijk hoor ik van de deurwaarder sorry van een kale kip is niet te plukken!
Hier laat ik het echt bij.


Hhahahhahh
En u staat nu negatief op internet
Incassotraject voor niet geleverde artikelen?

Hiermee is het nu klaar.
!
________________________________________
Tering, kan iemand Ymme verplicht TBS met dwangverpleging laten opleggen? :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99890702
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
Maar dan heeft het bedrijf ze niet op voorraad en kan ze dus niet zsm versturen, wat TS wou. :')
  zondag 24 juli 2011 @ 20:11:15 #177
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99890711
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
Nee zeker niet vreemd. Maar wel een risico voor 't bedrijf, niet iets waarvoor de klant aansprakelijk gesteld zou kunnen worden.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:11:37 #178
35723 crew  GGMM
pi_99890731
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
Ik ook niet, maar dat is dan geen verantwoording van de klant. Dat is dan pech voor het bedrijf. De klant heeft dit recht nou eenmaal.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99890756
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Maar dan heeft het bedrijf ze niet op voorraad en kan ze dus niet zsm versturen, wat TS wou. :')
Maar mail is na de bestelling gedaan, dus misschien ook na de bestelling van bedrijf.

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef Civilian het volgende:

[..]

Nee zeker niet vreemd. Maar wel een risico voor 't bedrijf, niet iets waarvoor de klant aansprakelijk gesteld zou kunnen worden.
Jawel, want klant heeft niet geannuleerd.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99890758
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mirjam het volgende:

[..]

voor zover ik weet ging/gaat het om 80 euro :@
De administratie kosten zijn opeens 16 x zo hoog geworden gedurende dit topic?

Oh noes! Ik ga er zeker niet bestellen. ;(
  zondag 24 juli 2011 @ 20:12:07 #181
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99890761
Maar goed; we zijn het allemaal weer eens geloof ik :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_99890775
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar dat is dan geen verantwoording van de klant. Dat is dan pech voor het bedrijf. De klant heeft dit recht nou eenmaal.
Klopt, maar klant heeft NIET geannuleerd.
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 24 juli 2011 @ 20:12:31 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890782
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan nog kan je dat ook pas doen op het moment van betaling; iets wat bijvoorbeeld bij bol.com ook gebeurt. Een koopovereenkomst is in deze niet iets wat vaststaat; zoals gezegd: de bestelling kan altijd nog geannuleerd worden.
Goed, punt. Maar als TS aankomt met een sneu verhaal en wil dat het vandaag nog op e post gaat en het bedrijf zou bv voor 12:00 moeten bestellen om het om 14u (ik noem maar wat!) nog binnen te hebben, dan snap ik best dat het bedrijf ter goede trouw handelt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 24 juli 2011 @ 20:12:43 #184
187510 IrCute
Americunt
pi_99890795
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
Ik wel. Mijn moeder heeft ook een webwinkel gehad en daar werden vaak zat bestellingen gedaan zonder te betalen.

Ik heb het zelf ook weleens gehad, bij een webwinkel iets besteld, niet betaald en ook niet geleverd en de bestelling werd gewoon geannuleerd na een tijdje. Ik had overigens wel op die mails gereageerd als ze die hadden gestuurd, maar goed dat is een ander verhaal.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:12:46 #185
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99890797
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Jezus

[..]

De administratie kosten zijn opeens 16 x zo hoog geworden gedurende dit topic?

Oh noes! Ik ga er zeker niet bestellen. ;(
Ey Poepoog, ga eens leren lezen jonguh }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 24 juli 2011 @ 20:12:50 #186
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99890803
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Maar mail is na de bestelling gedaan, dus misschien ook na de bestelling van bedrijf.

[..]

Jawel, want klant heeft niet geannuleerd.
Nee, want klant kan ook zonder opgaaf van reden retourneren :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_99890826
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Goed, punt. Maar als TS aankomt met een sneu verhaal en wil dat het vandaag nog op e post gaat en het bedrijf zou bv voor 12:00 moeten bestellen om het om 14u (ik noem maar wat!) nog binnen te hebben, dan snap ik best dat het bedrijf ter goede trouw handelt
Maar het bedrijf had ook collega's gemaild, en gehoord dat TS niet betrouwbaar is? Dus waarom zouden ze?
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:13:28 #188
35723 crew  GGMM
pi_99890831
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Klopt, maar klant heeft NIET geannuleerd.
Weet ik; dat is irrelevant verder. Klant heeft namelijk ook het recht producten 7 dagen na ontvangst terug te sturen zonder hiervoor annuleringskosten oid te betalen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99890839
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Civilian het volgende:

[..]

Nee, want klant kan ook zonder opgaaf van reden retourneren :)
Ja maar dat is niet gedaan want producten zijn niet gestuurd omdat klant niet betaald heeft. TS had op z'n minst de bestelling moeten annuleren.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99890841
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Civilian het volgende:

[..]

Nee, want klant kan ook zonder opgaaf van reden retourneren :)
Maar, ze heeft dus nooit geannuleerd! :')
Ja doei.
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:14:16 #191
35723 crew  GGMM
pi_99890869
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Goed, punt. Maar als TS aankomt met een sneu verhaal en wil dat het vandaag nog op e post gaat en het bedrijf zou bv voor 12:00 moeten bestellen om het om 14u (ik noem maar wat!) nog binnen te hebben, dan snap ik best dat het bedrijf ter goede trouw handelt
Ik ook, maar dat blijft helaas pech voor het bedrijf. Hoe terecht het in deze ook zou zijn dat TS hier voor opdraait.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:14:25 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890877
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Maar dan heeft het bedrijf ze niet op voorraad en kan ze dus niet zsm versturen, wat TS wou. :')
Jij hebt nooit gehad dat de leverancier toevallig vandaag kwam en het bedrijf het nog kon bestellen omdat de laatste dingen voor een X tijd nog mee konden?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:14:41 #193
35723 crew  GGMM
pi_99890890
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ja maar dat is niet gedaan want producten zijn niet gestuurd o
Dat betekent dus dat de klant die optie nog heeft.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99890901
En hier laat ik het echt bij!

Van de klant!

Goede avond,

dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Ik heb u nooit kwaad willen aandoen. En geen gratis spullen willen hebben dat zeker niet.
Ik had idd beter moeten nadenken en het even moeten annuleren. Ok dat is geheel waar en dit heb ik niet gedaan. Excuus daarvoor.

Maar wat schieten we ermee op, dat ik nu de artikelen betaal, waarna ik ze na ontvangst weer terug stuur naar u en u het geld weer kan terug storten naar mij.
Dat is vooral voor u veel werk. Maar goed, ik vind het prima.

Ik wil u mijn oprechte excuus aanbieden en problemen tot een oplossing te komen, door van mijn kant een goede wil te tonen en u administratie betalen voor alle lasten.

Graag hoor ik van u.
________________________________________
pi_99890903
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Maar dan heeft het bedrijf ze niet op voorraad en kan ze dus niet zsm versturen, wat TS wou. :')
Bedrijf had het wel op voorraad, in de mails staat namelijk dat het op de post gaat zodra de betaling binnen is. Door het bedrijf is dus 0 verlies geleden en daarom vind ik het ook laag dat ze hier alsnog mee naar de deurwaarder wil. Daar hoor je als bedrijf gewoon boven te staan.
pi_99890906
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Weet ik; dat is irrelevant verder. Klant heeft namelijk ook het recht producten 7 dagen na ontvangst terug te sturen zonder hiervoor annuleringskosten oid te betalen.
Ja, prima. Ik snap wel wat je bedoelt, maar TS zeurt hier dat ze iets moet betalen terwijl ze niks besteld heeft, en ze heeft gewoon wel besteld en niet geannuleerd, dus ze moet gewoon niet zeiken en voor de kosten opdraaien die gemaakt zijn. Laat de producten maar zitten, maar de administratiekosten e.d. zijn m.i. wel voor TS
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 24 juli 2011 @ 20:15:07 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890909
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar dat is dan geen verantwoording van de klant. Dat is dan pech voor het bedrijf. De klant heeft dit recht nou eenmaal.
Ja. Dat klopt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 24 juli 2011 @ 20:15:29 #198
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99890924
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:
Goed, punt. Maar als TS aankomt met een sneu verhaal en wil dat het vandaag nog op e post gaat en het bedrijf zou bv voor 12:00 moeten bestellen om het om 14u (ik noem maar wat!) nog binnen te hebben, dan snap ik best dat het bedrijf ter goede trouw handelt
Het zou me he-le-maal niets verbazen als de wél verzonden bestelling niet is betaald :@

Dat mag ik natuurlijk niet zeggen :@ Maar als in een periode van een week tijd naar verschillende leveranciers zulke emailtjes verstuurd worden, dan geeft dat - in combinatie met de reputatie van TS - op z'n minst te denken.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 24 juli 2011 @ 20:16:04 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890957
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Maar het bedrijf had ook collega's gemaild, en gehoord dat TS niet betrouwbaar is? Dus waarom zouden ze?
Dat was pas achteraf!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99890965
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ey Poepoog, ga eens leren lezen jonguh }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het totaalbedrag, dat u op de door ons gemailde orderbevestiging kunt vinden, kunt u overmaken op onze Bankrekening: . U dient bij betaling het ordernummer te noteren. De betaling moet binnen 14 dagen plaats vinden. Na een derde herinnering zal er 5 euro administratiekosten berekend worden aan de klant. De klant heeft het recht de order binnen 7 werkdagen te annuleren, zonder opgaaf van reden.
?

Sorry ik blijf 5 euro lezen...
  zondag 24 juli 2011 @ 20:16:13 #201
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99890966
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:14 schreef sandratb1963 het volgende:
En hier laat ik het echt bij!

Van de klant!

Goede avond,

dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Ik heb u nooit kwaad willen aandoen. En geen gratis spullen willen hebben dat zeker niet.
Ik had idd beter moeten nadenken en het even moeten annuleren. Ok dat is geheel waar en dit heb ik niet gedaan. Excuus daarvoor.

Maar wat schieten we ermee op, dat ik nu de artikelen betaal, waarna ik ze na ontvangst weer terug stuur naar u en u het geld weer kan terug storten naar mij.
Dat is vooral voor u veel werk. Maar goed, ik vind het prima.

Ik wil u mijn oprechte excuus aanbieden en problemen tot een oplossing te komen, door van mijn kant een goede wil te tonen en u administratie betalen voor alle lasten.

Graag hoor ik van u.
________________________________________
Of hou op met "ik laat het hier echt bij" of ga weg uit 't topic dan.. ;)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zondag 24 juli 2011 @ 20:16:18 #202
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99890973
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:14 schreef sandratb1963 het volgende:
En hier laat ik het echt bij!

Van de klant!

Goede avond,

dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Ik heb u nooit kwaad willen aandoen. En geen gratis spullen willen hebben dat zeker niet.
Ik had idd beter moeten nadenken en het even moeten annuleren. Ok dat is geheel waar en dit heb ik niet gedaan. Excuus daarvoor.

Maar wat schieten we ermee op, dat ik nu de artikelen betaal, waarna ik ze na ontvangst weer terug stuur naar u en u het geld weer kan terug storten naar mij.
Dat is vooral voor u veel werk. Maar goed, ik vind het prima.

Ik wil u mijn oprechte excuus aanbieden en problemen tot een oplossing te komen, door van mijn kant een goede wil te tonen en u administratie betalen voor alle lasten.

Graag hoor ik van u.
________________________________________
ja, nu kan het werl.
doei ymme. eerst eens nadenken voordat je zo achterlijk doet.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 20:16:26 #203
35723 crew  GGMM
pi_99890980
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ja, prima. Ik snap wel wat je bedoelt, maar TS zeurt hier dat ze iets moet betalen terwijl ze niks besteld heeft, en ze heeft gewoon wel besteld en niet geannuleerd, dus ze moet gewoon niet zeiken en voor de kosten opdraaien die gemaakt zijn. Laat de producten maar zitten, maar de administratiekosten e.d. zijn m.i. wel voor TS
Dat zou terecht zijn, maar dat is volgens de wet niet het geval; alleen voor evt. incassokosten wellicht, maar kosten voor het bestellen van dit artikel mogen niet in rekening gebracht worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:16:35 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890986
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het zou me he-le-maal niets verbazen als de wél verzonden bestelling niet is betaald :@

Dat mag ik natuurlijk niet zeggen :@ Maar als in een periode van een week tijd naar verschillende leveranciers zulke emailtjes verstuurd worden, dan geeft dat - in combinatie met de reputatie van TS - op z'n minst te denken.
Nee, mij ook niet. Zeker niet icm met hetgeen wat ze al op dr kerfstok heeft :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 24 juli 2011 @ 20:16:53 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890999
Ik pak er nog ff een biertje bij.

Wel een 2de topic he :+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 24 juli 2011 @ 20:17:14 #206
187510 IrCute
Americunt
pi_99891022
Nu ben ik wel benieuwd wat ze allemaal heeft gedaan :')
pi_99891029
ymme :')

Mens :')

Wanneer ga je het nou eens leren?

Maargoed, het lijkt me beter als jullie dit gezellig onderling gaan uitvechten en deze mails niet meer openbaar maken.

Succes ermee.
Ja doei.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:18:10 #208
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99891073
mijn zondagavond, wat doe je :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')