ohja, dat ook!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook ontzettend kinderachtig en begrijpelijk, maar dan nog dien je professioneel te reageren, daarmee had je meer bereikt dan de manier waarop je nu gereageerd hebt.
Klopt, maar daar heb je als klant geen enkele boodschap aan.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso. Als ik bij bedrijf Z shampoo X wil die ze moeten bestellen, kun je ook binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden retourneren. Zo raar is het echt niet dat bedrijven dingen bestellen voor een klant, en er vanuit gaan dat het gewoon betaald gaat worden hoor.
Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klant heeft altijd de mogelijkheid de order te annuleren als de artikelen nog niet geleverd zijn.
voor zover ik weet ging/gaat het om 80 euroquote:Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Want ik lees verkeerd dat de kosten 5 euro zijn?
Tering, kan iemand Ymme verplicht TBS met dwangverpleging laten opleggen?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:08 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik lees alles even terug en heb misschien iets te heftig gereageerd maar om deze mail werd ik zo woest! (zie onder)
Sorry werk hard voor mijn bedrijf en vind dit laag dat een bedrijf kapot gemaakt kan worden door een zeer asociaal iemand diet dit bij meerder bedrijven doed t en heeft gedaan om maar gratis artikelen te krijgen! vermoedelijk hoor ik van de deurwaarder sorry van een kale kip is niet te plukken!
Hier laat ik het echt bij.
Hhahahhahh
En u staat nu negatief op internet
Incassotraject voor niet geleverde artikelen?
Hiermee is het nu klaar.
!
________________________________________
Maar dan heeft het bedrijf ze niet op voorraad en kan ze dus niet zsm versturen, wat TS wou.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
Nee zeker niet vreemd. Maar wel een risico voor 't bedrijf, niet iets waarvoor de klant aansprakelijk gesteld zou kunnen worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
Ik ook niet, maar dat is dan geen verantwoording van de klant. Dat is dan pech voor het bedrijf. De klant heeft dit recht nou eenmaal.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
Maar mail is na de bestelling gedaan, dus misschien ook na de bestelling van bedrijf.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar dan heeft het bedrijf ze niet op voorraad en kan ze dus niet zsm versturen, wat TS wou.
Jawel, want klant heeft niet geannuleerd.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee zeker niet vreemd. Maar wel een risico voor 't bedrijf, niet iets waarvoor de klant aansprakelijk gesteld zou kunnen worden.
De administratie kosten zijn opeens 16 x zo hoog geworden gedurende dit topic?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voor zover ik weet ging/gaat het om 80 euro
Klopt, maar klant heeft NIET geannuleerd.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is dan geen verantwoording van de klant. Dat is dan pech voor het bedrijf. De klant heeft dit recht nou eenmaal.
Goed, punt. Maar als TS aankomt met een sneu verhaal en wil dat het vandaag nog op e post gaat en het bedrijf zou bv voor 12:00 moeten bestellen om het om 14u (ik noem maar wat!) nog binnen te hebben, dan snap ik best dat het bedrijf ter goede trouw handeltquote:Op zondag 24 juli 2011 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog kan je dat ook pas doen op het moment van betaling; iets wat bijvoorbeeld bij bol.com ook gebeurt. Een koopovereenkomst is in deze niet iets wat vaststaat; zoals gezegd: de bestelling kan altijd nog geannuleerd worden.
Ik wel. Mijn moeder heeft ook een webwinkel gehad en daar werden vaak zat bestellingen gedaan zonder te betalen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Klopt, maar bedrijf bestelt vast want klant wil producten snel in huis hebben, dat vind ik niet zo vreemd.
Ey Poepoog, ga eens leren lezen jonguhquote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jezus
[..]
De administratie kosten zijn opeens 16 x zo hoog geworden gedurende dit topic?
Oh noes! Ik ga er zeker niet bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nee, want klant kan ook zonder opgaaf van reden retournerenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar mail is na de bestelling gedaan, dus misschien ook na de bestelling van bedrijf.
[..]
Jawel, want klant heeft niet geannuleerd.
Maar het bedrijf had ook collega's gemaild, en gehoord dat TS niet betrouwbaar is? Dus waarom zouden ze?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed, punt. Maar als TS aankomt met een sneu verhaal en wil dat het vandaag nog op e post gaat en het bedrijf zou bv voor 12:00 moeten bestellen om het om 14u (ik noem maar wat!) nog binnen te hebben, dan snap ik best dat het bedrijf ter goede trouw handelt
Weet ik; dat is irrelevant verder. Klant heeft namelijk ook het recht producten 7 dagen na ontvangst terug te sturen zonder hiervoor annuleringskosten oid te betalen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Klopt, maar klant heeft NIET geannuleerd.
Ja maar dat is niet gedaan want producten zijn niet gestuurd omdat klant niet betaald heeft. TS had op z'n minst de bestelling moeten annuleren.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, want klant kan ook zonder opgaaf van reden retourneren
Maar, ze heeft dus nooit geannuleerd!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, want klant kan ook zonder opgaaf van reden retourneren
Ik ook, maar dat blijft helaas pech voor het bedrijf. Hoe terecht het in deze ook zou zijn dat TS hier voor opdraait.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed, punt. Maar als TS aankomt met een sneu verhaal en wil dat het vandaag nog op e post gaat en het bedrijf zou bv voor 12:00 moeten bestellen om het om 14u (ik noem maar wat!) nog binnen te hebben, dan snap ik best dat het bedrijf ter goede trouw handelt
Jij hebt nooit gehad dat de leverancier toevallig vandaag kwam en het bedrijf het nog kon bestellen omdat de laatste dingen voor een X tijd nog mee konden?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar dan heeft het bedrijf ze niet op voorraad en kan ze dus niet zsm versturen, wat TS wou.
Dat betekent dus dat de klant die optie nog heeft.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet gedaan want producten zijn niet gestuurd o
Bedrijf had het wel op voorraad, in de mails staat namelijk dat het op de post gaat zodra de betaling binnen is. Door het bedrijf is dus 0 verlies geleden en daarom vind ik het ook laag dat ze hier alsnog mee naar de deurwaarder wil. Daar hoor je als bedrijf gewoon boven te staan.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar dan heeft het bedrijf ze niet op voorraad en kan ze dus niet zsm versturen, wat TS wou.
Ja, prima. Ik snap wel wat je bedoelt, maar TS zeurt hier dat ze iets moet betalen terwijl ze niks besteld heeft, en ze heeft gewoon wel besteld en niet geannuleerd, dus ze moet gewoon niet zeiken en voor de kosten opdraaien die gemaakt zijn. Laat de producten maar zitten, maar de administratiekosten e.d. zijn m.i. wel voor TSquote:Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik; dat is irrelevant verder. Klant heeft namelijk ook het recht producten 7 dagen na ontvangst terug te sturen zonder hiervoor annuleringskosten oid te betalen.
Ja. Dat klopt.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is dan geen verantwoording van de klant. Dat is dan pech voor het bedrijf. De klant heeft dit recht nou eenmaal.
Het zou me he-le-maal niets verbazen als de wél verzonden bestelling niet is betaaldquote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:
Goed, punt. Maar als TS aankomt met een sneu verhaal en wil dat het vandaag nog op e post gaat en het bedrijf zou bv voor 12:00 moeten bestellen om het om 14u (ik noem maar wat!) nog binnen te hebben, dan snap ik best dat het bedrijf ter goede trouw handelt
Dat was pas achteraf!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar het bedrijf had ook collega's gemaild, en gehoord dat TS niet betrouwbaar is? Dus waarom zouden ze?
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ey Poepoog, ga eens leren lezen jonguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?quote:Het totaalbedrag, dat u op de door ons gemailde orderbevestiging kunt vinden, kunt u overmaken op onze Bankrekening: . U dient bij betaling het ordernummer te noteren. De betaling moet binnen 14 dagen plaats vinden. Na een derde herinnering zal er 5 euro administratiekosten berekend worden aan de klant. De klant heeft het recht de order binnen 7 werkdagen te annuleren, zonder opgaaf van reden.
Sorry ik blijf 5 euro lezen...
Of hou op met "ik laat het hier echt bij" of ga weg uit 't topic dan..quote:Op zondag 24 juli 2011 20:14 schreef sandratb1963 het volgende:
En hier laat ik het echt bij!
Van de klant!
Goede avond,
dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Ik heb u nooit kwaad willen aandoen. En geen gratis spullen willen hebben dat zeker niet.
Ik had idd beter moeten nadenken en het even moeten annuleren. Ok dat is geheel waar en dit heb ik niet gedaan. Excuus daarvoor.
Maar wat schieten we ermee op, dat ik nu de artikelen betaal, waarna ik ze na ontvangst weer terug stuur naar u en u het geld weer kan terug storten naar mij.
Dat is vooral voor u veel werk. Maar goed, ik vind het prima.
Ik wil u mijn oprechte excuus aanbieden en problemen tot een oplossing te komen, door van mijn kant een goede wil te tonen en u administratie betalen voor alle lasten.
Graag hoor ik van u.
________________________________________
ja, nu kan het werl.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:14 schreef sandratb1963 het volgende:
En hier laat ik het echt bij!
Van de klant!
Goede avond,
dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Ik heb u nooit kwaad willen aandoen. En geen gratis spullen willen hebben dat zeker niet.
Ik had idd beter moeten nadenken en het even moeten annuleren. Ok dat is geheel waar en dit heb ik niet gedaan. Excuus daarvoor.
Maar wat schieten we ermee op, dat ik nu de artikelen betaal, waarna ik ze na ontvangst weer terug stuur naar u en u het geld weer kan terug storten naar mij.
Dat is vooral voor u veel werk. Maar goed, ik vind het prima.
Ik wil u mijn oprechte excuus aanbieden en problemen tot een oplossing te komen, door van mijn kant een goede wil te tonen en u administratie betalen voor alle lasten.
Graag hoor ik van u.
________________________________________
Dat zou terecht zijn, maar dat is volgens de wet niet het geval; alleen voor evt. incassokosten wellicht, maar kosten voor het bestellen van dit artikel mogen niet in rekening gebracht worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja, prima. Ik snap wel wat je bedoelt, maar TS zeurt hier dat ze iets moet betalen terwijl ze niks besteld heeft, en ze heeft gewoon wel besteld en niet geannuleerd, dus ze moet gewoon niet zeiken en voor de kosten opdraaien die gemaakt zijn. Laat de producten maar zitten, maar de administratiekosten e.d. zijn m.i. wel voor TS
Nee, mij ook niet. Zeker niet icm met hetgeen wat ze al op dr kerfstok heeftquote:Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou me he-le-maal niets verbazen als de wél verzonden bestelling niet is betaald
Dat mag ik natuurlijk niet zeggenMaar als in een periode van een week tijd naar verschillende leveranciers zulke emailtjes verstuurd worden, dan geeft dat - in combinatie met de reputatie van TS - op z'n minst te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |