is ook wat voor te zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben jij gek. Ik ben voor de veranderin pro-steniging.
de doodstraf is te goed hij moet gewoon de rest van zn leven lijdenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me een goed plan dat ze hem gelijk ophangen.![]()
Wat? Wie? Mij?quote:
Ookquote:
Ja, het is een puinhoop daar. En ik ben bang dat het dodental nog wel flink zal stijgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 05:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb Lost op staan en terwijl ik over Noorwegen lees hoor ik op de achtergrond "since when is shooting kids and blowing up hydrogen bombs OK?"
Ik doelde op het lugubere toeval. Maar idd. Nouja flink denk ik niet meer, maar vast wel wat. Tachtig! Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Bijna allemaal mijn leeftijd of jonger...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 05:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het is een puinhoop daar. En ik ben bang dat het dodental nog wel flink zal stijgen.
oh ja, da's wel luguber.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 05:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik doelde op het lugubere toeval. Maar idd. Nouja flink denk ik niet meer, maar vast wel wat. Tachtig! Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Bijna allemaal mijn leeftijd of jonger...
Daar kan ik dus ècht met mijn hoofd niet bijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 05:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
oh ja, da's wel luguber.
Waarom zou hij die kinderen hebben willen pakken........
Hij doet dus precies wat jij wou.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:33 schreef Soempie het volgende:
Hmmm, gisteravond Sven op het hart gedrukt dat hij me niet wakker mocht maken en dat ik uit wilde slapen. En nu ben ik al een tijdje uit bed en hij ligt nog te pitten.
Dat motief wil ik inderdaad ook horen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:24 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik las dat ze nog in het water zoeken ook.
Ben wel benieuwd naar het motief van de dader. Ik kan me er echt niks bij voorstellen namelijk. Hij zou conservatief Christen zijn en rechtsextremist. Hij zal wel een of andere nare obsessie hebben gehad over de samenleving dan, maar dan nog.
Hij komt net verongelijkt beneden, dat ik hem niet wakker heb gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij komt net verongelijkt beneden, dat ik hem niet wakker heb gemaakt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij komt net verongelijkt beneden, dat ik hem niet wakker heb gemaakt.
Eindelijk! Bijna 12 uur na de eerste felicitatie volgt de tweede.quote:
100% zeker geen Radio Etcie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga zo m'n pc afkoppelenZal kijken of ik via m'n telefoon nog kan langshoppen, en anders tot woensdag of donderdag
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |