abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100195202
quote:
Schitterend hoe voorspelbaar dit is _O- . En onze 'waakhond' OPTA houdt zich koest want die zullen vast een kluif krijgen van de drie bedrijven :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:23:50 #77
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_100195227
En zo is het front weer gesloten en ben je bij iedere grote provider de penis.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  Forum Admin maandag 1 augustus 2011 @ 15:23:59 #78
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_100195230
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Schitterend hoe voorspelbaar dit is _O- . En onze 'waakhond' OPTA houdt zich koest want die zullen vast een kluif krijgen van de drie bedrijven :')
Ja dit zijn toch gewoon je reinste prijsafspraken? Ze doen er niet eens moeite voor om het te verbergen! :r
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:26:19 #79
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_100195292
quote:
15s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ja dit zijn toch gewoon je reinste prijsafspraken? Ze doen er niet eens moeite voor om het te verbergen! :r
Tuurlijk, het ligt er metersdik bovenop, maar net zoals bij de bouwfraude valt er niets te bewijzen en dan kan het gewoon allemaal.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  Forum Admin maandag 1 augustus 2011 @ 15:31:04 #80
pi_100195413
Ik vind 3 providers die in een tijdspanne van 3 weken hun prijzen absurd laten stijgen al genoeg bewijs opzich. Klopt gewoon geen hol van.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_100195521
'Marktontwikkelingen' :')
  Forum Admin maandag 1 augustus 2011 @ 15:36:53 #82
pi_100195591
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:34 schreef CafeRoker het volgende:
'Marktontwikkelingen' :')
Ja, zodra mensen alleen nog maar de goedkoopste stinkabo's gaan afsluiten krijgen ze het wel door. :')

Dat hele KPN mag me wat mij betreft per direct omtiefen, wat een smerige organisatie is dat zeg.
pi_100195803
Weet nou niet of ik nou blij moet zijn dat ik vrijdag nog een oud bel/sms/web afgesloten heb :')

Volgens mij zijn de kosten over 2 jaar ongeveer hetzelfde alleen is bij het oude abo de datalimiet het dubbele. Pff gezeur allemaal...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_100242711
Wat ik me nou afvraag...waarom is bij Vodafone de snelheid lager dan bij KPN en T-Mobile? Mijn ervaring is dat de snelheid van KPN ongeveer gelijk is, maar van T-mobile veel lager.

Ik kom nu uit op het goedkoopste Vodafone abonnement, maar als T-Mobile vanaf 15 augustus sneller internet aanbiedt dan Vodafone, kan ik beter overstappen op T-Mobile.

Even ter info: Bel/sms nauwelijks, gebruik veel whatsapp en zo'n 200 mb per maand.
pi_100242847
quote:
13s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:

Ja, zodra mensen alleen nog maar de goedkoopste stinkabo's gaan afsluiten krijgen ze het wel door. :')

Dat hele KPN mag me wat mij betreft per direct omtiefen, wat een smerige organisatie is dat zeg.
En nu maar hopen dat mensen daar weg gaan.
pi_100242903
quote:
13s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Don't blame the players blame the game.

Er is gewoon ongezond weinig concurrentie.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 21:06:30 #87
6941 APK
Factual, I think.
pi_100246397
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Lily1987 het volgende:
Wat ik me nou afvraag...waarom is bij Vodafone de snelheid lager dan bij KPN en T-Mobile? Mijn ervaring is dat de snelheid van KPN ongeveer gelijk is, maar van T-mobile veel lager.

Ik kom nu uit op het goedkoopste Vodafone abonnement, maar als T-Mobile vanaf 15 augustus sneller internet aanbiedt dan Vodafone, kan ik beter overstappen op T-Mobile.
Vodafone is met 3,6Mbps down toch helemaal niet langzamer dan T-Mobile?
Ik kwam bij T-Mobile goedkope 1Mbps abonnementjes tegen, volgens mij...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_100246824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Lily1987 het volgende:

Even ter info: Bel/sms nauwelijks, gebruik veel whatsapp en zo'n 200 mb per maand.
Omdat de snelheden van T-Mobile in praktijk niet zo snel zijn (omdat T-Mobile het minste data netwerk heeft) en Vodafone zijn snelheid gewoon waarmaakt. Wat heb je dan aan op papier sneller internet? Niks, nada. Geef mij dan maar Vodafone, die maken het tenminste waar en hebben gewoon een uitstekend datanetwerk, i.t.t. de gatenkaas qua data netwerk van T-Mobile.
pi_100301917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:06 schreef APK het volgende:

[..]

Vodafone is met 3,6Mbps down toch helemaal niet langzamer dan T-Mobile?
Ik kwam bij T-Mobile goedkope 1Mbps abonnementjes tegen, volgens mij...
Nee 7,2. Is inderdaad niet helemaal de goedkoopste maar van de hoge snelheidsabo de goedkoopste zeg maar.

En bedankt voor je antwoord @svenistheman Dan blijf ik gewoon bij Vodafone. Ben ik nu ook zeer tevreden over.
pi_100303912
He, er wordt wat wakker. PvdA wil toch eens een onderzoek: PvdA wil onderzoek prijsstijging mobiel internet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_101038911
maar je moet toch ook als een bezetende internetten wil je zoveel data verbruiken? :@ YouTube zal wel veel data verbruiken maar als je gewoon een beetje op Fok zit, beetje mooi weer wilt spelen op al die sociale netwerken en gewoon wat rondsurft... Moet je je dan al zorgen maken?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 22 augustus 2011 @ 18:59:50 #92
6941 APK
Factual, I think.
pi_101049524
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Apotheose het volgende:

als je gewoon een beetje op Fok zit, beetje mooi weer wilt spelen op al die sociale netwerken en gewoon wat rondsurft... Moet je je dan al zorgen maken?
Neuh ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')