Klopt, maar met clique + grid heb ik daar niet echt last van. Ik gebruik mn numpad toch niet tijdens het wowen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:39 schreef TwyLight het volgende:
Probleem met de naga is dat die knoppen een tweede numpad zijn en geen echte muisknoppen
De G700 kan ook met draad, normaal is dat om op te laden en toch door te kunnen gaan maar je kan hem er ook altijd aan laten zitten natuurlijk. En bovendien, ik weet niet welk draadloos rampgeval je hiervoor had maar anno 2011 zijn draadloze muizen ook prima geschikt om te gamen hoor. Zeker gaming muizen (zoals de G700)quote:
Ik merk verschil als ik draadloos raidquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:40 schreef TwyLight het volgende:
De G700 kan ook met draad, normaal is dat om op te laden en toch door te kunnen gaan maar je kan hem er ook altijd aan laten zitten natuurlijk. En bovendien, ik weet niet welk draadloos rampgeval je hiervoor had maar anno 2011 zijn draadloze muizen ook prima geschikt om te gamen hoor. Zeker gaming muizen (zoals de G700)
Doe je tijdens het raiden toch het draadje er aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik merk verschil als ik draadloos raidMaar dat is met mijn muis dus.
Mijn muis heeft geen draadjequote:Op woensdag 27 juli 2011 09:43 schreef TwyLight het volgende:
Doe je tijdens het raiden toch het draadje er aan
Ik (had dat) ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Samo
Vorm van een baksteen, maar werkt imo wel lekker. Heb er al een flinke tijd plezier van..
[..]
Gisteren werd ik gekickt door een party omdat ik zei dat ze mij moesten laten pullen. Ze wilde er niet aan dat ik nog redelijk vers was met tanking.. Tja, wat moet je dan. Een druid die elke keer dikke aggro pakte. Toen ik vroeg aan de healer of die hem even wilde laten sterven, deed hij dat niet.. Zucht..
Rofl. Praat hun ff een slecht gevoel aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:54 schreef Mercy het volgende:
[..]
Ik (had dat) ooktot afgelopen zondag dat ie ineens het niet meer deed
knopjes wel maar niet meer bewegen
Maandag Logitech gebeld en verteld dat ik teleurgesteld ben door deze muis.
Vandaag word de nieuwe G9X afgeleverd, thuis, ik had hem al bijna 3 jaar.
perfecte service dus
Heb je die baan gekregen?quote:
Ik heb ook nog een G13 erbij staan, maar ben tot nu toe te lui geweest om de knoppen te bindenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:14 schreef Mercy het volgende:
[..]
Hij word iedere dag intensief gebruikt dus het kan altijd
Ik hoefde alleen 2 foto's te sturen en een kopie van rekening toen was het al geregeld, en de oude mag ik zelfs houden.
kan ik nog een keer gebruiken om rot geintjes mee uit te halen
Nee, bedankt. Ik ga geen 20 euro uitgeven om de transferren. Ik ben wel eens vaker over SW gevlogen en hoe weinig mensen daar maar staan als je het met Orgrimmar bij ons vergelijkt. Als ik naar Alliance ga, wil ik dat wel op een drukke server.quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ideale oplossing, transfer naar AllianceWij zijn undermanned, krijgen nooit een pug van de grond. Dus we doen veelal guildruns, maar moeten met die beperkte pool alliance wat we hebben toch zien te recruiten, gewoon transferen, neem wat horde vrienden mee. PVP is het sowieso beter aan alliance kant, en met raiden altijd plaats. En als je vent installeert worden alle tacs uitgelegd voor een boss
Emerald dream is aardig bevolkt. Als je naar de server komt, kan ik je evt. wel uit de brand helpen..?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:28 schreef Burnedgamer het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Ik ga geen 20 euro uitgeven om de transferren. Ik ben wel eens vaker over SW gevlogen en hoe weinig mensen daar maar staan als je het met Orgrimmar bij ons vergelijkt. Als ik naar Alliance ga, wil ik dat wel op een drukke server.
Ik vond SW altijd heel vet en dan met die metro van SW naar IF.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:42 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb van het weekend ook een alli alt aangemaakt en vroeger was ik helemaal onder de indruk van Ironforge, dat plein als je binnenkomt, afgeladen vol met mensen.. ik moest er voor een van de eerste quests heen en we stonden daar met welgeteld 3 mensen..Hele magie was weg.. ik vond IF echt zo vet vroeger.. nu is het een afgedankte grot..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |