dat ook ja, en die geschoren benen, scherpe aftekeningen van helm en fietspak, vind ik ook niet echt bijdragen aan de aantrekkelijkheid...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zo eng dun. Ik vind het ook maar niets.
Onzin, veel wel maar een groot deel is helemal niet dun.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zo eng dun. Ik vind het ook maar niets.
quote:
Sprinters niet nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Onzin, veel wel maar een groot deel is helemal niet dun.
Sommigen blijven lekker, zelfs met een laag gewicht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd. al die klimmers rond de 60 kilo.
Dunne armpjesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Sommigen blijven lekker, zelfs met een laag gewicht.
Maar Ronaldo IS homo. Nagellakquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Net als die voetballertjes met v-halsjes en handtasjes zoals Cristiano Ronaldo.
Op een paar na zoals Hushovd zijn het niet echt mannen van stavast natuurlijk. Misschien dat Tong nog eens over Sportstars kan vertellen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
In het voetbal bestaan geen homo'squote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Net als die voetballertjes met v-halsjes en handtasjes zoals Cristiano Ronaldo.
Klopt, de kasten zijn niet aan te slepen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
In het voetbal bestaan geen homo's
Biafra.quote:
Vind dat 'ie ook iets teveel gehyped wordt, eigenlijk overal direct eraf gegaan en geen enkele dag een uitschieter gehad... Dat belooft nou niet direct veel meer potentie voor het algemeen klassement of iets...quote:
Had ze van tevoren kunnen weten, na Ria Visserquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef caraborera het volgende:
Renate is flink uitgewoond vannacht, Mart sjappoo!
Thomas is zelf ook best wel emo natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:32 schreef alors het volgende:
Thomas Dekker vind ik wel een knapperdjealleen hij heeft een beroemde emo naamgenoot en dat krijg je alleen maar te zien als je googled
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:32 schreef alors het volgende:
Thomas Dekker vind ik wel een knapperdjealleen hij heeft een beroemde empo naamgenoot en dat krijg je alleen maar te zien als je googled
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:32 schreef alors het volgende:
Thomas Dekker vind ik wel een knapperdjealleen hij heeft een beroemde emo naamgenoot en dat krijg je alleen maar te zien als je googled
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Een bril.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
roos, hij heeft veel aan zijn hoofd...
Wat is het nouquote:
Net als Landisquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Vino, was mijn held, totdat hij viel en betrapt werd op doping
Denk je?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Armstrong heeft ook doping gebruikt, denk ik.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Evertjan het volgende:
Hoor ik dus net dat na Amy Winehouse en Johnny Hoes ook Hans Kazan is overleden! Aan een toverdosis..
Nouhou! ik moest glimlachenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Evertjan het volgende:
Hoor ik dus net dat na Amy Winehouse en Johnny Hoes ook Hans Kazan is overleden! Aan een toverdosis..
Ach, die doping, dit soort acties maken hem toch wel legendarisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Vino, was mijn held, totdat hij viel en betrapt werd op doping
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Evertjan het volgende:
Ben ik het volledig mee eens! Stel je voor dat de voetballers op de laatste dag zeggen...die finale...mwa...laat maar gaan. We zijn blij dat we thuis zijn morgen..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef borisz het volgende:
Die laatste etappe moet weer een echte etappe worden.
Nee man, die heeft een polsbandje.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moest nog lachen ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Evertjan het volgende:
Hij heeft gebruikt, maar iemand als Hamilton hoef nou niet echt te geloven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Het lijkt me stug dat al zijn oud ploeggenoten liegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |