Zouden er ook Sinterklaasguiddichten zijn?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja iedereen is nu aan het guiddichten![]()
![]()
Wtf is zwerkbal?quote:
Wie?quote:
Waar ben jij geweest de afgelopen 10 jaarquote:
Bezig met serieuse zaken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest de afgelopen 10 jaar
Zoals Fok?quote:
Nah, ik ben niet zo'n hype volger.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
Zoals Fok?Altijd wel tijd voor enige ontspanning!
De laatste serie met een tovenaar en leerling waar ik graag naar keek was Tita Tovenaar. Valt dat te vergelijken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef Baszh het volgende:
Ik ook niet, maar Harry Potter (boeken) zijn gewoon van goede kwaliteit, hype of niet!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef Baszh het volgende:
Ik ook niet, maar Harry Potter (boeken) zijn gewoon een hype, van goede kwaliteit of niet!
Die ken ik helaas niet goed genoeg!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De laatste serie met een tovenaar en leerling waar ik graag naar keek was Tita Tovenaar. Valt dat te vergelijken?
quote:
Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gezeten?quote:
Ik volg geen hypesquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gezeten?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef Baszh het volgende:
Ik ook niet, maar Harry Potter (boeken) zijn gewoon van goede kwaliteit, hype of niet!
Maar hoe zit het nou met harry. Is ie al dood?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:50 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik volg geen hypes![]()
Nee, toen was ik dus nog niet geboren (en toen hij opnieuw kwam was ik al weer te oud!)
Nee, alleen een deel van hem wel!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou met harry. Is ie al dood?
Shit, HP 2.0 is dus onderweg!quote:
wtf?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ah jih, wie dat nu nog niet weet kan het toch niks schelen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
Optyfen met spoilers graag. Daar zijn SPOILER-tags voor gemaakt.
Die heten niet voor niets zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Ze doen het goed in de open haard, inderdaad...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef Baszh het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:59 schreef Baszh het volgende:
[..]Kijk, zo hoort het. Niet iedereen doet mee met de hype en heeft alles al gelezen, gezien en verzameld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
En iedereen weet al wat Harry in het volgende deel gaat doen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat die gasten een sport beoefenden...
Niet zeuren, wij hoeven maar 18 miljard te bezuinigen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
Griekenland krijgt nog 109 miljard steun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zeuren, wij hoeven maar 18 miljard te bezuinigen.Ach, wie gebruikt er nou nog giros?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, erg oud nieuws ondertussen, maar hier dan een interview. Fuck, wat een verschrikkelijke doos is dat kind:
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ah ja, jij bent natuurlijk van het post giro tijdperk...quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, wie gebruikt er nou nog giros?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Je moet juíst al hun voedsel opeten. Dat zal ze leren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:is het meest toepasselijk hier.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah ja, jij bent natuurlijk van het post giro tijdperk...
Gelukkig zit het ABP voor slechts 500 miljoen in Griekse staatsobligaties. Want waarom zou je pensioengeld daar niet in stekenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
Griekenland krijgt nog 109 miljard steun.
Je bent er uit? Uit de meterkast? Uit de kast? Uit het behang?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh![]()
Gister op behangjacht geweest en ik denk dat ik er wel uit ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of ik ze allemaal goed heb...![]()
Precies!! Zo hebben wij dat ook gedaan. Alleen wist Twan ook de naam. En hij heeft die tegen niemand gezegd... ondanks diverse pogingen daartoe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:53 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet of ik het ga zeggen. Moet het nog met Sven verder overleggen.
Denk dat ik toch m'n mond niet kan houden.In elk geval hebben we al namen en die gaan we zeker niet vertellen, dus iets wat we alleen samen weten hebben we toch ook al.
Jeetje, dat is zeker heftig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm net gehoord dat een oude vriendin van mn moeder, en vriendin van mn ex-schoonmoeder en dus iemand die ik ook (goed) kende, vandaag euthanasie laat plegen. Pff best even heftig. Vandeweek hoorde ik al wel van mn ex dat het heel slecht ging met haar.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies!! Zo hebben wij dat ook gedaan. Alleen wist Twan ook de naam. En hij heeft die tegen niemand gezegd... ondanks diverse pogingen daartoe.
Ja, dat heeft hij heel goed gedaan. En na de bevalling mocht ik de naam niet tegen m'n ouders zeggen, dat heeft hij gedaan!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel knap dat hij het niet verklapt heeft.Wat las ik nou in OUD over Twan? Iets met goed nieuws over school? Ben het even kwijt, een plusklas oid?
Ja, en dat hij gewoon in z'n eigen klas blijft.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:24 schreef Etcetera het volgende:
Mooi ook dat hij niet de enige is, dan is het minder bijzonder voor de rest van de klas denk ikIets met pestkoppen enzo.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:44 schreef MadMaster het volgende:
Muziekquiz van Hawaii_Tim toch maar meteen uitgevoerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of ik ze allemaal goed heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Probeer het als iets positiefs te zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm net gehoord dat een oude vriendin van mn moeder, en vriendin van mn ex-schoonmoeder en dus iemand die ik ook (goed) kende, vandaag euthanasie laat plegen. Pff best even heftig. Vandeweek hoorde ik al wel van mn ex dat het heel slecht ging met haar.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam in de gauwigheid tot de helft. Ben ook meer een riffmanquote:
Dit was toch wel mijn afdeling.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik kwam in de gauwigheid tot de helft. Ben ook meer een riffman
Ik vermoed dat het aan de hoeveelheid kleding ligtquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het aan de hoeveelheid kleding ligt![]()
Meisje-meisje worden is vervelend
Ik neem ook altijd teveel mee. En ik pak voor 4 personen in.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:30 schreef MadMaster het volgende:
Ach, troost je met de gedachte dat ik op vakantie ook altijd te veel meeneem...
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef CaLeX het volgende:
Ik gaat over een maandje naar Finland met waarschijnlijn alleen handbagage. Dat wordt wel wat lastig dan
Het enige wat ik daar nodig heb is een jongere gemiddelde leeftijd en een grotere vrouwen ratioquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op zo'n Scandinavische nudisten camping heb je ook niet veel nodig natuurlijk...
De ratio zit wel goed in scandinavie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het enige wat ik daar nodig heb is een jongere gemiddelde leeftijd en een grotere vrouwen ratio
Ja, en daar zitten ook een hoop Russische Sletvana's...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De ratio zit wel goed in scandinavie.
En zeker in Finland. Vooral in de omgeving van Rovaniemi.
Tot over een maand!quote:
8 gewonden en 1 dood. (CNN)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef Etcetera het volgende:
Schijnen 8 dodelijke slachtoffers te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |