Uit dat paard kwam minder stront.quote:
Lelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Spastisch, in een rolstoel, stemmen in je hoofd, borderline, lesbisch, en wat nog meer eigenlijk?
Gordon vond haar fantastischquote:
Aha, nou ik denk dat Mark haar niet echt wil, opzich. Maar goed. Dit soort mensen worden toch altijd voorgetrokken in dit soort shows.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat ze het wel zou willen doen met Mark Rutte ofzoiets.
slecht!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Spastisch, in een rolstoel, stemmen in je hoofd, borderline, lesbisch, en wat nog meer eigenlijk?
mark Rutte heeft niks te willen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aha, nou ik denk dat Mark haar niet echt wil, opzich. Maar goed. Dit soort mensen worden toch altijd voorgetrokken in dit soort shows.
Geen gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
- geen humorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Het drama dat roem met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:36 schreef roos85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_neer___.html?p=2,1
De voorstukjes beloven mij iig veel goedsquote:
quote:Gordon verwondt HGT-kandidaat
van onze redactie
AMSTERDAM - Gordon heeft tijdens een auditie van het programma Hollands Got Talent op een kandidaat geschoten met een paintballpistool en dit liep niet zo goed af..
Kandidaat Richard Stooker is mentalist en liet de juryleden Dan Karaty, Patricia Paay en Gordon allemaal één keer op hem schieten.
Dat Gordon zo raak zou schieten had Richard niet voorzien, zo vertelt hij aan pagina Privé. Richard stond maar op vijf meter afstand omdat hij perse geraakt wilde worden.
"Ik zakte door mijn knieën. De tranen sprongen wel even in mijn ogen" laat Richard weten. Gordon is na de act nog naar hem toegegaan om zijn excuses aan te bieden.
Gelukkig is de blessure mee gevallen en kan hij zijn act, mocht het nodig, zijn weer uitvoeren
KLoptquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef roos85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)danser_in_HGT__.html
Volgens mij is dit die gast die meedeed aan dat schaatsprogramma
Mojitoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
1,5 uur nog
De Mojito staat koud, de chips zijn gekocht, ik ben er klaar voor![]()
Wat een aandachtshoerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
KLopt
http://www.rtl.nl/shows/dancingonice/paren/antoni.xml
Ja die voorgemixte. Ik ken het origineel niet, dus geen idee of het smaakt naar een 'echte' maar ik vind hem lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
MojitoVan die voorgemixte? Ik had gisteren Margueritamix, was ook erg lekker (ik voelde het vanmorgen nog
).
Voor straks witte wijn en M&M's. Ik ga hier alvast afsluiten en in de huiskamer de laptop opstarten.
Als je deze lekker vind moet je eigenlijk ook eens het originele recept proberenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die voorgemixte. Ik ken het origineel niet, dus geen idee of het smaakt naar een 'echte' maar ik vind hem lekker
Had je gister een feestje?
Nee hoor, gewoon voor de tv opgedronkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die voorgemixte. Ik ken het origineel niet, dus geen idee of het smaakt naar een 'echte' maar ik vind hem lekker
Had je gister een feestje?
Is die lekkerderderder?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je deze lekker vind moet je eigenlijk ook eens het originele recept proberen![]()
Hmmm, Cosmo ging wel... daarvan ken ik het origineel dan weer nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die lekkerderderder?Hoe vind je de Cosmo Benny?
Marguerita heb ik ook nog nooit gedronkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon voor de tv opgedronkenDe originele heb ik ook gedronken (van allebei) dat is een stuk sterker. Marguerita's maak ik soms zelf en die zijn ZEKER sterker.
Ja volgens mij vinden de meesten ook de Mojito bij deze 'test' het lekkerstquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm, Cosmo ging wel... daarvan ken ik het origineel dan weer niet
Mojito is lekkerder
quote:
Ik wilde het net zeggenquote:
Dat was welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
"Josje, dat is een mooie meid"
"Maar ik ben een mooie jongen"
Ik had je al omgeroepen, fiew op tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef D. het volgende:
Zo
Hopelijk niet teveel gemist vorige week zodat ik er helemaal 'uit' ben
En we rammen het er gewoon weer bij je inquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef D. het volgende:
Zo
Hopelijk niet teveel gemist vorige week zodat ik er helemaal 'uit' ben
Er trilde hier iets jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had je al omgeroepen, fiew op tijd
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind Nicolette van Dam wel geschikt om de audities te presenteren
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Speciaal voor Phenoquote:
Wie is datquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Da's die met die pukkel op d'r neus die doet alsof ze iets interessant vindtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is dathet gezicht ken ik vast wel, maar de naam?
Even gegoogeld, die doos.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Da's die met die pukkel op d'r neus die doet alsof ze iets interessant vindt
Ohquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Nicolette van Dam
Ik ben er ook weer bij
Heeyjaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Nicolette van Dam
Ik ben er ook weer bij
Dan moeten wij maar hardcore mening gevenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit soort dingen altijd zo tof![]()
jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef MissJ het volgende:
Wel geinig dit, van die stoer uitziende boys en dan zo'n dozige suffe dans doen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke jongens... heerlijke performance... tissuetijd
Er gaat zo iemand speciaal paaldansen voor jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil ook riverdancen!
Daar krijg je blijkbaar een lekker kontje van
Billetjes schudden Patje!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil ook riverdancen!
Daar krijg je blijkbaar een lekker kontje van
Stoer? Die balletpakjes?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef MissJ het volgende:
Wel geinig dit, van die stoer uitziende boys en dan zo'n dozige suffe dans doen
Neee, die is viesssquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Er gaat zo iemand speciaal paaldansen voor je
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
Enige wat dozig en suffig is in het programma is Robert, echt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
Hij hoeft er ook helemaal niet bij, er hoeft sowieso niemand meer bij, daar bij de uitgang.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
Dat heb ik een andere Patrick ook al eens horen zeggenquote:
SHHHTTTTTquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik een andere Patrick ook al eens horen zeggen
Bij America's got talent staat Nick Cannon, en in Brittains got talent het duo Ant en Dec, die doen het prima. Hebben humor en geven nuttig commentaar, maar Robert is gewoon oud en suf, totaal humorloos ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij hoeft er ook helemaal niet bij, er hoeft sowieso niemand meer bij, daar bij de uitgang.
das waarquote:
charles?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht ff dat die man (die het origineel zing)zelf ging zingen
quote:
Het is wel sopavond vanavond!quote:
sjarls asnervous ofzo..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal best, ik heb geen idee
Later nam ik het alweer terug
Charles Aznavour, die ken je toch wel?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal best, ik heb geen idee
Later nam ik het alweer terug
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Stuur hem weg en laat die zoons maar door... gewoon als decor
Godver nog net op tijd de Mojito binnenboordquote:
Als hij dat nummer oorspronkelijk zingt welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Charles Aznavour, die ken je toch wel?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als hij dat nummer oorspronkelijk zingt wel
Dit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
HUH wij horen weer heel wat anders dan de jury blijkt alweer.
Blijkbaar... snap er niets vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Genade-stemmenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Misschien weer zodat er zoveel soorten in de finale staan?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Godver nog net op tijd de Mojito binnenboord
Dacht het welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die ene Aziaat met viool, Vanessa May?
Ja, ze noemde haar net nog, over de viool van hetzelfde merk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die ene Aziaat met viool, Vanessa May?
Die gaan uit, wedden?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Die jurken waren er echt teveel aan hoor
Zonder dat ponykapseldinges ook wel hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
En Patries blijft er verlept uitzien met dat ponykapseldinges
je wonquote:
dan zouden ze nu 9 en 11 jaar oud zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Pas 2 jaar vioolspelen is toch heel weinig? Om het goed te kunnen? Of verstond ik het verkeerd.
2 jaar samenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Pas 2 jaar vioolspelen is toch heel weinig? Om het goed te kunnen? Of verstond ik het verkeerd.
Stijl haar brengt alle imperfecties naar voren, krullen lijkt ze minder verleptquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zonder dat ponykapseldinges ook wel hoor.
Ik ook niet, dus het zal wel door gaanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, ik vind het trouwens niet leuk.
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
Dat korte rokje van die linker, staat niet echt
Nou graag wat meer power, het waren dooie viooltjesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
Beetje meer show dan wordt het misschien wel wat.
twirlenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
Zal de regie dat expres even als opdracht geven aan die kandidaten?
Regie:: "Joh, maak even een praatje met die dame met die rare witte jurk, dan maken wij er een shot van"
Vaak kreunen ze er ook nog bijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Leuk, gebarentaal als act. Wat is daar nou leuk aan?
Tornquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
kan leuk zijn, zal zo een filmpje opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |