Zouden er ook Sinterklaasguiddichten zijn?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja iedereen is nu aan het guiddichten![]()
![]()
Wtf is zwerkbal?quote:
Wie?quote:
Waar ben jij geweest de afgelopen 10 jaarquote:
Bezig met serieuse zaken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest de afgelopen 10 jaar
Zoals Fok?quote:
Nah, ik ben niet zo'n hype volger.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
Zoals Fok?Altijd wel tijd voor enige ontspanning!
De laatste serie met een tovenaar en leerling waar ik graag naar keek was Tita Tovenaar. Valt dat te vergelijken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef Baszh het volgende:
Ik ook niet, maar Harry Potter (boeken) zijn gewoon van goede kwaliteit, hype of niet!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef Baszh het volgende:
Ik ook niet, maar Harry Potter (boeken) zijn gewoon een hype, van goede kwaliteit of niet!
Die ken ik helaas niet goed genoeg!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De laatste serie met een tovenaar en leerling waar ik graag naar keek was Tita Tovenaar. Valt dat te vergelijken?
quote:
Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gezeten?quote:
Ik volg geen hypesquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gezeten?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef Baszh het volgende:
Ik ook niet, maar Harry Potter (boeken) zijn gewoon van goede kwaliteit, hype of niet!
Maar hoe zit het nou met harry. Is ie al dood?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:50 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik volg geen hypes![]()
Nee, toen was ik dus nog niet geboren (en toen hij opnieuw kwam was ik al weer te oud!)
Nee, alleen een deel van hem wel!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou met harry. Is ie al dood?
Shit, HP 2.0 is dus onderweg!quote:
wtf?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ah jih, wie dat nu nog niet weet kan het toch niks schelen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
Optyfen met spoilers graag. Daar zijn SPOILER-tags voor gemaakt.
Die heten niet voor niets zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Ze doen het goed in de open haard, inderdaad...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef Baszh het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:59 schreef Baszh het volgende:
[..]Kijk, zo hoort het. Niet iedereen doet mee met de hype en heeft alles al gelezen, gezien en verzameld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
En iedereen weet al wat Harry in het volgende deel gaat doen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat die gasten een sport beoefenden...
Niet zeuren, wij hoeven maar 18 miljard te bezuinigen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
Griekenland krijgt nog 109 miljard steun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zeuren, wij hoeven maar 18 miljard te bezuinigen.Ach, wie gebruikt er nou nog giros?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, erg oud nieuws ondertussen, maar hier dan een interview. Fuck, wat een verschrikkelijke doos is dat kind:
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ah ja, jij bent natuurlijk van het post giro tijdperk...quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, wie gebruikt er nou nog giros?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Je moet juíst al hun voedsel opeten. Dat zal ze leren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:is het meest toepasselijk hier.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah ja, jij bent natuurlijk van het post giro tijdperk...
Gelukkig zit het ABP voor slechts 500 miljoen in Griekse staatsobligaties. Want waarom zou je pensioengeld daar niet in stekenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
Griekenland krijgt nog 109 miljard steun.
Je bent er uit? Uit de meterkast? Uit de kast? Uit het behang?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh![]()
Gister op behangjacht geweest en ik denk dat ik er wel uit ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of ik ze allemaal goed heb...![]()
Precies!! Zo hebben wij dat ook gedaan. Alleen wist Twan ook de naam. En hij heeft die tegen niemand gezegd... ondanks diverse pogingen daartoe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:53 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet of ik het ga zeggen. Moet het nog met Sven verder overleggen.
Denk dat ik toch m'n mond niet kan houden.In elk geval hebben we al namen en die gaan we zeker niet vertellen, dus iets wat we alleen samen weten hebben we toch ook al.
Jeetje, dat is zeker heftig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm net gehoord dat een oude vriendin van mn moeder, en vriendin van mn ex-schoonmoeder en dus iemand die ik ook (goed) kende, vandaag euthanasie laat plegen. Pff best even heftig. Vandeweek hoorde ik al wel van mn ex dat het heel slecht ging met haar.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies!! Zo hebben wij dat ook gedaan. Alleen wist Twan ook de naam. En hij heeft die tegen niemand gezegd... ondanks diverse pogingen daartoe.
Ja, dat heeft hij heel goed gedaan. En na de bevalling mocht ik de naam niet tegen m'n ouders zeggen, dat heeft hij gedaan!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel knap dat hij het niet verklapt heeft.Wat las ik nou in OUD over Twan? Iets met goed nieuws over school? Ben het even kwijt, een plusklas oid?
Ja, en dat hij gewoon in z'n eigen klas blijft.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:24 schreef Etcetera het volgende:
Mooi ook dat hij niet de enige is, dan is het minder bijzonder voor de rest van de klas denk ikIets met pestkoppen enzo.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:44 schreef MadMaster het volgende:
Muziekquiz van Hawaii_Tim toch maar meteen uitgevoerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of ik ze allemaal goed heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Probeer het als iets positiefs te zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm net gehoord dat een oude vriendin van mn moeder, en vriendin van mn ex-schoonmoeder en dus iemand die ik ook (goed) kende, vandaag euthanasie laat plegen. Pff best even heftig. Vandeweek hoorde ik al wel van mn ex dat het heel slecht ging met haar.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam in de gauwigheid tot de helft. Ben ook meer een riffmanquote:
Dit was toch wel mijn afdeling.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik kwam in de gauwigheid tot de helft. Ben ook meer een riffman
Ik vermoed dat het aan de hoeveelheid kleding ligtquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het aan de hoeveelheid kleding ligt![]()
Meisje-meisje worden is vervelend
Ik neem ook altijd teveel mee. En ik pak voor 4 personen in.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:30 schreef MadMaster het volgende:
Ach, troost je met de gedachte dat ik op vakantie ook altijd te veel meeneem...
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef CaLeX het volgende:
Ik gaat over een maandje naar Finland met waarschijnlijn alleen handbagage. Dat wordt wel wat lastig dan
Het enige wat ik daar nodig heb is een jongere gemiddelde leeftijd en een grotere vrouwen ratioquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op zo'n Scandinavische nudisten camping heb je ook niet veel nodig natuurlijk...
De ratio zit wel goed in scandinavie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het enige wat ik daar nodig heb is een jongere gemiddelde leeftijd en een grotere vrouwen ratio
Ja, en daar zitten ook een hoop Russische Sletvana's...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De ratio zit wel goed in scandinavie.
En zeker in Finland. Vooral in de omgeving van Rovaniemi.
Tot over een maand!quote:
8 gewonden en 1 dood. (CNN)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef Etcetera het volgende:
Schijnen 8 dodelijke slachtoffers te zijn
OK, ik vind sommige wel aardig, zelfs die Spring + Tijm.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, MM. Wij hebben op eens feestje 3 bieren van de 7 Deugden gekregen. Weet niet of ik al uitslag had gegeven maar het is echt bocht
1 smaakte naar Goldstrike(niet eens echt een nadeel) maar niet veel soeps, 1 was echt niet te drinken en 1 zou een thijmsmaak aanzitten. Nou, dat klopte wel. Alsof er 3 takken tijm in het flesje hadden gezeten. Veels te sterk. Ik heb eerder een biertje op met thijm erin en dat was heel lekker omdat het subtiel gedaan was.
te vroeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort ook in Oslo-variant leverbaar...
Je bent niet grappig.quote:
op internet is er nauwelijks iets te vindenquote:
Check 'Oslo' op Twitter en zie de berichten van Reuter etc.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op internet is er nauwelijks iets te vindenhou me op de hoogte?
www.journaal24.nlquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op internet is er nauwelijks iets te vindenhou me op de hoogte?
gewond geraakt, volgens noors pers bureauquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check 'Oslo' op Twitter en zie de berichten van Reuter etc.
De PM van Noorwegen schijnt veilig te zijn...
oh dat werkt onverwachtsquote:
Ja, was binnen een minuut voorbij.quote:
Als je die beelden ziet, dan kan dat ook bijna niet anders...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gewond geraakt, volgens noors pers bureau
Ook Noorwegen heeft troepen in het midden-oosten. Ik sluit niks uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, die had ik ook al gecheckt.
Cobra: Noorwegen en Al Qaida, hoe zit dat?
Volgens mij is het daarboven vooral intern terrorisme...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, die had ik ook al gecheckt.
Cobra: Noorwegen en Al Qaida, hoe zit dat?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook Noorwegen heeft troepen in het midden-oosten. Ik sluit niks uit.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens mij is het daarboven vooral intern terrorisme...
Zoals?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens mij is het daarboven vooral intern terrorisme...
Elk land op de wereld is te vinden in de wikileaks. En gezien de hoeveelheid had NL eerder een doelwit moeten zijn dan Noorwegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Had Noorwegen ook niet iets met Wikileaks?
Lees op Twitter niets over arrestaties overigens...
Of ben ik nou in de war met Zweden?quote:
Misschien....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Of ben ik nou in de war met Zweden?
Dat maakt geen bal uit. Je weet wat je lekker vindtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik vind sommige wel aardig, zelfs die Spring + Tijm.
Maar ja, wat weet ik er nou van...
Dat meld ik dan toch ook?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt geen bal uit. Je weet wat je lekker vindt
Ik ga juist weer verder met de Tour kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ben ik de lust voor de tour een beetje kwijtik ga wel journaal 24 kijken
Dat laatste lijkt me ook niet nodig, dat was mijn punt een beetjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat meld ik dan toch ook?
Ik kan het alleen nauwelijks vergelijken met soortgelijke bieren omdat ik die simpelweg niet ken...
Tsja, ik heb die Spring + Tijm hier in de koelkast liggen en vind hem dus wel aardig...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me ook niet nodig, dat was mijn punt een beetje
Vergelijken is leuk maar daar draait het natuurlijk niet om
Dan zou ik er lekker van genietenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, ik heb die Spring + Tijm hier in de koelkast liggen en vind hem dus wel aardig...
Kan ik al bestellen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik er lekker van genieten
Het Hobbelpaard staat op de fles trouwens. Paar weken wachten en proberen
zie geen foto'squote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Heel veel foto's uit Oslo: https://twitter.com/#!/search/oslo/grid/photos
quote:
Ga ik ook doen.quote:
Idem.quote:
Twitter berichten.quote:
Begin jij nou ook al!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vreemd...
Ook vreemd:
Het filmpje is geupload op 17 juli jl...
???quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al!
BNW is een deur verder.
Ja, een topic over dit item.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zware explosie in Oslo! (mogelijk aanslag)
Ook over dat filmpje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een topic over dit item.
So what?
yay werkt!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh misschien moet ik de nieuwe twitter hebben voor dat MM
Sorry, ik check niet alle topics hier.quote:
Niet nodig:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jullie gaan hard, moet ik alles weer bijlezen
Goedemiddag
ja...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef Soempie het volgende:
ik lees nu ook iets over een schietpartij?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit ziet er niet goed uit...
[ afbeelding ]
Utøya
i know...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een nachtmerrie. Die mensen dood op de oever en al die mensen in het water...kan me niet voorstellen hoe bang ze zijn geweest.
Er werd geadviseerd om niet naar bekenden op Utoya te bellen omdat de shooter dan kan horen waar ze zich verstopt hebben. Fuck, moet je je dat eens voorstellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:10 schreef Soempie het volgende:
Wat een nachtmerrie. Die mensen dood op de oever en al die mensen in het water...kan me niet voorstellen hoe bang ze zijn geweest.
OMGquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er werd geadviseerd om niet naar bekenden op Utoya te bellen omdat de shooter dan kan horen waar ze zich verstopt hebben. Fuck, moet je je dat eens voorstellen.
Ach jezus, je zult maar gebeld worden inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er werd geadviseerd om niet naar bekenden op Utoya te bellen omdat de shooter dan kan horen waar ze zich verstopt hebben. Fuck, moet je je dat eens voorstellen.
Je zult maar een bekende bellen en er later achter komen dat je daardoor zijn/haar locatie verraden hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach jezus, je zult maar gebeld worden inderdaad.
Het is een lage dosering, 25mg, en ik ga goed oppassen en op de bijwerkingen lettenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, jij gaat er echt antidepressiva voor slikken?Zou tof zijn als het werkt natuurlijk, maar is het niet verslavend oid?
Nouja, een arts schrijft het natuurlijk ook niet zomaar voor, dat snap ik welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is een lage dosering, 25mg, en ik ga goed oppassen en op de bijwerkingen lettenmoet ook bellen als ik het een paar weken gebruik om door te geven hoe het bevalt.
Maar begin pas als ik weer thuis ben van Campzone, en krijg op die vakantie als het goed is nog een volledige massage, kijken of dat nog iets verandert
Ja, hij wordt verhoord staat op de nrc site.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
schijnt dat ze die mongool op dat eiland opgepakt hebben
Ben jij gek. Ik ben voor de veranderin pro-steniging.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me een goed plan dat ze hem gelijk ophangen.![]()
is ook wat voor te zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben jij gek. Ik ben voor de veranderin pro-steniging.
de doodstraf is te goed hij moet gewoon de rest van zn leven lijdenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me een goed plan dat ze hem gelijk ophangen.![]()
Wat? Wie? Mij?quote:
Ookquote:
Ja, het is een puinhoop daar. En ik ben bang dat het dodental nog wel flink zal stijgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 05:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb Lost op staan en terwijl ik over Noorwegen lees hoor ik op de achtergrond "since when is shooting kids and blowing up hydrogen bombs OK?"
Ik doelde op het lugubere toeval. Maar idd. Nouja flink denk ik niet meer, maar vast wel wat. Tachtig! Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Bijna allemaal mijn leeftijd of jonger...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 05:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het is een puinhoop daar. En ik ben bang dat het dodental nog wel flink zal stijgen.
oh ja, da's wel luguber.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 05:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik doelde op het lugubere toeval. Maar idd. Nouja flink denk ik niet meer, maar vast wel wat. Tachtig! Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Bijna allemaal mijn leeftijd of jonger...
Daar kan ik dus ècht met mijn hoofd niet bijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 05:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
oh ja, da's wel luguber.
Waarom zou hij die kinderen hebben willen pakken........
Hij doet dus precies wat jij wou.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:33 schreef Soempie het volgende:
Hmmm, gisteravond Sven op het hart gedrukt dat hij me niet wakker mocht maken en dat ik uit wilde slapen. En nu ben ik al een tijdje uit bed en hij ligt nog te pitten.
Dat motief wil ik inderdaad ook horen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:24 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik las dat ze nog in het water zoeken ook.
Ben wel benieuwd naar het motief van de dader. Ik kan me er echt niks bij voorstellen namelijk. Hij zou conservatief Christen zijn en rechtsextremist. Hij zal wel een of andere nare obsessie hebben gehad over de samenleving dan, maar dan nog.
Hij komt net verongelijkt beneden, dat ik hem niet wakker heb gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij komt net verongelijkt beneden, dat ik hem niet wakker heb gemaakt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij komt net verongelijkt beneden, dat ik hem niet wakker heb gemaakt.
Eindelijk! Bijna 12 uur na de eerste felicitatie volgt de tweede.quote:
100% zeker geen Radio Etcie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga zo m'n pc afkoppelenZal kijken of ik via m'n telefoon nog kan langshoppen, en anders tot woensdag of donderdag
![]()
en als ze dit niet leest mag ze geen plezier hebben?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
Etc, heel veel plezier!! Als je dit nog leest tenminste...
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben gezwicht... en ik heb een portable dvd-speler met 2 schermen gekocht...Geen zin in teveel gezeur en gehuil in de auto als we op vakantie gaan.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had mezelf een paar uur geleden buitengesloten. Liep naar buiten om wat op de galerij te zetten waaide de deur achter me dicht. Gelukkig was mijn sleutelbewaarder niet heel ver weg en was hij na 2 uur "wachten" weer thuis (ben maar een biertje gaan drinken, had gelukkig telefoon en portemonnee in m'n broekzak)
Goed besluit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had mezelf een paar uur geleden buitengesloten. Liep naar buiten om wat op de galerij te zetten waaide de deur achter me dicht. Gelukkig was mijn sleutelbewaarder niet heel ver weg en was hij na 2 uur "wachten" weer thuis (ben maar een biertje gaan drinken, had gelukkig telefoon en portemonnee in m'n broekzak)
Helemaal mee eensquote:
WTF? Bron? Ze stond gisteren nog ergens op een podium iemand aan te moedigen.quote:
Dat is het voordeel van man zijn. Als de deur achter mij dichtwaait.... kan ik 'm gelukkig gewoon openen zonder sleutel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
(ben maar een biertje gaan drinken, had gelukkig telefoon en portemonnee in m'n broekzak)
Ik vraag me af of iemand die zichzelf al zo naar de vernieling heeft geholpen zich überhaupt nog iets van dit soort nieuws aantrekt. Ik denk dat ze gewoon net iets te veel heeft gesnoven/gespoten/gestikt in haar eigen kots, kies maar uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg: zelfmoord.
En wellicht heeft het nieuws van gisteren er ook nog wel een handje in gehad.
Wat ik "heftig" vind ik dat ik meer mensen over Winehouse zie posten dan over Noorwegen.quote:
Dat was niet zo tot het bericht kwam dat ze dood is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ik "heftig" vind ik dat ik meer mensen over Winehouse zie posten dan over Noorwegen.
Daar heb ik het dus over. Winehouse dood is blijkbaar belangrijker/schokkender ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was niet zo tot het bericht kwam dat ze dood is.
Ja, dat is een beetje zoals mensen in elkaar zitten ben ik bang, oh, er is nieuw nieuws, laten we het daar over hebben...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik "heftig" vind ik dat ik meer mensen over Winehouse zie posten dan over Noorwegen.
Beetje voorbarige conclusie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb ik het dus over. Winehouse dood is blijkbaar belangrijker/schokkender ofzo
Het wordt al iets minder en volgens mij hebben best veel gezinnen zo'n ding. Daarbij, ik trek me er toch niets van aan...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:22 schreef Soempie het volgende:
Diaan.![]()
Nu word je vast met de nek aangekeken in OUD.Ik weet de discussie nog over zoetigheid (drinken/ koekjes ofzo?).
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het wordt al iets minder en volgens mij hebben best veel gezinnen zo'n ding. Daarbij, ik trek me er toch niets van aan...
Dat behoren lijkt me niet. Dan zal er een briefje moeten zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het wordt al iets minder en volgens mij hebben best veel gezinnen zo'n ding. Daarbij, ik trek me er toch niets van aan...
Inderdaad bizar van Amy Winehouse. Er wordt gepraat over overdosis en dat ze bij de club van 27 wilde "behoren". Vreselijk wat er in Noorwegen is gebeurd..
Die lag van de week al bijzonder slecht.quote:Ik hoor net dat Johnny Hoes ook is overleden....
"Mensen moeten mijn werk dan ook los zien van zijn werk."quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
Sommige mensen snappen het echt niet
http://www.nu.nl/muziek/2572783/bob-dylan-was-jay-z-van-tijd.html
heeft meestal een broek aan waar telefoon en portemonnee in passenquote:
Eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh en jammer voor Amy, kan er verder niet veel meer van van vinden.
accident waiting to happen.
Net terug van etentje bij De Vijfde Smaak in Wormerveer.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig hier, iedereen een sociaal leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
Ik las dat Hans Kazan ook is overleden......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
Ik las dat Hans Kazan ook is overleden......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Toverkracht...quote:Op zondag 24 juli 2011 00:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik dacht dat hij veroordeeld was voor verkrachting?
Nee joh, een verkeersongeluk....quote:Op zondag 24 juli 2011 00:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik dacht dat hij veroordeeld was voor verkrachting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |