Dat ze zo dom zijn om een factuur te sturen zonder geleverde artikelen zegt al wat over het bedrijf.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:05 schreef Chinless het volgende:
Dan zeg je dat toch tegen ze?
En waarom de naam erbij? Omdat jij z'n zwakkeling bent dat je het niet netjes kan regelen maar gelyk hun naam ten grabbel gooien?
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:12 schreef ymme het volgende:
Geachte meneer/mevrouw,
Vraag dat maar aan uw juridisch adviseur die kan contact opnemen met <incassobureau>.
Ik heb uw naam ook doorgegeven aan de stichting fraude op het internet u kunt niet meer online bestellen bij de daar aangesloten bedrijven!
Met vriendelijke groet,
<naam>
Afdeling verkoop
Moet <deurwaarder> niet <incassobureau> zijn?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
Namen enzo zijn niet nodig. Advies inwinnen is prima, maar houd het anoniem alsjeblieft
De 5 euro administratiekosten toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:20 schreef ymme het volgende:
Ze blijft hard volhouden dat de winkel het recht op geld heeft.
Dit kan toch helemaal niet?
Op welk geld? Het complete aankoopbedrag of slechts kosten die gemaakt zijn door het niet betalen?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:20 schreef ymme het volgende:
Ze blijft hard volhouden dat de winkel het recht op geld heeft.
Dit kan toch helemaal niet?
Heb je dit bedrijf dan ook meteen bericht dat je de spullen niet meer wilde hebben?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:22 schreef ymme het volgende:
Ik had toen heel snel spullen voor een hond nodig.
Een ander bedrijf heeft wel meteen gereageerd op mijn vraag hoe snel het verzonden kon worden en wanneer ik het dan in huis zou hebben. Toen heb ik bij dit bedrijf (die meteen antwoorden) betaald en de producten zijn gelijk die dag nog verzonden.
Ja maar toch, je had toch echt al een bestelling geplaatst volgens mij?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:22 schreef ymme het volgende:
Ik had toen heel snel spullen voor een hond nodig.
Een ander bedrijf heeft wel meteen gereageerd op mijn vraag hoe snel het verzonden kon worden en wanneer ik het dan in huis zou hebben. Toen heb ik bij dit bedrijf (die meteen antwoorden) betaald en de producten zijn gelijk die dag nog verzonden.
Je weet dat jij hiermee gewoon stom bezig bent, door persoonlijke data te plaatsen? Wat een kutbedrijf heb je zegquote:Op zondag 24 juli 2011 19:30 schreef sandratb1963 het volgende:
Hahhahhahah
En u staat nu negatief op internet
Incassotraject voor niet geleverde artikelen?
Hiermee is het nu klaar.
!
Wat moet je betalen is de vraag nog steedsquote:Op zondag 24 juli 2011 19:33 schreef ymme het volgende:
Er is toch gewoon niets aan de hand lijkt mij?
Ik snap werkelijk het probleem niet...
Jij bestelt en wil het spul graag snel hebben,quote:Op zondag 24 juli 2011 19:33 schreef ymme het volgende:
Er is toch gewoon niets aan de hand lijkt mij?
Ik snap werkelijk het probleem niet...
Een factuur van wat? Die bestelling is nooit de deur uitgegaan.. Dan maak je ook geen factuur aan..quote:Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bestelt en wil het spul graag snel hebben,
Prima, zegt de winkel, als je eerst betaalt.
Jij betaalt niet, laat hen niet weten dat je de bestelling wilde annuleren en de winkel heeft nu dus een factuur openstaan.
Dat is het probleem.
Als je hen had gemeld dat je de bestelde dingen toch niet hoefde dan was het allemaal snel opgelost geweest.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef SemperFii het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het van uw kant ook niet heel netjes vind. U heeft niet laten weten of de spullen er de volgende dag zouden zijn. Iets waar duidelijk naar gevraagd is.
Een koopovereenkomst is er zeker wel. TS heeft immers een bestelling gedaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef Civilian het volgende:
En administratiekosten vragen voor een dienst die niet geleverd is lijkt me sowieso onmogelijk. En aangezien er nooit een betaling is geweest is er al helemaal geen sprake van een koopoverenkomst.
TS bestelt met daarbij de vraag of het direct verzonden kan worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat moet er precies betaald worden? Zijn de spullen verzonden en dan geretourneerd?
Nee, die is nooit bevestigdquote:Op zondag 24 juli 2011 19:37 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Een koopovereenkomst is er zeker wel. TS heeft immers een bestelling gedaan.
Uit de mail een paar posts boven je:quote:Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef SemperFii het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het van uw kant ook niet heel netjes vind. U heeft niet laten weten of de spullen er de volgende dag zouden zijn. Iets waar duidelijk naar gevraagd is.
Toch duidelijk in ieder geval de intentie dat ze het meteen willen verzenden, En TS had hierover nog om duidelijkheid kunnen vragen voor ze naar een andere leverancier ging.quote:Ik wilde het verzenden maar de betaling is nog niet binnen.
Kunt u daar voor zorgen dan verzenden wij het.
Wie zegt dat, want wie weet heeft TS online haar bestelling geplaatst en daarna even snel gemaild of het wel direct verzonden kon wordenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een factuur van wat? Die bestelling is nooit de deur uitgegaan.. Dan maak je ook geen factuur aan..
Had je wel of niet online een bestelling geplaatst?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef ymme het volgende:
Er is niets betaald inderdaad. En ook niets verzonden.
Wilde op die zelfde dag graag een reactie. En kreeg dit bij een ander bedrijf wel en daar ben ik dus mee in zee gegaan. En die hebben mijn betaling die zelfde dag ontvangen en die zelfde dag ook de artikelen verzonden.
Het bedrijf waar het hier om gaat heb ik nooit een bevesting van de bestelling ontvangen via mail.
En wel dat de betaling eerst ontvangen moest zijn voorat zij verzenden zou. Logisch maar dit was dus al nadat (1 of 2 dagen later) ik met het andere bedrijf een koopovereenkomst door te betalen ben aangegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |