Uit dat paard kwam minder stront.quote:
Lelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Spastisch, in een rolstoel, stemmen in je hoofd, borderline, lesbisch, en wat nog meer eigenlijk?
Gordon vond haar fantastischquote:
Aha, nou ik denk dat Mark haar niet echt wil, opzich. Maar goed. Dit soort mensen worden toch altijd voorgetrokken in dit soort shows.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat ze het wel zou willen doen met Mark Rutte ofzoiets.
slecht!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Spastisch, in een rolstoel, stemmen in je hoofd, borderline, lesbisch, en wat nog meer eigenlijk?
mark Rutte heeft niks te willen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aha, nou ik denk dat Mark haar niet echt wil, opzich. Maar goed. Dit soort mensen worden toch altijd voorgetrokken in dit soort shows.
Geen gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
- geen humorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Het drama dat roem met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:36 schreef roos85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_neer___.html?p=2,1
De voorstukjes beloven mij iig veel goedsquote:
quote:Gordon verwondt HGT-kandidaat
van onze redactie
AMSTERDAM - Gordon heeft tijdens een auditie van het programma Hollands Got Talent op een kandidaat geschoten met een paintballpistool en dit liep niet zo goed af..
Kandidaat Richard Stooker is mentalist en liet de juryleden Dan Karaty, Patricia Paay en Gordon allemaal één keer op hem schieten.
Dat Gordon zo raak zou schieten had Richard niet voorzien, zo vertelt hij aan pagina Privé. Richard stond maar op vijf meter afstand omdat hij perse geraakt wilde worden.
"Ik zakte door mijn knieën. De tranen sprongen wel even in mijn ogen" laat Richard weten. Gordon is na de act nog naar hem toegegaan om zijn excuses aan te bieden.
Gelukkig is de blessure mee gevallen en kan hij zijn act, mocht het nodig, zijn weer uitvoeren
KLoptquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef roos85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)danser_in_HGT__.html
Volgens mij is dit die gast die meedeed aan dat schaatsprogramma
Mojitoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
1,5 uur nog
De Mojito staat koud, de chips zijn gekocht, ik ben er klaar voor![]()
Wat een aandachtshoerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
KLopt
http://www.rtl.nl/shows/dancingonice/paren/antoni.xml
Ja die voorgemixte. Ik ken het origineel niet, dus geen idee of het smaakt naar een 'echte' maar ik vind hem lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
MojitoVan die voorgemixte? Ik had gisteren Margueritamix, was ook erg lekker (ik voelde het vanmorgen nog
).
Voor straks witte wijn en M&M's. Ik ga hier alvast afsluiten en in de huiskamer de laptop opstarten.
Als je deze lekker vind moet je eigenlijk ook eens het originele recept proberenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die voorgemixte. Ik ken het origineel niet, dus geen idee of het smaakt naar een 'echte' maar ik vind hem lekker
Had je gister een feestje?
Nee hoor, gewoon voor de tv opgedronkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die voorgemixte. Ik ken het origineel niet, dus geen idee of het smaakt naar een 'echte' maar ik vind hem lekker
Had je gister een feestje?
Is die lekkerderderder?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je deze lekker vind moet je eigenlijk ook eens het originele recept proberen![]()
Hmmm, Cosmo ging wel... daarvan ken ik het origineel dan weer nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die lekkerderderder?Hoe vind je de Cosmo Benny?
Marguerita heb ik ook nog nooit gedronkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon voor de tv opgedronkenDe originele heb ik ook gedronken (van allebei) dat is een stuk sterker. Marguerita's maak ik soms zelf en die zijn ZEKER sterker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |