Normaal val je niet meer aan in Parijs maar met Leopardquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:19 schreef Eenskijken het volgende:
is 1.34 te doen in de laatste rit naar parijs? een grote ontsnapping van de leopard ploeg zou het opzich kunnen redden..
twitter:lieuwewestra twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 17:19:56Ik baal niet snel maar nu kook ik echt...zonde had mooie uitslag ingezeten ...klote regen jammer jammer reageer retweet
Westra moet niet gaan denken dat hij top 5 had kunnen rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:20 schreef marcodej het volgende:
twitter:lieuwewestra twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 17:19:56Ik baal niet snel maar nu kook ik echt...zonde had mooie uitslag ingezeten ...klote regen jammer jammer reageer retweet
Niet normaal, echt absurd. Ik had verwacht dat ze dicht bij elkaar zouden komen, maar dit is van totaal andere orde.quote:
Gebeurd niet. Laatste rit is een onofficiele ereronde. Meer niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:19 schreef Eenskijken het volgende:
is 1.34 te doen in de laatste rit naar parijs? een grote ontsnapping van de leopard ploeg zou het opzich kunnen redden..
Dat doet pijn.quote:
Inderdaad, met Cancellara op kop.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:19 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:21 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Schleck wordt wel een beetje de Zoetemelk van de 21e eeuw op deze manier. Giro 2e, 3x 2e in de tour.
Ik zie Andy nog niet direct een keer de Tour winnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:21 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Schleck wordt wel een beetje de Zoetemelk van de 21e eeuw op deze manier. Giro 2e, 3x 2e in de tour.
ik weet het maar het is eerder gebeurd dat mensen aanvielen in de laatste rit. zoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:21 schreef wdn het volgende:
Evans
[..]
Gebeurd niet. Laatste rit is een onofficiele ereronde. Meer niet.
En ook al eens 2e in de Giro.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat doet pijn.
Ik hoop dat ie de Tour toch nog eens wint. Maar nu was ik eerlijk gezegd meer op de hand van Evans, omdat het gezien zijn leeftijd zijn laatste kans zou zijn.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:22 schreef Nober het volgende:
Riis komt al ruim een half uur niet meer bij.
Ja dit is zoete wraak. Hij lacht zich helemaal kapot inderdaad. Prachtigquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:22 schreef Nober het volgende:
Riis komt al ruim een half uur niet meer bij.
Ja, Contador heeft gisteren waarschijnlijk de winstkansen van Schleck verneukt met zijn aanval.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja dit is zoete wraak. Hij lacht zich helemaal kapot inderdaad. Prachtig
Daar klopt geen reet van.quote:http://teletekst.nos.nl/tekst/850-01.html
Evans,die het verschil halverwege al
had goedgemaakt,werd derde in de door
Tony Martin gewonnen tijdrit.De Duitser
bleef in 55.33 Alberto Contador voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |