Owww in Twente denkn we daar heul anders ovur.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef Culthit. het volgende:
Posthuma lijkt een beetje op een jonge Bergkamp.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Owww in Twente denkn we daar heul anders ovur.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze mocht niet "gratis" meerijden. Ze moest eerst de bus in om de ehm bedden op te maken.
Zij is ingehuurd om de Italiaanse sporters tevreden te stellen zodat de NOS altijd interviews kan regelen.quote:
Het ging me vooral om die reactie van jordiiquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij is ingehuurd om de Italiaanse sporters tevreden te stellen zodat de NOS altijd interviews kan regelen.
quote:
Zo'n gedachte had ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:00 schreef pennyfarthing het volgende:
Daar gaat de kinderbijslag bij Gilbert!
Nee.quote:
Armaniquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zij jou ook niet, ze houdt van salami.
Maar wie zegt dat ik dat niet ben danquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zij jou ook niet, ze houdt van salami.
quote:
quote:
Is de schuld van Mart. Ze zou mij ook 1 op 1 veel beter trekken dan in gezelschap.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
Mart en Renate, geen goede combi. Beetje vliegen afvangen over en weer.
Ik zag haar, vroeg wie ze was. TOen deed ze haar mond open en heb ik de conclusie getrokken dat ik haar niet magquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is de schuld van Mart. Ze zou mij ook 1 op 1 veel beter trekken dan in gezelschap.
[/tong2.0]
Rita disagreesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
vrouwen in een sportprogramma is geen goed idee, de hormonen vliegen weer hier.
Krijg er geen boner van hoor, meer een afzwaaier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
vrouwen in een sportprogramma is geen goed idee, de hormonen vliegen weer hier.
Hijt weegt minder dan jouquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:10 schreef alors het volgende:
Iew Frank lijkt op een irritante studiegenooot, zo een die je altijd achtervolgtbrrr
lol wat heb jij gesmoked vrouwquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:10 schreef alors het volgende:
Iew Frank lijkt op een irritante studiegenoot, zo een die je altijd achtervolgtbrrr
Niets. Ik ben master trollquote:
Karina, ik ben geschoquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Karina, ik ben geschokt. Je neemt het gedrag van de mannen over
Gelukkig. Wil in ieder geval nog even van die mooie truien kunnen genieten bij het schaatsen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hoef je voorlopig niet te missen hoor, want Mart blijft gewoon doorgaan.
Alleen niet meer met de Avondetappe.
Vorig jaar faalde ze niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Tja, de hele Raboploeg heeft weer eens gefaald.
Weer eens?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Ach nog altijd beter dan een hoop andere ploegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Ja. Wanneer hadden ze ook alweer de gele trui?quote:
2007, die hadden ze nooit uit handen moet geven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Wanneer hadden ze ook alweer de gele trui?
Oh ja? Vertel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
2007, je punt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
4 jaar niks dus.quote:
Hij zei juist dat zijn omgeving hem vertrouwen gaf. Een goed punt volgens mij, als je je omgeving vertrouwt durf je al die zaken die niet met het rijden van een wedstrijd te maken hebben uit handen te geven waardoor je je beter op de wedstrijd kunt concentreren en tevens beter kunt ontspannen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:14 schreef Drassss het volgende:
Overwinningen geven vertrouwen in je kunnen, mooi om te zien
Afkleden kunnen die boys niet. De collectie van Mart zit ook vaak te ruim.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:20 schreef alors het volgende:
Rob, wat een slechtzittend pak jonge, heb je die van je pa geleend?
Echt jongenskoppie heeft-ie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:21 schreef PirE het volgende:
Rob Ruijgh heeft wel een bepaalde uitstraling, Gesink is toch een stuk saaier.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Pietje Bell.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:21 schreef PirE het volgende:
Grinta!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:21 schreef PirE het volgende:
Golfer is uit de tijd van Theofiel Middelkamp, beetje blijven hangen in de jaren 30.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:21 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
My god, wat een enorme faal ben jij.
Hij zou zijn naam gewoon Ruig moeten houden. Met die J en H erbij is het net of ie uit het noorden komt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:21 schreef PirE het volgende:
Ach, ze let tenminste wel op bij taal.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Renate met haar basisschool spreekbeurd vragen weer.
Ik heb nou eenmaal goede herinneringen aan TI-Ralleigh. Toen het Nederlandse wielrennen nog wel wat betekende.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:21 schreef feeling_sinister het volgende:
My god, wat een enorme faal ben jij.
Pfft edit binnen de secondequote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, ze let tenminste wel op bij taal.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft edit binnen de secondeIk vind het knap dat je hem te pakken had
We zijn 30 jaar verder, laat het los. Heb ik al gedaan begin jaren 90 toen het falen der Nederlanders begon.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal goede herinneringen aan TI-Ralleigh. Toen het Nederlandse wielrennen nog wel wat betekende.
Maar goed. We moeten dus heel blij en chauvinistisch zijn met 1 Spaanse ritzege dit jaar.
De huidige staat van het wielrennen vergelijken met die periode is sowieso nogal kansloos. Mischien was dat wel de uizondering?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal goede herinneringen aan TI-Ralleigh. Toen het Nederlandse wielrennen nog wel wat betekende.
Nee.quote:Maar goed. We moeten dus heel blij en chauvinistisch zijn met 1 Spaanse ritzege dit jaar.
TI-Ralleigh heeft de tour ook maar 1 keer gewonnen dus die hebben ook 7 jaar gefaaldquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar goed. We moeten dus heel blij en chauvinistisch zijn met 1 Spaanse ritzege dit jaar.
We hebben gesink, Ruigh (quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
We zijn 30 jaar verder, laat het los. Heb ik al gedaan begin jaren 90 toen het falen der Nederlanders begon.
Dat tweede deel heb je er ook later bijgezet..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft edit binnen de secondeIk vind het knap dat je hem te pakken had
Maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden, want dan ben je een faal?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:24 schreef Ericr het volgende:
Heb ik al gedaan begin jaren 90 toen het falen der Nederlanders begon.
Daar heb ik het toch niet over.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben gesink, Ruigh (), Mollema en Kruiswijk (hopelijk) voor de toekomst.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Ik vind wielrenners echt geen knapperdjes in tegenstelling tot veel voetballers, tennissers, etc, jammer hoor.
Hushovdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Ik vind wielrenners echt geen knapperdjes in tegenstelling tot veel voetballers, tennissers, etc, jammer hoor.
Het zijn wel veel leukere mannen, de meeste voetballers zijn zo arrogantquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
1985quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:24 schreef Piperidine het volgende:
Nederland heeft vorig jaar gefaald op het WK, wanneer was de laatste keer dat het Wereldkampioen werd?
Mannen moeten mannen blijven, niet hun benen scheren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Ze kiezen er niet voor niks voor om dagen lang alleen te rijden en anders weggestopt in een peloton.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef Specularium het volgende:
Mannen moeten mannen blijven, niet hun benen scheren.
Ze zijn allemaal zo eng dun. Ik vind het ook maar niets.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Maar voetballers zijn ook geen mannenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geil, mannen die hun benen scheren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje van die enge mannequinsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zo eng dun. Ik vind het ook maar niets.
Idd. al die klimmers rond de 60 kilo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Plattelandssport, inteeltsport.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
dat ook ja, en die geschoren benen, scherpe aftekeningen van helm en fietspak, vind ik ook niet echt bijdragen aan de aantrekkelijkheid...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Onzin, veel wel maar een groot deel is helemal niet dun.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
Sprinters niet nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Onzin, veel wel maar een groot deel is helemal niet dun.
Sommigen blijven lekker, zelfs met een laag gewicht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd. al die klimmers rond de 60 kilo.
Dunne armpjesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Sommigen blijven lekker, zelfs met een laag gewicht.
Maar Ronaldo IS homo. Nagellakquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Net als die voetballertjes met v-halsjes en handtasjes zoals Cristiano Ronaldo.
Op een paar na zoals Hushovd zijn het niet echt mannen van stavast natuurlijk. Misschien dat Tong nog eens over Sportstars kan vertellen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
In het voetbal bestaan geen homo'squote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Net als die voetballertjes met v-halsjes en handtasjes zoals Cristiano Ronaldo.
Klopt, de kasten zijn niet aan te slepen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
In het voetbal bestaan geen homo's
Biafra.quote:
Vind dat 'ie ook iets teveel gehyped wordt, eigenlijk overal direct eraf gegaan en geen enkele dag een uitschieter gehad... Dat belooft nou niet direct veel meer potentie voor het algemeen klassement of iets...quote:
Had ze van tevoren kunnen weten, na Ria Visserquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef caraborera het volgende:
Renate is flink uitgewoond vannacht, Mart sjappoo!
Thomas is zelf ook best wel emo natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:32 schreef alors het volgende:
Thomas Dekker vind ik wel een knapperdjealleen hij heeft een beroemde emo naamgenoot en dat krijg je alleen maar te zien als je googled
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:32 schreef alors het volgende:
Thomas Dekker vind ik wel een knapperdjealleen hij heeft een beroemde empo naamgenoot en dat krijg je alleen maar te zien als je googled
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:32 schreef alors het volgende:
Thomas Dekker vind ik wel een knapperdjealleen hij heeft een beroemde emo naamgenoot en dat krijg je alleen maar te zien als je googled
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Een bril.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
roos, hij heeft veel aan zijn hoofd...
Wat is het nouquote:
Net als Landisquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Vino, was mijn held, totdat hij viel en betrapt werd op doping
Denk je?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Armstrong heeft ook doping gebruikt, denk ik.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Evertjan het volgende:
Hoor ik dus net dat na Amy Winehouse en Johnny Hoes ook Hans Kazan is overleden! Aan een toverdosis..
Nouhou! ik moest glimlachenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Evertjan het volgende:
Hoor ik dus net dat na Amy Winehouse en Johnny Hoes ook Hans Kazan is overleden! Aan een toverdosis..
Ach, die doping, dit soort acties maken hem toch wel legendarisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Vino, was mijn held, totdat hij viel en betrapt werd op doping
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Evertjan het volgende:
Ben ik het volledig mee eens! Stel je voor dat de voetballers op de laatste dag zeggen...die finale...mwa...laat maar gaan. We zijn blij dat we thuis zijn morgen..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef borisz het volgende:
Die laatste etappe moet weer een echte etappe worden.
Nee man, die heeft een polsbandje.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moest nog lachen ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Evertjan het volgende:
Hij heeft gebruikt, maar iemand als Hamilton hoef nou niet echt te geloven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Het lijkt me stug dat al zijn oud ploeggenoten liegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |