Owww in Twente denkn we daar heul anders ovur.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef Culthit. het volgende:
Posthuma lijkt een beetje op een jonge Bergkamp.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Owww in Twente denkn we daar heul anders ovur.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze mocht niet "gratis" meerijden. Ze moest eerst de bus in om de ehm bedden op te maken.
Zij is ingehuurd om de Italiaanse sporters tevreden te stellen zodat de NOS altijd interviews kan regelen.quote:
Het ging me vooral om die reactie van jordiiquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij is ingehuurd om de Italiaanse sporters tevreden te stellen zodat de NOS altijd interviews kan regelen.
quote:
Zo'n gedachte had ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:00 schreef pennyfarthing het volgende:
Daar gaat de kinderbijslag bij Gilbert!
Nee.quote:
Armaniquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zij jou ook niet, ze houdt van salami.
Maar wie zegt dat ik dat niet ben danquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zij jou ook niet, ze houdt van salami.
quote:
quote:
Is de schuld van Mart. Ze zou mij ook 1 op 1 veel beter trekken dan in gezelschap.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
Mart en Renate, geen goede combi. Beetje vliegen afvangen over en weer.
Ik zag haar, vroeg wie ze was. TOen deed ze haar mond open en heb ik de conclusie getrokken dat ik haar niet magquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is de schuld van Mart. Ze zou mij ook 1 op 1 veel beter trekken dan in gezelschap.
[/tong2.0]
Rita disagreesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
vrouwen in een sportprogramma is geen goed idee, de hormonen vliegen weer hier.
Krijg er geen boner van hoor, meer een afzwaaier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
vrouwen in een sportprogramma is geen goed idee, de hormonen vliegen weer hier.
Hijt weegt minder dan jouquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:10 schreef alors het volgende:
Iew Frank lijkt op een irritante studiegenooot, zo een die je altijd achtervolgtbrrr
lol wat heb jij gesmoked vrouwquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:10 schreef alors het volgende:
Iew Frank lijkt op een irritante studiegenoot, zo een die je altijd achtervolgtbrrr
Niets. Ik ben master trollquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |