Wat moet je betalen is de vraag nog steedsquote:Op zondag 24 juli 2011 19:33 schreef ymme het volgende:
Er is toch gewoon niets aan de hand lijkt mij?
Ik snap werkelijk het probleem niet...
Jij bestelt en wil het spul graag snel hebben,quote:Op zondag 24 juli 2011 19:33 schreef ymme het volgende:
Er is toch gewoon niets aan de hand lijkt mij?
Ik snap werkelijk het probleem niet...
Een factuur van wat? Die bestelling is nooit de deur uitgegaan.. Dan maak je ook geen factuur aan..quote:Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bestelt en wil het spul graag snel hebben,
Prima, zegt de winkel, als je eerst betaalt.
Jij betaalt niet, laat hen niet weten dat je de bestelling wilde annuleren en de winkel heeft nu dus een factuur openstaan.
Dat is het probleem.
Als je hen had gemeld dat je de bestelde dingen toch niet hoefde dan was het allemaal snel opgelost geweest.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef SemperFii het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het van uw kant ook niet heel netjes vind. U heeft niet laten weten of de spullen er de volgende dag zouden zijn. Iets waar duidelijk naar gevraagd is.
Een koopovereenkomst is er zeker wel. TS heeft immers een bestelling gedaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef Civilian het volgende:
En administratiekosten vragen voor een dienst die niet geleverd is lijkt me sowieso onmogelijk. En aangezien er nooit een betaling is geweest is er al helemaal geen sprake van een koopoverenkomst.
TS bestelt met daarbij de vraag of het direct verzonden kan worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat moet er precies betaald worden? Zijn de spullen verzonden en dan geretourneerd?
Nee, die is nooit bevestigdquote:Op zondag 24 juli 2011 19:37 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Een koopovereenkomst is er zeker wel. TS heeft immers een bestelling gedaan.
Uit de mail een paar posts boven je:quote:Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef SemperFii het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het van uw kant ook niet heel netjes vind. U heeft niet laten weten of de spullen er de volgende dag zouden zijn. Iets waar duidelijk naar gevraagd is.
Toch duidelijk in ieder geval de intentie dat ze het meteen willen verzenden, En TS had hierover nog om duidelijkheid kunnen vragen voor ze naar een andere leverancier ging.quote:Ik wilde het verzenden maar de betaling is nog niet binnen.
Kunt u daar voor zorgen dan verzenden wij het.
Wie zegt dat, want wie weet heeft TS online haar bestelling geplaatst en daarna even snel gemaild of het wel direct verzonden kon wordenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een factuur van wat? Die bestelling is nooit de deur uitgegaan.. Dan maak je ook geen factuur aan..
Had je wel of niet online een bestelling geplaatst?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef ymme het volgende:
Er is niets betaald inderdaad. En ook niets verzonden.
Wilde op die zelfde dag graag een reactie. En kreeg dit bij een ander bedrijf wel en daar ben ik dus mee in zee gegaan. En die hebben mijn betaling die zelfde dag ontvangen en die zelfde dag ook de artikelen verzonden.
Het bedrijf waar het hier om gaat heb ik nooit een bevesting van de bestelling ontvangen via mail.
En wel dat de betaling eerst ontvangen moest zijn voorat zij verzenden zou. Logisch maar dit was dus al nadat (1 of 2 dagen later) ik met het andere bedrijf een koopovereenkomst door te betalen ben aangegaan.
Het enige dat ik in de correspondentie zie is dat de verkoper een dag later vraagt waar de betaling blijft. Dus geen reactie op de vraag of de goederen de volgende dag geleverd kunnen worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]er staat toch dat het verzonden wordt wanneer er betaald is?
Jezus wat een kutbedrijf hebben jullie zeg, als je zo met je klanten omgaat.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef sandratb1963 het volgende:
Wij zijn een eerlijk bedrijf die tevreden en uiteraard ook wel eens ontevreden klanten heeft!
Deze dame koos voor vooruitbetalen wat ze ondanks de overleden tante en blablabla niet deed.
Ik heb haar nog aangeraden om het dan onder rembours te doen waar ze niet meer op reageerde ik kreeg ook sterk de indruk dat we met een oplichtster te doen hadden ook vanwege het verhaal van haar!
(((
ZIj is overleden en nu zitten ze met de hond. Ik wilde echter zeker niet hebben dat ze naar het asiel gun.
Dus komt ze hier. Grote boxer. Leuk beest, ken dr gelukkig goed.
Ik zou het daarom helemaal super vinden als de spullen vandaag al verzonden kunnen worden zodat ik ze morgen in huis heb.
Dan heeft ze een bak voor 't eten en drinken en kan ze wennen aan dr nieuwe omgeving met verwenning van de snoepjes.
Heel graag hoor ik spoedig van u. ))
Ik heb geinformeerd bij collegas en de dame heeft dit verhaal bij meerdere webwinkels vertelt ... dat kan natuurlijk maar niet een week eerder en nog een x een week later of ze moet 10 tantes hebben gehad dan kan het wel,
Ik wil het hier bij laten maar ik vind het treurig dat iemand je zo kapot kan maken terwijl wij keihard werken.
Mevrouw <...>u ging akkoord met onze leveringsvoorwaarden en ja de deurwaarder laten wij wel komen!
Vind je?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jezus wat een kutbedrijf hebben jullie zeg, als je zo met je klanten omgaat.
TS vraagt wanneer het verzonden wordt, verkoper zegt daarop dat ze het meteen zal verzenden zodra de betaling binnen is (logisch).quote:Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Het enige dat ik in de correspondentie zie is dat de verkoper een dag later vraagt waar de betaling blijft. Dus geen reactie op de vraag of de goederen de volgende dag geleverd kunnen worden.
Dit ja. Als je een bestelling hebt geplaatst en deze niet hebt geannuleerd ben je m.i. gewoon verplicht om te betalen. Heb je alleen via mail geïnformeerd of een mogelijke bestelling van bepaalde artikelen snel verzonden kon worden dan heb je geen officiële bestelling gedaan en is er ook geen koopovereenkomst.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je wel of niet online een bestelling geplaatst?
Producten uitgezocht, gegevens ingevuld en op 'verzonden' geklikt?
Wederom, wat zijn jullie een kutbedrijf als jullie zo met je klanten omgaanquote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef sandratb1963 het volgende:
Wij zijn een eerlijk bedrijf die tevreden en uiteraard ook wel eens ontevreden klanten heeft!
Deze dame koos voor vooruitbetalen wat ze ondanks de overleden tante en blablabla niet deed.
Ik heb haar nog aangeraden om het dan onder rembours te doen waar ze niet meer op reageerde ik kreeg ook sterk de indruk dat we met een oplichtster te doen hadden ook vanwege het verhaal van haar!
(((
ZIj is overleden en nu zitten ze met de hond. Ik wilde echter zeker niet hebben dat ze naar het asiel gun.
Dus komt ze hier. Grote boxer. Leuk beest, ken dr gelukkig goed.
Ik zou het daarom helemaal super vinden als de spullen vandaag al verzonden kunnen worden zodat ik ze morgen in huis heb.
Dan heeft ze een bak voor 't eten en drinken en kan ze wennen aan dr nieuwe omgeving met verwenning van de snoepjes.
Heel graag hoor ik spoedig van u. ))
Ik heb geinformeerd bij collegas en de dame heeft dit verhaal bij meerdere webwinkels vertelt ... dat kan natuurlijk maar niet een week eerder en nog een x een week later of ze moet 10 tantes hebben gehad dan kan het wel,
Ik wil het hier bij laten maar ik vind het treurig dat iemand je zo kapot kan maken terwijl wij keihard werken.
Mevrouw u ging akkoord met onze leveringsvoorwaarden en ja de deurwaarder laten wij wel komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |