Het is een matige trollquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben altijd verrast wat voor autisten er weer op zo'n topic afkomen. Nu weer iemand die in 20 verschillende bewoordingen uitlegt waarom Cadel Evans geen terechte winnaar is en maar tegen een muur blijft praten.
[..]
En nu ben ik dat autistische obsessieve geneuzel zat.
Hij heeft gewoon gisteren zwaar tactisch geblunderd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef Lagrinta het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Evans is de enige terechte winnaar. Andy moet nog een hoop leren en ik moet nog zien of Andy ooit de Tour wint.
er is nog hoop voor fokkers!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Evans de autist & neuroot pakt het geel !!!!!
want?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef Lagrinta het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Evans is de enige terechte winnaar. Andy moet nog een hoop leren en ik moet nog zien of Andy ooit de Tour wint.
Ik wil mijn notes ook zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:09 schreef Ericr het volgende:
Ik zeg niks meer, heb al 8 notes er bij sinds het begin van dit TDF-forum
Autipowerrrrrrquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Surequote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef UnitedStates het volgende:
Ik troll niet, vind het gewoon geen verdiende winnaar.
Jaaaaquote:
Klopt, Contador zei na afloop ook: ik heb niks te verliezen ik was niet geïnteresseerd in een rit per se of in het klassement, ik was gewoon benieuwd hoe men zou reageren. Klasse Alberto.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gisteren zwaar tactisch geblunderd.
Dat zal niet gebeuren, maar bij Fränk misschien wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef Kirov het volgende:
Als Andy nog anderhalve minuut verliest staat hij volgens mij achter Voeckler
dat dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef roos85 het volgende:
Had Andy graag zien winnen,maar Evans heeft zich wel bewezen
Wie had wel verdiend gewonnen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef UnitedStates het volgende:
Ik troll niet, vind het gewoon geen verdiende winnaar.
Net als in de Pyreneeën. Te laf gekoerst en te lang op twee paarden gewed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dont stand on my dog! OR I'll kill youquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef raptorix het volgende:
Is de Hont van Cadel al ter sprake gekomen?
Interessant. Zo had ik het nog niet beschouwdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |