abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99889591
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Klant deed hetzelfde en startte dit topic met haar versie. Hoor en wederhoor. :)
Oké, namen hoeven niet meteen (niet door TS, niet door bedrijf) maar die zijn inmiddels verwijderd.
Je hebt gelijk, een bedrijf noemen in deze O/P en een privepersoon betichten van allemaal dingen is inderdaad hetzelfde :?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:48:58 #86
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889599
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Klant deed hetzelfde en startte dit topic met haar versie. Hoor en wederhoor. :)
Oké, namen hoeven niet meteen (niet door TS, niet door bedrijf) maar die zijn inmiddels verwijderd.
Persoonsgegevens zijn heel iets anders dan bedrijfsgegevens (die van een webwinkel toch al online horen te staan). Maar dat is een andere discussie.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:49:09 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99889609
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef ymme het volgende:
Oh administratiekosten wil ik wel betalen hoor.
Geen probleem.

Maar wat ik uit de mail begreep en zag staan, was het gehele bedrag.
Dat zou je in principe pas hoeven te betalen nadat je de goederen geleverd hebt gekregen. Of er moet iets in de AGV staan daarover, maar dan vraag ik me alsnog af of het zou kunnen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 24 juli 2011 @ 19:49:40 #88
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99889634
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:46 schreef Civilian het volgende:
Aangezien dit bedrijf persoonsgegevens op internet pleurt van hun klanten is dit bedrijf net zo betrouwbaar als TS blijkbaar :)
TS begon er zelf mee en stuurde een berichtje om te melden er veel plezier in te hebben dat ze een topic had geopend om het bedraf door de stront te trekken. Niet netjes van [bedrijf] om persoonsgegevens te posten, maar wie kaatst.... :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 24 juli 2011 @ 19:49:43 #89
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889637
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

En de bestelbevestiging op de homepage geldt niet? Want ik krijg ook wel vaker geen bestelbevestiging, maar die heeft wel keurig op de pagina gestaan nadat ik op verzenden/betalen/accepteren heb geklikt.
Die geldt alleen als dit een volledig en printbaar overzicht is van jouw bestelling :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 juli 2011 @ 19:49:47 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_99889644
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de dame hier met een paar vriendinnen zit alleen het taalgebruik al.
Als je bij ons een bestelling doet kun je kiezen voor IDEAL vooruitbetaling en rembours! De dame kreeg ook deze keus ze koos voor vooruitbetaling en kreeg vervolgens de leveringsvoorwaarden waarmee ze akkoord ging anders kun je niet verder in de procedure!
Wij sturen 3 herinneringen en bij de 4e gaat het naar een deurwaarder wij hebben dan al veel tijd in de klant zitten. Zegt de klant na een tweede herrinering ik hoef het niet is er niets aan de hand maar de dame reageerde pas na een derde herinnering met zeer a sociale mails (die ik heb)
Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan lijkt mij en ik hoop dat mensen het ets beter begrijpen nu ik het ook van onze kant uitleg?
MVGR
het is dus inderdaad via een bestelprocedure via de site gedaan?
dan is t gewoon nalatigheid van TS om niet te betalen, en bij annuleren niet even contact op te nemen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_99889670
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, een bedrijf noemen in deze O/P en een privepersoon betichten van allemaal dingen is inderdaad hetzelfde :?
:')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99889686
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

maar er is toch niets geannuleerd of teruggestuurd :)
TS heeft de betaling nog altijd openstaan, en daarvoor worden kosten in rekening gebracht
Maar zolang de producten niet zijn geleverd, en/of er geen bevestiging is, is er toch geen sprake van een koop? Als ik een verkoper op MP een initieel mail stuur dat ik iets koop van hem, is dat toch ook niet rechtsgeldig neem ik aan?
pi_99889693
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:49 schreef Civilian het volgende:

[..]

Die geldt alleen als dit een volledig en printbaar overzicht is van jouw bestelling :)
Prima, maar dat kan dus ook best bij TS het geval zijn geweest, anders is er geen officiële bestelling gedaan, zowel door TS als door bedrijf wordt bevestigd dat er wél een bestelling is geweest.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99889703
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de dame hier met een paar vriendinnen zit alleen het taalgebruik al.
Als je bij ons een bestelling doet kun je kiezen voor IDEAL vooruitbetaling en rembours! De dame kreeg ook deze keus ze koos voor vooruitbetaling en kreeg vervolgens de leveringsvoorwaarden waarmee ze akkoord ging anders kun je niet verder in de procedure!
Wij sturen 3 herinneringen en bij de 4e gaat het naar een deurwaarder wij hebben dan al veel tijd in de klant zitten. Zegt de klant na een tweede herrinering ik hoef het niet is er niets aan de hand maar de dame reageerde pas na een derde herinnering met zeer a sociale mails (die ik heb)
Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan lijkt mij en ik hoop dat mensen het ets beter begrijpen nu ik het ook van onze kant uitleg?
MVGR
Wat ga je bij de deurwaarder vorderen? Jij hebt je immers ook niet aan jouw kant van de overeenkomst gehouden.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:51:12 #95
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99889706
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de dame hier met een paar vriendinnen zit alleen het taalgebruik al.
Als je bij ons een bestelling doet kun je kiezen voor IDEAL vooruitbetaling en rembours! De dame kreeg ook deze keus ze koos voor vooruitbetaling en kreeg vervolgens de leveringsvoorwaarden waarmee ze akkoord ging anders kun je niet verder in de procedure!
Wij sturen 3 herinneringen en bij de 4e gaat het naar een deurwaarder wij hebben dan al veel tijd in de klant zitten. Zegt de klant na een tweede herrinering ik hoef het niet is er niets aan de hand maar de dame reageerde pas na een derde herinnering met zeer a sociale mails (die ik heb)
Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan lijkt mij en ik hoop dat mensen het ets beter begrijpen nu ik het ook van onze kant uitleg?
MVGR
Met andere woorden:

Klant heeft vooruit betaald en besteld? Dus een koopovereenkomst?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:51:24 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99889712
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de dame hier met een paar vriendinnen zit alleen het taalgebruik al.
Als je bij ons een bestelling doet kun je kiezen voor IDEAL vooruitbetaling en rembours! De dame kreeg ook deze keus ze koos voor vooruitbetaling en kreeg vervolgens de leveringsvoorwaarden waarmee ze akkoord ging anders kun je niet verder in de procedure!
Wij sturen 3 herinneringen en bij de 4e gaat het naar een deurwaarder wij hebben dan al veel tijd in de klant zitten. Zegt de klant na een tweede herrinering ik hoef het niet is er niets aan de hand maar de dame reageerde pas na een derde herinnering met zeer a sociale mails (die ik heb)
Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan lijkt mij en ik hoop dat mensen het ets beter begrijpen nu ik het ook van onze kant uitleg?
MVGR
Zou je de leveringsvoorwaarden eens willen plaatsen? :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99889728
Vooruitbetaling = eerst betalen, daarna spullen op de post.
Ja doei.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 juli 2011 @ 19:51:43 #98
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_99889731
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Met andere woorden:

Klant heeft vooruit betaald en besteld? Dus een koopovereenkomst?
die betaling is niet gedaan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_99889734
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Met andere woorden:

Klant heeft vooruit betaald en besteld? Dus een koopovereenkomst?
♥ scars make us who we are ♥
pi_99889745
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:')
Que? Jij hebt een geschil met bv BOL.com, jij opent er een topic over, en Bol reageert met dubieuze informatie vindt jij normaal?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:52:08 #101
187510 IrCute
Americunt
pi_99889749
Jezus om iemand nou een oplichter te noemen omdat ze niks heeft ontvangen en ook niks heeft betaald :')

Het zou wat anders zijn als de producten al waren verstuurd en ze nooit iets heeft betaald, maar dit is slechts een open bestelling die nooit is betaald en geleverd.

Mevrouw van de webshop is echt zwaar overdreven, ze zegt dat er veel tijd in deze klant is gegaan, maar waarom moet je mensen blijven mailen als het duidelijk is dat ze niet willen en niet gaan betalen, ze heeft totaal geen verlies. Dit is net zoiets als vragen aan een winkel of ze iets willen vasthouden en dan nooit meer terugkomen, komt enorm veel voor.

Sowieso vind ik de reactie van de eigenaar van de webshop zwaar onprofessioneel.
pi_99889778
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef IrCute het volgende:
Jezus om iemand nou een oplichter te noemen omdat ze niks heeft ontvangen en ook niks heeft betaald :')

Het zou wat anders zijn als de producten al waren verstuurd en ze nooit iets heeft betaald, maar dit is slechts een open bestelling die nooit is betaald en geleverd.

Mevrouw van de webshop is echt zwaar overdreven, ze zegt dat er veel tijd in deze klant is gegaan, maar waarom moet je mensen blijven mailen als het duidelijk is dat ze niet willen en niet gaan betalen, ze heeft totaal geen verlies. Dit is net zoiets als vragen aan een winkel of ze iets willen vasthouden en dan nooit meer terugkomen, komt enorm veel voor.
Jij hebt de eerdere ymme drama's zeker niet meegemaakt?
Ja doei.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:52:58 #103
187510 IrCute
Americunt
pi_99889789
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij hebt de eerdere ymme drama's zeker niet meegemaakt?
Nee :D
  zondag 24 juli 2011 @ 19:53:08 #104
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99889796
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef IrCute het volgende:
Jezus om iemand nou een oplichter te noemen omdat ze niks heeft ontvangen en ook niks heeft betaald :')

Het zou wat anders zijn als de producten al waren verstuurd en ze nooit iets heeft betaald, maar dit is slechts een open bestelling die nooit is betaald en geleverd.

Mevrouw van de webshop is echt zwaar overdreven, ze zegt dat er veel tijd in deze klant is gegaan, maar waarom moet je mensen blijven mailen als het duidelijk is dat ze niet willen en niet gaan betalen, ze heeft totaal geen verlies. Dit is net zoiets als vragen aan een winkel of ze iets willen vasthouden en dan nooit meer terugkomen, komt enorm veel voor.
Dit dus.

Ok beide partijen hebben niet netjes gehandeld. Maar het bedrijf heeft geen poot om op te staan bij de deurwaarder :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_99889809
-NEE-

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 24-07-2011 19:53:41 ]
  zondag 24 juli 2011 @ 19:53:26 #106
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99889812
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
understatement :+
Ik zeg het heel netjes, maar als je TS een aantal jaar hebt gevolgd, dan weet je toch genoeg? Verder helemaal niet erg, maar het is wel erg huillie om dan nu een topic te openen. Want eindelijk eens iemand die er een incassobureau op loslaat :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_99889835
Adresgegevens worden NIET, ik herhaal NIET, getolereerd.
Ja doei.
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 19:54:12 #108
35723 crew  GGMM
pi_99889846
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Que? Jij hebt een geschil met bv BOL.com, jij opent er een topic over, en Bol reageert met dubieuze informatie vindt jij normaal?
Nee, zeer triest zelfs dat een bedrijf persoonlijke informatie op een forum plaatst.

Snap verder niet zo wat het probleem is; klant besteld iets, kiest voor vooruitbetalen, betaalt blijkbaar niet(?) en artikel wordt dus niet geleverd? Dan hoort zo'n bestelling toch gewoon geannuleerd te worden? Zo is dat athans bij andere webwinkels. Snap niet dat er nu een incasso aan te pas komt. Of mis ik iets?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99889850
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij hebt de eerdere ymme drama's zeker niet meegemaakt?
Wat heeft dat met dit topic te maken? Ik heb er niks van meegekregen en zou nooit bestellen bij een bedrijf wat zo maar een naam online gooit van een privepersoon, zou jij dat wel doen?

En dan de insinuatie dat ik de TS zou kennen enkel omdat ik dit raar vind. :')
  zondag 24 juli 2011 @ 19:54:21 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99889854
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:49 schreef ElisaB het volgende:

[..]

TS begon er zelf mee en stuurde een berichtje om te melden er veel plezier in te hebben dat ze een topic had geopend om het bedraf door de stront te trekken. Niet netjes van [bedrijf] om persoonsgegevens te posten, maar wie kaatst.... :)
Wait, Did I miss that?

Wat een kneus ook, die Ymme :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99889856
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:53 schreef sandratb1963 het volgende:
-NEE-
Voor zover ik kon zien voordat persoonsgegevens weg werden gehaald was er gewoon via email een koopbevestiging gestuurd, dus moet TS gewoon betalen en niet zeuren.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99889864
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Vooruitbetaling = eerst betalen, daarna spullen op de post.
Dat snap ik, maar aangezien verkoper weet hoe et zit maakt ze onnodige kosten. Deurwaarder is nergens voor nodig namelijk. Als ze het hierbij laat is er immers niks aan de hand. Als verkoper nu een deurwaarder inschakelt snijdt ze zichzelf denk ik in de vingers.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:55:35 #113
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99889920
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:53 schreef sandratb1963 het volgende:
-NEE-
jij bent van een bedrijf, en zet zonder blikken of blozen alle persoonlijke info van iemand online,.
herinner me er even aan om NOOIT bij jullie te bestellen zeg -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 24 juli 2011 @ 19:55:38 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99889923
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Que? Jij hebt een geschil met bv BOL.com, jij opent er een topic over, en Bol reageert met dubieuze informatie vindt jij normaal?
En jij vindt het normaal om bol.com te mailen dat het een *insert random iets* bedrijf is en je een topic hebt geopend om het door de kak te sleuren?

Fuck me, ik vind dat het bedrijf het nog behoorlijk netjes houdt :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99889934
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
Adresgegevens worden NIET, ik herhaal NIET, getolereerd.
En hoe denk je nu over dit professioneel bedrijf? :')
  zondag 24 juli 2011 @ 19:56:33 #116
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99889967
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:54 schreef SemperFii het volgende:
Dat snap ik, maar aangezien verkoper weet hoe et zit maakt ze onnodige kosten. Deurwaarder is nergens voor nodig namelijk. Als ze het hierbij laat is er immers niks aan de hand. Als verkoper nu een deurwaarder inschakelt snijdt ze zichzelf denk ik in de vingers.
Ik denk dat dat nog wel eens kan meevallen. Uit de door MoBlo verwijderde post bleek dat de orderbevestiging keurig was verzonden. Dan mag je er dus vanuit gaan dat er een koopovereenkomst is. En geleverd of niet: dan heb je je daar - ook als klant - gewoon aan te houden.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_99889968
quote:
13s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

En jij vindt het normaal om bol.com te mailen dat het een *insert random iets* bedrijf is en je een topic hebt geopend om het door de kak te sleuren?

Fuck me, ik vind dat het bedrijf het nog behoorlijk netjes houdt :')
Ze posten adresgegevens en dat vindt jij behoorlijk netjes?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:57:08 #118
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99889993
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:56 schreef Poepoog het volgende:

Ze posten adresgegevens en dat vindt jij normaal?
Nee, dat is vrij dom zelfs :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 juli 2011 @ 19:57:24 #119
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_99890006
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zou je de leveringsvoorwaarden eens willen plaatsen? :)
2 Bestellen

2.1 Bestellingen kunnen via de internetsite worden geplaatst.


2.2 Er is geen minimum bestelbedrag. winkel heeft het recht bestellingen zonder opgave van redenen niet uit te voeren.

2.3 De overeenkomst komt tot stand op het moment dat de winkel uw bestelling in behandeling heeft genomen.


4.3 winkel levert de bestelling zoals op de internetpagina is vermeld met bekwame spoed af. Verzending vindt in de regel plaats binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling, we streven er echter naar om dit binnen 48 uur te doen. De door de winkel opgegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft u geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht uw bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden. De maximale levertijd is 30 dagen tenzij anders overeengekomen. Indien deze levertijd niet kan worden gehaald door welke omstandigheid dan ook zal de verkoper de consument hiervan tijdig op de hoogte stellen. Op dat moment kunnen beide partijen een nieuwe levertijd overeenkomen of de overeenkomst ontbinden.

4.4 Indien levering van een artikel om welke reden dan ook niet mogelijk blijkt te zijn, zal winkel een zowel wat prijs als kwaliteit vergelijkbaar ander artikel leveren.

4.5 Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. In dat geval kunt u dit tot 14 dagen na uw bestelling bij ons melden en wordt de levering eventueel op onze kosten aangevuld of opnieuw gedaan.

5 Betaling

5.1

U kunt momenteel op 3 manieren betalen:

U betaalt vooruit.

Klanten die de SNS, ABN Amro, Rabobank of de Postgiro als bank hebben, kunnen met IDEAL betalen.

Het totaalbedrag, dat u op de door ons gemailde orderbevestiging kunt vinden, kunt u overmaken op onze Bankrekening: . U dient bij betaling het ordernummer te noteren. De betaling moet binnen 14 dagen plaats vinden. Na een derde herinnering zal er 5 euro administratiekosten berekend worden aan de klant. D[b]e klant heeft het recht de order binnen 7 werkdagen te annuleren, zonder opgaaf van reden.
[/b]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 19:57:31 #120
35723 crew  GGMM
pi_99890010
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:55 schreef Poepoog het volgende:

[..]

En hoe denk je nu over dit professioneel bedrijf? :')
Sowieso hoe die hele site eruit ziet en hoe er met dit geval wordt omgegaan is enorm triest. :')
Het kan best zo zijn dat het bedrijf in deze gelijk heeft, maar van enige professionaliteit is geen sprake nee. Echt enorm triest.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_99890011
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:56 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog wel eens kan meevallen. Uit de door MoBlo verwijderde post bleek dat de orderbevestiging keurig was verzonden. Dan mag je er dus vanuit gaan dat er een koopovereenkomst is. En geleverd of niet: dan heb je je daar - ook als klant - gewoon aan te houden.
Dit dus. TS heeft geen poot om op te staan, er is een koopovereenkomst en TS moet gewoon betalen, ook de incasso-kosten. Maakt niet uit dat er niks bezorgd is, dit is volgens de overeenkomst zo afgesproken en dat heeft TS geaccepteerd. Had ze maar niet moeten bestellen voordat er antwoord was op de vraag.
♥ scars make us who we are ♥
pi_99890016
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:54 schreef SemperFii het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar aangezien verkoper weet hoe et zit maakt ze onnodige kosten. Deurwaarder is nergens voor nodig namelijk. Als ze het hierbij laat is er immers niks aan de hand. Als verkoper nu een deurwaarder inschakelt snijdt ze zichzelf denk ik in de vingers.
Ik kan áltijd wel iets veranderen in een verkoopsituatie, maar als TS meerdere herinneringen krijgt en daar niet op reageert en pas bij deurwaarderdreiging enige vorm van actie onderneemt, dan is dat vooral voor de verkopende partij een nadeel.
Deze gaat ervan uit dat hij/zij de bestelde artikelen verkoopt, en moet deze ook weer in de voorraad aanvullen. Als TS nu meteen had gezegd "oh, shit, ik heb ze asap nodig en een ander bedrijf kon ze eerder leveren, dus sorry, maar kan ik het ajb annuleren, desnoods tegen betaling van alleen administratiekosten?" dan was er neits aan het handje geweest.
Ja doei.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:57:39 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99890020
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef IrCute het volgende:

[..]

Nee :D
Ooh, blijf je in onwetendheid hullen. Je mening over Ymme zal nooit meer hetzelfde zijn :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99890023
Zonder bevestiging ga ik ervan uit dat de bestelling niet correct gegaan is.
Maar goed, dan betaal ik de artikelen toch. Wil ik ze ook ontvangen, waarna ik ze daarna weer retrour stuur. En mijn geld dan dus weer terug wil.

Lijkt mij nog meer adminstratief werk.
pi_99890047
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef ymme het volgende:
Zonder bevestiging ga ik ervan uit dat de bestelling niet correct gegaan is.
Maar goed, dan betaal ik de artikelen toch. Wil ik ze ook ontvangen, waarna ik ze daarna weer retrour stuur. En mijn geld dan dus weer terug wil.

Lijkt mij nog meer adminstratief werk.
Hierboven stond een bevestiging ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 19:58:42 #126
35723 crew  GGMM
pi_99890060
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef ymme het volgende:
Zonder bevestiging ga ik ervan uit dat de bestelling niet correct gegaan is.
Maar goed, dan betaal ik de artikelen toch. Wil ik ze ook ontvangen, waarna ik ze daarna weer retrour stuur. En mijn geld dan dus weer terug wil.

Lijkt mij nog meer adminstratief werk.
Het aankoopbedrag ja, niet de extra administratieve kosten voor het uitblijven van de betaling neem ik aan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')