OK, ik vind sommige wel aardig, zelfs die Spring + Tijm.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, MM. Wij hebben op eens feestje 3 bieren van de 7 Deugden gekregen. Weet niet of ik al uitslag had gegeven maar het is echt bocht
1 smaakte naar Goldstrike(niet eens echt een nadeel) maar niet veel soeps, 1 was echt niet te drinken en 1 zou een thijmsmaak aanzitten. Nou, dat klopte wel. Alsof er 3 takken tijm in het flesje hadden gezeten. Veels te sterk. Ik heb eerder een biertje op met thijm erin en dat was heel lekker omdat het subtiel gedaan was.
te vroeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort ook in Oslo-variant leverbaar...
Je bent niet grappig.quote:
op internet is er nauwelijks iets te vindenquote:
Check 'Oslo' op Twitter en zie de berichten van Reuter etc.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op internet is er nauwelijks iets te vindenhou me op de hoogte?
www.journaal24.nlquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op internet is er nauwelijks iets te vindenhou me op de hoogte?
gewond geraakt, volgens noors pers bureauquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check 'Oslo' op Twitter en zie de berichten van Reuter etc.
De PM van Noorwegen schijnt veilig te zijn...
oh dat werkt onverwachtsquote:
Ja, was binnen een minuut voorbij.quote:
Als je die beelden ziet, dan kan dat ook bijna niet anders...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gewond geraakt, volgens noors pers bureau
Ook Noorwegen heeft troepen in het midden-oosten. Ik sluit niks uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, die had ik ook al gecheckt.
Cobra: Noorwegen en Al Qaida, hoe zit dat?
Volgens mij is het daarboven vooral intern terrorisme...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, die had ik ook al gecheckt.
Cobra: Noorwegen en Al Qaida, hoe zit dat?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook Noorwegen heeft troepen in het midden-oosten. Ik sluit niks uit.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens mij is het daarboven vooral intern terrorisme...
Zoals?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens mij is het daarboven vooral intern terrorisme...
Elk land op de wereld is te vinden in de wikileaks. En gezien de hoeveelheid had NL eerder een doelwit moeten zijn dan Noorwegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Had Noorwegen ook niet iets met Wikileaks?
Lees op Twitter niets over arrestaties overigens...
Of ben ik nou in de war met Zweden?quote:
Misschien....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Of ben ik nou in de war met Zweden?
Dat maakt geen bal uit. Je weet wat je lekker vindtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik vind sommige wel aardig, zelfs die Spring + Tijm.
Maar ja, wat weet ik er nou van...
Dat meld ik dan toch ook?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt geen bal uit. Je weet wat je lekker vindt
Ik ga juist weer verder met de Tour kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ben ik de lust voor de tour een beetje kwijtik ga wel journaal 24 kijken
Dat laatste lijkt me ook niet nodig, dat was mijn punt een beetjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat meld ik dan toch ook?
Ik kan het alleen nauwelijks vergelijken met soortgelijke bieren omdat ik die simpelweg niet ken...
Tsja, ik heb die Spring + Tijm hier in de koelkast liggen en vind hem dus wel aardig...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me ook niet nodig, dat was mijn punt een beetje
Vergelijken is leuk maar daar draait het natuurlijk niet om
Dan zou ik er lekker van genietenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, ik heb die Spring + Tijm hier in de koelkast liggen en vind hem dus wel aardig...
Kan ik al bestellen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik er lekker van genieten
Het Hobbelpaard staat op de fles trouwens. Paar weken wachten en proberen
zie geen foto'squote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Heel veel foto's uit Oslo: https://twitter.com/#!/search/oslo/grid/photos
quote:
Ga ik ook doen.quote:
Idem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |