En waarom dan wel?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wederom, wat zijn jullie een kutbedrijf als jullie zo met je klanten omgaan
TS heeft wel eens vaker moeite met haar deel van de afspraken / verplichtingen, dus op zich zat [bedrijf] hier niet zo heel erg verkeerdquote:Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef Poepoog het volgende:
Jezus wat een kutbedrijf hebben jullie zeg, als je zo met je klanten omgaat.
Als je bij een normale vraag al de indruk krijgt dat je klant een oplichtster is dan ben je een klotebedrijf jaquote:
Wát moet je betalen dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:40 schreef ymme het volgende:
Ik begrijp het van mevr zijn kant heel goed.
Maar hoe kun je nou van mij verwachten dat ik betaal voor lucht?
quote:
Ze postte in eerste instantie ook de naam, die ik heb weggelaten. Sorry hoor, maar wat een geep.quote:Ik heb geinformeerd bij collegas en de dame heeft dit verhaal bij meerdere webwinkels vertelt ... dat kan natuurlijk maar niet een week eerder en nog een x een week later of ze moet 10 tantes hebben gehad dan kan het wel,
Ik wil het hier bij laten maar ik vind het treurig dat iemand je zo kapot kan maken terwijl wij keihard werken.
Mevrouw u ging akkoord met onze leveringsvoorwaarden en ja de deurwaarder laten wij wel komen!
Niet als je van collegabedrijven e.e.a. hoort en daardoor gaat twijfelen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als je bij een normale vraag al de indruk krijgt dat je klant een oplichtster is dan ben je een klotebedrijf ja
als je je gewoon aan de afspraken bij een webwinkel houd, bestellen is betalen is ontvangen was er totaal geen probleem geweest.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:40 schreef ymme het volgende:
Ik begrijp het van mevr zijn kant heel goed.
Maar hoe kun je nou van mij verwachten dat ik betaal voor lucht?
Maar je hebt wél producten besteld? Dan had je alsnog kunnen mailen sorry, ik heb nu ergens anders besteld, ik wil het graag annuleren? Als je iets besteld hebt heb je gewoon een koopovereenkomst.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef ymme het volgende:
Ik heb niet kunnen annuleren omdat ik nooit geen bestel bevestiging heb gehad in mijn mailbox!
Je hebt toch met hen gemaild? Had dan gemaild dat je van de bestelling afzag. Zij steken er moeite in jou te antwoorden, dan is het netjes zat zelf ook te doen en niet meteen naar een ander te rennen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef ymme het volgende:
Ik heb niet kunnen annuleren omdat ik nooit geen bestel bevestiging heb gehad in mijn mailbox!
Ja en collegabedrijven zeggen heel toevallig "ooh wat wij vandaag toch hebben gehoord". Dat is bull, dat soort dingen hoor je pas als je er naar gaat vragenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als je van collegabedrijven e.e.a. hoort en daardoor gaat twijfelen.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt toch met hen gemaild? Had dan gemaild dat je van de bestelling afzag. Zij steken er moeite in jou te antwoorden, dan is het netjes zat zelf ook te doen en niet meteen naar een ander te rennen.
Hoe is het trouwens met de allergie van je kindje? [/offtopic]
Je weet ook precies hoe er besteld is?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij bent nu degene die in gebreken gebleven is, door wel te bestellen en niet te betalen
Ja, en? Niks mis mee toch? Ik vind het wel goed als een bedrijf nagaat hoe kredietwaardig en betrouwbaar hun klanten zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja en collegabedrijven zeggen heel toevallig "ooh wat wij vandaag toch hebben gehoord". Dat is bull, dat soort dingen hoor je pas als je er naar gaat vragen
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt toch met hen gemaild? Had dan gemaild dat je van de bestelling afzag. Zij steken er moeite in jou te antwoorden, dan is het netjes zat zelf ook te doen en niet meteen naar een ander te rennen.
[/b]Hoe is het trouwens met de allergie van je kindje?[/b] [/offtopic]
Dan wens ik de verkoper succes bij de deurwaarder.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef ymme het volgende:
Ik moet alle producten betalen.
Die dus gewoon bij haar in het magazijn liggen.
Ik heb nooit kunnen annuleren omdat ik geen bevestiging heb gehad.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je weet ook precies hoe er besteld is?
Want je concludeert hier dingen zonder echt dingen te weten hier.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef ymme het volgende:
Er is niets betaald inderdaad. En ook niets verzonden.
Wilde op die zelfde dag graag een reactie. En kreeg dit bij een ander bedrijf wel en daar ben ik dus mee in zee gegaan. En die hebben mijn betaling die zelfde dag ontvangen en die zelfde dag ook de artikelen verzonden.
Het bedrijf waar het hier om gaat heb ik nooit een bevesting van de bestelling ontvangen via mail.
En wel dat de betaling eerst ontvangen moest zijn voorat zij verzenden zou. Logisch maar dit was dus al nadat (1 of 2 dagen later) ik met het andere bedrijf een koopovereenkomst door te betalen ben aangegaan.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en? Niks mis mee toch? Ik vind het wel goed als een bedrijf nagaat hoe kredietwaardig en betrouwbaar hun klanten zijn.
En ook als ze de volledige naam van klanten er bij zetten met een niet verifieerbaar verhaal & insinuaties.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en? Niks mis mee toch? Ik vind het wel goed als een bedrijf nagaat hoe kredietwaardig en betrouwbaar hun klanten zijn.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef ymme het volgende:
Ik moet alle producten betalen.
Die dus gewoon bij haar in het magazijn liggen.
Aangezien dit bedrijf persoonsgegevens op internet pleurt van hun klanten is dit bedrijf net zo betrouwbaar als TS blijkbaarquote:Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en? Niks mis mee toch? Ik vind het wel goed als een bedrijf nagaat hoe kredietwaardig en betrouwbaar hun klanten zijn.
Je hebt die producten toch ook besteld? In winkelwagentje gedaan online, gegevens doorgegeven, geaccepteerd, dan heb je dus een koopovereenkomst. Dat die producten niet geleverd zijn is JOUW fout want JIJ hebt niet betaald.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef ymme het volgende:
Ik moet alle producten betalen.
Die dus gewoon bij haar in het magazijn liggen.
Ik heb nooit kunnen annuleren omdat ik geen bevestiging heb gehad.
Je lult echt onzin. Je kon mailen over je dode tante (en daar werd keurig op gereageerd), dus kon je ook mailen dat je elder had besteld. Of ben je zo gehandicapt geworden dat je echt alleen maar iets kunt annuleren als iemand je een nadrukkelijke bevestiging stuurt van hetgeen je net zelf hebt gedaan (namelijk: bestellen).quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef ymme het volgende:
Ik moet alle producten betalen.
Die dus gewoon bij haar in het magazijn liggen.
Ik heb nooit kunnen annuleren omdat ik geen bevestiging heb gehad.
Klant deed hetzelfde en startte dit topic met haar versie. Hoor en wederhoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
En ook als ze de volledige naam van klanten er bij zetten met een niet verifieerbaar verhaal & insinuaties.
understatementquote:Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
TS heeft wel eens vaker moeite met haar deel van de afspraken / verplichtingen, dus op zich zat [bedrijf] hier niet zo heel erg verkeerd
Nee.. Zolang er geen geen bestelbevestiging is verstuurd, is er ook geen koopovereenkomst.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je hebt die producten toch ook besteld? In winkelwagentje gedaan online, gegevens doorgegeven, geaccepteerd, dan heb je dus een koopovereenkomst. Dat die producten niet geleverd zijn is JOUW fout want JIJ hebt niet betaald.
En onzin dat je niet kan annuleren zonder bevestiging.
En de bestelbevestiging op de homepage geldt niet? Want ik krijg ook wel vaker geen bestelbevestiging, maar die heeft wel keurig op de pagina gestaan nadat ik op verzenden/betalen/accepteren heb geklikt.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee.. Zolang er geen geen bestelbevestiging is verstuurd, is er ook geen koopovereenkomst.
maar er is toch niets geannuleerd of teruggestuurdquote:Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Poepoog het volgende:
Ik wist trouwens niet dat bedrijven ¤ mochten vragen voor een geannuleerde of bv een teruggestuurde bestelling.
Je hebt gelijk, een bedrijf noemen in deze O/P en een privepersoon betichten van allemaal dingen is inderdaad hetzelfdequote:Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klant deed hetzelfde en startte dit topic met haar versie. Hoor en wederhoor.![]()
Oké, namen hoeven niet meteen (niet door TS, niet door bedrijf) maar die zijn inmiddels verwijderd.
Persoonsgegevens zijn heel iets anders dan bedrijfsgegevens (die van een webwinkel toch al online horen te staan). Maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klant deed hetzelfde en startte dit topic met haar versie. Hoor en wederhoor.![]()
Oké, namen hoeven niet meteen (niet door TS, niet door bedrijf) maar die zijn inmiddels verwijderd.
Dat zou je in principe pas hoeven te betalen nadat je de goederen geleverd hebt gekregen. Of er moet iets in de AGV staan daarover, maar dan vraag ik me alsnog af of het zou kunnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef ymme het volgende:
Oh administratiekosten wil ik wel betalen hoor.
Geen probleem.
Maar wat ik uit de mail begreep en zag staan, was het gehele bedrag.
TS begon er zelf mee en stuurde een berichtje om te melden er veel plezier in te hebben dat ze een topic had geopend om het bedraf door de stront te trekken. Niet netjes van [bedrijf] om persoonsgegevens te posten, maar wie kaatst....quote:Op zondag 24 juli 2011 19:46 schreef Civilian het volgende:
Aangezien dit bedrijf persoonsgegevens op internet pleurt van hun klanten is dit bedrijf net zo betrouwbaar als TS blijkbaar
Die geldt alleen als dit een volledig en printbaar overzicht is van jouw bestellingquote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
En de bestelbevestiging op de homepage geldt niet? Want ik krijg ook wel vaker geen bestelbevestiging, maar die heeft wel keurig op de pagina gestaan nadat ik op verzenden/betalen/accepteren heb geklikt.
het is dus inderdaad via een bestelprocedure via de site gedaan?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de dame hier met een paar vriendinnen zit alleen het taalgebruik al.
Als je bij ons een bestelling doet kun je kiezen voor IDEAL vooruitbetaling en rembours! De dame kreeg ook deze keus ze koos voor vooruitbetaling en kreeg vervolgens de leveringsvoorwaarden waarmee ze akkoord ging anders kun je niet verder in de procedure!
Wij sturen 3 herinneringen en bij de 4e gaat het naar een deurwaarder wij hebben dan al veel tijd in de klant zitten. Zegt de klant na een tweede herrinering ik hoef het niet is er niets aan de hand maar de dame reageerde pas na een derde herinnering met zeer a sociale mails (die ik heb)
Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan lijkt mij en ik hoop dat mensen het ets beter begrijpen nu ik het ook van onze kant uitleg?
MVGR
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, een bedrijf noemen in deze O/P en een privepersoon betichten van allemaal dingen is inderdaad hetzelfde
Maar zolang de producten niet zijn geleverd, en/of er geen bevestiging is, is er toch geen sprake van een koop? Als ik een verkoper op MP een initieel mail stuur dat ik iets koop van hem, is dat toch ook niet rechtsgeldig neem ik aan?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar er is toch niets geannuleerd of teruggestuurd
TS heeft de betaling nog altijd openstaan, en daarvoor worden kosten in rekening gebracht
Prima, maar dat kan dus ook best bij TS het geval zijn geweest, anders is er geen officiële bestelling gedaan, zowel door TS als door bedrijf wordt bevestigd dat er wél een bestelling is geweest.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die geldt alleen als dit een volledig en printbaar overzicht is van jouw bestelling
Wat ga je bij de deurwaarder vorderen? Jij hebt je immers ook niet aan jouw kant van de overeenkomst gehouden.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de dame hier met een paar vriendinnen zit alleen het taalgebruik al.
Als je bij ons een bestelling doet kun je kiezen voor IDEAL vooruitbetaling en rembours! De dame kreeg ook deze keus ze koos voor vooruitbetaling en kreeg vervolgens de leveringsvoorwaarden waarmee ze akkoord ging anders kun je niet verder in de procedure!
Wij sturen 3 herinneringen en bij de 4e gaat het naar een deurwaarder wij hebben dan al veel tijd in de klant zitten. Zegt de klant na een tweede herrinering ik hoef het niet is er niets aan de hand maar de dame reageerde pas na een derde herinnering met zeer a sociale mails (die ik heb)
Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan lijkt mij en ik hoop dat mensen het ets beter begrijpen nu ik het ook van onze kant uitleg?
MVGR
Met andere woorden:quote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de dame hier met een paar vriendinnen zit alleen het taalgebruik al.
Als je bij ons een bestelling doet kun je kiezen voor IDEAL vooruitbetaling en rembours! De dame kreeg ook deze keus ze koos voor vooruitbetaling en kreeg vervolgens de leveringsvoorwaarden waarmee ze akkoord ging anders kun je niet verder in de procedure!
Wij sturen 3 herinneringen en bij de 4e gaat het naar een deurwaarder wij hebben dan al veel tijd in de klant zitten. Zegt de klant na een tweede herrinering ik hoef het niet is er niets aan de hand maar de dame reageerde pas na een derde herinnering met zeer a sociale mails (die ik heb)
Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan lijkt mij en ik hoop dat mensen het ets beter begrijpen nu ik het ook van onze kant uitleg?
MVGR
Zou je de leveringsvoorwaarden eens willen plaatsen?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef sandratb1963 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de dame hier met een paar vriendinnen zit alleen het taalgebruik al.
Als je bij ons een bestelling doet kun je kiezen voor IDEAL vooruitbetaling en rembours! De dame kreeg ook deze keus ze koos voor vooruitbetaling en kreeg vervolgens de leveringsvoorwaarden waarmee ze akkoord ging anders kun je niet verder in de procedure!
Wij sturen 3 herinneringen en bij de 4e gaat het naar een deurwaarder wij hebben dan al veel tijd in de klant zitten. Zegt de klant na een tweede herrinering ik hoef het niet is er niets aan de hand maar de dame reageerde pas na een derde herinnering met zeer a sociale mails (die ik heb)
Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan lijkt mij en ik hoop dat mensen het ets beter begrijpen nu ik het ook van onze kant uitleg?
MVGR
die betaling is niet gedaanquote:Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Met andere woorden:
Klant heeft vooruit betaald en besteld? Dus een koopovereenkomst?
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Met andere woorden:
Klant heeft vooruit betaald en besteld? Dus een koopovereenkomst?
Que? Jij hebt een geschil met bv BOL.com, jij opent er een topic over, en Bol reageert met dubieuze informatie vindt jij normaal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |