Inderdaad, dit is bijna nog slechter voorbereid van Ullrichquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Met de beroepsethiek van Evans wint hij deze Tour, hij heeft het volledig aan zichzelf te danken.
Wie gun je het wel? Evans heeft het gewoon verdiend hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef Dzjonka het volgende:
Ik gun het zowel Evans als Andy niet.... en Voeckler ook niet.... wat nu?
die heeft gister teveel kruit verschotenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Andy die traint op de tijdritten en ondertussen schlechter rijdt dan vorig jaar.
Ik zou er niet van opkijken. Maar vind dat die prijs naar Roy moet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die krijgt vast de prijs voor strijdlust over de gehele tour gezien
Die docu ook van em. Minder watt voor de zelfde snelheid op de baan. Yeah right alsof Riis dat niet uitgezocht had. Riis is professioneler dan Leopard. 100 %quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Andy die traint op de tijdritten en ondertussen schlechter rijdt dan vorig jaar.
Hoogerland mag ook ...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:15 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik zou er niet van opkijken. Maar vind dat die prijs naar Roy moet.
Hushovd verdient 'm.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:15 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik denk Roy.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die krijgt vast de prijs voor strijdlust over de gehele tour gezien
Ik zie hem liever naar Johnny gaanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:15 schreef larry91 het volgende:
[..]
Maar toen was het ook helemaal vlak.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef Gramulanion het volgende:
Vorig jaar reed hij toch een veel slechtere plek?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:16 schreef TakAFCA het volgende:
Gesink wint toch het geel denk ik.
De rest wordt gewoon allemaal betrapt op doping.
Ook Ruigh?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:16 schreef TakAFCA het volgende:
Gesink wint toch het geel denk ik.
De rest wordt gewoon allemaal betrapt op doping.
Inderdaad, keurige tijdrit van de Schlecks, maar niet top zoals Evans.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De TT van Schleck is best goed toch, die van Evans is gewoon perfect zowat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |