Het aankoopbedrag ja, niet de extra administratieve kosten voor het uitblijven van de betaling neem ik aan.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef ymme het volgende:
Zonder bevestiging ga ik ervan uit dat de bestelling niet correct gegaan is.
Maar goed, dan betaal ik de artikelen toch. Wil ik ze ook ontvangen, waarna ik ze daarna weer retrour stuur. En mijn geld dan dus weer terug wil.
Lijkt mij nog meer adminstratief werk.
jij weet ondertussen echt wel beter hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef ymme het volgende:
Zonder bevestiging ga ik ervan uit dat de bestelling niet correct gegaan is.
Maar goed, dan betaal ik de artikelen toch. Wil ik ze ook ontvangen, waarna ik ze daarna weer retrour stuur. En mijn geld dan dus weer terug wil.
Lijkt mij nog meer adminstratief werk.
Ik heb er geen verstand van hoor verder, maar kan dit volgens de wet(ten)?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
2 Bestellen
2.1 Bestellingen kunnen via de internetsite worden geplaatst.
2.2 Er is geen minimum bestelbedrag. winkel heeft het recht bestellingen zonder opgave van redenen niet uit te voeren.
2.3 De overeenkomst komt tot stand op het moment dat de winkel uw bestelling in behandeling heeft genomen.
4.3 winkel levert de bestelling zoals op de internetpagina is vermeld met bekwame spoed af. Verzending vindt in de regel plaats binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling, we streven er echter naar om dit binnen 48 uur te doen. De door de winkel opgegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft u geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht uw bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden. De maximale levertijd is 30 dagen tenzij anders overeengekomen. Indien deze levertijd niet kan worden gehaald door welke omstandigheid dan ook zal de verkoper de consument hiervan tijdig op de hoogte stellen. Op dat moment kunnen beide partijen een nieuwe levertijd overeenkomen of de overeenkomst ontbinden.
4.4 Indien levering van een artikel om welke reden dan ook niet mogelijk blijkt te zijn, zal winkel een zowel wat prijs als kwaliteit vergelijkbaar ander artikel leveren.
4.5 Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. In dat geval kunt u dit tot 14 dagen na uw bestelling bij ons melden en wordt de levering eventueel op onze kosten aangevuld of opnieuw gedaan.
5 Betaling
5.1
U kunt momenteel op 3 manieren betalen:
U betaalt vooruit.
Klanten die de SNS, ABN Amro, Rabobank of de Postgiro als bank hebben, kunnen met IDEAL betalen.
Het totaalbedrag, dat u op de door ons gemailde orderbevestiging kunt vinden, kunt u overmaken op onze Bankrekening: . U dient bij betaling het ordernummer te noteren. De betaling moet binnen 14 dagen plaats vinden. Na een derde herinnering zal er 5 euro administratiekosten berekend worden aan de klant. D[b]e klant heeft het recht de order binnen 7 werkdagen te annuleren, zonder opgaaf van reden.
[/b]
Als je die niet krijgt en je hebt voor zo'n groot bedrag besteld, dan ga je daar toch meteen achteraan?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef ymme het volgende:
Zonder bevestiging ga ik ervan uit dat de bestelling niet correct gegaan is.
Maar goed, dan betaal ik de artikelen toch. Wil ik ze ook ontvangen, waarna ik ze daarna weer retrour stuur. En mijn geld dan dus weer terug wil.
Lijkt mij nog meer adminstratief werk.
6.2 Indien de artikelen ongebruikt zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, betaalt winkel u de betaalde prijs, met uitzondering van de verzend- en verzekeringskosten, zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na retourontvangst van de artikelen terug.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef ymme het volgende:
Zonder bevestiging ga ik ervan uit dat de bestelling niet correct gegaan is.
Maar goed, dan betaal ik de artikelen toch. Wil ik ze ook ontvangen, waarna ik ze daarna weer retrour stuur. En mijn geld dan dus weer terug wil.
Lijkt mij nog meer adminstratief werk.
Nee, dat is niet netjes. Maar stap eens van je paard af moraalridder. Ymme stinkt hiero ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:56 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ze posten adresgegevens en dat vindt jij behoorlijk netjes?
Dat ook ja, orderbevestiging is duidelijk verzonden. En geloof ook best dat er herinneringen verstuurd zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dat is niet netjes. Maar stap eens van je paard af moraalridder. Ymme stinkt hiero ook.
Dat ben ik met je eens. Maar bedrijfsgegevens != persoonsgegevensquote:Op zondag 24 juli 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dat is niet netjes. Maar stap eens van je paard af moraalridder. Ymme stinkt hiero ook.
Of het wettelijk kan of niet heb je een specialist voor nodig maar bij 2 herinneringen kan je toch wel even terug mailen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van hoor verder, maar kan dit volgens de wet(ten)?
Bedrijfsnaam is ook weggehaald inmiddels, dat is van TS zeker niet netjes. En als de koopovereenkomst is gemaild zoals in jouw gegevens staat dan sta je gewoon in je recht.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef sandratb1963 het volgende:
Dat ik haar naam op het internet zet mag niet maar ik mag het wel pikken dat deze dame mijn naam misbruikt en ook nog onterecht! Ik begrijp het probleem echt niet zeg het even af dan is er niets aan de hand! dezedame wil gratis spullen anders vertel je niet dat de hond van jet tante dood is en morgen komt en een week eerder zeg je dat tegen een collega!
Ben ik nu onredelijk? en ja wij maken wel kosten de tijd en is een product niet op voorraad dan bestellen wij het snel wat hier vervolgens bij het niet afnemen heel lang kan blijven liggen!
hier laat ik het maar bij.
Dame, je ziet duidelijk dat wij hier asap de gegevens weg hebben gehaald. ga dan niet zelf ook met modder lopen smijten. Als je hier de 'eerlijke' verkoper had willen blijven, dan had je je niet moeten verlagen tot dit niveau.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef sandratb1963 het volgende:
Dat ik haar naam op het internet zet mag niet maar ik mag het wel pikken dat deze dame mijn naam misbruikt en ook nog onterecht! Ik begrijp het probleem echt niet zeg het even af dan is er niets aan de hand! dezedame wil gratis spullen anders vertel je niet dat de hond van jet tante dood is en morgen komt en een week eerder zeg je dat tegen een collega!
Ben ik nu onredelijk? en ja wij maken wel kosten de tijd en is een product niet op voorraad dan bestellen wij het snel wat hier vervolgens bij het niet afnemen heel lang kan blijven liggen!
hier laat ik het maar bij.
Heb ik ergens beweert dat TS niet stinkt?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dat is niet netjes. Maar stap eens van je paard af moraalridder. Ymme stinkt hiero ook.
Als bedrijf moet je daar boven staan en in elke situatie professioneel blijven.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef sandratb1963 het volgende:
Dat ik haar naam op het internet zet mag niet maar ik mag het wel pikken dat deze dame mijn naam misbruikt en ook nog onterecht! Ik begrijp het probleem echt niet zeg het even af dan is er niets aan de hand! dezedame wil gratis spullen anders vertel je niet dat de hond van jet tante dood is en morgen komt en een week eerder zeg je dat tegen een collega!
Ben ik nu onredelijk? en ja wij maken wel kosten de tijd en is een product niet op voorraad dan bestellen wij het snel wat hier vervolgens bij het niet afnemen heel lang kan blijven liggen!
hier laat ik het maar bij.
Ja, dat is ook niet netjes. En compleet debiel, ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar bedrijfsgegevens != persoonsgegevens
ja, je bent onredelijk, ten alle tijde dien je als bedrijf professioneel te handelen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef sandratb1963 het volgende:
Dat ik haar naam op het internet zet mag niet maar ik mag het wel pikken dat deze dame mijn naam misbruikt en ook nog onterecht! Ik begrijp het probleem echt niet zeg het even af dan is er niets aan de hand! dezedame wil gratis spullen anders vertel je niet dat de hond van jet tante dood is en morgen komt en een week eerder zeg je dat tegen een collega!
Ben ik nu onredelijk? en ja wij maken wel kosten de tijd en is een product niet op voorraad dan bestellen wij het snel wat hier vervolgens bij het niet afnemen heel lang kan blijven liggen!
hier laat ik het maar bij.
Waarom bestel je producten zonder betaling?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef sandratb1963 het volgende:
Dat ik haar naam op het internet zet mag niet maar ik mag het wel pikken dat deze dame mijn naam misbruikt en ook nog onterecht! Ik begrijp het probleem echt niet zeg het even af dan is er niets aan de hand! dezedame wil gratis spullen anders vertel je niet dat de hond van jet tante dood is en morgen komt en een week eerder zeg je dat tegen een collega!
Ben ik nu onredelijk? en ja wij maken wel kosten de tijd en is een product niet op voorraad dan bestellen wij het snel wat hier vervolgens bij het niet afnemen heel lang kan blijven liggen!
hier laat ik het maar bij.
Omdat er een koopovereenkomst is dus bedrijf verwacht dat de producten worden afgenomen?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:03 schreef IrCute het volgende:
[..]
Waarom bestel je producten zonder betaling?
Dat is haar fout idd.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:03 schreef IrCute het volgende:
[..]
Waarom bestel je producten zonder betaling?
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Omdat er een koopovereenkomst is dus bedrijf verwacht dat de producten worden afgenomen?
Nee, n.a.v het plaatsen van de persoonsgegevens zou ik idd ook niet bestellen. Maar kom op poep... Als jij een bestelling doet van 80 euro, en je wilt dat het DEZELFDE dag op de post gaat... en je kiest voor VOORUIT betalen... en je ontvangt (zoals Ymme dan beweerd) GEEN mail... dan hang je toch in de mail cq telefoon?! "ja hoi, ik heb besteld, wil dat het vandaag op de post gaat, maar ik heb geen bankrekeningnummer of bevestigingsmail ontvangen"quote:Op zondag 24 juli 2011 20:01 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heb ik ergens beweert dat TS niet stinkt?
Ik stelde alleen dat het een kutbedrijf is en ik er nooit zou bestellen, wat kan mij die Ymme schelen? Jullie hebben blijkbaar een geschiedenis met haar, fijn, maar ik zou echt nooit bij dat bedrijf bestellen. Ik neem aan jij ook niet.
Klant heeft altijd de mogelijkheid de order te annuleren als de artikelen nog niet geleverd zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Omdat er een koopovereenkomst is dus bedrijf verwacht dat de producten worden afgenomen?
Nee, zomaar persoonsgegevens publiceren is volgens mij strafbaar. En tjah, bedrijfsgegevens van een webshop moeten wel weer verplicht op internet staan. (zij het met KVK nummer, of directe contactgegevens).quote:Op zondag 24 juli 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet netjes. En compleet debiel, ook.
Dat mág volgens mij niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |