dat dus daarom vraag ik me af welke server ze zitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendjes worden met mensen die raiden.
Mount website?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Jah, dat hebben ze sinds.....vorige week of de week daarvoor ingezet!Had ik net enige tijd daarvoor op die mount website, alles 1 voor 1 zitten aanvinken, komt Blizzard hiermee!!
Better late then never!
Mijn eerste keer in FL ging zo:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:48 schreef dekkered het volgende:
dat dus daarom vraag ik me af welke server ze zit
Ik zit in de server Twisting Nether Horde..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat dus daarom vraag ik me af welke server ze zit
Ligt er maar aan, ik pvp dan ook meestal met alleen maar guildies (RBG's) en wij winnen vaker dan dat we verliezen. De enige keren dat ik me echt zorgen maak is als er aan de overkant Duitse horde staat, op de een of andere manier zijn die gasten allemaal imba, niet normaal meer. overigens laatst tegenover een Frans pvp team gestaan en dat is weer precies het tegenovergestelde van Duitsers, die zijn zo verschrikkelijk zwak dat het gewoon lachwekkend word, Ik zag in SotA zelfs een van hun healers een kanon bemannen...lekker knallen terwijl zijn teamgenoten op de grond zwaar om heals verlegen zitten...quote:Op zondag 24 juli 2011 23:06 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Alliance kan echt niet pvpen hé. Laatste 10 BG's die ik heb gedaan allemaal gewonnen
11*
Oh blijkbaar kunnen ze wel AV winnen :[
Isle of conquest was ook weer een makkie
Ideale oplossing, transfer naar Alliancequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:29 schreef Burnedgamer het volgende:
[..]
Ik zit in de server Twisting Nether Horde..
Ik zit wel in een guild die af en toe raids doet. Maar dat is ook maar een keer in de paar weken.
En wil graag BoT en BwD doen.
Doe het gewoon met je guiild. Ik doe per week 7 Zandalari's, precies mijn cap en precies de dungeon challenge's voor de guild.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:03 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben maar gestopt met ZG/ZA dungeons. Teveel onaardige mensen, idioten etc.
Ik charge altijd in, want als je taunt dan heeft de hunter/mage/warlock de mob al op z'n nek zitten voor die bij jou isquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
Alleen beetje jammer dat het noob-niveau nog best hoog is. Als een malle nuken nog voordat ik uberhaupt bij de mob ben. En het dan raar vinden als ik maar 1x per 6 sec kan taunten...
Klopt, maar ik vind het nog wel een beetje lastig. Rage opbouwen wil nog niet helemaal goed lukken. Daardoor zijn niet al mijn spells beschikbaar waardoor ik weer achter de feiten aan loop. Waarschijnlijk is dit een level-kwestie, maar goed.. Zal gelijk ff een tanking-guide lezen..quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik charge altijd in, want als je taunt dan heeft de hunter/mage/warlock de mob al op z'n nek zitten voor die bij jou isZe kunnen niet even 2 seconden wachten
ik heb de G9 van Logitech, geweldige muis, alles is instelbaar en hij is super accuraat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook en de g500 is ook lekker(ouder model)
Rage opbouwen kost idd een beetje tijd en dps, tsjaquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
Klopt, maar ik vind het nog wel een beetje lastig. Rage opbouwen wil nog niet helemaal goed lukken. Daardoor zijn niet al mijn spells beschikbaar waardoor ik weer achter de feiten aan loop. Waarschijnlijk is dit een level-kwestie, maar goed.. Zal gelijk ff een tanking-guide lezen..
Niet echt een ergonomische vormquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu een Logitech MX620 (draadloos rampgeval) en ik koop nu een Logitech MX518.
Samoquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:32 schreef Mercy het volgende:
[..]
ik heb de G9 van Logitech, geweldige muis, alles is instelbaar en hij is super accuraat.
Gisteren werd ik gekickt door een party omdat ik zei dat ze mij moesten laten pullen. Ze wilde er niet aan dat ik nog redelijk vers was met tanking.. Tja, wat moet je dan. Een druid die elke keer dikke aggro pakte. Toen ik vroeg aan de healer of die hem even wilde laten sterven, deed hij dat niet.. Zucht..quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rage opbouwen kost idd een beetje tijd en dps, tsjaJe moet maar zo denken: als ze de mobs op zichzelf krijgen is dat hun probleem. Ik merk vooral dat dps die direct beginnen met aoe dmg het ergste zijn. Mobs alle kanten op
Rage opbouwen gaat langzaamaan steeds beter. Mijn warrior alt is nu lvl 40, en ik heb eigenlijk helemaal geen last meer van rage-tekort. Ergens vanaf zo'n lvl 25/27 ofzo ging het bij mij een stuk beter.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het nog wel een beetje lastig. Rage opbouwen wil nog niet helemaal goed lukken. Daardoor zijn niet al mijn spells beschikbaar waardoor ik weer achter de feiten aan loop. Waarschijnlijk is dit een level-kwestie, maar goed.. Zal gelijk ff een tanking-guide lezen..
Ik wil geen draadloze hoor!quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:36 schreef TwyLight het volgende:
Niet echt een ergonomische vormmocht je hem toch niet fijn vinden zo ziet de G700 er uit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |