abonnement Unibet Coolblue
pi_99686655
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef Blistering het volgende:
Ragnaros HC down to Paragon btw. World first blabla etc.

Wel knap :)
Toch mooi dat ze het elke keer weer flikken, kan ik alleen maar bewondering voor hebben. Ik zal zelf waarschijnlijk nooit Raggy op heroic dood krijgen, wel normal natuurlijk.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 23:55:19 #152
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99687411
En weer 2 epics verloren :D :D :D.

Ik doe weer een FL trashrun, droppen Obsidian Cleaver + Thecks Emberseal en natuurlijk wint de andere tank ze alle 2. Dus nu, 7 epics gedropped in FL trash run: 7 verloren.

Ik ga m'n chars maar deleten denk ik.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99687461
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Burnedgamer het volgende:
Drumstick wil je mij bij de realm Twisting Nether zetten ?
Burnedgamer level 85 Troll Hunter
En kan iemand mij wat advies geven.
Dit is mijn gear http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Burnedgamer/simple
Het gaat me nog niet heel goed af in dungeons ik haal net 9 a 10k dps.
Ik ben Marksmanship en doe meestal deze rotation: Serpent sting > Chimera Shot > Arcane Shot (tot focus op is) > Steady shot voor focus > Chimera Shot voordat serpent sting afgelopen is en Kill Shot als die die gele rand heeft (weet niet hoe je dat noemt >.<, in ieder geval kost het dan geen focus) en Kill Shot als die mogelijk is.
Kan iemand me advies geven ? voor een hogere dps.
http://www.warcrafthuntersunion.com/ een goede site voor hunters. Even doorlezen dus :)!

Isabeau: Als ik het geld had zou ik ook transferren van Haomarush. Het loopt nu nog leger. Semper Frateri is ook al gedisbanned :(. En dan moet ik ook nog voor elkaar krijgen dat de rest mee zou gaan :").
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_99691932
FFS die dalies komen me echt de strot uit maar ik wil die rewards! :P
  woensdag 20 juli 2011 @ 03:05:03 #155
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_99693111
Jammer van de lange maintenance vandaag, ik had het tempo er flink in zitten. Maar goed, mijn warrior is nu level 32, ik denk dat 40 wel moet lukken morgen als ik een beetje doorspeel. Het gaat wel allemaal wat langzamer omdat ik nog steeds in Stonetalon zit, maar daar staat tegenover dat ik hopelijk niet Decolace door hoef, maar gelijk richting Feralas en O+ Shandris Feathermoon O+ kan.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_99693159
FFFUUU, ik was vergeten de dalies te doen dus ik dacht nog even snel voor de restart. Heb gelukkig alles kunnen doen, behalve de laatste in kunnen leveren :D ik ben van de server gekickt PRECIES op de plek waar die npc staat :'(
pi_99693979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef joyvke het volgende:

Isabeau: Als ik het geld had zou ik ook transferren van Haomarush. Het loopt nu nog leger. Semper Frateri is ook al gedisbanned :(. En dan moet ik ook nog voor elkaar krijgen dat de rest mee zou gaan :").
Ik snap het :Y Ik was eerst blij dat ik dat verrekte Burning Legion (waar overal alleen Pools wordt gepraat en je raids niet eens inkomt als je niet-Pools bent!) achter me liet om op een server te komen die leegliep :{ Nu zit ik weer op een drukke, Engelse server en mijn hemel wat een verschil _O_ (het kost wat zeg :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 20 juli 2011 @ 09:59:42 #158
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_99696120
Als ik al die verhalen zo lees over die realms dan zit ik dus nog niet eens zo verkeerd. (Nagrand)

Okee je heb soms echte idioten rondlopen, maar over het algemeen kom ik toch best vaak in leuke groepen terecht.


En er is altijd wel wat te doen :)
pi_99696277
Ik ben blij dat je me snel gewaarschuwd had Isabeau anders had ik nu een Dreanei op Burning Legion :') ;(
pi_99696306
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:59 schreef Mercy het volgende:

En er is altijd wel wat te doen :)
Behalve tijdens onderhoud :+
Ja doei.
pi_99696487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Burnedgamer het volgende:
Drumstick wil je mij bij de realm Twisting Nether zetten ?
Burnedgamer level 85 Troll Hunter
En kan iemand mij wat advies geven.
Dit is mijn gear http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Burnedgamer/simple
Het gaat me nog niet heel goed af in dungeons ik haal net 9 a 10k dps.
Ik ben Marksmanship en doe meestal deze rotation: Serpent sting > Chimera Shot > Arcane Shot (tot focus op is) > Steady shot voor focus > Chimera Shot voordat serpent sting afgelopen is en Kill Shot als die die gele rand heeft (weet niet hoe je dat noemt >.<, in ieder geval kost het dan geen focus) en Kill Shot als die mogelijk is.
Kan iemand me advies geven ? voor een hogere dps.
Laat ik me hier eens even opgooien dan... Allereerst je build; die zou ik iets aanpassen.
http://www.wowhead.com/talent#ccbMZfRGoGRMuboc:Vzc0ZM dit is zoals ik het zelf heb. Ik zie dat je nu zelf 1 puntje in Marked for Death hebt, op zich wel een prettige talent.. Zou dan het punt uit Silencing Shot halen, of Rapid Killing ofzo. Glyphs zitten er trouwens ook bij.
Je hebt 'm nu zelf grotendeels goed, maar Improved Serpent Sting voegt maar weinig toe voor Marksman hunters.

Verder kan ik niet uit je rotatie opmaken of je Improved Steady Shot ophoudt? De 15% haste buff die je na 2 Steady Shots krijgt, als je deze niet constant ophoudt verlies je daarmee veel dps.

Ook zou het veel schelen als je dingen enchant en gemt... Je ene (tanking) trinket vervangt en de expertise van Quickfinger ring is nutteloos voor hunters.
pi_99697568
Bedankt voor de info..
Ik zal nog alles even gemmen, of ik het ga enchanten weet ik nog niet.
En ik wil die tanking trinket inderdaad vervangen maar ben tot dusver nog geen goede hunter trinket tegengekomen, weet jij een goede?
En moet ik dan die expertise reforgen naar crit ofzo?
pi_99697716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:57 schreef Burnedgamer het volgende:
Bedankt voor de info..
Ik zal nog alles even gemmen, of ik het ga enchanten weet ik nog niet.
En ik wil die tanking trinket inderdaad vervangen maar ben tot dusver nog geen goede hunter trinket tegengekomen, weet jij een goede?
En moet ik dan die expertise reforgen naar crit ofzo?
Crit is in principe voor elke hunter spec (na 8% hit) de beste secondary stat, ja.
De beste trinket die je van heroics kunt krijgen is Tia's Grace, je kunt nu echter ook heel makkelijk Fluid Death halen voor 1650 Justice Point, wat nog steeds 1 van de beste trinkets is. Deze 2 samen is een mooie combo.
pi_99698941
Briljant, net een mail gekregen van "Blizzard". Ik schijn mijn account te willen verkopen en of ik dan maar even will inloggen op US.battle.net, dan komt natuurlijk alles goed.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:45:30 #165
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99699088
o|O :D Naugthy Sjiznit!
pi_99700540
gvd humans zien er echt dom uit. Alsof ze een bezem in de reet hebben :D zelfde geldt voor orcs trouwens, die zien er ook gewoon dom uit. Als in niet intelligent :')
pi_99700568
Pff. had net echt veel geluk, deed met een real id vriend Zul'Gurub en toen dropte Armored Razasshi Raptor en toen won ik hem ook nog door 95 te rollen. Was helemaal blij toen :p.
pi_99700613
Trouwens, ik was vannacht om 3:00 van de server gekickt door de restart en kan nu niet inloggen :'( blizz heeft op het forum al gezegd dat het wel even kan duren :'(
pi_99700621
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:36 schreef Burnedgamer het volgende:
Pff. had net echt veel geluk, deed met een real id vriend Zul'Gurub en toen dropte Armored Razasshi Raptor en toen won ik hem ook nog door 95 te rollen. Was helemaal blij toen :p.
*O* *O* Tuurlijk ben je dan blij :D

Twy, geloof ook niet dat orcs bekend staan om hun intellect :P

(alhoewel tauren, troll en worgen een lagere starting int hebben :+ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99700703
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:36 schreef Burnedgamer het volgende:
Pff. had net echt veel geluk, deed met een real id vriend Zul'Gurub en toen dropte Armored Razasshi Raptor en toen won ik hem ook nog door 95 te rollen. Was helemaal blij toen :p.
Je hebt ook reden zat om dan blij te zijn. Rare mounts (L)
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_99704506
Weet iemand trouwens een site waar ik addon packs vind voor een 17 inch screen?
Want die addon packs op Curse zijn voor grotere schermen, mijn scherm is maar 17 inch.
Dus of niet alle addons passen op mijn scherm of alles wordt heel klein..
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:37:59 #172
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_99708384
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:37 schreef Mercy het volgende:
Ik heb even wat rond gequest en heb wat DPS spul opgepikt onderweg.

Dus nu een stuk minder Dodge en Parry spul :)
Nog steeds 4 tank items en een trinket waar ik vragen bij het nut heb. Het kan dus nog beter.

Is er van iedereen met een battlenet account trouwens zo'n pagina, of dien je die zelf ergens te maken?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_99708428
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nog steeds 4 tank items en een trinket waar ik vragen bij het nut heb. Het kan dus nog beter.

Is er van iedereen met een battlenet account trouwens zo'n pagina, of dien je die zelf ergens te maken?
iedereen heeft zo een pagina. moet je maar op dezelfde site op jou char naam zoeken en je vindt em vanzelf.
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_99708768
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:59 schreef trance_fan het volgende:

[..]

iedereen heeft zo een pagina. moet je maar op dezelfde site op jou char naam zoeken en je vindt em vanzelf.
:P , ik zag het net zelf ook.

dus dit is die van mij:
http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/simple

En ja ik weet dat de schouders een tank item is, die zijn helaas fout geequiped en ik heb daar nog een ander item voor.

Ik zit alleen met de expertise, die is veel te hoog in combinatie met de de 10 expertisepunten die ik met mijn seal krijg.

Voor de rest sta ik open voor suggesties hoe het beter kan. Ik ben niet de allerbeste speler (understatement) die er rondloopt en een naast mijn rotatie zal een deel van de problemen veroorzaakt worden door de uitrusting dus brand los.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:09:10 #176
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_99708893
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nog steeds 4 tank items en een trinket waar ik vragen bij het nut heb. Het kan dus nog beter.

Is er van iedereen met een battlenet account trouwens zo'n pagina, of dien je die zelf ergens te maken?
Uiteraard kan dit nog beter, maar voor een paar uurtjes spelen heb ik toch al best leuke spulletjes gevonden ;) en mijn mastery is nu 17/17 ipv 5/5

Die trinkets zijn eigenlijk uitermate handig, een geeft voor 15sec extra strenght ( is bij een boss wel handig) en de andere geeft extra Health die heeft mij bij een valpartij toch net niet dood laten gaan.

Als ik betere tegenkomt dan vervang ik ze wel.
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:17:39 #177
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_99709247
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nog steeds 4 tank items en een trinket waar ik vragen bij het nut heb. Het kan dus nog beter.

Is er van iedereen met een battlenet account trouwens zo'n pagina, of dien je die zelf ergens te maken?
welke :? ik zie er nog maar 2 met dodge
pi_99709375
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:17 schreef Mercy het volgende:

[..]

welke :? ik zie er nog maar 2 met dodge
Ik zag ook enkele met parry, maar die zijn nu blijkbaar verdwenen of ik keek scheel
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_99710162
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

:P , ik zag het net zelf ook.

dus dit is die van mij:
http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/simple

En ja ik weet dat de schouders een tank item is, die zijn helaas fout geequiped en ik heb daar nog een ander item voor.

Ik zit alleen met de expertise, die is veel te hoog in combinatie met de de 10 expertisepunten die ik met mijn seal krijg.

Voor de rest sta ik open voor suggesties hoe het beter kan. Ik ben niet de allerbeste speler (understatement) die er rondloopt en een naast mijn rotatie zal een deel van de problemen veroorzaakt worden door de uitrusting dus brand los.
Enige echte wat ik zie zijn je gems. Spec en glyphs heb ik me niet in verdiept voor Paladins. Beste is om nooit voor secondary stats zoals hit of mastery te gemmen, maar die te reforgen.

Regel is in het algemeen:
- Overal +40 Strength in.
- Socket bonus van 20/30 Str, dan kan er een andere gem in. Zoals veel helmen, die hebben 30 Str socket bonus, dan kan je er iets anders in stoppen. Wanneer de bonus lager is dan dat, of een secondary stat als bonus, gewoon een bold inferno ruby erin stoppen.
pi_99710571
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Enige echte wat ik zie zijn je gems. Spec en glyphs heb ik me niet in verdiept voor Paladins. Beste is om nooit voor secondary stats zoals hit of mastery te gemmen, maar die te reforgen.

Regel is in het algemeen:
- Overal +40 Strength in.
- Socket bonus van 20/30 Str, dan kan er een andere gem in. Zoals veel helmen, die hebben 30 Str socket bonus, dan kan je er iets anders in stoppen. Wanneer de bonus lager is dan dat, of een secondary stat als bonus, gewoon een bold inferno ruby erin stoppen.
Klopt, die gem van de gauntlets baalde ik later ook van dat ik dat zo gedaan had. Op het moment van plaatsen was ik nog onwetend :). En die helm moet sowieso nog vervangen worden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:50:30 #181
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_99710904
het is bijna een dagtaak om alles op orde te krijgen.

Ik denk dat ik er maar mijn werk van ga maken :+

* Mercy die mailtje stuurt naar Bizzard.
pi_99711119
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:45 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Klopt, die gem van de gauntlets baalde ik later ook van dat ik dat zo gedaan had. Op het moment van plaatsen was ik nog onwetend :). En die helm moet sowieso nog vervangen worden.
Ja klopt, wilde idd iets zeggen over de meta maar zag ook dat het een green lvl83 helm was, daar ga je sowieso niet in investeren, dat komt later wel :P .
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2011 @ 16:56:18 #183
159966 lifeblind
pi_99711277
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:45 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Klopt, die gem van de gauntlets baalde ik later ook van dat ik dat zo gedaan had. Op het moment van plaatsen was ik nog onwetend :). En die helm moet sowieso nog vervangen worden.
Je weet dat je in hetzelfde item gewoon een nieuwe gem kan plaatsen he?
pi_99711281
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja klopt, wilde idd iets zeggen over de meta maar zag ook dat het een green lvl83 helm was, daar ga je sowieso niet in investeren, dat komt later wel :P .
Die meta had ik cadeau gekregen, je moet een gegeven paard nooit in de bek kijken :P
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_99711359
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Je weet dat je in hetzelfde item gewoon een nieuwe gem kan plaatsen he?
Echt? Kijk weer wat geleerd. Dat wist ik dus niet. De reeds aanwezig wordt dan vernietigd neem ik aan?
Dankje wel, dat ga ik straks direct proberen :P

Is dat ook het geval met enchantments?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2011 @ 16:58:42 #186
159966 lifeblind
pi_99711423
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Echt? Kijk weer wat geleerd. Dat wist ik dus niet. De reeds aanwezig wordt dan vernietigd neem ik aan?
Dankje wel, dat ga ik straks direct proberen :P
Klopt, de gem die je vervangt ben je kwijt, maar je kan net zoveel gems vervangen als dat je zelf wilt. Zelfde met enchants, zijn gewoon te vervangen.
pi_99711513
Oke, dan.

Nou dan ga ik nu mijn werkzaamheden afronden en op naar huis. Even uitproberen :P
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_99711626
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Die meta had ik cadeau gekregen, je moet een gegeven paard nooit in de bek kijken :P
Inderdaad.

En als je straks een epic (of goede blauwe ilvl 346) helm hebt, gewoon die +54 Str 3% Increased Crit Damage erin stoppen. Ben de naam ff kwijt.
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2011 @ 17:04:30 #189
159966 lifeblind
pi_99711738
Reverberating Shadowspirit Diamond.

Design om 't met JC zelf te maken kostte me 2000 gold, en ze verkopen voor maar 100 gold bij mij op de server ofzo :')
pi_99711972
Idd ik heb er ook 1.5k ofzo voor betaald. Die met agility vond ik voor 99g :D waarschijnlijk iemand die de waarde niet kende :P .
pi_99714485
Mooi, truegold is nu 1100 per bar. Vorige week nog 450. Vanavond maar eens beginnen met die zooi verpatsen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:41:46 #192
194233 Friday12
Originele kloon
pi_99715585
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:15 schreef Sjiznit het volgende:
Mooi, truegold is nu 1100 per bar. Vorige week nog 450. Vanavond maar eens beginnen met die zooi verpatsen.
omdat mensen die nieuwe recipes hebben
pi_99715602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:41 schreef Friday12 het volgende:

[..]

omdat mensen die nieuwe recipes hebben
Joh, dan is het nog wel mooi dat prijzen ook echt stijgen :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_99722195
Kreeg 4k honor van Blizzard. Dat was echt fantastisch!
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:06:39 #195
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99725537
En nu solo tank ik al de hele avond FL trash en dropt er niets. Man wat is dit }:|
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99726020
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:06 schreef Blistering het volgende:
En nu solo tank ik al de hele avond FL trash en dropt er niets. Man wat is dit }:|
De loot goden zijn je niet gunstig gezind.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_99728896
Ligt het aan mij, of zitten er alleen nog maar galbakken-blagen in al die arena groepen?
Het is nu ongeveer 2 weken dat ik mijn frost mage volledig heb uitgerust in vicious gear met hier en daar al een vleugje ruthless, maar een fatsoenlijke arena partner voor 2v2 (en 3v3 for that matter) vinden is me tot op heden nog niet gelukt...

Ik doe mijn uiterste best en hoewel ik geen topspeler ben (ik pretendeer ook ingame niet er een te zijn) vinden mensen elke keer wel een excuus om mij te verlaten en uit te schelden.

Een week geleden was ik samen met een frost mage en we deden het best oke, we hadden iets van 20 potjes gewonnen en er 6 verloren wat voor mij als beginner al heel goed is. Opeens ging het niet zo lekker en verloren we er 4 op rij. Ook deels omdat we 3 maal hetzelfde vijandelijke team tegenkwamen die gewoon nog een beetje te sterk voor ons waren. Kan gebeuren toch? Nee hoor, weg was meneer.

Een paar dagen terug was ik samen met een rogue. 1 potje gespeeld, 1 potje gewonnen. Meneer gaat vervolgens lunchen en zegt 10 minuten later weer terug te zijn. Een uur later is ie er nog niet en ik besluit zelf maar even wat anders te gaan doen. Een uurtje later kom ik terug en ben ik vervangen door een andere mage.

Deze ochtend vind ik opnieuw een mage. We spelen er 10 en verloren er 3, ik word vervolgens uitgenodigd voor zijn 3v3 team samen met een rogue. Ik ben niet achterlijk (nee, echt niet) en wist hun zelf ook wel te vertellen dat mage/mage/rogue geen goed idee was. Maar, genereus dat ik ben, ik probeer het toch. Inderdaad het werkte niet, 3 gespeeld... 3 verloren. Hoewel de rogue nauwelijks dmg deed en constant als eerste op de grond lag kreeg ik te horen van de andere mage dat hij liever met de rogue verder wou in 2v2 (!!), of ik zo vriendelijk wou zijn om op te krassen.

Enkele uren geleden vind ik wederom een mage voor 2v2. Het ging goed, we verloren het eerste potje omdat we nog niet helemaal afgestemd stonden op elkaars speelstijl. Hierna wonnen we er 5 op rij. In het zevende potje maak ik een foutje; de vijandelijke healer stond in CC terwijl mijn elemental die persoon nog aan het aanvallen was. Het vijandelijke team was echter erg zwak maar voor mijn medemage was het kwaad al geschiedt, in volledige berserk modus verlaat hij mij midden in het potje om tegen mij te vertellen hoe vreselijk ik wel niet was met alle scheldwoorden van dien.

Ik weet niet hoe jullie het doen, maar voor mij verpest dit het plezier behoorlijk. Ik ben geen topspeler en ik ben niet te beroerd om dat toe te geven, maar ik doe mijn best en ik win meer potjes dan dat ik er verlies, maar het lijkt wel alsof je nauwelijks nog kans krijgt van andere spelers. Is dit nou altijd zo in arena's? En hoe vind ik een partner die 1) niet gelijk begint te jammeren als een jankerd als we een potje verliezen en 2) niet gelijk de benen neemt als je eens 10 minuutjes offline bent.

Bedankt voor het aanlezen van mijn gewhine, maar het moest er even uit, tips zijn welkom :)
pi_99729668
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:01 schreef GlenSpey het volgende:
Ik weet niet hoe jullie het doen, maar voor mij verpest dit het plezier behoorlijk. Ik ben geen topspeler en ik ben niet te beroerd om dat toe te geven, maar ik doe mijn best en ik win meer potjes dan dat ik er verlies, maar het lijkt wel alsof je nauwelijks nog kans krijgt van andere spelers. Is dit nou altijd zo in arena's? En hoe vind ik een partner die 1) niet gelijk begint te jammeren als een jankerd als we een potje verliezen en 2) niet gelijk de benen neemt als je eens 10 minuutjes offline bent.

Bedankt voor het aanlezen van mijn gewhine, maar het moest er even uit, tips zijn welkom :)
Ik doe alleen maar arena met guildies of mensen die ik ken irl. Gewoon ontspannen. Dat is de beste tip die ik je kan geven. Met vreemden hou je dat sowieso wel.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:19:55 #199
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99729893
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:14 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

De loot goden zijn je niet gunstig gezind.
Nee }:| . 2,5 uur die meuk doen en 1 epic. ;( Stomme bow.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99730220
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:19 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nee }:| . 2,5 uur die meuk doen en 1 epic. ;( Stomme bow.
Ik doe echt nooit meer trash runs. Ik zal nog 5 maanden in FL zitten. Dus om nu voor mijn plezier al die trash te killen hek geen behoefte aan:P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')