Prijzen en uitgebreider bericht in http://tweakers.net/nieuw(...)ming-abonnement.htmlquote:Vodafone gaat per 1 augustus een abonnement aanbieden waarbij roaming binnen de bundel valt, blijkt uit interne info van de provider. Daarnaast vervalt het Bellen-abonnement en verlaagt de telco datalimieten voor Bel+SMS+Web-abonnementen.
Dat blijkt uit informatie die Vodafone intern heeft verspreid en waar Tweakers.net inzage in heeft gekregen. De huidige B+S+W-abonnementsvorm, waarin bellen, sms'en en internet gecombineerd zijn in één abonnement, kennen slechts kleine prijswijzigingen, maar krijgen wel sterk verlaagde datalimieten: bij het goedkoopste abonnement krijgt de klant 100MB data, wat in combinatie met een zogenaamde dataverdubbelaar op 200MB uitkomt.
De datalimiet loopt bij duurdere abonnementen op in stappen van 100MB, waarbij de duurste variant een limiet van 900MB kent. Momenteel heeft het goedkoopste abonnement een limiet van 250MB, terwijl alle duurdere varianten over 1GB-datalimiet beschikken. De internetsnelheid bedraagt bij alle abonnementen 3,6Mbps, en voor tethering moet een extra bundel worden afgesloten. Wel kunnen gebruikers 100MB extra data bijkopen voor 2,50 euro. Gebruikers hoeven alleen te betalen als ze ook daadwerkelijk meer data verbruiken dan toegestaan is binnen de bundel.
Daarnaast zou met B+S+W bellen en sms'en via de internetverbinding, zoals met Skype en Whatsapp, niet toegestaan zijn. Dit lijkt wettelijk niet toegestaan, omdat in de Telecomwet netneutraliteit is opgenomen. Daardoor mogen providers niet specifieke internetdiensten afknijpen of blokkeren. Vodafone vraagt 15 euro per maand extra voor gebruik van diensten zoals Skype en Whatsapp. Voor sim-only moet 22,50 euro per maand extra worden betaald.
quote:Vodafone vraagt 15 euro per maand extra voor gebruik van diensten zoals Skype en Whatsapp. Voor sim-only moet 22,50 euro per maand extra worden betaald.
Op zich logisch natuurlijk. Ze lopen een hoop omzet mis door dergelijke gratis communicatiediensten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:07 schreef borisz het volgende:
KPN introduceert nieuwe abonnementen en verlaagt smartphonekorting
Van onze vrienden van Tweakers
[..]
Prijzen en uitgebreider bericht in http://tweakers.net/nieuw(...)ming-abonnement.html
Het is nu wachten op T-mobiel.
Dit is inderdaad niet conform de nieuwe telecomwet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:19 schreef mustisuc het volgende:
Wil nog wel eens zien hoe Vodafone hiermee weg gaat komen:
[..]
Ze blokkeren gewoon het protocol waar Whatsapp gebruik van maakt, zo werkt het ook met skype, waar je alleen maar wat ruis hoort als je er toch mee belt. In zoverre hoeft Vodafone dus geen contracten te annuleren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:23 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet conform de nieuwe telecomwet.
Edit: Nouja, het is verboden om bepaalde diensten te blokkeren of beperken. Het is an sich niet verboden om een abonnement te verkopen waarin je van bepaalde diensten geen gebruik mag maken. Maar zou het ook toegestaan zijn om klanten die het toch doen het contract op te zeggen? Feitelijk blokkeer of beperk je bepaalde soorten verkeer dan niet in een technische zin.
Dat is niet gezegd. Men zegt alleen "Daarnaast zou met B+S+W bellen en sms'en via de internetverbinding, zoals met Skype en Whatsapp, niet toegestaan zijn.". Dat wil niet zeggen dat men pro-actief gaat blokken of shapen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:32 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Ze blokkeren gewoon het protocol waar Whatsapp gebruik van maakt, zo werkt het ook met skype, waar je alleen maar wat ruis hoort als je er toch mee belt. In zoverre hoeft Vodafone dus geen contracten te annuleren.
Nee, pas als je weer een nieuw abbo moet afsluiten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:24 schreef Markster het volgende:
Geldt dit allemaal ook als je al een abbo hebt? Dat kunnen ze toch niet zomaar maken ?!
Dat verhaal valt prima te volgen maar dat roept wel de volgende prangende vraag op: hoeveel is de prijs van het bellen en SMS'en verlaagd?quote:Het is gewoon niet reeel om te verwachten dat onbeperkt internet voor 20 euro voor eeuwig zou zijn. Daar moest geld bij. Dat geld kwam van gewoon bellen en SMS-en.
Als dat niet meer gebeurt, en Whats-app diensten mogen niet geblokkeerd worden, dan ga je dus veel betalen per megabyte. Dat is simpel.
Jammer voor de mensen die nu voor 20 euro per maand helemaal klaar waren, maar daar is gewoon zo'n netwerk niet van te onderhouden, laat staan toekomstige investeringen doen.
Als dat in één bundel zit met internet is dat moeilijk te zeggen. Volgens mij krijg je er nu heel veel bellen en sms bij. Als je alleen bellen en SMS neemt zal de prijs wel gelijk gebleven zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat verhaal valt prima te volgen maar dat roept wel de volgende prangende vraag op: hoeveel is de prijs van het bellen en SMS'en verlaagd?
Niet, waarschijnlijk. Ik heb een maand geleden mijn Vodafone abbo verlengt en betaal ¤ 39,95 voor 275 min/sms met een 1 Gb databundel. Gezien de tabel op Tweakers zou ik dus met een vergelijkbaar nieuw abbo ongeveer hetzelfde betalen, maar dan met een datalimiet van 500 Mb.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat verhaal valt prima te volgen maar dat roept wel de volgende prangende vraag op: hoeveel is de prijs van het bellen en SMS'en verlaagd?
Behalve dat het niet te doen is, mag het van alle kanten niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:43 schreef Skv het volgende:
Who needs whatsapp. Die messagedienst zit vanaf september geïntegreerd in iOS 5 van de iPhone. En anders gaan we toch gewoon online op Gtalk? Ze kunnen niet alles afknijpen.
Nee, datalimietafspraken, dus mooie maas in de wetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 06:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Behalve dat het niet te doen is, mag het van alle kanten niet.
Dit zijn toch gewoon prijsafspraken of zie ik dit verkeerd?
Blabla, in het buitenland kan het, maar in Nederland niet. Ergo, welk land doet er duidelijk iets fout?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef LXIV het volgende:
Het is gewoon niet reeel om te verwachten dat onbeperkt internet voor 20 euro voor eeuwig zou zijn. Daar moest geld bij. Dat geld kwam van gewoon bellen en SMS-en.
Als dat niet meer gebeurt, en Whats-app diensten mogen niet geblokkeerd worden, dan ga je dus veel betalen per megabyte. Dat is simpel.
Jammer voor de mensen die nu voor 20 euro per maand helemaal klaar waren, maar daar is gewoon zo'n netwerk niet van te onderhouden, laat staan toekomstige investeringen doen.
Betalen mensen in het buitenland dan zoveel minder voor Telecom?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blabla, in het buitenland kan het, maar in Nederland niet. Ergo, welk land doet er duidelijk iets fout?
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blabla, in het buitenland kan het, maar in Nederland niet. Ergo, welk land doet er duidelijk iets fout?
Niet deze prijzen, dus waarom het hier zo onhoudbaar moet zijn: geen ideequote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Betalen mensen in het buitenland dan zoveel minder voor Telecom?
Je kan ook je huidige abbo laten doorlopen en er een nieuw lost toestel bij kopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:53 schreef mstx het volgende:
Ik heb nu nog een abonnement van ¤ 22,50 p/m (het 1e half jaar was 11,25) met "onbeperkt" internet. Voor dat geld kan ik straks helemaal niks meer krijgen en het goedkoopste is 26,50 met maar 200mb.
Als ik mijn abonnement wil verlengen met een vergelijkbare datalimiet wordt het minstens 2x zo duur.![]()
Gelukkig gebruik ik niet zo heel veel data ("onbeperkt" was leuk, maar niet nodig) dus dan maar geen internet meer en dan thuis en op het werk maar wifi gebruiken, die paar keer dat ik dan ergens anders wil internetten heb ik pech.
Van die 22,50 die ik nu betaal is het grootste deel vanwege het toestel dat erbij zit. Ik ga geen ¤270 per jaar betalen voor alleen wat belminuten/smsjes en mobiel internet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:58 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je kan ook je huidige abbo laten doorlopen en er een nieuw lost toestel bij kopen natuurlijk.
Ja leuk kan je alleen met Iphones berichtenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:43 schreef Skv het volgende:
Who needs whatsapp. Die messagedienst zit vanaf september geïntegreerd in iOS 5 van de iPhone. En anders gaan we toch gewoon online op Gtalk? Ze kunnen niet alles afknijpen.
Ik gebruik whatsapp erg weinig. Alleen om groepsberichten te sturen, dat is altijd zo onhandig om al die namen bij sms in te voeren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja leuk kan je alleen met Iphones berichten
Het is juist het crossplatform wat Whatsapp goed maakt.
Verder is SMS gewoon kut vergeleken met Whatsapp, hoe makkelijk je foto's en videos kan versturen ten opzichte van dat gekloot met MMS.
Inderdaad. Er zou meer gekeken moeten worden naar omringende landen en de kosten daar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nederland was (geen idee of het nog steeds zo is) altijd een van de goedkopere landen, met over het algemeen de beste dekking.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:18 schreef Killaht het volgende:
Inderdaad. Er zou meer gekeken moeten worden naar omringende landen en de kosten daar.
Vaak komen MMS-jes niet over. Nog een + punt voor whatsapp.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja leuk kan je alleen met Iphones berichten
Het is juist het crossplatform wat Whatsapp goed maakt.
Verder is SMS gewoon kut vergeleken met Whatsapp, hoe makkelijk je foto's en videos kan versturen ten opzichte van dat gekloot met MMS.
En in NL is het relatief goedkoop voor providers: klein land, hoge bevolkingsdichtheid + geen natuurlijke barrieres zoals bergketens die signalen blokkeren. Je hoeft dus per persoon minder palen aan te leggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nederland was (geen idee of het nog steeds zo is) altijd een van de goedkopere landen, met over het algemeen de beste dekking.
Geen idee hoe dat nu is, even googlen levert geen lijstje per land aan kosten/ dekking overzicht op.
Nederland is koploper betreft Facebook en Hyves-gebruik via mobiel. In vergelijking met andere landen is het dataverbruik daar per klant lager.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan best goedkoper: http://www.ipadsimcard.co.uk/quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Betalen mensen in het buitenland dan zoveel minder voor Telecom?
Maar als je hier kijkt, dan valt het wel weer mee. http://www.bellen.com/mob(...)uten=&sms=&data=1000quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan best goedkoper: http://www.ipadsimcard.co.uk/
In vergelijking met Nederland: http://www.metjelaptoponl(...)nXlKoCFcIMfAodxjJtwA
Dat zijn geen ipad abonnementen. Als je UK telefoon abonnementen kijkt zijn die ook simpelweg goedkoper dan hier.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:01 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Maar als je hier kijkt, dan valt het wel weer mee. http://www.bellen.com/mob(...)uten=&sms=&data=1000
Zeker omdat daar ook bellen plus SMS bij zit.
Of deze: http://sim-only-overzicht.nl/ipad/
Dat vraag ik me af.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef LXIV het volgende:
Als je hier de consument als rupsje nooitgenoeg bedoelt; helemaal waar!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:24 schreef thumbnail het volgende:
Dat vraag ik me af.
Er zijn namelijk veel meer mensen die nu mobiel internet hebben dus het lijkt erop dat rupsje nooitgenoeg hier een belangrijke rol aan het spelen is.
Zou T-Mobile dat aankunnen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:22 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik heb zo'n idee dat T-Mobile niet gaat volgen, en dat alle klanten naar T-Mobile gaan.
1. Hyves is geen internationaal platform.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Nederland is koploper betreft Facebook en Hyves-gebruik via mobiel. In vergelijking met andere landen is het dataverbruik daar per klant lager.
Ik hoop vreselijk dat ze dat niet doen, want 3G is nu al een drama.quote:
Nee, dan ben je meteen de lulquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef Swomp het volgende:
Als ik morgen een abbo afsluit gelden de oude voorwaarden toch ?
hihhahahhehe lachen brullen gieren geblazen met jou !!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, dan ben je meteen de lulSorry. Sterker nog, volgens mij was het morgen landelijke 'Verkoop een veel te duur abonnement aan mensen die nooit nieuwsberichten lezen dag', dus als ik jou was zou ik nog een paar maanden wachten!
Ja, want ze gaan per 1 augustus nieuwe abo's aanbieden. Dus ze doen je nu een aanbieding, daar teken je dan voor en dan telt die aanbieding niet meer op 1 augustus. Dan zeggen ze; hahaha ja, we hebben je die ene aanbieding gedaan maar, lachen gieren brullen met ons, we hebben hem verwerkt als iets heel anders. Pwnd! Einz!lollers!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:17 schreef Swomp het volgende:
Nee maar niet dat vodafone fucking traag gaat doen en mijn abbo pas na 1aug. gaat goedkeuren, daar zie ik ze dan ook wel weer voor aan
Nee ok dat ook weer niet, maar voor hetzelfde geld zeggen ze dan; ja helaas gaat nu niet meer, en dan hopen ze maar dat je bij hun een ander abbo kiest.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, want ze gaan per 1 augustus nieuwe abo's aanbieden. Dus ze doen je nu een aanbieding, daar teken je dan voor en dan telt die aanbieding niet meer op 1 augustus. Dan zeggen ze; hahaha ja, we hebben je die ene aanbieding gedaan maar, lachen gieren brullen met ons, we hebben hem verwerkt als iets heel anders. Pwnd! Einz!lollers!!
Want zo rollen bedrijven.
Heb ik ook wel eens gehad.
quote:T-Mobile zou willen vasthouden aan 'onbeperkt' mobiel internet
T-Mobile zal in zijn nieuwe abonnementen de datalimieten verlagen, net als KPN en Vodafone, maar de prijzen worden niet verhoogd. Dat meldt een bron binnen de telecomsector aan Tweakers.net. De provider houdt vast aan 'onbeperkt' internet.
Wie de limiet overschrijdt valt ver terug in snelheid, maar hoeft niet bij te betalen, in tegenstelling tot wat bij Vodafone en KPN het geval is. Daarmee lijkt T-Mobile voorlopig vast te houden aan het model van 'onbeperkt internet', zo meldt de bron. De goedkopere abonnementen krijgen lagere limieten dan nu het geval is, net zoals KPN en Vodafone hebben aangekondigd. T-Mobile zou de prijzen echter niet willen laten stijgen, al zijn details onduidelijk.
In de nieuwe abonnementenstructuur zitten nog enkele wijzigingen. Zo wordt de snelheid bij duurdere abonnementen verhoogd naar 14,4Mbps. Dat is nu nog maximaal 7,2Mbps voor de smartphone-abonnementen, bij Relax-bundels is dat 1Mbps. Het onbeperkt houdbare beltegoed zal verdwijnen. Het is onduidelijk wanneer T-Mobile de nieuwe abonnementen bekendmaakt en vanaf wanneer ze worden verkocht.
KPN en Vodafone maakten deze week al wijzigingen in de abonnementen bekend. De nieuwe abonnementen van beide providers zijn erop gericht om grootverbruikers van data meer te laten betalen. Bij beide providers is de hoeveelheid data in de bundel gekoppeld aan het aantal belminuten. T-Mobile laat weten geen commentaar te hebben op de informatie over de nieuwe abonnementen. "Wij reageren nooit op dergelijke geruchten", aldus woordvoerder Roderick van Houten. T-Mobile wil tevens niet bevestigen of er nieuwe abonnementen aankomen.
Als de voorwaarden van je abo veranderen kun je er zonder problemen vanaf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:31 schreef Swomp het volgende:
Nee ok dat ook weer niet, maar voor hetzelfde geld zeggen ze dan; ja helaas gaat nu niet meer, en dan hopen ze maar dat je bij hun een ander abbo kiest.
edit; ik heb het eigenlijk ook over de voorwaarden, zoals het verbod leggen op whatsapp![]()
Echt? Dan denk ik aan opzeggen en een sim only erin drukken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als de voorwaarden van je abo veranderen kun je er zonder problemen vanaf.
2 Opzeggen wanneer de voorwaarden wijzigenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Echt? Dan denk ik aan opzeggen en een sim only erin drukken.
Wat doe je dan allemaal om 700mb te verbruiken?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ach krijg de klerekangeroe, kutvodafone. Dan hou ik 400 mb over met die verdubbelaar. Dat is like. Ik heb deze maand al 700 mb gebruikt.
Tussen 400 en 800 MB per maand. Dat ik de 1GB niet haal komt omdat ik Vodafone 15 euro zou moeyen betalen om tethering op mijn phone te enabelen. Ik heb geen FUP maar toch mag ik niet zelf bepalen hoe ik mijn data opmaak.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef iehlaak het volgende:
Overigens is een datalimit van 1Gb/maand redelijk veel. Bekijk maar eens op je telefoon hoeveel data je binnenhaalt.
als je thuis en op je werk braaf je wifi aanzet kom je een heel eind.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ach krijg de klerekangeroe, kutvodafone. Dan hou ik 400 mb over met die verdubbelaar. Dat is like. Ik heb deze maand al 700 mb gebruikt.
Oh?quote:''Onze abonnementen hebben een maximale looptijd van twee jaar, dus uiterlijk over twee jaar zijn al onze klanten gemigreerd naar de nieuwe structuur'', aldus Blok.
Ik neem aan dat KPN ook voor gebruikmakende providers van hun netwerk meer kosten gaan rekenen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:15 schreef braddofiel het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met Wireless Circle? (zie www.wirelesscircle.nl).
Ik vind de prijzen namelijk erg gunstig, maar is het ook goed? :x
Want ik zou dat best willen overwegen als mijn abonnement bij Vodafone verloopt.
Als het abonnement afloopt, kan het overgaan onder de nieuwe voorwaarden..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:58 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je kan ook je huidige abbo laten doorlopen en er een nieuw lost toestel bij kopen natuurlijk.
http://www.powned.tv/nieu(...)enten_nl_duur_i.htmlquote:Telefonieabonnementen met internet in Nederland behoren tot de duurste van Europa. Dat claimt de NOS. De omroep meldt dat abonnementen waarbij je veel data mag gebruiken in andere landen veel goedkoper zijn.
NOS op 3 vergeleek telefonieabonnementen in Europa en kwam tot de conclusie dat je in zeven andere Europese landen evenveel of meer data krijgt voor minder geld. Zo bleek dat je in bijvoorbeeld Engeland voor 3000 belminuten en onbeperkt dataverkeer slechts 30 euro per maand kwijt bent. In Nederland is het niet eens mogelijk om een abonnement met onbeperkt dataverkeer te te hebben.
Ook in België is het voor mobiele internetters goed toeven. Voor 1000 belminuten, 1000 sms'jes en 2GB internetverkeer betaal je daar 40 euro per maand. Opvallend is dat dochterbedrijven van Nederlandse operators het in het buitenland ook goedkoop kunnen doen. Zo betaal je bij Base, de Duitse tak van KPN, voor 5GB data 20 euro per maand. In Nederland krijg je bij de grootst mogelijke bundel 2.000 MB (iets minder dan 2GB) tezamen met 1.500 minuten of sms'jes voor 152,50 euro per maand, bij ditzelfde KPN.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En daar is T-Mobile: Mobiel internet ook duurder bij T-Mobile
Dat is op zich nog best netjes. Vooral vergeleken met KPN en Vodafone.quote:Het is voor klanten mogelijk om toch onbeperkt internet te krijgen voor 4,95 euro extra per maand. Dan wordt de snelheid van het mobiele internet als de limiet bereikt is, verlaagd naar 64 Kbps. De normale snelheid is 7,2 Mbps.
Schitterend hoe voorspelbaar dit isquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En daar is T-Mobile: Mobiel internet ook duurder bij T-Mobile
Ja dit zijn toch gewoon je reinste prijsafspraken? Ze doen er niet eens moeite voor om het te verbergen!quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schitterend hoe voorspelbaar dit is. En onze 'waakhond' OPTA houdt zich koest want die zullen vast een kluif krijgen van de drie bedrijven
Tuurlijk, het ligt er metersdik bovenop, maar net zoals bij de bouwfraude valt er niets te bewijzen en dan kan het gewoon allemaal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja dit zijn toch gewoon je reinste prijsafspraken? Ze doen er niet eens moeite voor om het te verbergen!
Ja, zodra mensen alleen nog maar de goedkoopste stinkabo's gaan afsluiten krijgen ze het wel door.quote:
En nu maar hopen dat mensen daar weg gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja, zodra mensen alleen nog maar de goedkoopste stinkabo's gaan afsluiten krijgen ze het wel door.
Dat hele KPN mag me wat mij betreft per direct omtiefen, wat een smerige organisatie is dat zeg.
Don't blame the players blame the game.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja, zodra mensen alleen nog maar de goedkoopste stinkabo's gaan afsluiten krijgen ze het wel door.
Dat hele KPN mag me wat mij betreft per direct omtiefen, wat een smerige organisatie is dat zeg.
Vodafone is met 3,6Mbps down toch helemaal niet langzamer dan T-Mobile?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Lily1987 het volgende:
Wat ik me nou afvraag...waarom is bij Vodafone de snelheid lager dan bij KPN en T-Mobile? Mijn ervaring is dat de snelheid van KPN ongeveer gelijk is, maar van T-mobile veel lager.
Ik kom nu uit op het goedkoopste Vodafone abonnement, maar als T-Mobile vanaf 15 augustus sneller internet aanbiedt dan Vodafone, kan ik beter overstappen op T-Mobile.
Omdat de snelheden van T-Mobile in praktijk niet zo snel zijn (omdat T-Mobile het minste data netwerk heeft) en Vodafone zijn snelheid gewoon waarmaakt. Wat heb je dan aan op papier sneller internet? Niks, nada. Geef mij dan maar Vodafone, die maken het tenminste waar en hebben gewoon een uitstekend datanetwerk, i.t.t. de gatenkaas qua data netwerk van T-Mobile.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Lily1987 het volgende:
Wat ik me nou afvraag...waarom is bij Vodafone de snelheid lager dan bij KPN en T-Mobile? Mijn ervaring is dat de snelheid van KPN ongeveer gelijk is, maar van T-mobile veel lager.
Ik kom nu uit op het goedkoopste Vodafone abonnement, maar als T-Mobile vanaf 15 augustus sneller internet aanbiedt dan Vodafone, kan ik beter overstappen op T-Mobile.
Even ter info: Bel/sms nauwelijks, gebruik veel whatsapp en zo'n 200 mb per maand.
Nee 7,2. Is inderdaad niet helemaal de goedkoopste maar van de hoge snelheidsabo de goedkoopste zeg maar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:06 schreef APK het volgende:
[..]
Vodafone is met 3,6Mbps down toch helemaal niet langzamer dan T-Mobile?
Ik kwam bij T-Mobile goedkope 1Mbps abonnementjes tegen, volgens mij...
Neuhquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Apotheose het volgende:
als je gewoon een beetje op Fok zit, beetje mooi weer wilt spelen op al die sociale netwerken en gewoon wat rondsurft... Moet je je dan al zorgen maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |