Heb je gelijk in, mijn main is een mage (sinds begin wrath) en arcane doet toch wel betere dps in dungeons dan frost.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Frost wordt meestal gebruikt in pvp heb ik me laten vertellen. dat is meer burst dps. arcane schijnt toch de betere te zijn. maar als leek kun je me van alles wijs maken.
Dan is arcane een erg goede inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ben het zat om echt te keihard mijn best te moeten doen om 3 de plaats dps. Ik wil bovenaan staan. Ik ga dus bij mijn volgende karakter puur voor de DPS en ik wil ranged zijn.
Hunters zijn ook erg goed inderdaad, maar als ik een beetje om me heen kijk heb ik soms het idee dat 50% van de aanwezige spelers een hunter is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan is arcane een erg goede inderdaad. Hunter is ook prima en doet aardig wat dps, maar verveelt snel imo.
900 leden lijkt me ook iets teveel van het goede.Dan kun je amper nog een band opbouwen met elkaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:17 schreef Mercy het volgende:
[..]
het was meer noodgedwongen dan leuk.
het mailen van spullen duurt best wel lang, en via de bank kunnen we ook elkaar helpen met verzamelen.
Ik zit met Warlock bij een lvl 25 guild (900 leden) maar ben nog niet eens friendly, en je moet honoured zijn om ergens in mee te mogen doen.
In een lvl 25 guild duurt het niet meer lang, daar heb je namelijk instant mailquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:17 schreef Mercy het volgende:
[..]
het was meer noodgedwongen dan leuk.
het mailen van spullen duurt best wel lang, en via de bank kunnen we ook elkaar helpen met verzamelen.
Ik zit met Warlock bij een lvl 25 guild (900 leden) maar ben nog niet eens friendly, en je moet honoured zijn om ergens in mee te mogen doen.
ben al hard op wegquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
In een lvl 25 guild duurt het niet meer lang, daar heb je namelijk instant mail
Ach met zijn tweeën ben je over 100 jaar wel op dat level. Extra XP voor guild challenges is vrij uitgesloten met zijn tweeen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
In een lvl 25 guild duurt het niet meer lang, daar heb je namelijk instant mail
Ik weet niet welk lvl het is, ik weet wel dat de perk G-mail heet.quote:
Level 17quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik weet niet welk lvl het is, ik weet wel dat de perk G-mail heet.
http://www.mmo-champion.com/content/221-Guild-Perks-Cataclysmquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik weet niet welk lvl het is, ik weet wel dat de perk G-mail heet.
LOL, die helpen echt bij de guild challengesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:50 schreef Mercy het volgende:
ik doe ook niet aan actief recruiten of zo, als iemand erbij wil dan kan dat gewoon.
heb 3 slapende accounts die niet van ons zijn
Ag, je kunt best normal lvl 85 dungeons doen als je beetje fatsoenlijke tank en healer hebt die wat kunnen dpssen. zet je je 3 slapende accounts op follow en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
LOL, die helpen echt bij de guild challenges
Daarom hadden jullie naar Outland moeten komenquote:
Waarom komen wij daar danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:22 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Helaas wel....gaat bergafwaarts daaro! En ik zit er nog midden in!
Level 9 is niks! Level 85 en op een verkeerde server zitten is veel erger.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Maar we blijven er!heb 'm niet voor niets al opgewerkt naar 9
Ik zou zeggen hop maak een char aanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik zeg naar Outland(en daar heb ik verder ook niks, dus het is niet dat ik jullie per se naar een eigen realm wil slepen).
ik zei eerst outland, maar toen was bloodfeather beter, dus nu blijf ik daar zitten ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik zeg naar Outland(en daar heb ik verder ook niks, dus het is niet dat ik jullie per se naar een eigen realm wil slepen).
Die 9 lvls heb je zo, desnoots helpen we je wel evenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zei eerst outland, maar toen was bloodfeather beter, dus nu blijf ik daar zitten ook
Ik heb nooit gezegd dat Bloodfeather beter was, ik dacht dat het net als Outland een drukke pvp server wasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik zei eerst outland, maar toen was bloodfeather beter, dus nu blijf ik daar zitten ook
Ook al begin je net, 9 lvl's is niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef Wolve000 het volgende:
Beetje jammer hoe dit loopt hoor, en niet iedereen is zo ervaren dat die zo makkelijk levelt.
Dan zou ik echt hun advies volgen en verkassen nu het nog kan. Een middag is peanuts. Straks heb je er een paar weken in zitten en voel je je helemaal klote als je er nog in je eentje bentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben er een hele middag mee bezig geweest![]()
en ik vind het fijn om zo op m'n gemakje het spel te leren kennen.
Maar ik zou zeggen, verder in de pm met de mensen die 't aangaat, maar ik ga eerst eten nu![]()
wat mij het meteen opviel is dat je geen glyps heb, die zijn vanaf level 50 al beschikbaar. en kunnen je spells echt wel helpen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Burnedgamer het volgende:
Drumstick wil je mij bij de realm Twisting Nether zetten ?
Burnedgamer level 85 Troll Hunter
En kan iemand mij wat advies geven.
Dit is mijn gear http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Burnedgamer/simple
Het gaat me nog niet heel goed af in dungeons ik haal net 9 a 10k dps.
Ik ben Marksmanship en doe meestal deze rotation: Serpent sting > Chimera Shot > Arcane Shot (tot focus op is) > Steady shot voor focus > Chimera Shot voordat serpent sting afgelopen is en Kill Shot als die die gele rand heeft (weet niet hoe je dat noemt >.<, in ieder geval kost het dan geen focus) en Kill Shot als die mogelijk is.
Kan iemand me advies geven ? voor een hogere dps.
Oja, klopt had eerst wel glyphs maar ik had BM omgespecced naar MM en er niet meer aan gedacht om glyphs te kopen. Heb momenteel ook niet meer zoveel gold, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef Mercy het volgende:
[..]
wat mij het meteen opviel is dat je geen glyps heb, die zijn vanaf level 50 al beschikbaar. en kunnen je spells echt wel helpen.
verder geen commentaar, ben maar noob
Zo zo, rogue is een moeilijke class om goed te kunnen spelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Het is Bloodfeather geworden in overleg met 'de rest', Horde, Rogue Bloodelf
Toch mooi dat ze het elke keer weer flikken, kan ik alleen maar bewondering voor hebben. Ik zal zelf waarschijnlijk nooit Raggy op heroic dood krijgen, wel normal natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef Blistering het volgende:
Ragnaros HC down to Paragon btw. World first blabla etc.
Wel knap
http://www.warcrafthuntersunion.com/ een goede site voor hunters. Even doorlezen dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Burnedgamer het volgende:
Drumstick wil je mij bij de realm Twisting Nether zetten ?
Burnedgamer level 85 Troll Hunter
En kan iemand mij wat advies geven.
Dit is mijn gear http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Burnedgamer/simple
Het gaat me nog niet heel goed af in dungeons ik haal net 9 a 10k dps.
Ik ben Marksmanship en doe meestal deze rotation: Serpent sting > Chimera Shot > Arcane Shot (tot focus op is) > Steady shot voor focus > Chimera Shot voordat serpent sting afgelopen is en Kill Shot als die die gele rand heeft (weet niet hoe je dat noemt >.<, in ieder geval kost het dan geen focus) en Kill Shot als die mogelijk is.
Kan iemand me advies geven ? voor een hogere dps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |