abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99915838
Antwoord op m'n ticket, gegevens opgestuurd en die gaan ze annuleren zodat ik met een gerust hart de trial kan upgraden :) _O_
Ja doei.
pi_99916106
Zie, alles komt goed ;)

En ik moet aan de slag met troubleshooting :') Mijn grid/clique doet niets meer. Zomaar _O-

En! Ik heb op een alt een disgusting oozeling geloot :o :o Hop, naar m'n main *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99917398
Die guild finder is wel fijn :D . Gisteren voor de fun op Silvermoon een human paladin gemaakt. Eerste echte Alliance character van mij dus alles is helemaal nieuw. Zag een lvl 25 social guild in de guildfinder staan en in de message dat ik een random speler moet whisperen. 10 sec later, invite :) .

Nu maar eens zien hoe Alliance is, heb vrijwel altijd horde gespeeld. Mijn eerste character ooit was een human rogue, alleen die heb ik op lvl 9 verlaten voor horde :P .
pi_99917750
Kolere, net 10000 keer uitgedaagd voor een duel en netjes gezegd dat ik daar nu even geen zin in had :') maar nee hoor _O-
Ja doei.
pi_99918516
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef Sapstengel het volgende:
Die guild finder is wel fijn :D . Gisteren voor de fun op Silvermoon een human paladin gemaakt. Eerste echte Alliance character van mij dus alles is helemaal nieuw. Zag een lvl 25 social guild in de guildfinder staan en in de message dat ik een random speler moet whisperen. 10 sec later, invite :) .

Nu maar eens zien hoe Alliance is, heb vrijwel altijd horde gespeeld. Mijn eerste character ooit was een human rogue, alleen die heb ik op lvl 9 verlaten voor horde :P .
Ik denk vooral dat het de andere kant zien van vele questlines wel leuk is.
pi_99918684
Klopt ja. Ik ga ook zo weinig mogelijk levellen door dungeons. Allemaal misschien één keer doen voor de quests+rewards maar verder gewoon de quests doen, nieuwe gebieden zien en alles van de andere kant inderdaad.
pi_99919018
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:00 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:')
Ik moest meerdere malen lachen. :')
pi_99919424
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:30 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik moest meerdere malen lachen. :')
Ik ook, heb hem zelfs drie keer gekeken ofzo :')
pi_99919505
Ik heb ook een paar keer geprobeerd een Alliance alt te maken, maar ik kom niet verder dan level 5 :'). Weet niet wat het is, vind de races niet echt leuk, en als ik het speel voel ik me echt weer noob weet niet waarom :') geen gold, geen mensen die ik ken, geen guild :D
pi_99920568
Ja dat heb ik dus ook maar voelt wel leuk eigenlijk, helemaal vanuit scratch beginnen op een nieuwe realm.

Humans zijn trouwens wel te doen, mits female en een beetje bruin.
pi_99920611
Ja human females zien er nog wel oke uit, males daarintegen :') zelfde geldt voor draenei trouwens. Female is nog wel ok maar male draenei zien er lachwekkend dom uit

Enige die er tof uit zien zijn Worgens maar die wil ik al niet rollen omdat 90% van de alliance al worgen is -O-
pi_99920721
Meeste alliance vinden worgen juist irritant met dat gesnuif en zo :D Meeste alliance is juist niet Worgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99920807
Ja over male human an draenei heb je gelijk idd :') . Humans zijn ook iets te saggy imo, mochten wel wat fitter zijn :P .

Worgen moet ik nog eens proberen, ga als m'n paladin een fatsoenlijk level heeft bereikt wel een worgen druid erbij maken, om die start area eens te bekijken etc.
pi_99920969
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Meeste alliance vinden worgen juist irritant met dat gesnuif en zo :D Meeste alliance is juist niet Worgen.
oh ja dat van dat gesnuif :') weet ik niet, dat merk je denk ik alleen als je het speelt, maar heb het er al eens eerder over gehad hier; op mijn server lijkt het echt of 90% worgen is. vooral in pvp, human mages an worgen rogues :')

human males rennen ook alsof ze een stok hebben ingeslikt lol
pi_99921036
Maargoed, mijn alts komen trouwens nooit op een hoog level. Vind het zo kut dat ik dan niks heb, imo moet blizzzard meer dingen Bind to Account maken, zodat ik maar op 1 toon rep hoef te grinden en dalies hoef te doen en die dingen dan gewoon naar alts kan sturen. Ik ga bv echt niet op meer dan 1 toon al die firelands dalies doen :/
pi_99921114
Nee firelands doe ik ook niet op alts inderdaad. Misschien later een keer als ik op m'n main alles heb gehad.

Verder mis ik niet echt iets, achievements geef ik niks om op alts, rep gaat opzich wel snel door questen/tabards.

Enige wat ze van mij mogen doen is heirlooms cross-realm maken.
pi_99921158
Ik heb tot nu toe (gelukkig) elke dag nog de dalies gedaan. Nog maar een paar marks en dan heb ik de laatste vendor. Heb ook al bijna alle achievements voor de dalies
pi_99922798
Zit een beetje naar die rewards te kijken en er zit niet veel bij voor een Resto Druid. Ik raid in FL dus haal daar de upgrades uit. En eigenlijk ook niet zoveel op mijn Mage. Maar doe je ze lekker rustig aan. En als ik een dag oversla is het geen ramp of zo. Mijn Warrior heeft meer opties, met de BS plans, tank wrist/ringen/trinket.

Oh en crossrealm heirlooms zou handig zijn als die via battle.net overgeplaatst kunnen worden ipv ingame mail. Zo heb je geen last van namen die conflicten ofzo.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_99922913
Mijn vriend doet die FL dailies op 4 toons, niet goed snik. (alhoewel het fijne daarvan is dat hij ze voor mij ook regelmatig doet onder het mom van '4 of 5, maakt ook niet veel uit' )
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 juli 2011 @ 15:19:30 #72
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_99922956
die heeft vast niks beters te doen met z'n tijd?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_99923033
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:19 schreef Tokus het volgende:
die heeft vast niks beters te doen met z'n tijd?
Uurtje, klaar.
pi_99923238
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Uurtje, klaar.
Echt niet met 4 characters.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_99923771
Ik doe er al een uur over om alle dalies te doen in hyjal+ firelands
pi_99923900
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef TwyLight het volgende:
Ik doe er al een uur over om alle dalies te doen in hyjal+ firelands
:o Ik doe er niet eens een uur over en sta niet echt bekend om mijn snelheid (hey, ik lees tussendoor ook gewoon op fok en zo)
pi_99923975
Ik doe nooit dailys. Heb er misschien 250 op mijn main na 3 jaar spelen. Ik houd me daar helemaal niet mee bezig. Is ook niet leuk om elke dag hetzelfde te doen enzo.
pi_99924288
alles is bij wow elke dag hetzelfde :P
pi_99924733
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o Ik doe er niet eens een uur over en sta niet echt bekend om mijn snelheid (hey, ik lees tussendoor ook gewoon op fok en zo)
Nou ok geen uur, maar toch wel zo'n 40 minuten
pi_99924808
Hangt er wel vanaf welke side je doet, shadow wardens of die andere gasten. Maarja ik denk ook maximaal een half uur hier. Heb het wel een tijdje op 2/3 characters tegelijk gedaan maar daar heb ik nu geen zin in, doe ik later wel een keer.
pi_99924955
Isabeau, link trouwens eens de main van je vriend. :P
pi_99928305
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:10 schreef TwyLight het volgende:
Isabeau, link trouwens eens de main van je vriend. :P
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Khalten/advanced
pi_99928406
Every war is different, every war is the same.
pi_99928447
Weet iemand trouwens een site waar alle raid tactics op staan?
pi_99928506
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:55 schreef dekkered het volgende:

nom nom nom epics :9~
Hij ziet er momenteel best cool uit met die shoulders en zo :o Die dropten van heroic majordomo.
pi_99928860
quote:
9s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:05 schreef TwyLight het volgende:

Ik voel me nu zo noob :')
Ook jij kan Captain Sanders' shirt krijgen :*
pi_99929106
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook jij kan Captain Sanders' shirt krijgen :*
http://eu.battle.net/wow/(...)/Anesthetic/advanced

:@
  maandag 25 juli 2011 @ 20:10:09 #89
194233 Friday12
Originele kloon
pi_99933080
quote:
Waarom gem je voor full spirit gems?
pi_99933441
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:10 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Waarom gem je voor full spirit gems?
heb liever wat meer regen dan een grotere mana pool :P
pi_99933536
Oh btw, Holy is mijn mainspec, shadow gebruik ik alleen voor quests en daarmee zit ik nooit in dungeons of raids ofzo :P

Ga er dus ook geen aparte gearset voor verzamelen
pi_99936177
Ik zit eraan te denken om na 1 jaar het spel niet te hebben gespeeld, een nieuwe character aan te maken.. Maar welke server?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_99936309
Niet Executus of Burning Legion
pi_99936354
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Zie, alles komt goed ;)
Alles helemaal opgelost, hulde aan de helpdesk _O_
Ja doei.
pi_99942317
http://eu.battle.net/wow/(...)s/Synchrowise/simple
Mijn priest, ik pvp er alleen maar op. :P
Ja belf gay maar ik vind het vet.

http://eu.battle.net/wow/(...)d-halls/Xdude/simple
Mijn echte main, deed er niks meer mee sinds cata. Maar die (quest) achievements ben ik wel trots op. :Y

Ik moet geld zien te maken maar geen zin. :/

[ Bericht 17% gewijzigd door Skillstorm op 25-07-2011 23:30:36 ]
pi_99943410
n00bvraagje: is het mogelijk om je target te auto followen? Als ik eenmaal aan het aanvallen ben en Mr.Mo komt bijvoorbeeld helpen en ze gaan achter hem aan, dan wil ik eigenlijk gewoon automatisch bij 't target blijven... easy en zulks :9
Ja doei.
pi_99943570
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
n00bvraagje: is het mogelijk om je target te auto followen? Als ik eenmaal aan het aanvallen ben en Mr.Mo komt bijvoorbeeld helpen en ze gaan achter hem aan, dan wil ik eigenlijk gewoon automatisch bij 't target blijven... easy en zulks :9
Een enemy target niet, een friendly wel. Anders wordt het inderdaad wel makkelijk in pvp.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_99943630
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:52 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Een enemy target niet, een friendly wel. Anders wordt het inderdaad wel makkelijk in pvp.
Ik geloof dat ze bedoelt wanneer ze een mob aan het attacken is, en dat ik weet kan je niet zomaar iemand blijven volgen.
pi_99943817
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef dekkered het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze bedoelt wanneer ze een mob aan het attacken is, en dat ik weet kan je niet zomaar iemand blijven volgen.
Hehe, dat bedoel ik met een enemy target. Iemand of iets wat je kan aanvallen. Een factie genoot kan je wel volgens.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:02:42 #100
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_99943986
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:58 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Hehe, dat bedoel ik met een enemy target. Iemand of iets wat je kan aanvallen. Een factie genoot kan je wel volgens.
ja met /follow maar dan moet mag je niks doen.
pi_99944861
jammer -O- :P
Ja doei.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:26:33 #102
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99944883
quote:
En werkt meneer hier ook nog fulltime naast? Veel volwassen vrienden van mij kunnen hun baan, social life en raiden echt niet combineren. Daarom stoppen ze met 't laatste. Immersion lijkt me geen casual guild namelijk.

Gewoon uit nieuwsgierigheid.. Ben daar altijd wel benieuwd naar.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 04:50:25 #103
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_99948836
Level 60! *O* *O* *O*

Man, dit voelt lekker. Serieus, dit is de eerste keer dat het me is gelukt om gewoon in één ruk naar 60 te levelen én de eerste keer dat ik expert riding + flight master's license + flying mount compleet zelf bij elkaar heb gespaard (en dus niet al het geld bij m'n alts heb weggehaald).

Zei ik overigens een paar dagen geleden dat ik zin had in Outland? Ik weet niet precies wat me bezielde toen ik dat zei. Ik heb nu een uurtje of twee in Hellfire doorgebracht en die hele kutplaneet, met die kutmobs en die eeuwige kutadds, komt me nu alweer de keel uit. :r
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_99949703
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 04:50 schreef Rikketik het volgende:
Level 60! *O* *O* *O*

Man, dit voelt lekker. Serieus, dit is de eerste keer dat het me is gelukt om gewoon in één ruk naar 60 te levelen én de eerste keer dat ik expert riding + flight master's license + flying mount compleet zelf bij elkaar heb gespaard (en dus niet al het geld bij m'n alts heb weggehaald).

Zei ik overigens een paar dagen geleden dat ik zin had in Outland? Ik weet niet precies wat me bezielde toen ik dat zei. Ik heb nu een uurtje of twee in Hellfire doorgebracht en die hele kutplaneet, met die kutmobs en die eeuwige kutadds, komt me nu alweer de keel uit. :r
Ik ben daar heel makkelijk in, koop een 2e account voor een paar euro en dan lekker boosten met RAF tot 80
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')