Het enige dat ik in de correspondentie zie is dat de verkoper een dag later vraagt waar de betaling blijft. Dus geen reactie op de vraag of de goederen de volgende dag geleverd kunnen worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]er staat toch dat het verzonden wordt wanneer er betaald is?
Jezus wat een kutbedrijf hebben jullie zeg, als je zo met je klanten omgaat.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef sandratb1963 het volgende:
Wij zijn een eerlijk bedrijf die tevreden en uiteraard ook wel eens ontevreden klanten heeft!
Deze dame koos voor vooruitbetalen wat ze ondanks de overleden tante en blablabla niet deed.
Ik heb haar nog aangeraden om het dan onder rembours te doen waar ze niet meer op reageerde ik kreeg ook sterk de indruk dat we met een oplichtster te doen hadden ook vanwege het verhaal van haar!
(((
ZIj is overleden en nu zitten ze met de hond. Ik wilde echter zeker niet hebben dat ze naar het asiel gun.
Dus komt ze hier. Grote boxer. Leuk beest, ken dr gelukkig goed.
Ik zou het daarom helemaal super vinden als de spullen vandaag al verzonden kunnen worden zodat ik ze morgen in huis heb.
Dan heeft ze een bak voor 't eten en drinken en kan ze wennen aan dr nieuwe omgeving met verwenning van de snoepjes.
Heel graag hoor ik spoedig van u. ))
Ik heb geinformeerd bij collegas en de dame heeft dit verhaal bij meerdere webwinkels vertelt ... dat kan natuurlijk maar niet een week eerder en nog een x een week later of ze moet 10 tantes hebben gehad dan kan het wel,
Ik wil het hier bij laten maar ik vind het treurig dat iemand je zo kapot kan maken terwijl wij keihard werken.
Mevrouw <...>u ging akkoord met onze leveringsvoorwaarden en ja de deurwaarder laten wij wel komen!
Vind je?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jezus wat een kutbedrijf hebben jullie zeg, als je zo met je klanten omgaat.
TS vraagt wanneer het verzonden wordt, verkoper zegt daarop dat ze het meteen zal verzenden zodra de betaling binnen is (logisch).quote:Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Het enige dat ik in de correspondentie zie is dat de verkoper een dag later vraagt waar de betaling blijft. Dus geen reactie op de vraag of de goederen de volgende dag geleverd kunnen worden.
Dit ja. Als je een bestelling hebt geplaatst en deze niet hebt geannuleerd ben je m.i. gewoon verplicht om te betalen. Heb je alleen via mail geïnformeerd of een mogelijke bestelling van bepaalde artikelen snel verzonden kon worden dan heb je geen officiële bestelling gedaan en is er ook geen koopovereenkomst.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je wel of niet online een bestelling geplaatst?
Producten uitgezocht, gegevens ingevuld en op 'verzonden' geklikt?
Wederom, wat zijn jullie een kutbedrijf als jullie zo met je klanten omgaanquote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef sandratb1963 het volgende:
Wij zijn een eerlijk bedrijf die tevreden en uiteraard ook wel eens ontevreden klanten heeft!
Deze dame koos voor vooruitbetalen wat ze ondanks de overleden tante en blablabla niet deed.
Ik heb haar nog aangeraden om het dan onder rembours te doen waar ze niet meer op reageerde ik kreeg ook sterk de indruk dat we met een oplichtster te doen hadden ook vanwege het verhaal van haar!
(((
ZIj is overleden en nu zitten ze met de hond. Ik wilde echter zeker niet hebben dat ze naar het asiel gun.
Dus komt ze hier. Grote boxer. Leuk beest, ken dr gelukkig goed.
Ik zou het daarom helemaal super vinden als de spullen vandaag al verzonden kunnen worden zodat ik ze morgen in huis heb.
Dan heeft ze een bak voor 't eten en drinken en kan ze wennen aan dr nieuwe omgeving met verwenning van de snoepjes.
Heel graag hoor ik spoedig van u. ))
Ik heb geinformeerd bij collegas en de dame heeft dit verhaal bij meerdere webwinkels vertelt ... dat kan natuurlijk maar niet een week eerder en nog een x een week later of ze moet 10 tantes hebben gehad dan kan het wel,
Ik wil het hier bij laten maar ik vind het treurig dat iemand je zo kapot kan maken terwijl wij keihard werken.
Mevrouw u ging akkoord met onze leveringsvoorwaarden en ja de deurwaarder laten wij wel komen!
En waarom dan wel?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wederom, wat zijn jullie een kutbedrijf als jullie zo met je klanten omgaan
TS heeft wel eens vaker moeite met haar deel van de afspraken / verplichtingen, dus op zich zat [bedrijf] hier niet zo heel erg verkeerdquote:Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef Poepoog het volgende:
Jezus wat een kutbedrijf hebben jullie zeg, als je zo met je klanten omgaat.
Als je bij een normale vraag al de indruk krijgt dat je klant een oplichtster is dan ben je een klotebedrijf jaquote:
Wát moet je betalen dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:40 schreef ymme het volgende:
Ik begrijp het van mevr zijn kant heel goed.
Maar hoe kun je nou van mij verwachten dat ik betaal voor lucht?
quote:
Ze postte in eerste instantie ook de naam, die ik heb weggelaten. Sorry hoor, maar wat een geep.quote:Ik heb geinformeerd bij collegas en de dame heeft dit verhaal bij meerdere webwinkels vertelt ... dat kan natuurlijk maar niet een week eerder en nog een x een week later of ze moet 10 tantes hebben gehad dan kan het wel,
Ik wil het hier bij laten maar ik vind het treurig dat iemand je zo kapot kan maken terwijl wij keihard werken.
Mevrouw u ging akkoord met onze leveringsvoorwaarden en ja de deurwaarder laten wij wel komen!
Niet als je van collegabedrijven e.e.a. hoort en daardoor gaat twijfelen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als je bij een normale vraag al de indruk krijgt dat je klant een oplichtster is dan ben je een klotebedrijf ja
als je je gewoon aan de afspraken bij een webwinkel houd, bestellen is betalen is ontvangen was er totaal geen probleem geweest.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:40 schreef ymme het volgende:
Ik begrijp het van mevr zijn kant heel goed.
Maar hoe kun je nou van mij verwachten dat ik betaal voor lucht?
Maar je hebt wél producten besteld? Dan had je alsnog kunnen mailen sorry, ik heb nu ergens anders besteld, ik wil het graag annuleren? Als je iets besteld hebt heb je gewoon een koopovereenkomst.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef ymme het volgende:
Ik heb niet kunnen annuleren omdat ik nooit geen bestel bevestiging heb gehad in mijn mailbox!
Je hebt toch met hen gemaild? Had dan gemaild dat je van de bestelling afzag. Zij steken er moeite in jou te antwoorden, dan is het netjes zat zelf ook te doen en niet meteen naar een ander te rennen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef ymme het volgende:
Ik heb niet kunnen annuleren omdat ik nooit geen bestel bevestiging heb gehad in mijn mailbox!
Ja en collegabedrijven zeggen heel toevallig "ooh wat wij vandaag toch hebben gehoord". Dat is bull, dat soort dingen hoor je pas als je er naar gaat vragenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als je van collegabedrijven e.e.a. hoort en daardoor gaat twijfelen.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt toch met hen gemaild? Had dan gemaild dat je van de bestelling afzag. Zij steken er moeite in jou te antwoorden, dan is het netjes zat zelf ook te doen en niet meteen naar een ander te rennen.
Hoe is het trouwens met de allergie van je kindje? [/offtopic]
Je weet ook precies hoe er besteld is?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij bent nu degene die in gebreken gebleven is, door wel te bestellen en niet te betalen
Ja, en? Niks mis mee toch? Ik vind het wel goed als een bedrijf nagaat hoe kredietwaardig en betrouwbaar hun klanten zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja en collegabedrijven zeggen heel toevallig "ooh wat wij vandaag toch hebben gehoord". Dat is bull, dat soort dingen hoor je pas als je er naar gaat vragen
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt toch met hen gemaild? Had dan gemaild dat je van de bestelling afzag. Zij steken er moeite in jou te antwoorden, dan is het netjes zat zelf ook te doen en niet meteen naar een ander te rennen.
[/b]Hoe is het trouwens met de allergie van je kindje?[/b] [/offtopic]
Dan wens ik de verkoper succes bij de deurwaarder.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef ymme het volgende:
Ik moet alle producten betalen.
Die dus gewoon bij haar in het magazijn liggen.
Ik heb nooit kunnen annuleren omdat ik geen bevestiging heb gehad.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je weet ook precies hoe er besteld is?
Want je concludeert hier dingen zonder echt dingen te weten hier.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef ymme het volgende:
Er is niets betaald inderdaad. En ook niets verzonden.
Wilde op die zelfde dag graag een reactie. En kreeg dit bij een ander bedrijf wel en daar ben ik dus mee in zee gegaan. En die hebben mijn betaling die zelfde dag ontvangen en die zelfde dag ook de artikelen verzonden.
Het bedrijf waar het hier om gaat heb ik nooit een bevesting van de bestelling ontvangen via mail.
En wel dat de betaling eerst ontvangen moest zijn voorat zij verzenden zou. Logisch maar dit was dus al nadat (1 of 2 dagen later) ik met het andere bedrijf een koopovereenkomst door te betalen ben aangegaan.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en? Niks mis mee toch? Ik vind het wel goed als een bedrijf nagaat hoe kredietwaardig en betrouwbaar hun klanten zijn.
En ook als ze de volledige naam van klanten er bij zetten met een niet verifieerbaar verhaal & insinuaties.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en? Niks mis mee toch? Ik vind het wel goed als een bedrijf nagaat hoe kredietwaardig en betrouwbaar hun klanten zijn.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef ymme het volgende:
Ik moet alle producten betalen.
Die dus gewoon bij haar in het magazijn liggen.
Aangezien dit bedrijf persoonsgegevens op internet pleurt van hun klanten is dit bedrijf net zo betrouwbaar als TS blijkbaarquote:Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en? Niks mis mee toch? Ik vind het wel goed als een bedrijf nagaat hoe kredietwaardig en betrouwbaar hun klanten zijn.
Je hebt die producten toch ook besteld? In winkelwagentje gedaan online, gegevens doorgegeven, geaccepteerd, dan heb je dus een koopovereenkomst. Dat die producten niet geleverd zijn is JOUW fout want JIJ hebt niet betaald.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef ymme het volgende:
Ik moet alle producten betalen.
Die dus gewoon bij haar in het magazijn liggen.
Ik heb nooit kunnen annuleren omdat ik geen bevestiging heb gehad.
Je lult echt onzin. Je kon mailen over je dode tante (en daar werd keurig op gereageerd), dus kon je ook mailen dat je elder had besteld. Of ben je zo gehandicapt geworden dat je echt alleen maar iets kunt annuleren als iemand je een nadrukkelijke bevestiging stuurt van hetgeen je net zelf hebt gedaan (namelijk: bestellen).quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef ymme het volgende:
Ik moet alle producten betalen.
Die dus gewoon bij haar in het magazijn liggen.
Ik heb nooit kunnen annuleren omdat ik geen bevestiging heb gehad.
Klant deed hetzelfde en startte dit topic met haar versie. Hoor en wederhoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
En ook als ze de volledige naam van klanten er bij zetten met een niet verifieerbaar verhaal & insinuaties.
understatementquote:Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
TS heeft wel eens vaker moeite met haar deel van de afspraken / verplichtingen, dus op zich zat [bedrijf] hier niet zo heel erg verkeerd
Nee.. Zolang er geen geen bestelbevestiging is verstuurd, is er ook geen koopovereenkomst.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je hebt die producten toch ook besteld? In winkelwagentje gedaan online, gegevens doorgegeven, geaccepteerd, dan heb je dus een koopovereenkomst. Dat die producten niet geleverd zijn is JOUW fout want JIJ hebt niet betaald.
En onzin dat je niet kan annuleren zonder bevestiging.
En de bestelbevestiging op de homepage geldt niet? Want ik krijg ook wel vaker geen bestelbevestiging, maar die heeft wel keurig op de pagina gestaan nadat ik op verzenden/betalen/accepteren heb geklikt.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee.. Zolang er geen geen bestelbevestiging is verstuurd, is er ook geen koopovereenkomst.
maar er is toch niets geannuleerd of teruggestuurdquote:Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef Poepoog het volgende:
Ik wist trouwens niet dat bedrijven ¤ mochten vragen voor een geannuleerde of bv een teruggestuurde bestelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |