Andy is nog nooit zo dicht bij de Tourzege geweest met de helft van de favorieten die al thuis zit of het ziekenhuis. Hij blunderde tactisch, hij verkent het parcours niet. Die enorme inspanningen van afgelopen dagen waren nodig om em in het geel te krijgen. Nee Andy zo kom je er nooit.quote:
Misschien eens een idee: Tour du Chien met alle rennershondenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef raptorix het volgende:
Is de Hond van Cadel al ter sprake gekomen?
Met de beroepsethiek van Evans wint hij deze Tour, hij heeft het volledig aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Andy is nog nooit zo dicht bij de Tourzege geweest met de helft van de favorieten die al thuis zit of het ziekenhuis. Hij blunderde tactisch, hij verkent het parcours niet. Die enorme inspanningen van afgelopen dagen waren nodig om em in het geel te krijgen. Nee Andy zo kom je er nooit.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Evans onder de 56 minuten gaat dan is het al beslist.
Koen de Kort heeft zijn hond toch Ricco gemoend?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Misschien eens een idee: Tour du Chien met alle rennershonden
Dan zijn de noren verdacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat als Evans morgen niet meer wakker wordt?
Exact.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Met de beroepsethiek van Evans wint hij deze Tour, hij heeft het volledig aan zichzelf te danken.
Je veranderd me postquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Misschien eens een idee: Tour du Chien met alle rennershonden
Inderdaad, dit is bijna nog slechter voorbereid van Ullrichquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Met de beroepsethiek van Evans wint hij deze Tour, hij heeft het volledig aan zichzelf te danken.
Wie gun je het wel? Evans heeft het gewoon verdiend hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef Dzjonka het volgende:
Ik gun het zowel Evans als Andy niet.... en Voeckler ook niet.... wat nu?
die heeft gister teveel kruit verschotenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Andy die traint op de tijdritten en ondertussen schlechter rijdt dan vorig jaar.
Ik zou er niet van opkijken. Maar vind dat die prijs naar Roy moet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die krijgt vast de prijs voor strijdlust over de gehele tour gezien
Die docu ook van em. Minder watt voor de zelfde snelheid op de baan. Yeah right alsof Riis dat niet uitgezocht had. Riis is professioneler dan Leopard. 100 %quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Andy die traint op de tijdritten en ondertussen schlechter rijdt dan vorig jaar.
Hoogerland mag ook ...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:15 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik zou er niet van opkijken. Maar vind dat die prijs naar Roy moet.
Hushovd verdient 'm.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:15 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik denk Roy.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die krijgt vast de prijs voor strijdlust over de gehele tour gezien
Ik zie hem liever naar Johnny gaanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:15 schreef larry91 het volgende:
[..]
Maar toen was het ook helemaal vlak.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef Gramulanion het volgende:
Vorig jaar reed hij toch een veel slechtere plek?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:16 schreef TakAFCA het volgende:
Gesink wint toch het geel denk ik.
De rest wordt gewoon allemaal betrapt op doping.
Ook Ruigh?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:16 schreef TakAFCA het volgende:
Gesink wint toch het geel denk ik.
De rest wordt gewoon allemaal betrapt op doping.
Inderdaad, keurige tijdrit van de Schlecks, maar niet top zoals Evans.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De TT van Schleck is best goed toch, die van Evans is gewoon perfect zowat.
Nee 80 % rijdt met twee vingers in de neus. Geeft een vertekend beeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De TT van Schleck is best goed toch, die van Evans is gewoon perfect zowat.
Zn sjaaltje zat te strak.quote:
Normaal val je niet meer aan in Parijs maar met Leopardquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:19 schreef Eenskijken het volgende:
is 1.34 te doen in de laatste rit naar parijs? een grote ontsnapping van de leopard ploeg zou het opzich kunnen redden..
twitter:lieuwewestra twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 17:19:56Ik baal niet snel maar nu kook ik echt...zonde had mooie uitslag ingezeten ...klote regen jammer jammer reageer retweet
Westra moet niet gaan denken dat hij top 5 had kunnen rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:20 schreef marcodej het volgende:
twitter:lieuwewestra twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 17:19:56Ik baal niet snel maar nu kook ik echt...zonde had mooie uitslag ingezeten ...klote regen jammer jammer reageer retweet
Niet normaal, echt absurd. Ik had verwacht dat ze dicht bij elkaar zouden komen, maar dit is van totaal andere orde.quote:
Gebeurd niet. Laatste rit is een onofficiele ereronde. Meer niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:19 schreef Eenskijken het volgende:
is 1.34 te doen in de laatste rit naar parijs? een grote ontsnapping van de leopard ploeg zou het opzich kunnen redden..
Dat doet pijn.quote:
Inderdaad, met Cancellara op kop.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:19 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:21 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Schleck wordt wel een beetje de Zoetemelk van de 21e eeuw op deze manier. Giro 2e, 3x 2e in de tour.
Ik zie Andy nog niet direct een keer de Tour winnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:21 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Schleck wordt wel een beetje de Zoetemelk van de 21e eeuw op deze manier. Giro 2e, 3x 2e in de tour.
ik weet het maar het is eerder gebeurd dat mensen aanvielen in de laatste rit. zoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:21 schreef wdn het volgende:
Evans
[..]
Gebeurd niet. Laatste rit is een onofficiele ereronde. Meer niet.
En ook al eens 2e in de Giro.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat doet pijn.
Ik hoop dat ie de Tour toch nog eens wint. Maar nu was ik eerlijk gezegd meer op de hand van Evans, omdat het gezien zijn leeftijd zijn laatste kans zou zijn.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:22 schreef Nober het volgende:
Riis komt al ruim een half uur niet meer bij.
Ja dit is zoete wraak. Hij lacht zich helemaal kapot inderdaad. Prachtigquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:22 schreef Nober het volgende:
Riis komt al ruim een half uur niet meer bij.
Ja, Contador heeft gisteren waarschijnlijk de winstkansen van Schleck verneukt met zijn aanval.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja dit is zoete wraak. Hij lacht zich helemaal kapot inderdaad. Prachtig
Daar klopt geen reet van.quote:http://teletekst.nos.nl/tekst/850-01.html
Evans,die het verschil halverwege al
had goedgemaakt,werd derde in de door
Tony Martin gewonnen tijdrit.De Duitser
bleef in 55.33 Alberto Contador voor.
en die afdaling woensdag ook nog eensquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, Contador heeft gisteren waarschijnlijk de winstkansen van Schleck verneukt met zijn aanval.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:23 schreef Gramulanion het volgende:
OVERALL STANDING ON TIME
Result after stage 20
The standing is not yet available
Hoe moeilijk kan het zijn.
voor de zoveelste keer, morgen wordt er niet meer gestredenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:25 schreef Godshand het volgende:
Nou Evans gewonnen. Hmm ik had liever Schleck of Contador zien winnen. Beetje rare vent die Evans.
1.34 sprint je morgen niet zo snel bij elkaar als een Schleck zijnde
Of Evans moet morgen opeens een klapband krijgen
Mooi zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, Contador heeft gisteren waarschijnlijk de winstkansen van Schleck verneukt met zijn aanval.
Niet voor anderhalve minuut inderdaad. Mocht het verschil een handvol seconden zijn dan zou het nog wel kunnen gebeuren,quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer, morgen wordt er niet meer gestreden
dat weet je niet. het KAN wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer, morgen wordt er niet meer gestreden
Niemand heeft daar aandacht voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:27 schreef marcodej het volgende:
Eerste Touretappe voor Martin. Gek eigenlijk.
Jawel, dat weten we wel: het gebeurd niet.quote:
Vorig jaar had Schleck een stuk minder achterstand en gebeurde het ook niet. Dus het lijkt me heel raar om dat nu opeens wel te gaan doen.quote:
Mwoaah, derde TDF pas. Komt nog wel meer bij de komende jaren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:27 schreef marcodej het volgende:
Eerste Touretappe voor Martin. Gek eigenlijk.
Het wachten is op Antarctica...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:26 schreef Ericr het volgende:
3de werelddeel dat een Tourwinnaar voortbrengt.
Alsof BMC Schleck zou laten ontsnappen.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:30 schreef marcodej het volgende:
Uiteindelijk toch wel een mooie Tour geworden. Jammer van die valpartijen in de eerste week.
misschien gebeurt het.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel, dat weten we wel: het gebeurd niet.
Ik heb er zeker van genoten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:30 schreef marcodej het volgende:
Uiteindelijk toch wel een mooie Tour geworden. Jammer van die valpartijen in de eerste week.
26ste vorig jaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:30 schreef Ericr het volgende:
Vertel Wuyts even dat Cadel maar 1 keer 4de heeft gestaan en voor de rest alleen maar top 3. Ook best knap, hele TDF gewoon in de kop van het klassement gestaan.
2008 ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:31 schreef marcodej het volgende:
Zes man binnen vijf minuten. Komt ook niet vaak voor?
Jij bent toch de kenner?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:31 schreef marcodej het volgende:
Zes man binnen vijf minuten. Komt ook niet vaak voor?
Klopt 1 keer 4de en ook maar 1 keer 1ste, komt er nog een bij morgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je bent ook echt een N00ber, het ging over dit jaar qua klassering.
Dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:30 schreef SportmanNR1 het volgende:
Andy Schleck krijgt in augustus te horen dat hij zijn eerste Tourzege al binnen heeft
En dan nog steeds mensen die zeggen dat hij het niet verdientquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:30 schreef Ericr het volgende:
Vertel Wuyts even dat Cadel maar 1 keer 4de heeft gestaan en voor de rest alleen maar top 3. Ook best knap, hele TDF gewoon in de kop van het klassement gestaan.
Doet Bassie de interviews?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:36 schreef Gramulanion het volgende:
Evans: "We moeten nog over de finish in Parijs komen."
Betere voorbereid op deze tijdrit, betere tijdrijder op zich. Schleck een slechte dag? Dat zullen wel de ingrediënten zijn.quote:
Schleck reed naar vermogen, bij Cadel kwam het er ook weer eens uit qua tijdritvermogen. Dan is het snel beslist natuurlijk. Andy rijdt in feite geen slechte tijdrit als je kijkt naar welke renners om heen staan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Betere voorbereid op deze tijdrit, betere tijdrijder op zich. Schleck een slechte dag? Dat zullen wel de ingrediënten zijn.
Hadden ze in de Pyreneen dus toch maar aangevallen. Alles op de laatste bergen gooien en hopen Evans er daar af te rijden is nu niet zo'n beste tactiek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Schleck reed naar vermogen, bij Cadel kwam het er ook weer eens uit qua tijdritvermogen. Dan is het snel beslist natuurlijk. Andy rijdt in feite geen slechte tijdrit als je kijkt naar welke renners om heen staan.
Ja, Evans krijg je niet stuk door in stukken en brokken tijd te pakken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hadden ze in de Pyreneen dus toch maar aangevallen. Alles op de laatste bergen gooien en hopen Evans er daar af te rijden is nu niet zo'n beste tactiek.
Alle 5 Evans ook? Was vorig jaar ook het grootste aandeel in BMC overwinningen, terwijl ze toch zo'n ploeg hebben..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:45 schreef Leatherface het volgende:
BMC won tot de Tour mag vijf koersen dit jaar.
3 voor Evans (Tirreno + rit en Tour de Romandie), Martin Kohler het Zwitsers kampioenschap tegen de klok en Alexander Kristoff het Noors wegkampioenschap.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:48 schreef Sautor het volgende:
[..]
Alle 5 Evans ook? Was vorig jaar ook het grootste aandeel in BMC overwinningen, terwijl ze toch zo'n ploeg hebben..
Evans is zo'n kerel die in de bergen redelijk zijn eigen plan trekt. Hij had vooral knechten die goed zijn in klassiekers, op het vlak, in de ploegentijdrit enzovoorts. Ze konden hem goed uit de wind zetten en waar nodig in de valleien tempo maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:54 schreef Ericr het volgende:
Evans bewijst dat je met een relatief zwakke ploeg toch de TDF kan winnen. BMC heeft wel redelijk goede knechten natuurlijk maar toen het echt nodig was moest Evans toch het werk zelf opknappen en in feite redde hij daarmee zijn eigen klassement.
De rit naar Serre Chevalier blijft hoe dan ook een legendarische etappe.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:02 schreef Leatherface het volgende:
Het is als ik het goed tel al de negende keer dat Hincapie een kopman aan een Tourzege helpt.
Want in 2007 reed hij nog bij Discovery, toch?
Wel een erg goede ploegentijdrit, maar voor de rest maar een matig team, ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:54 schreef Ericr het volgende:
Evans bewijst dat je met een relatief zwakke ploeg toch de TDF kan winnen. BMC heeft wel redelijk goede knechten natuurlijk maar toen het echt nodig was moest Evans toch het werk zelf opknappen en in feite redde hij daarmee zijn eigen klassement.
hij bedoelt die troll user hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Hanegem? Wat heeft die er mee te maken.
twitter:millarmind twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 18:19:52In team car being driven to hotel. Chatting to VdV & spot cyclist on autoroute ahead, dressed in full Europcar kit. Looks oddly familiar. reageer retweet
Doet een beetje aan Rasmussen denken, die ook alleen, fietsend op de openbare weg gesignaleerd werd na die mislukte tijdrit.twitter:millarmind twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 18:21:26Chat stops, tell car to slow. As we pass have time to look into eyes of a tired and broken Voeckler. Tragic doesn't come close to describe. reageer retweet
twitter:andy_schleck twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 18:58:34Follow @joostposthuma he won a bet agains me now I need to eat 20 cheesburger in 2 h can I do that of course in wintertime reageer retweet
Laat dan ook even meteen de 2 tweets daarvoor zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef franklop het volgende:
Andy richt zich alweer op belangrijkere zakentwitter:andy_schleck twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 18:58:34Follow @joostposthuma he won a bet agains me now I need to eat 20 cheesburger in 2 h can I do that of course in wintertime reageer retweet
Waarom zou Andy morgen wel van Tony Martin wegrijden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
Is er nog een kans dat Andy morgen gaat aanvallen of heeft dat geen zin in z'n slotetappe? Ik zou zeggen waarom zou je het niet proberen.
Wie is Tony Martin?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom zou Andy morgen wel van Tony Martin wegrijden?
Winnaar van de tijdrit van vandaag. Hij trekt de sprint aan voor Cavendish, dus het is uitgesloten dat er mensen van het peloton gaan weg rijden morgen, hij pakt iedereen terug.quote:
join ons @ tour du jour topic zou i kzeggenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb het helaas moeten missen. maar heb begrepen dat Evans heeft gewonnen,.
Wie viel er positief op, en wie faalde?
Ik vond het wel een sterk team. Vooral hardrijders die op het vlakke en het middengebergte erg goed van pas kwamen. Hij mist alleen een meesterknecht in de bergen, maar knechten die in de bergen echt van waarde zijn, zijn ook zo'n beetje op één hand te tellen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wel een erg goede ploegentijdrit, maar voor de rest maar een matig team, ja.
Ja, ik begreep dat het voor Andy's begrippen in principe een prima tijd was.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:43 schreef wimderon het volgende:
De tijdrit van Evans vond ik trouwens meer naar het positieve uitschieten dan die van Andy naar het negatieve trouwens.
Ach, die Boogerd toch elke keer, ik luister er al niet meer naar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:21 schreef buzz1291 het volgende:
Na drie weken gezeik en uitgelachen te zijn, heeft Buzz toch gewoon gelijk gekregen en gaat Unibet mij morgen gewoon 25 groene flappen uitbetalen.
Waar zijn al die kenners hier nu, Boogerd incluis die vanmiddag nog even beweerde dat Pussy Schleck nooit 57 seconden op Evans zou verliezen. gezien hoe die pussy met droog weer door een bocht gaat? Dan ben je het dus h.e.l.e.m.a.a.l. niet waard om ooit een Tour te winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |