Slimme warrior! NEED INTELLESCTS!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:06 schreef lifeblind het volgende:
Ik voel me viesOp mijn warrior (lvl 34), heb ik een helm ge-equipped met intellect en strength
Maar om het even uit te leggen, ik had nog geen helm, en deze dropte toevallig in een dungeon en ik won hem met greed rollen, en die +9 strength is niet zo'n ramp
Alleen zo lullig van die intellect.
Daar krijg ik toch emer rage van?quote:
Oh, is ook logisch hoor als je niks anders hebt. Beetje strength is altijd prima. Beter dat dan niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:15 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Daar krijg ik toch emer rage van?![]()
Nah ff serieus, 't was zo'n random enchantment drop, had net zo goed agility + spirit kunnen zijnMaar die had ik dan niet ge-equipped. In dit geval kwam het gewoon mooi uit, ik had nog geen helm op m'n knar, dus ik krijg er sowieso wat extra armor van, en die 9 strength kan ik ook wel gebruiken. (M'n warrior is protspec'ed btw).
Inderdaad. Sowieso gaat 't gearen op mn warrior niet helemaal lekker, er dropt alleen maar healing clothquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat soort troep gebruik ik ook gewoon als er niks beters is. Helmen zijn sowieso zeldzaam op lage levels.
Ik zou dan voor een qogue gaan, puur om al die frustratie te uiten van alle keren dat ik door een rogue geganked benquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:51 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik vind PvE geen zak meer aan en wil gaan PvPen maar heb geen idee met welke class
Grappig, bij horde lijkt het juist alsof Alliance 80% wint.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Grappig dat horde 80% van de BG wintNet alsof hun overpowered zijn...
same (retarded gasten die of midfield gaan klooien wanneer de vlag langs loopt enzo)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Grappig, bij horde lijkt het juist alsof Alliance 80% wint.
Dit heb ik ZO vaak....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
same (retarded gasten die of midfield gaan klooien wanneer de vlag langs loopt enzo)
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Grappig, bij horde lijkt het juist alsof Alliance 80% wint.
Yep, ben een disc.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha inderdaad.
Ik vind zelf PvP alleen leuk als je een healer bent, dus ik zou een Disc Priest of Resto Druid nemen. Disc omdat die het wel goed doen en Druid omdat het gewoon m'n favoriete class is met veel variatie. Tijdens het healen even shapeshiften naar bear om een tegenstander te stunnen, als cat in stealth rond je teammate lopen etc.
En nu winnen ze weer 3x achter elkaarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Grappig dat horde 80% van de BG wintNet alsof hun overpowered zijn...
Voel je vooral niet geroepen om even uiteen te zetten hoe jij de Horde precies overpowered vindt in BG's en wat die 'naaiers bij Blizzard' daar aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En nu winnen ze weer 3x achter elkaarWat een naaiers bij blizzard...
zangamarsh is wel ok, en nagrand is echt baasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou eerder geen zin hebben in Outland. Foei, wat heb ik daar een bloedhekel aan zeg
Heb jij ook een aantal alts achtergelaten op level 60?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou eerder geen zin hebben in Outland. Foei, wat heb ik daar een bloedhekel aan zeg
Jepquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij ook een aantal alts achtergelaten op level 60?Ik wel
Ik begrijp pvp overigens heel vaak niet. Gisteren had ik onwijs veel lol in een battleground (Arathi Basin), er werd steeds bij de flags gevochten en niet er tussen in en er was heel erg veel competitie. Goede lange gevechten, beide teams erg aan elkaar gewaagd. Dus dan stonden wij voor, dan zij etc. Gewoon echt leuk. We hebben met 30 punten verloren, maar het was gewoon een goed gevecht geweest. Beginnen er mensen na het verlies enorm te ragen dat het allemaal idiots en n00bs waren. Ik snap dat ècht nietGaat het dan echt niet om de lol?
De sfeer is er gruwelijk kut, vooral in zones als Blade's Edge, Shadowmoon en Netherstorm. Dat ik er nu toch wel zin in heb komt doordat Hellfire, Zangermarsh, Nagrand en in mindere mate Terrokar nog wel te doen zijn en ik er voor het eerst als Alliance ga questen. De voorgaande vier jaar puur en alleen Horde quests gedaan en het lijkt me leuk om alles eens vanuit het tegenovergestelde perspectief te ervaren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:50 schreef TwyLight het volgende:
volgens mij als je Hellfire, Zangermarsh, Nagrand en Terrokar doet dat je dan wel 68 ben. Als je heirlooms en guild perks hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
De sfeer is er gruwelijk kut, vooral in zones als Blade's Edge, Shadowmoon en Netherstorm. Dat ik er nu toch wel zin in heb komt doordat Hellfire, Zangermarsh, Nagrand en in mindere mate Terrokar nog wel te doen zijn en ik er voor het eerst als Alliance ga questen. De voorgaande vier jaar puur en alleen Horde quests gedaan en het lijkt me leuk om alles eens vanuit het tegenovergestelde perspectief te ervaren.
Vergis je overigens niet: het moment dat ik 68 ding is het moment dat ik vaarwel zeg tegen die kloteplaneet.
Ook zonder wel volgens mij. Althans, bij de Horde kon het wel. Misschien hebben ze sinds de release van Cata de experience gain ook nog wel verder verhoogd daar, wat zou betekenen dat je daar nog sneller weg kunt zijn. Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef trance_fan het volgende:
[..]
volgens mij als je Hellfire, Zangermarsh, Nagrand en Terrokar doet dat je dan wel 68 ben. Als je heirlooms en guild perks hebt.
Met heirlooms en guild perks ben je al 68 als je alleen HFP, ZM en TF doet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef trance_fan het volgende:
[..]
volgens mij als je Hellfire, Zangermarsh, Nagrand en Terrokar doet dat je dan wel 68 ben. Als je heirlooms en guild perks hebt.
is ook goed te combineren met The Explorer, aangezien je zowat door heel Kalimdor wordt gestuurd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:18 schreef TwyLight het volgende:
Archeology is wel kinda saai om te doen, maar je ziet tenminste wel weer eens wat andere gebieden dan enkel Orgrimmarkom zelfs op plekken waar ik nog nooit was geweest
heel erg herkenbaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:09 schreef Blistering het volgende:
Nee. Want winnen = moar honor = sneller epix = moar faceroll = fun. Voor retards dan he, oftewel 80% van de PvP'ers.
Die had ik als de allereerste. Moest ik gelijk als eerste project 100 fragments zoeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:57 schreef TwyLight het volgende:
Ja dat van die skillups wist ik gelukkig. Ik ben nu net 150 en heb m'n eerste rare ook gevonden.
[Druid and Priest Statue Set]
Op archeology level 1?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:04 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Die had ik als de allereerste. Moest ik gelijk als eerste project 100 fragments zoeken.
Het zal je guildie en dungeonmaatje (of misschien hield hij meer van pvp?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:16 schreef Skillstorm het volgende:
Die dader van het Oslo drama speelde WoW.
Hij speelde op Silvermoon EU.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zal je guildie en dungeonmaatje (of misschien hield hij meer van pvp?) maar zijn geweest
Hoe weten ze dat nou weerquote:
quote:I knew this guy very well, aswell as many others i can say you had this image of him never being able to harm a fly.. he was a very calm and down to earth person, i spent many nights speaking with him on vent, doing stuffs farming bla bla under the 3 years we where guildies.. even after he had hes break for 9 months he came back and seemed more pasioned for the game then ever.. I woke up this morning and as usually i check "Aftonbladet" swedish newspaper on internett. and i saw this pic and i directly reconised him.. it's unbelivebol that he's done this, i feel sick that i ever knew him tbh.! And im sure alot of ppl agrees that you would NEVER think anders could harm anyone. but what he's now done is just insain.. i dont find the words to discribe how i feel about this, i'm just speach less. my heart goes out to all the involved and thier respectives!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |