twitter:millarmind twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 18:19:52In team car being driven to hotel. Chatting to VdV & spot cyclist on autoroute ahead, dressed in full Europcar kit. Looks oddly familiar. reageer retweet
Doet een beetje aan Rasmussen denken, die ook alleen, fietsend op de openbare weg gesignaleerd werd na die mislukte tijdrit.twitter:millarmind twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 18:21:26Chat stops, tell car to slow. As we pass have time to look into eyes of a tired and broken Voeckler. Tragic doesn't come close to describe. reageer retweet
twitter:andy_schleck twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 18:58:34Follow @joostposthuma he won a bet agains me now I need to eat 20 cheesburger in 2 h can I do that of course in wintertime reageer retweet
Laat dan ook even meteen de 2 tweets daarvoor zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef franklop het volgende:
Andy richt zich alweer op belangrijkere zakentwitter:andy_schleck twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 18:58:34Follow @joostposthuma he won a bet agains me now I need to eat 20 cheesburger in 2 h can I do that of course in wintertime reageer retweet
Waarom zou Andy morgen wel van Tony Martin wegrijden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
Is er nog een kans dat Andy morgen gaat aanvallen of heeft dat geen zin in z'n slotetappe? Ik zou zeggen waarom zou je het niet proberen.
Wie is Tony Martin?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom zou Andy morgen wel van Tony Martin wegrijden?
Winnaar van de tijdrit van vandaag. Hij trekt de sprint aan voor Cavendish, dus het is uitgesloten dat er mensen van het peloton gaan weg rijden morgen, hij pakt iedereen terug.quote:
join ons @ tour du jour topic zou i kzeggenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb het helaas moeten missen. maar heb begrepen dat Evans heeft gewonnen,.
Wie viel er positief op, en wie faalde?
Ik vond het wel een sterk team. Vooral hardrijders die op het vlakke en het middengebergte erg goed van pas kwamen. Hij mist alleen een meesterknecht in de bergen, maar knechten die in de bergen echt van waarde zijn, zijn ook zo'n beetje op één hand te tellen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wel een erg goede ploegentijdrit, maar voor de rest maar een matig team, ja.
Ja, ik begreep dat het voor Andy's begrippen in principe een prima tijd was.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:43 schreef wimderon het volgende:
De tijdrit van Evans vond ik trouwens meer naar het positieve uitschieten dan die van Andy naar het negatieve trouwens.
Ach, die Boogerd toch elke keer, ik luister er al niet meer naar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:21 schreef buzz1291 het volgende:
Na drie weken gezeik en uitgelachen te zijn, heeft Buzz toch gewoon gelijk gekregen en gaat Unibet mij morgen gewoon 25 groene flappen uitbetalen.
Waar zijn al die kenners hier nu, Boogerd incluis die vanmiddag nog even beweerde dat Pussy Schleck nooit 57 seconden op Evans zou verliezen. gezien hoe die pussy met droog weer door een bocht gaat? Dan ben je het dus h.e.l.e.m.a.a.l. niet waard om ooit een Tour te winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |