Begin jij nou ook al!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vreemd...
Ook vreemd:
Het filmpje is geupload op 17 juli jl...
???quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al!
BNW is een deur verder.
Ja, een topic over dit item.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zware explosie in Oslo! (mogelijk aanslag)
Ook over dat filmpje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een topic over dit item.
So what?
yay werkt!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh misschien moet ik de nieuwe twitter hebben voor dat MM
Sorry, ik check niet alle topics hier.quote:
Niet nodig:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jullie gaan hard, moet ik alles weer bijlezen
Goedemiddag
ja...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef Soempie het volgende:
ik lees nu ook iets over een schietpartij?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit ziet er niet goed uit...
[ afbeelding ]
Utøya
i know...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een nachtmerrie. Die mensen dood op de oever en al die mensen in het water...kan me niet voorstellen hoe bang ze zijn geweest.
Er werd geadviseerd om niet naar bekenden op Utoya te bellen omdat de shooter dan kan horen waar ze zich verstopt hebben. Fuck, moet je je dat eens voorstellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:10 schreef Soempie het volgende:
Wat een nachtmerrie. Die mensen dood op de oever en al die mensen in het water...kan me niet voorstellen hoe bang ze zijn geweest.
OMGquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er werd geadviseerd om niet naar bekenden op Utoya te bellen omdat de shooter dan kan horen waar ze zich verstopt hebben. Fuck, moet je je dat eens voorstellen.
Ach jezus, je zult maar gebeld worden inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er werd geadviseerd om niet naar bekenden op Utoya te bellen omdat de shooter dan kan horen waar ze zich verstopt hebben. Fuck, moet je je dat eens voorstellen.
Je zult maar een bekende bellen en er later achter komen dat je daardoor zijn/haar locatie verraden hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach jezus, je zult maar gebeld worden inderdaad.
Het is een lage dosering, 25mg, en ik ga goed oppassen en op de bijwerkingen lettenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, jij gaat er echt antidepressiva voor slikken?Zou tof zijn als het werkt natuurlijk, maar is het niet verslavend oid?
Nouja, een arts schrijft het natuurlijk ook niet zomaar voor, dat snap ik welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is een lage dosering, 25mg, en ik ga goed oppassen en op de bijwerkingen lettenmoet ook bellen als ik het een paar weken gebruik om door te geven hoe het bevalt.
Maar begin pas als ik weer thuis ben van Campzone, en krijg op die vakantie als het goed is nog een volledige massage, kijken of dat nog iets verandert
Ja, hij wordt verhoord staat op de nrc site.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
schijnt dat ze die mongool op dat eiland opgepakt hebben
Ben jij gek. Ik ben voor de veranderin pro-steniging.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me een goed plan dat ze hem gelijk ophangen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |