abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99944861
jammer -O- :P
Ja doei.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:26:33 #102
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99944883
quote:
En werkt meneer hier ook nog fulltime naast? Veel volwassen vrienden van mij kunnen hun baan, social life en raiden echt niet combineren. Daarom stoppen ze met 't laatste. Immersion lijkt me geen casual guild namelijk.

Gewoon uit nieuwsgierigheid.. Ben daar altijd wel benieuwd naar.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 04:50:25 #103
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_99948836
Level 60! *O* *O* *O*

Man, dit voelt lekker. Serieus, dit is de eerste keer dat het me is gelukt om gewoon in één ruk naar 60 te levelen én de eerste keer dat ik expert riding + flight master's license + flying mount compleet zelf bij elkaar heb gespaard (en dus niet al het geld bij m'n alts heb weggehaald).

Zei ik overigens een paar dagen geleden dat ik zin had in Outland? Ik weet niet precies wat me bezielde toen ik dat zei. Ik heb nu een uurtje of twee in Hellfire doorgebracht en die hele kutplaneet, met die kutmobs en die eeuwige kutadds, komt me nu alweer de keel uit. :r
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_99949703
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 04:50 schreef Rikketik het volgende:
Level 60! *O* *O* *O*

Man, dit voelt lekker. Serieus, dit is de eerste keer dat het me is gelukt om gewoon in één ruk naar 60 te levelen én de eerste keer dat ik expert riding + flight master's license + flying mount compleet zelf bij elkaar heb gespaard (en dus niet al het geld bij m'n alts heb weggehaald).

Zei ik overigens een paar dagen geleden dat ik zin had in Outland? Ik weet niet precies wat me bezielde toen ik dat zei. Ik heb nu een uurtje of twee in Hellfire doorgebracht en die hele kutplaneet, met die kutmobs en die eeuwige kutadds, komt me nu alweer de keel uit. :r
Ik ben daar heel makkelijk in, koop een 2e account voor een paar euro en dan lekker boosten met RAF tot 80
pi_99951411
quote:
Omg, ik klikte er nog een keer op. Hij heeft nu zijn andere full 379 set aan _O-

FML
pi_99951488
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:42 schreef TwyLight het volgende:

Omg, ik klikte er nog een keer op. Hij heeft nu zijn andere full 379 set aan _O-
FML
Eh ja, hij tankt en dps'ed net zo goed. En zijn alts hebben ook betere gear dan ik heb :')
Eén alt: http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Maambo/simple

Blistering, hij werkt niet fulltime. Ik heb zelf ook geraid en idd, werk & raiden combineren is dodelijk vermoeiend. Net of je twee banen hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 09:59:29 #107
159966 lifeblind
pi_99951773
Wooh! Gisterenavond voor het eerst ooit een lowlevel epic item geloot! :P Ik was op m'n undead warrior SM Library aan 't doen, en de laatste boss dropte dit: Deadman's Hand. Jammer dat ik gewoon al weet dat ie overeen paar levels al weer vervangen wordt, maar toch, 't is wel cool :P
pi_99952393
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:59 schreef lifeblind het volgende:
Wooh! Gisterenavond voor het eerst ooit een lowlevel epic item geloot! :P Ik was op m'n undead warrior SM Library aan 't doen, en de laatste boss dropte dit: Deadman's Hand. Jammer dat ik gewoon al weet dat ie overeen paar levels al weer vervangen wordt, maar toch, 't is wel cool :P
Ik heb dat ooit lopen farmen voor mijn twink :D Ik geloof dat ik minimaal 50x door de library ben geweest :X (op een gegeven moment kan je niet meer ophouden, want dan zijn al die runs voor niets geweest O-) wel veel geld verdiend op het AH met het verkopen van al die zooi :D )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99952508
De enige low level epic die ik ooit uit een dungeon gehaald heb ik dat zwaard uit the Temple of Hakkar. Summoned afentoe een leuke kleine dragon whelp.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:39:09 #110
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99952808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eh ja, hij tankt en dps'ed net zo goed. En zijn alts hebben ook betere gear dan ik heb :')
Eén alt: http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Maambo/simple

Blistering, hij werkt niet fulltime. Ik heb zelf ook geraid en idd, werk & raiden combineren is dodelijk vermoeiend. Net of je twee banen hebt.
Dat dacht ik al. En inderdaad :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99953741
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is wel iets wat ik mis. Meer visuele character customisation. Op welke manier dan ook. Dat is er wat mij betreft iets te weinig. Lijkt me niet zo moeilijk om er 20 nieuwe gezichten en 30 nieuwe haarstylen in te pleuren. Ook een beetje lengte veranderen van je chars etc moet te doen zijn (bijvoorbeeld met dwergen: Magni heeft al een grote model dan de normale dwerg, dan moet dat ook wel voor andere mogelijk zijn).
Om even terug te komen op iets van de eerste pagina :@

Wanneer kijk je echt naar het gezicht van een karakter? Het enige wat opvalt is het kapsel en hier zijn ze al mee bezig. Patch 4.2 heeft al een paar nieuwe kapsels voor een aantal rassen toegevoegt.

Ik heb ook liever een grafische update voor de oudere rassen.
pi_99953934
Een Tiet en kont vergroot-optie mis ik nog bij Blood Elfs.

Verder inderdaad een overhaul voor de oude classes, de nieuwe hebben veel meer detail en minder low poly.
pi_99953938
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:39 schreef Blistering het volgende:

Dat dacht ik al. En inderdaad :)
Ik kende wel een officer in mijn vorige guild die leraar was op een middelbare school en èlke avond vanaf 18:30 ging raiden. Ik kon me niet voorstellen dat die nog een sociaal leven daarnaast had.

Overigens, mijn guild is idd geen casual guild, maar dat houdt ook in dat ze een tijdje na het uitkomen van nieuwe content alles in 1 avond doen. Dus dan raid hij alleen op woensdagavond. Dat is stukken beter dan het vorige guild waarin de laatste heroic boss vaak pas maanden later werd neergehaald en ze dus al die tijd avond aan avond aan het raiden waren.
pi_99954027
Grr, 4e keer die bomb quest van de druids en nu voor de 2e keer Blazefury, gister ook al een voor de tweede keer gekregen.
pi_99954241
Worgen druid gerolled.

Ik ben echt dom :')
pi_99954262
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:25 schreef TwyLight het volgende:
Worgen druid gerolled.

Ik ben echt dom :')
Want?
pi_99954463
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:19 schreef Sjiznit het volgende:
Grr, 4e keer die bomb quest van de druids en nu voor de 2e keer Blazefury, gister ook al een voor de tweede keer gekregen.
Ja ik heb ook nog geen andere gehad ;( . Al 4x Blazefury.
pi_99955020
Ja idd irritant, ziet er naar uit dat dat de laatste achievement wordt die ik haal ;(
pi_99955074
Die Poseidus mag wel eens spawnen...
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:11:55 #120
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99955714
Stomme &(@#*&!@*(&$ bird tijdens de Fire in the Skies quest!

Hij bugt! :'( Wil erop, maar dan verdwijnt ie gewoon! o|O
pi_99955753
Ja dat heeft mijn vriendin ook altijd, wil ik erop, verdwijnt ze gewoon ;( .
pi_99956277
Ben de naam van een addon kwijt, hoop dat jullie mij kunnen helpen.

De addon geeft een timer op de spell op je action bar weer. Tevens geeft hij een warning in beeld als de spel van CD af is.

Iemand enig idee?
Xbox Live: Anormius
pi_99956307
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Stomme &(@#*&!@*(&$ bird tijdens de Fire in the Skies quest!

Hij bugt! :'( Wil erop, maar dan verdwijnt ie gewoon! o|O
Reloggen werkt. Je moet niet op je mount zitten en dan die vogel mounten
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:33:18 #124
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99956358
Mjah, die fout maak ik geen tweede keer meer!

Reloggen werkte de 1e keer niet, bird bugte weer.
Vervolgens uit de Molten Front en weer terug, bird bugte weer.
Dat nog een keer gedaan, en toen stond ie er en deed het weer!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:08:48 #125
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_99957595
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:30 schreef Mister_T het volgende:
Ben de naam van een addon kwijt, hoop dat jullie mij kunnen helpen.

De addon geeft een timer op de spell op je action bar weer. Tevens geeft hij een warning in beeld als de spel van CD af is.

Iemand enig idee?
OmniCC?

http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/omni-cc.aspx
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')