Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
quote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Nagrandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Quel'Thalasquote:
Realm: Ravencrestquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)
quote:
Realm: Twisting Netherquote:
Realm: Wildhammerquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Ik hoop ook op meer costumisation opties. Ik hoef geen slider voor ieder onderdeel van het lichaam, maar het zou bijvoorbeeld tof zijn om een human mage te maken die er niet uitziet als een bodybuilder. Of een female troll met langere tusks. Of een female BE of NE met nog grotere... oren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:11 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoop echt dat blizz in de volgende expansion de character models een beetje up-to-date brengt. Orcs er uit laten zien hoe Thrall er nu uit ziet bijvoorbeeld. Ik wil nu eigenlijk alleen één van de vier nieuwe races kiezen omdat de rest er gewoon niet uit ziet
Inderdaad, dat is wel iets wat ik mis. Meer visuele character customisation. Op welke manier dan ook. Dat is er wat mij betreft iets te weinig. Lijkt me niet zo moeilijk om er 20 nieuwe gezichten en 30 nieuwe haarstylen in te pleuren. Ook een beetje lengte veranderen van je chars etc moet te doen zijn (bijvoorbeeld met dwergen: Magni heeft al een grote model dan de normale dwerg, dan moet dat ook wel voor andere mogelijk zijn).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik hoop ook op meer costumisation opties. Ik hoef geen slider voor ieder onderdeel van het lichaam, maar het zou bijvoorbeeld tof zijn om een human mage te maken die er niet uitziet als een bodybuilder. Of een female troll met langere tusks. Of een female BE of NE met nog grotere... oren.
Penance by Alysrazor terwijl je rondrentquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:47 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind Penance trouwens wel een hele mooie animatie hebben, en het geluid is ook vet. Altijd al gevonden.
quote:Next he'll be posting up schematics for incineration showers for these '1 weekers'.
I love the one weekers, they're happy to reach out and talk in the realm than those who are tied down by guilds and run from one place to the next to make sure they're not being left behind
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef dekkered het volgende:
Zou hij toevallig ook Insane in the Membrane hebben? (het zou kloppen bij hem namelijk)
Wat ook vet zou zijn is als je gear kon customizen, dan ziet ook niet iedereen met een tier set er het zelfde uit. Zou bijvoorbeeld mijn priest wel in helemaal witte gear willenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik hoop ook op meer costumisation opties. Ik hoef geen slider voor ieder onderdeel van het lichaam, maar het zou bijvoorbeeld tof zijn om een human mage te maken die er niet uitziet als een bodybuilder. Of een female troll met langere tusks. Of een female BE of NE met nog grotere... oren.
Vind ik ook, een van de tofst uitziende spellsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:47 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind Penance trouwens wel een hele mooie animatie hebben, en het geluid is ook vet. Altijd al gevonden.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef dekkered het volgende:
Zou hij toevallig ook Insane in the Membrane hebben? (het zou kloppen bij hem namelijk)
Ja daar zag ik laatst nog een screenshot van, iemand die zijn idee uit had gewerkt. Die feature wil ik echt ingame. Had je zeg maar dubbele slots voor je equipment. Eentje voor het echte item zelf, en eentje waar je een andere piece in kon stoppen waarvan de looks over werden genomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat ook vet zou zijn is als je gear kon customizen, dan ziet ook niet iedereen met een tier set er het zelfde uit. Zou bijvoorbeeld mijn priest wel in helemaal witte gear willen
[..]
Vind ik ook, een van de tofst uitziende spells
Voor of na het schieten?quote:
Ja stel je voor als hem gevraagd wordt waarom hij dit deed: Ik werd geband van WoW, dit vond ik niet acceptabel en heb mijn frustratie op de verkeerde personen afgereageerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor of na het schieten?
Want anders kunnen we Blizzard nog de schuld geven.
Godsamme, mag je dan niks meer leren tegenwoordig? Wij leggen altijd snel in het kort uit wat de bedoeling is als iemand om tactics vraagt. Geweldig als iemand dat doet! Stukken beter dan je mond houden en enorm falen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:55 schreef Skillstorm het volgende:
Gister was ik in een ZA/ZG dungeon gekomen. Ik vroeg alleen de tactics, die fuckers die allemaal uit dezelfde realm komen: Leave... just leave.
Ik bleef een kwartier lang zitten (tot ze mij konden kicken). Ik ga ze het niet gemakkelijk maken.
Omdat ze dingen controleren. Het kan binnen een uur geactiveerd zijn en het kan idd 72 uur durenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:01 schreef Wolve000 het volgende:
Upgrade je je trial-account naar een volledig account, hebben ze tot max 7 2uur nodig om het te activeren (muv de level cap). Tot zo ver automatische systemen.... kan ik nog een group starten...
Klopt. Ze zeggen het ook altijd bij een race of faction change, maar ik moet nog meemaken dat het langer dan vijf minuten duurt voordat ik de service daadwerkelijk kan gebruiken. Het kan echter gebeuren dat het om wat voor reden dan ook wat langer duurt en om gezeik te voorkomen zeggen ze dat het max. drie dagen kan duren.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze dingen controleren. Het kan binnen een uur geactiveerd zijn en het kan idd 72 uur duren
Alleen die confirmation E-mail krijg ik nietquote:RESET YOUR PASSWORD
Action Required: Confirmation E-mail Sent
A confirmation e-mail has been sent to your registered e-mail address. Click the link in this e-mail to complete the password reset process. You will be prompted to create a new password during this final step.
Je weet zeker dat je account op het e-mailadres staat dat je nu gebruikt? Ik bedoel, als jij in de veronderstelling bent dat het op je huidige e-mailadres geregistreerd staat maar Blizzard verstuurt ze naar je oude... schiet ook niet op natuurlijk. Mocht het daar nu echter ook niet aan liggen: je kunt ook altijd nog bellen met de klantenservice van Blizzard.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:08 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Hey ik ben mijn battlenet password vergeten maar die reset functie voor je password werkt daar niet. Ik krijg geen bevestiging mails. Heb geprobeerd Blizzard hierover te contacteren maar die geven een auto-reply terug dat het email adres niet meer in gebruik is. En met battlenet kan ik enkel contact opnemen door een ticket te open (hiervoor moet ik eerst inloggen?). Emails komen ook niet in mijn spambox terecht.
[..]
Alleen die confirmation E-mail krijg ik niet.....
Waar kan ik nu heen mailen?
Ja dat weet ik zeker. Het email adres staat er ook boven. En wanneer ik een security scan aanvraag. Ontvang ik vreemd genoeg wel een email. Ook heb ik maar 1 email adres.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je account op het e-mailadres staat dat je nu gebruikt? Ik bedoel, als jij in de veronderstelling bent dat het op je huidige e-mailadres geregistreerd staat maar Blizzard verstuurt ze naar je oude... schiet ook niet op natuurlijk. Mocht het daar nu echter ook niet aan liggen: je kunt ook altijd nog bellen met de klantenservice van Blizzard.
Dan kan het daar niet aan liggen inderdaad. Misschien toch eens met Blizzard bellen? Als zij beweren dat je e-mailadres niet meer in gebruik is, dan gaat het wellicht om een administratiefout o.i.d.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:24 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zeker. Het email adres staat er ook boven. En wanneer ik een security scan aanvraag. Ontvang ik vreemd genoeg wel een email. Ook heb ik maar 1 email adres.
Is er ook een E-mail adres om contact op te nemen? Engels typen gaat me nog wel aardig af, maar het spreken is echt een ramp.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dan kan het daar niet aan liggen inderdaad. Misschien toch eens met Blizzard bellen? Als zij beweren dat je e-mailadres niet meer in gebruik is, dan gaat het wellicht om een administratiefout o.i.d.
Nummers staan hier: http://eu.blizzard.com/su(...)n_GB&articleId=23210
Is alleen niet in het Nederlands, wel in het Engels, Duits, Spaans, Frans of Russisch...
Oh, handig. Heb ook een Nederlandse CC gebruikt met m'n Engelse adres.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze dingen controleren. Het kan binnen een uur geactiveerd zijn en het kan idd 72 uur duren
Vriend van mij was na 48 uur nog niet geactiveerd, dus die belde maar even wat er loos was. Bleken ze zijn Nederlandse creditcard in combinatie met een Engels woonadres en een google email adres (geen gmail) niet te vertrouwen
Hoe vaak dat wel niet gebeurd. Gaan ze waarschijnlijk niet fixen voor jequote:Op zondag 24 juli 2011 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ok
Net een full account gekocht (nou ja, 2 uur geleden ofzo), en nu heb ik 2 WoW 'installaties', WoW1 en WoW2. 1 is de trial met m'n chars, 2 de full zonder![]()
Maar even een support ticket aangemaakt
Ik ben anders elke keer prima geholpen als ik hulp nodig had.quote:
Had ik ook ja, je moet bij het inloggen kiezen maar daarna blijft hij gewoon altijd op de gekozen wow-account staan, tenzij je het veranderd in dat dropdown-lijstje.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Hms, ik had vanochtend die email geverifieerd op battlenet. Door te kijken of ik inderdaad 7 dagen vrij had gekregen. (Natuurlijk niet, maar even nachecken kan geen kwaad!) Nu heb ik 3 soorten in mijn lijst schijnbaar. WoW: Cataclysm (die ik nu altijd gebruik), een oude WOW: PTR en een WoW: Starter Edition. Bij die laatste kon ik een soort update aanklikken. Ik deed maar wat eigenlijk.
Nu moest ik bij het inloggen kiezen tussen die twee (de cataclysm en die starter edition). Die tweede is zeker nog van vroeger, maar kan ik dat nog uitzetten? Of lekker laten gaan?.
Dan hoop ik maar dat ze 't op kunnen lossenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben anders elke keer prima geholpen als ik hulp nodig had.
onzin heb ik ook gehad een paar weken terug en gewoon netjes geholpen dusquote:Op zondag 24 juli 2011 19:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe vaak dat wel niet gebeurd. Gaan ze waarschijnlijk niet fixen voor je
Omdat weg te krijgen moet je een ticket aanmaken bij blizz. maar je kan het gewoon laten staanquote:Op zondag 24 juli 2011 19:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Hms, ik had vanochtend die email geverifieerd op battlenet. Door te kijken of ik inderdaad 7 dagen vrij had gekregen. (Natuurlijk niet, maar even nachecken kan geen kwaad!) Nu heb ik 3 soorten in mijn lijst schijnbaar. WoW: Cataclysm (die ik nu altijd gebruik), een oude WOW: PTR en een WoW: Starter Edition. Bij die laatste kon ik een soort update aanklikken. Ik deed maar wat eigenlijk.
Nu moest ik bij het inloggen kiezen tussen die twee (de cataclysm en die starter edition). Die tweede is zeker nog van vroeger, maar kan ik dat nog uitzetten? Of lekker laten gaan?.
Ja, ik niet dus!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:46 schreef Thrilled het volgende:
Bienelientje, ik had ook een mail over 7 dagen gratis game-tijd en ik logde net in op battle.net en kon inderdaad 7 dagen activeren.. Dus ik speel nu weer even gratiesj
Ik denk vooral dat het de andere kant zien van vele questlines wel leuk is.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef Sapstengel het volgende:
Die guild finder is wel fijn. Gisteren voor de fun op Silvermoon een human paladin gemaakt. Eerste echte Alliance character van mij dus alles is helemaal nieuw. Zag een lvl 25 social guild in de guildfinder staan en in de message dat ik een random speler moet whisperen. 10 sec later, invite
.
Nu maar eens zien hoe Alliance is, heb vrijwel altijd horde gespeeld. Mijn eerste character ooit was een human rogue, alleen die heb ik op lvl 9 verlaten voor horde.
oh ja dat van dat gesnuifquote:Op maandag 25 juli 2011 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Meeste alliance vinden worgen juist irritant met dat gesnuif en zoMeeste alliance is juist niet Worgen.
Uurtje, klaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:19 schreef Tokus het volgende:
die heeft vast niks beters te doen met z'n tijd?
Echt niet met 4 characters.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef TwyLight het volgende:
Ik doe er al een uur over om alle dalies te doen in hyjal+ firelands
Nou ok geen uur, maar toch wel zo'n 40 minutenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik doe er niet eens een uur over en sta niet echt bekend om mijn snelheid (hey, ik lees tussendoor ook gewoon op fok en zo)
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Khalten/advancedquote:Op maandag 25 juli 2011 16:10 schreef TwyLight het volgende:
Isabeau, link trouwens eens de main van je vriend.
nom nom nom epicsquote:Op maandag 25 juli 2011 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Khalten/advanced
Hij ziet er momenteel best cool uit met die shoulders en zoquote:
Ik voel me nu zo noobquote:Op maandag 25 juli 2011 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook jij kan Captain Sanders' shirt krijgenquote:
http://eu.battle.net/wow/(...)/Anesthetic/advancedquote:Op maandag 25 juli 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook jij kan Captain Sanders' shirt krijgen
Waarom gem je voor full spirit gems?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/(...)/Anesthetic/advanced
heb liever wat meer regen dan een grotere mana poolquote:Op maandag 25 juli 2011 20:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom gem je voor full spirit gems?
Een enemy target niet, een friendly wel. Anders wordt het inderdaad wel makkelijk in pvp.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
n00bvraagje: is het mogelijk om je target te auto followen? Als ik eenmaal aan het aanvallen ben en Mr.Mo komt bijvoorbeeld helpen en ze gaan achter hem aan, dan wil ik eigenlijk gewoon automatisch bij 't target blijven... easy en zulks
Ik geloof dat ze bedoelt wanneer ze een mob aan het attacken is, en dat ik weet kan je niet zomaar iemand blijven volgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Een enemy target niet, een friendly wel. Anders wordt het inderdaad wel makkelijk in pvp.
Hehe, dat bedoel ik met een enemy target. Iemand of iets wat je kan aanvallen. Een factie genoot kan je wel volgens.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bedoelt wanneer ze een mob aan het attacken is, en dat ik weet kan je niet zomaar iemand blijven volgen.
ja met /follow maar dan moet mag je niks doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:58 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hehe, dat bedoel ik met een enemy target. Iemand of iets wat je kan aanvallen. Een factie genoot kan je wel volgens.
En werkt meneer hier ook nog fulltime naast? Veel volwassen vrienden van mij kunnen hun baan, social life en raiden echt niet combineren. Daarom stoppen ze met 't laatste. Immersion lijkt me geen casual guild namelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben daar heel makkelijk in, koop een 2e account voor een paar euro en dan lekker boosten met RAF tot 80quote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:50 schreef Rikketik het volgende:
Level 60!![]()
![]()
Man, dit voelt lekker. Serieus, dit is de eerste keer dat het me is gelukt om gewoon in één ruk naar 60 te levelen én de eerste keer dat ik expert riding + flight master's license + flying mount compleet zelf bij elkaar heb gespaard (en dus niet al het geld bij m'n alts heb weggehaald).
Zei ik overigens een paar dagen geleden dat ik zin had in Outland? Ik weet niet precies wat me bezielde toen ik dat zei. Ik heb nu een uurtje of twee in Hellfire doorgebracht en die hele kutplaneet, met die kutmobs en die eeuwige kutadds, komt me nu alweer de keel uit.
Omg, ik klikte er nog een keer op. Hij heeft nu zijn andere full 379 set aanquote:Op maandag 25 juli 2011 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh ja, hij tankt en dps'ed net zo goed. En zijn alts hebben ook betere gear dan ik hebquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:42 schreef TwyLight het volgende:
Omg, ik klikte er nog een keer op. Hij heeft nu zijn andere full 379 set aan
FML
Ik heb dat ooit lopen farmen voor mijn twinkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:59 schreef lifeblind het volgende:
Wooh! Gisterenavond voor het eerst ooit een lowlevel epic item geloot!Ik was op m'n undead warrior SM Library aan 't doen, en de laatste boss dropte dit: Deadman's Hand. Jammer dat ik gewoon al weet dat ie overeen paar levels al weer vervangen wordt, maar toch, 't is wel cool
Dat dacht ik al. En inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh ja, hij tankt en dps'ed net zo goed. En zijn alts hebben ook betere gear dan ik heb![]()
Eén alt: http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Maambo/simple
Blistering, hij werkt niet fulltime. Ik heb zelf ook geraid en idd, werk & raiden combineren is dodelijk vermoeiend. Net of je twee banen hebt.
Om even terug te komen op iets van de eerste paginaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wel iets wat ik mis. Meer visuele character customisation. Op welke manier dan ook. Dat is er wat mij betreft iets te weinig. Lijkt me niet zo moeilijk om er 20 nieuwe gezichten en 30 nieuwe haarstylen in te pleuren. Ook een beetje lengte veranderen van je chars etc moet te doen zijn (bijvoorbeeld met dwergen: Magni heeft al een grote model dan de normale dwerg, dan moet dat ook wel voor andere mogelijk zijn).
Ik kende wel een officer in mijn vorige guild die leraar was op een middelbare school en èlke avond vanaf 18:30 ging raiden. Ik kon me niet voorstellen dat die nog een sociaal leven daarnaast had.quote:
Ja ik heb ook nog geen andere gehadquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:19 schreef Sjiznit het volgende:
Grr, 4e keer die bomb quest van de druids en nu voor de 2e keer Blazefury, gister ook al een voor de tweede keer gekregen.
Reloggen werkt. Je moet niet op je mount zitten en dan die vogel mountenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Stomme &(@#*&!@*(&$ bird tijdens de Fire in the Skies quest!
Hij bugt!Wil erop, maar dan verdwijnt ie gewoon!
![]()
OmniCC?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:30 schreef Mister_T het volgende:
Ben de naam van een addon kwijt, hoop dat jullie mij kunnen helpen.
De addon geeft een timer op de spell op je action bar weer. Tevens geeft hij een warning in beeld als de spel van CD af is.
Iemand enig idee?
Op een gegeven moment unlock je toch die Two Forms racial?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:47 schreef TwyLight het volgende:
Damn trouwens, ik dacht tijdens het maken van mijn worgen dat je ook nog kon switchen tussen human en worgen form, dus ik helemaal moeilijk doen om te zorgen dat de human form er ook nog redelijk normaal uit zag. Ben je alleen de eerste vijf levels ofzo een human
Daarna kan je wel terug switchen, maar zodra je een spell of abbility gebruikt switch je meteen terug naar Worgen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:47 schreef TwyLight het volgende:
Damn trouwens, ik dacht tijdens het maken van mijn worgen dat je ook nog kon switchen tussen human en worgen form, dus ik helemaal moeilijk doen om te zorgen dat de human form er ook nog redelijk normaal uit zag. Ben je alleen de eerste vijf levels ofzo een human
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:46 schreef Isabeau het volgende:
Eén alt: http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Maambo/simple
Firelands raiden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:52 schreef Burnedgamer het volgende:
Weet iemand hoe je rep kan krijgen met Avengers of Hyjal?
Nu nog één om mee te pimpenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:13 schreef Mister_T het volgende:
Lol doe voor de grap een BT run om de tijd te killen.
Dropped er zowaar een Warglaive
huh? hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, lachen, en nu is m'n account geblocked!
heb je die automatische betaling per maand?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
iets met de betaling die niet goed was?mailtje is ietwat onduidelijk, maar heb die lui van de helpdesk maar berichtje gestuurd als antwoord op de tickets van gisteren, of zij konden zien wat 't probleem is.
Neen, dit was alleen nog maar de purchase van het spel zelfquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:39 schreef Olment het volgende:
[..]
heb je die automatische betaling per maand?
goed begin iigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neen, dit was alleen nog maar de purchase van het spel zelf
Ga je maar vast inlezenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, fijn.. wat moet ik nu doen vanavond?!
nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:43 schreef Jan_gfx het volgende:
(pppsstttt, weet er iemand waar ik wow account kan verkopen? meeste sites dat ik google zijn vrijwel allemaal scamsites..probeer mn oldskool uber account te verkopen)
Misschien heeft Moblo belangstellingquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:43 schreef Jan_gfx het volgende:
(pppsstttt, weet er iemand waar ik wow account kan verkopen? meeste sites dat ik google zijn vrijwel allemaal scamsites..probeer mn oldskool uber account te verkopen)
ik ook en de g500 is ook lekker(ouder model)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:03 schreef TwyLight het volgende:
ik heb logitech G700 super aanrader echt heel fijn (ook voor vrouwenhanden) ik heb kleine handen namelijk
weet ik, daarom vraag ik ook naar een ander forum!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien heeft Moblo belangstelling
(sorry, grapje!)
Illegale dingen aanbieden is niet toegestaan op fok, dus succes elders!
Dat is ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:24 schreef Jan_gfx het volgende:
[..]
weet ik, daarom vraag ik ook naar een ander forum!
quote:
De G500 is inderdaad een prima muis. Die heb ik een paar maanden geleden gehaald en als hij ook net zo duurzaam is als de G5, zijn voorganger en tevens mijn vorige muis, dan kan ik hier weer vijf jaar mee verder.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook en de g500 is ook lekker(ouder model)
Die ligt idd ook lekker in de hand en heeft wat extra knopjes die ik goed kan gebruiken. Muiswiel is niet zo gevoelig als van mijn huidige muis (gaat met een klik gevoel, die ik nu heb is te soepel). Misschien had ik nog wat verder moeten kijken dan 'oh ja, die is ook wel fijn, bestel maar'quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef Rikketik het volgende:
De G500 is inderdaad een prima muis. Die heb ik een paar maanden geleden gehaald en als hij ook net zo duurzaam is als de G5, zijn voorganger en tevens mijn vorige muis, dan kan ik hier weer vijf jaar mee verder.
Edit
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik lees ook nog steeds louter positieve commentaren over de MX518, ook al is die volgens mij al jáááren oud. Zegt wel wat over de kwaliteit, me dunkt.
Nog makkelijker is via wowhead zien welke je hebt en mist, als je dan klikt op de gene die je mist kan je gelijk zien hoe en wat te krijgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:47 schreef Sjiznit het volgende:
Wel lekker die pet en mount feature op de armory. Nu ff makkelijk op te halen pets aan het regelen. Singing Sunflower en de Westfall Chicken al. Nu bezig met de panther cub en deviate hatchling.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef Burnedgamer het volgende:
Logitech MX518 heb ik ook al een aantal jaren, en is erg fijn en ook niet te duur..
Ben net revered geraakt met Oracles en heb nu mysterious egg over 3 dagen is het een cracked egg en hoop ik dat er een green proto drake inzit...
kan op die vernieuwde page toch ook? Van wow zelfquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nog makkelijker is via wowhead zien welke je hebt en mist, als je dan klikt op de gene die je mist kan je gelijk zien hoe en wat te krijgen.
ik vindt de wowhead versie makkelijker want dan heb je 1 grote pagina, inplaats van 5 pagina'squote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:13 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
kan op die vernieuwde page toch ook? Van wow zelf
Ik had hem vorige weekquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]de prijs-kwaliteit verhouding is erg goed!
En sterkte. Mocht je bij je eerste ei al een draak hebben, doe me een lol en vertel het niet hier
Ik wacht al 2 jaar.
En je kan er de pets die je toch nooit gaat krijgen er uitfilteren, zoals de trading card pets of de special edition pets etc.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:14 schreef dekkered het volgende:
ik vind de wowhead versie makkelijker want dan heb je 1 grote pagina, inplaats van 5 pagina's
Dat ook nog jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je kan er de pets die je toch nooit gaat krijgen er uitfilteren, zoals de trading card pets of de special edition pets etc.
* Isabeau doet vingers in haar oren en doet heel luid nananananaa!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:14 schreef dekkered het volgende:
Ik had hem vorige weekmaar dat wist je al
En vorige week zij je nog gratzquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau doet vingers in haar oren en doet heel luid nananananaa!!!
Met een bepaald soort persoonlijk masochisme wist ik dat er uit te persen jaquote:
welke server?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:26 schreef Burnedgamer het volgende:
Hoe wil ooit raids joinen als ze altijd vragen om zo'n stom achievement, als ik nooit de raid kan doen omdat ik er nooit ingelaten word omdat ik geen achievement heb, hoe wil ik dan ooit dat achievement halen >.<
Kan je ook allemaal met die WoW page nuquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je kan er de pets die je toch nooit gaat krijgen er uitfilteren, zoals de trading card pets of de special edition pets etc.
account wide achievementsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:26 schreef Burnedgamer het volgende:
Hoe wil ooit raids joinen als ze altijd vragen om zo'n stom achievement, als ik nooit de raid kan doen omdat ik er nooit ingelaten word omdat ik geen achievement heb, hoe wil ik dan ooit dat achievement halen >.<
Vriendjes worden met mensen die raiden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:26 schreef Burnedgamer het volgende:
Hey, dat is nieuw! (denk ikquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:30 schreef Sjiznit het volgende:
Kan je ook allemaal met die WoW page nuZiet ook gelijk welke quest. Even simpel , zo niet simpeler als Wowhead.
dat dus daarom vraag ik me af welke server ze zitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendjes worden met mensen die raiden.
Mount website?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Jah, dat hebben ze sinds.....vorige week of de week daarvoor ingezet!Had ik net enige tijd daarvoor op die mount website, alles 1 voor 1 zitten aanvinken, komt Blizzard hiermee!!
Better late then never!
Mijn eerste keer in FL ging zo:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:48 schreef dekkered het volgende:
dat dus daarom vraag ik me af welke server ze zit
Ik zit in de server Twisting Nether Horde..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat dus daarom vraag ik me af welke server ze zit
Ligt er maar aan, ik pvp dan ook meestal met alleen maar guildies (RBG's) en wij winnen vaker dan dat we verliezen. De enige keren dat ik me echt zorgen maak is als er aan de overkant Duitse horde staat, op de een of andere manier zijn die gasten allemaal imba, niet normaal meer. overigens laatst tegenover een Frans pvp team gestaan en dat is weer precies het tegenovergestelde van Duitsers, die zijn zo verschrikkelijk zwak dat het gewoon lachwekkend word, Ik zag in SotA zelfs een van hun healers een kanon bemannen...lekker knallen terwijl zijn teamgenoten op de grond zwaar om heals verlegen zitten...quote:Op zondag 24 juli 2011 23:06 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Alliance kan echt niet pvpen hé. Laatste 10 BG's die ik heb gedaan allemaal gewonnen
11*
Oh blijkbaar kunnen ze wel AV winnen :[
Isle of conquest was ook weer een makkie
Ideale oplossing, transfer naar Alliancequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:29 schreef Burnedgamer het volgende:
[..]
Ik zit in de server Twisting Nether Horde..
Ik zit wel in een guild die af en toe raids doet. Maar dat is ook maar een keer in de paar weken.
En wil graag BoT en BwD doen.
Doe het gewoon met je guiild. Ik doe per week 7 Zandalari's, precies mijn cap en precies de dungeon challenge's voor de guild.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:03 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben maar gestopt met ZG/ZA dungeons. Teveel onaardige mensen, idioten etc.
Ik charge altijd in, want als je taunt dan heeft de hunter/mage/warlock de mob al op z'n nek zitten voor die bij jou isquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
Alleen beetje jammer dat het noob-niveau nog best hoog is. Als een malle nuken nog voordat ik uberhaupt bij de mob ben. En het dan raar vinden als ik maar 1x per 6 sec kan taunten...
Klopt, maar ik vind het nog wel een beetje lastig. Rage opbouwen wil nog niet helemaal goed lukken. Daardoor zijn niet al mijn spells beschikbaar waardoor ik weer achter de feiten aan loop. Waarschijnlijk is dit een level-kwestie, maar goed.. Zal gelijk ff een tanking-guide lezen..quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik charge altijd in, want als je taunt dan heeft de hunter/mage/warlock de mob al op z'n nek zitten voor die bij jou isZe kunnen niet even 2 seconden wachten
ik heb de G9 van Logitech, geweldige muis, alles is instelbaar en hij is super accuraat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook en de g500 is ook lekker(ouder model)
Rage opbouwen kost idd een beetje tijd en dps, tsjaquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
Klopt, maar ik vind het nog wel een beetje lastig. Rage opbouwen wil nog niet helemaal goed lukken. Daardoor zijn niet al mijn spells beschikbaar waardoor ik weer achter de feiten aan loop. Waarschijnlijk is dit een level-kwestie, maar goed.. Zal gelijk ff een tanking-guide lezen..
Niet echt een ergonomische vormquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu een Logitech MX620 (draadloos rampgeval) en ik koop nu een Logitech MX518.
Samoquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:32 schreef Mercy het volgende:
[..]
ik heb de G9 van Logitech, geweldige muis, alles is instelbaar en hij is super accuraat.
Gisteren werd ik gekickt door een party omdat ik zei dat ze mij moesten laten pullen. Ze wilde er niet aan dat ik nog redelijk vers was met tanking.. Tja, wat moet je dan. Een druid die elke keer dikke aggro pakte. Toen ik vroeg aan de healer of die hem even wilde laten sterven, deed hij dat niet.. Zucht..quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rage opbouwen kost idd een beetje tijd en dps, tsjaJe moet maar zo denken: als ze de mobs op zichzelf krijgen is dat hun probleem. Ik merk vooral dat dps die direct beginnen met aoe dmg het ergste zijn. Mobs alle kanten op
Rage opbouwen gaat langzaamaan steeds beter. Mijn warrior alt is nu lvl 40, en ik heb eigenlijk helemaal geen last meer van rage-tekort. Ergens vanaf zo'n lvl 25/27 ofzo ging het bij mij een stuk beter.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het nog wel een beetje lastig. Rage opbouwen wil nog niet helemaal goed lukken. Daardoor zijn niet al mijn spells beschikbaar waardoor ik weer achter de feiten aan loop. Waarschijnlijk is dit een level-kwestie, maar goed.. Zal gelijk ff een tanking-guide lezen..
Ik wil geen draadloze hoor!quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:36 schreef TwyLight het volgende:
Niet echt een ergonomische vormmocht je hem toch niet fijn vinden zo ziet de G700 er uit:
[ afbeelding ]
Klopt, maar met clique + grid heb ik daar niet echt last van. Ik gebruik mn numpad toch niet tijdens het wowen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:39 schreef TwyLight het volgende:
Probleem met de naga is dat die knoppen een tweede numpad zijn en geen echte muisknoppen
De G700 kan ook met draad, normaal is dat om op te laden en toch door te kunnen gaan maar je kan hem er ook altijd aan laten zitten natuurlijk. En bovendien, ik weet niet welk draadloos rampgeval je hiervoor had maar anno 2011 zijn draadloze muizen ook prima geschikt om te gamen hoor. Zeker gaming muizen (zoals de G700)quote:
Ik merk verschil als ik draadloos raidquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:40 schreef TwyLight het volgende:
De G700 kan ook met draad, normaal is dat om op te laden en toch door te kunnen gaan maar je kan hem er ook altijd aan laten zitten natuurlijk. En bovendien, ik weet niet welk draadloos rampgeval je hiervoor had maar anno 2011 zijn draadloze muizen ook prima geschikt om te gamen hoor. Zeker gaming muizen (zoals de G700)
Doe je tijdens het raiden toch het draadje er aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik merk verschil als ik draadloos raidMaar dat is met mijn muis dus.
Mijn muis heeft geen draadjequote:Op woensdag 27 juli 2011 09:43 schreef TwyLight het volgende:
Doe je tijdens het raiden toch het draadje er aan
Ik (had dat) ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Samo
Vorm van een baksteen, maar werkt imo wel lekker. Heb er al een flinke tijd plezier van..
[..]
Gisteren werd ik gekickt door een party omdat ik zei dat ze mij moesten laten pullen. Ze wilde er niet aan dat ik nog redelijk vers was met tanking.. Tja, wat moet je dan. Een druid die elke keer dikke aggro pakte. Toen ik vroeg aan de healer of die hem even wilde laten sterven, deed hij dat niet.. Zucht..
Rofl. Praat hun ff een slecht gevoel aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:54 schreef Mercy het volgende:
[..]
Ik (had dat) ooktot afgelopen zondag dat ie ineens het niet meer deed
knopjes wel maar niet meer bewegen
Maandag Logitech gebeld en verteld dat ik teleurgesteld ben door deze muis.
Vandaag word de nieuwe G9X afgeleverd, thuis, ik had hem al bijna 3 jaar.
perfecte service dus
Heb je die baan gekregen?quote:
Ik heb ook nog een G13 erbij staan, maar ben tot nu toe te lui geweest om de knoppen te bindenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:14 schreef Mercy het volgende:
[..]
Hij word iedere dag intensief gebruikt dus het kan altijd
Ik hoefde alleen 2 foto's te sturen en een kopie van rekening toen was het al geregeld, en de oude mag ik zelfs houden.
kan ik nog een keer gebruiken om rot geintjes mee uit te halen
Nee, bedankt. Ik ga geen 20 euro uitgeven om de transferren. Ik ben wel eens vaker over SW gevlogen en hoe weinig mensen daar maar staan als je het met Orgrimmar bij ons vergelijkt. Als ik naar Alliance ga, wil ik dat wel op een drukke server.quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ideale oplossing, transfer naar AllianceWij zijn undermanned, krijgen nooit een pug van de grond. Dus we doen veelal guildruns, maar moeten met die beperkte pool alliance wat we hebben toch zien te recruiten, gewoon transferen, neem wat horde vrienden mee. PVP is het sowieso beter aan alliance kant, en met raiden altijd plaats. En als je vent installeert worden alle tacs uitgelegd voor een boss
Emerald dream is aardig bevolkt. Als je naar de server komt, kan ik je evt. wel uit de brand helpen..?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:28 schreef Burnedgamer het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Ik ga geen 20 euro uitgeven om de transferren. Ik ben wel eens vaker over SW gevlogen en hoe weinig mensen daar maar staan als je het met Orgrimmar bij ons vergelijkt. Als ik naar Alliance ga, wil ik dat wel op een drukke server.
Ik vond SW altijd heel vet en dan met die metro van SW naar IF.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:42 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb van het weekend ook een alli alt aangemaakt en vroeger was ik helemaal onder de indruk van Ironforge, dat plein als je binnenkomt, afgeladen vol met mensen.. ik moest er voor een van de eerste quests heen en we stonden daar met welgeteld 3 mensen..Hele magie was weg.. ik vond IF echt zo vet vroeger.. nu is het een afgedankte grot..
owquote:
Bij mij werkt het andersom, ik vertel wel eens een leugentje omdat ik niet wil dat bekenden weten dat ik liever ga WOW'en dan dat ik iets met hun ga doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:51 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet of dat hier al voorbij is gekomen, maar ik post hem toch maar effe....
http://nos.nl/audio/25948(...)-anders-breivik.html
Het zou me naar aanleiding van dit geluidsfragment ook helemaal niet verbazen als er weer bepaalde ministers opstaan die een verbod gaan eisen, dat is namelijk helemaal hot zo vlak na een geweldsuitbarsting. De naam Andersnordic die word aangegeven klopt, alhoewel er ook mensen zijn die hem Andersonic noemen. Feit is dat ie op mijn realm (Nordrassil) heeft gezeten, en in de vanilla/ early TBC dagen een van de leidinggevende figuren is geweest van Unit, het toenmalige nummer 1 guid van de server. ook had ie een alt genaamd Conservatism, en onder die naam zijn er op de wowforums nu nog posts van hem terug te vinden.
Iemand in mijn guild speelde samen met hem op een andere server. Zei dat het een gewone, vriendelijke en goede speler was. Niks verdachts aan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:51 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet of dat hier al voorbij is gekomen, maar ik post hem toch maar effe....
http://nos.nl/audio/25948(...)-anders-breivik.html
Het zou me naar aanleiding van dit geluidsfragment ook helemaal niet verbazen als er weer bepaalde ministers opstaan die een verbod gaan eisen, dat is namelijk helemaal hot zo vlak na een geweldsuitbarsting. De naam Andersnordic die word aangegeven klopt, alhoewel er ook mensen zijn die hem Andersonic noemen. Feit is dat ie op mijn realm (Nordrassil) heeft gezeten, en in de vanilla/ early TBC dagen een van de leidinggevende figuren is geweest van Unit, het toenmalige nummer 1 guid van de server. ook had ie een alt genaamd Conservatism, en onder die naam zijn er op de wowforums nu nog posts van hem terug te vinden.
Ja, dat is iets. Maar toch maar verder zoeken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ook niet![]()
Nou ja, ze hadden 'niet direct uren voor me', terwijl ze dus vanalles hadden.. maar als ze een functie vrij krijgen die geschikt voor me is zouden ze me bellen, dus da's wel iets, in ieder geval...
LOL daar is het bij mij al te laat voor, iedereen in mijn directe omgeving weet wel hoe laat het is als ze eens een paar dagen helemaal niks van me horen, zoals na een patch of zo...quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Bij mij werkt het andersom, ik vertel wel eens een leugentje omdat ik niet wil dat bekenden weten dat ik liever ga WOW'en dan dat ik iets met hun ga doen
Ik zeg nu ook gewoon dat ik wow hoor. Dat is mijn hobby. De een moet naar de tennisvereniging en ik heb een afspraak in wow.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:57 schreef Hathor het volgende:
LOL daar is het bij mij al te laat voor, iedereen in mijn directe omgeving weet wel hoe laat het is als ze eens een paar dagen helemaal niks van me horen, zoals na een patch of zo...Dan heeft een leugentje ook geen zin meer.
Ja, maar achteraf blijken alle moordenaars "hele aardige en behulpzame" mensen te zijn geweest. Als hij inderdaad zoals gezegd word hier een kleine 9 jaar voorbereiding in heeft gestoken, dan was ie daar dus al mee bezig toen ie nog dagelijks speelde. Maar je hoort het zelf al in dat geluidsfragment, de pers draait het zo dat het lijkt alsof CoD en WoW inspiratiebronnen voor hem zijn geweest, meestal reden genoeg voor weer wat kamervragen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand in mijn guild speelde samen met hem op een andere server. Zei dat het een gewone, vriendelijke en goede speler was. Niks verdachts aan.
De pers kan het draaien zoals ze willen; deze man heeft de spellen gebruikt als dekmantel en oefenmateriaal. Geen inspiratiebron.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:02 schreef Hathor het volgende:
Ja, maar achteraf blijken alle moordenaars "hele aardige en behulpzame" mensen te zijn geweest. Als hij inderdaad zoals gezegd word hier een kleine 9 jaar voorbereiding in heeft gestoken, dan was ie daar dus al mee bezig toen ie nog dagelijks speelde. Maar je hoort het zelf al in dat geluidsfragment, de pers draait het zo dat het lijkt alsof CoD en WoW inspiratiebronnen voor hem zijn geweest, meestal reden genoeg voor weer wat kamervragen.
Ik heb het al vaker gezien dat beginnende spelers problemen krijgen. Heel erg slechte zaak van Blizzard, want dan ben je snel geneigd om te denken: nou, dán niet. En is blizzard een betalende klant kwijt die anders misschien heel lang was blijven spelen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, srsly, betaling/upgrade ongedaan maken, ok, maar blokkeren?
Ja, zo ben ik ook begonnen en aanvankelijk kocht ik gewoon bij de intertoys gamecards. Nooit problemen gehad. Tegenwoordig werkt direct debit direct, zelfs als ik geen geld op mijn rekening hebquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb toendertijd gewoon de battlechest in de winkel gekocht en daarna in account management de serials ingevoerd. Maar sinds de komst van dat hele battle.net zijn er veel meer problemen lijkt het.
Idem. Ten tijde van TBC de battlechest, en een maand of 2 daarna kwam wotlk uit en die heb ik ook nog los gekocht toen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb toendertijd gewoon de battlechest in de winkel gekocht en daarna in account management de serials ingevoerd. Maar sinds de komst van dat hele battle.net zijn er veel meer problemen lijkt het.
Zou kunnen, bij mij wordt het gewoon van mijn (ING) rekening afgeschreven, ik doe 't zelden van mijn creditcard, alleen als er problemen zijn met die automatische afschrijving. Check voor de zekerheid even je payment history op je battle.net account.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:11 schreef lipjes het volgende:
ik zat net even op mijn CC te kijken en daar zag ik de volgende afschrift:
BLIZZARD ENTERTAINMENT SCUNTHORPE NO GB
Land: Verenigd Koninkrijk
Merchant code: Continuity/Subscription M
iemand bekend hiermee?
is dit een maandelijkse afschrijving?
Oh die heb ik gewoon bij bol.com besteldquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:12 schreef Sapstengel het volgende:
WotLK heb ik nog voor in de rij gestaan bij de Dynabyte, om 12 uur 's nachts.
ja zit nu op kantoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zou kunnen, bij mij wordt het gewoon van mijn (ING) rekening afgeschreven, ik doe 't zelden van mijn creditcard, alleen als er problemen zijn met die automatische afschrijving. Check voor de zekerheid even je payment history op je battle.net account.
Ik vind het echt vervelendquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezien dat beginnende spelers problemen krijgen. Heel erg slechte zaak van Blizzard, want dan ben je snel geneigd om te denken: nou, dán niet. En is blizzard een betalende klant kwijt die anders misschien heel lang was blijven spelen.
Ik wilde snel 80 zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh die heb ik gewoon bij bol.com besteldToendertijd speelde ik ook nog lang niet zoveel als dat ik tegenwoordig doe, toen was het misschien een uurtje of 4 per maand soms
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Bij mij werkt het andersom, ik vertel wel eens een leugentje omdat ik niet wil dat bekenden weten dat ik liever ga WOW'en dan dat ik iets met hun ga doen
Oh, ik had al láng gebeldquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het echt vervelendwe begonnen er ook net lekker in te komen. Mr.Mo zat gisteren 'ze hebben ook een telefoonnummer....', heel wanhopig
Maar ik wacht nog maar even af. Wat ik niet WoW solliciteer ik nu
Ik heb ook veel moeite om goede gear te vinden voor mijn warlock, ik ben nog maar lvl 71 maar loop nog met een cape rond van level 55 omdat ik niets krijg/vind hiervoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:11 schreef Hathor het volgende:
Ik word echt een beetje moedeloos van mijn warlock. Bij mijn hunter is elk nieuw item wat dropped of wat ik uit die Hiyal dailies haal ook echt een verbetering in DPS, bij mijn warlock lijkt het wel alsof de DPS alleen maar minder word, omdat je bij elk nieuw item enorm inlevert aan hitrating of aan haste of aan mastery, en alledrie zijn gewoon ontzettend belangrijk. De hitcap van 17% heb ik nog niet een keer gehaald sinds Cata's release, mastery is nog nooit boven 14% uitgekomen, en haste moet ik echt boosten met flasks en foodbuffs om in de buurt van 15% te komen. Zijn hier toevallig nog andere warlocks die ook zo'n moeite hebben om een beetje balans in je char te krijgen?
ja ik zat even mn CC rekeningen te bekijken online en die was vandaag gecrediteertquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:20 schreef Sapstengel het volgende:
Oh crap die van mij ook nog, direct maar ff cancellen.
Is er geen pvp cloak die je kan kopen met honor points?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:21 schreef Mercy het volgende:
[..]
Ik heb ook veel moeite om goede gear te vinden voor mijn warlock, ik ben nog maar lvl 71 maar loop nog met een cape rond van level 55 omdat ik niets krijg/vind hiervoor
best wel erg irritant.
Wat zij zegtquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik had al láng gebeldDan wordt het vaak direct opgelost!
Ja, die mensen aan de tetefoon zijn erg tof en hebben humor en tot nu toe hebben ze al mijn problemen direct aangepakt en opgelost. Tot en met onredelijke dingen aan toequote:Op woensdag 27 juli 2011 11:23 schreef Mercy het volgende:
Wat zij zegtze helpen je dan meteen en binnen 15 minuten kan je weer spelen
geen idee, ik heb er een gekocht bij een vendor waar je voor Honoured moet zijn, alleen die is voor level 78, deze.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Is er geen pvp cloak die je kan kopen met honor points?
ninja natuurlijk!quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:28 schreef lifeblind het volgende:
Ook de gamemasters op de realms zelf zijn vaak erg tof. Hebben ze je geholpen met een probleem op te lossen, krijg je de vraag "Ninja or pirate?" Een vriend van me heeft daarna een uur als piraat rondgelopen
quote:I searched "ninjas" on thesaurus.com. Thesaurus.com told me ninjas cannot be found. Well played ninjas, well played.
Klopt ja, GM in-game zijn vaak toffe gasten maar de helpdesk zelf is om te huilenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:28 schreef lifeblind het volgende:
Ook de gamemasters op de realms zelf zijn vaak erg tof. Hebben ze je geholpen met een probleem op te lossen, krijg je de vraag "Ninja or pirate?" Een vriend van me heeft daarna een uur als piraat rondgelopen
Ik ben in het Nederlands al niet zo'n beller...quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben niet zo'n beller. En ik zei al tegen René dat hij dan maar moest bellen (hij moet toch oefenen met bellen in 't Engels enzo)
Inderdaad. Mijn RP-fan broertje heeft eens een ticket aangemaakt dat hij een headhunter troll is en van de GM graag een collectie verschillende hoofden wil.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt ja, GM in-game zijn vaak toffe gasten maar de helpdesk zelf is om te huilen
Wij hebben eens BRD gelopen met een GM nadat die gekomen was om een van onze guidlies uit die hokken in de Arena te bevrijden. (met hekken die dichtvallen nadat de boss dood is)quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn RP-fan broertje heeft eens een ticket aangemaakt dat hij een headhunter troll is en van de GM graag een collectie verschillende hoofden wil.
Kreeg hij uurtje later een mail met daarin o.a. Shrunken Head en wat vergelijkbare items.
ik heb alleen van die botte, niet geintereseerde GM's gehad van mijn tickets uit. Misschien dat het komt omdat ik op een pvp realm zit, misschien omdat de GM's gewoon bastards zijn. Who knows.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wij hebben eens BRD gelopen met een GM nadat die gekomen was om een van onze guidlies uit die hokken in de Arena te bevrijden. (met hekken die dichtvallen nadat de boss dood is)
GM's zitten op 1 realm (ja misschien sommige op meerdere), maar het is niet zo dat alle GM's op alle realms dingen moeten doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:15 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit ook op een pvp realm dus dat maakt weinig uit. Bovendien zitten die GM's niet op één realm maar kunnen ze gewoon alle tickets zien van alle realms
Die heb ik dus besteldquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:15 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb deze muis btw:
[ afbeelding ]
Logitech MX 518
Ik denk dat veel mensen di tnu aan het bestuderen zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vol verbazing naar de kill video van Paragon VS Ragnaros zitten kijken. Wat een gaaf, maar totaal chaotisch gevecht
Heeft jullie guild hem al down?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat veel mensen di tnu aan het bestuderen zijnEn er komen dus meer heroic kills bij deze week
Ik zit niet in Paragon of Methodquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Heeft jullie guild hem al down?
Als ik die video's bekijk besef ik pas wat van wow noob ik nog steeds ben. Ik vind het Nef. gevecht al lastig
Erg gaaf om te zien ja. Vooral dat einde met dat stukje van ventrilo/TS. Iedereen loopt te schreeuwen enzo, erg herkenbaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vol verbazing naar de kill video van Paragon VS Ragnaros zitten kijken. Wat een gaaf, maar totaal chaotisch gevecht
Mij viel ook het scherm op, wat een drukte zeg !! hoe kan je daar nou nog overzicht over hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Mijn vriend staat ook een paar keer schreeuwend op youtubequote:Op woensdag 27 juli 2011 13:04 schreef lifeblind het volgende:
Erg gaaf om te zien ja. Vooral dat einde met dat stukje van ventrilo/TS. Iedereen loopt te schreeuwen enzo, erg herkenbaar
Heb ik ook. Heerlijke muis.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik. G500. Wat ik vooral fijn vind zijn de gewichtjes die je erin kan stoppen en de knop om tussen verschillende, instelbare DPI-niveau's te wisselen.
Als je er zoveel tijd in stopt kan ik me dat best voorstellenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend staat ook een paar keer schreeuwend op youtube
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
Als je er zoveel tijd in stopt kan ik me dat best voorstellen![]()
Kan je wel torrents downloaden op je werk?Torrent link naar video
GM's werken gewoon via een programma een server lijst door en kunnen dus op elke realm werken, had een keer een gesprek gehad daarover met een senior GM. Dus het is niet zo dat X altijd op realm Y de tickets beantwoord. Ligt er net aan welke realm lijst je binnen krijgt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:22 schreef lifeblind het volgende:
[..]
GM's zitten op 1 realm (ja misschien sommige op meerdere), maar het is niet zo dat alle GM's op alle realms dingen moeten doen.
ok, thanks, goede opheldering.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:16 schreef Chau het volgende:
[..]
GM's werken gewoon via een programma een server lijst door en kunnen dus op elke realm werken, had een keer een gesprek gehad daarover met een senior GM. Dus het is niet zo dat X altijd op realm Y de tickets beantwoord. Ligt er net aan welke realm lijst je binnen krijgt.
Zo werkt het niet voor alle GM's, heb een keer namelijk een real life gesprek gehad met een GM van m'n eigen realmquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:16 schreef Chau het volgende:
[..]
GM's werken gewoon via een programma een server lijst door en kunnen dus op elke realm werken, had een keer een gesprek gehad daarover met een senior GM. Dus het is niet zo dat X altijd op realm Y de tickets beantwoord. Ligt er net aan welke realm lijst je binnen krijgt.
Ik heb ooit een GM gevraagd hoe je GM kon worden en die verwees me alleen heel saai naar de vacaturepagina van Blizzardquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:32 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou best een GM willen zijn trouwens. Best een tof baantje
Klopt, maar is allemaal in het buitenland (uiteraard). Mocht je vloeiend frans spreken, daar zijn nog een aantal vacatures openquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit een GM gevraagd hoe je GM kon worden en die verwees me alleen heel saai naar de vacaturepagina van Blizzard
Ik geloof dat de Engelse helpdesk ook bij Parijs zit. Ik sprak tenminste ooit een medewerker die dat zei.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:38 schreef TwyLight het volgende:
Klopt, maar is allemaal in het buitenland (uiteraard). Mocht je vloeiend frans spreken, daar zijn nog een aantal vacatures open
Zodra er een vacature voor GM openstaat op de Amerikaanse site krijgen ze waarschijnlijk binnen een uur zo'n 5000 sollicitaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |