Dit gaat minuten werk worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef Godshand het volgende:
Als Evans op een paar seconden wint, gaat Andy dan morgen op de Champs niet een extra sprintje trekken?
Neequote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef Godshand het volgende:
Als Evans op een paar seconden wint, gaat Andy dan morgen op de Champs niet een extra sprintje trekken?
Hij wint niet op een paar seconden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef Godshand het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:54 schreef Falco het volgende:
Danny Nelissen kan vanavond triomfantelijk de TdJ-uitzending in.
Nattewind, geen grinta die manquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:54 schreef Daanus het volgende:
schleck ook al weer 30secs achter. Droeftoeter dat het is
Heeft hij niet gezegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
en maar stoer bluffen dat hij de tijdrit niet kende.
Zou kunnen, maar dat gaat zo snel. Hij gaat echt niet de rit winnen met een ontsnapping, daar gaat het veels te snel voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef Godshand het volgende:
hahaha ja mij ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:55 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Doet me denken aan [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:55 schreef Nober het volgende:
Kiek em goan, denkt hij dat ie zomaar voorbij kan komen fietse met zun blije bakkes of wa?!?!
hopen dat hij daardoor fouten gaat makenquote:
Danny Nelissenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:54 schreef Falco het volgende:
Danny Nelissen kan vanavond triomfantelijk de TdJ-uitzending in.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:55 schreef Alxander het volgende:
Gaat straks een stuk vloer uit de grond
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:55 schreef Nober het volgende:
Kiek em goan, denkt hij dat ie zomaar voorbij kan komen fietse met zun blije bakkes of wa?!?!
Dat redt hij dan toch niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef Godshand het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:57 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hoezo is de winnaar "straks bekend" ? Er is morgen toch ook nog een ronde?
Afgelast.. Wegens Noorwegen enzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:57 schreef Zuivelkoe het volgende:
Bij Andy, niet meer bij Evansquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
De man met de hamer kan nog langskomen
Je bent pas de 300ste die het zegt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:57 schreef Zuivelkoe het volgende:
Morgen wordt een feestetappe. Verschillen maken is nauwelijks mogelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:57 schreef Zuivelkoe het volgende:
Idd, Andy gaat een minuut dichtrijden op een korte vlakke etappe. Helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:57 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ja ze doen heel de Tour in één dagquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:57 schreef Zuivelkoe het volgende:
Geen probleem z'n voorsprong is inmiddels zo groot...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:56 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
hopen dat hij daardoor fouten gaat maken
Op wie? Hij is al anderhalve minuut op Evans kwijt...dat is veel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zoveel verliest Andy,de mindere tijdrijder,nou ook weer niet....
2 minuten straks.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Eens! Zonde van die val in het begin van de tourquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:59 schreef Grinta het volgende:
Contador qua interviews ook goed ja.. +veel > Gesink
Zap dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:01 schreef UnitedStates het volgende:
Nederlands commentaar, om te huilen.
Nou kijk maar eens...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dat is nog maar afwachten met Taaramäe en Rolland in t vooruitzicht.. En natuurlijk Contador in vorm.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:01 schreef Ascendancy het volgende:
Oh en de mensen die Schleck hier een faalhaas noemen:
Hij is duidelijk de sterkste in de bergen en pakt die gele trui echt nog wel een paar keer.
Zelfs dan wint Evans dikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Leopard moet nu snel hun man met de doos punaises inschakelen
Hij kan maar zo recordhouder tweede plaatsen worden. Contador zal vanaf nu de Giro wel overslaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:01 schreef Ascendancy het volgende:
Hij is duidelijk de sterkste in de bergen en pakt die gele trui echt nog wel een paar keer.
Ja, die noemen iedereen een faalhaas wanneer deze verliest of een mindere dag heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:01 schreef Ascendancy het volgende:
Ja hè?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:01 schreef vivelafete het volgende:
dat was echt een slechte bocht van Andy
Leuk, maar met alleen die bergjes win je niet..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:01 schreef Ascendancy het volgende:
quote:
Die moet ie komend jaar nog wel kunnen hebben. Alleen Contador blijft natuurlijk een gevaar. Maar ik denk dat Schleck nog wel aan z'n trui gaat komen één vd komende jaren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten met Taaramäe en Rolland in t vooruitzicht..
Na een etappe pakt ie em ja, niet in Parijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:01 schreef Ascendancy het volgende:
ik las,helaas staat het er niet,sarsmanquote:
Taaramae is nog lang niet klaar om de tour te winnen en volgend jaar is Evans vast niet op dit niveau. Dan is het toch weer vooral Contador die het hem moeilijk kan maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten met Taaramäe en Rolland in t vooruitzicht..
Omdat de rest ook niet aanviel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:02 schreef UnitedStates het volgende:
Hoe kan een man die niet 1x heeft aangevallen in de bergen de Tour winnen?
Hier het perfecte voorbeeld.
Contador/Schlecks hebben aangevallen, enige wat Evans doet is volgen.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vergeet niet dat de definitieve uitslag pas begin volgend jaar bekend wordt
De tour win je in de bergen. Dit jaar won ie het niet in de bergen omdat het gat niet groot genoeg is, maar dat komt ongetwijfeld nog een keer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:02 schreef Grinta het volgende:
[..]
Leuk, maar met alleen die bergjes win je niet..
Ik voorspel weer een zuur interview van Andy, net zoals ze die bergetappe hadden moeten cancelen omdat het nat was en 'levensgevaarlijk' was.. right.
Hij is gewoon niet goed genoeg, klaar.
Dat is dan jammer voor je.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:03 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Contador/Schlecks hebben aangevallen, enige wat Evans doet is volgen.
Voor mij niet tour-winnaar waardig.
Schleck / Contador wel...quote:
Logisch ook. Dit slaat gewoon nergens op.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:03 schreef Szura het volgende:
Je hoort gewoon aan Wuyts dat ie die Europcars voor geen meter vertrouwt
Ben ik met je eens.. tot 3 dagen geleden, hij heeft zo hard gereden om het gat te dichten en allemaal alleen. Respect daarvoor en de terechte winnaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:03 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
De etappe die Andy won daar moest Evans alles alleen doen, gisteren ook weer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:03 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Hij heeft meer gedaan dan volgen. Ok, niet vol in de aanval geweest, maar hij heeft gister en eergisteren flinke gaten dichtgereden. En ging bergop eergisteren sneller dan Andy.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:03 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef UnitedStates het volgende:
Als je Cadel Evans bent kun je hier toch niet trots op zijn?
jij hebt de tour niet gevolgd hé? ,Kneusjequote:
wantquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef UnitedStates het volgende:
Gaten dichtgereden nou nou!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Hij heeft meer gedaan dan volgen. Ok, niet vol in de aanval geweest, maar hij heeft gister en eergisteren flinke gaten dichtgereden. En ging bergop eergisteren sneller dan Andy.
Tuurlijk wel. Cadel maakt gebruik van zijn kwaliteiten. Tijdrijden en aanhaken in de bergen. En als het moet toch nog een flink stuk achter Andy aangaan op de Galibier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef UnitedStates het volgende:
Eén groot nummer. Respect, maar voor de rest ook niet briljant. Gisteren had hij ook niet met Contador mee moeten gaan. Beginnersfout.quote:
Nee, die schijten en pissen hun broekje vol.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan die renners tijdens zo'n rit nou weleens naar de wc. Ik bedoel niet vandaag maar met die lange ritten. Ik zie nooit iemand afstappen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
jij hebt de tour niet gevolgd hé?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef Nober het volgende:
[..]
De etappe die Andy won daar moest Evans alles alleen doen, gisteren ook weer.
Dat noem jij een waardig tourwinnaar?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Cadel maakt gebruik van zijn kwaliteiten. Tijdrijden en aanhaken in de bergen. En als het moet toch nog een flink stuk achter Andy aangaan op de Galibier.
Tactisch gezien blijkbaar het beste...goed gedaan dus van Cadel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Gaten dichtgereden nou nou!
Daar heeft hij zelf om gevraagd aangezien hij niet meezat.
Jawel, vooral aan het begin vd etappe, maar dat laten ze liever niet zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan die renners tijdens zo'n rit nou weleens naar de wc. Ik bedoel niet vandaag maar met die lange ritten. Ik zie nooit iemand afstappen.
Ze rijden dan ook wel erg goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:03 schreef Szura het volgende:
Je hoort gewoon aan Wuyts dat ie die Europcars voor geen meter vertrouwt
Jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:05 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Dat noem jij een waardig tourwinnaar?
Of hij had dieper moeten gaan en moeten knallen.. niet eerst nee schudden ik rijd niet op kop etc.. gewoon vol er voor moeten gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eén groot nummer. Respect, maar voor de rest ook niet briljant. Gisteren had hij ook niet met Contador mee moeten gaan. Beginnersfout.
Ze schijten in hun broek van de angst tijdens de afdaling.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Rot nou eens op met die huilie posts van jequote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef UnitedStates het volgende:
Onzinquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef UnitedStates het volgende:
Jammer dat de sterkste renner de tour niet wint.
Had SamSan dat niet gedaan, dan hadden ze 'm vast niet zo makkelijk laten wegrijden in de Pyreneeën.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:05 schreef One_of_the_few het volgende:
Als contador zich volgend jaar weer puur op de tour richt wint ie hem gewoon weer. Maar Evans is nu verdiend een winnaar.
Toch jammer dat Samsan in de 1e week zoveel tijd heeft verloren.
Niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef UnitedStates het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef UnitedStates het volgende:
We snappen je standpunt, man.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef UnitedStates het volgende:
Wie dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef UnitedStates het volgende:
Nou je hebt geluk, Evans wint de Tour en is de sterkste.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef UnitedStates het volgende:
hij zal wel de strijdlust prijs krijgenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef Grinta het volgende:
Voeckler verdiend ook respect, ik vraag me af of hij het clean heeft gedaan maar deze man heeft zeker wel grinta, respect
Klopt, maarja die val he.. dat heeft Gesink genekt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef UnitedStates het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:07 schreef Grinta het volgende:
[..]
Klopt, maarja die val he.. dat heeft Gesink genekt.
Tjaaa Thor heeft teveel spiermassa voor de echte bergenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:06 schreef UnitedStates het volgende:
Joop was de enige die Mercxs kon volgen.quote:
mur de bretagne vergeten?quote:
Mur de Bretagne?quote:
hij heeft de tijdrit onwijs goed geredenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:08 schreef UnitedStates het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk allemaal met Evans :S
Die gast heeft totaal geen uitstraling.
quote:
Alsof hij dat kan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:09 schreef Eenskijken het volgende:
Wat als andy nu opeens keihard gaat rijden
Tja, hij mag ook 40x achter elkaar blijven trollen.. geen mod die er wat van zegt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:09 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Je valt door de mand als dikke trol.
pwndquote:
mb?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben altijd verrast wat voor autisten er weer op zo'n topic afkomen. Nu weer iemand die in 20 verschillende bewoordingen uitlegt waarom Cadel Evans geen terechte winnaar is en maar tegen een muur blijft praten.
[..]
En nu ben ik dat autistische obsessieve geneuzel zat.
Leuke nickquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:09 schreef Grinta het volgende:
[..]
Tja, hij mag ook 40x achter elkaar blijven trollen.. geen mod die er wat van zegt.
Het is een matige trollquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben altijd verrast wat voor autisten er weer op zo'n topic afkomen. Nu weer iemand die in 20 verschillende bewoordingen uitlegt waarom Cadel Evans geen terechte winnaar is en maar tegen een muur blijft praten.
[..]
En nu ben ik dat autistische obsessieve geneuzel zat.
Hij heeft gewoon gisteren zwaar tactisch geblunderd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef Lagrinta het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Evans is de enige terechte winnaar. Andy moet nog een hoop leren en ik moet nog zien of Andy ooit de Tour wint.
er is nog hoop voor fokkers!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Evans de autist & neuroot pakt het geel !!!!!
want?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef Lagrinta het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Evans is de enige terechte winnaar. Andy moet nog een hoop leren en ik moet nog zien of Andy ooit de Tour wint.
Ik wil mijn notes ook zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:09 schreef Ericr het volgende:
Ik zeg niks meer, heb al 8 notes er bij sinds het begin van dit TDF-forum
Autipowerrrrrrquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Surequote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef UnitedStates het volgende:
Ik troll niet, vind het gewoon geen verdiende winnaar.
Jaaaaquote:
Klopt, Contador zei na afloop ook: ik heb niks te verliezen ik was niet geïnteresseerd in een rit per se of in het klassement, ik was gewoon benieuwd hoe men zou reageren. Klasse Alberto.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gisteren zwaar tactisch geblunderd.
Dat zal niet gebeuren, maar bij Fränk misschien wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef Kirov het volgende:
Als Andy nog anderhalve minuut verliest staat hij volgens mij achter Voeckler
dat dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef roos85 het volgende:
Had Andy graag zien winnen,maar Evans heeft zich wel bewezen
Wie had wel verdiend gewonnen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef UnitedStates het volgende:
Ik troll niet, vind het gewoon geen verdiende winnaar.
Net als in de Pyreneeën. Te laf gekoerst en te lang op twee paarden gewed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dont stand on my dog! OR I'll kill youquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef raptorix het volgende:
Is de Hont van Cadel al ter sprake gekomen?
Interessant. Zo had ik het nog niet beschouwdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |