Schitterend hoe voorspelbaar dit isquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En daar is T-Mobile: Mobiel internet ook duurder bij T-Mobile
Ja dit zijn toch gewoon je reinste prijsafspraken? Ze doen er niet eens moeite voor om het te verbergen!quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schitterend hoe voorspelbaar dit is. En onze 'waakhond' OPTA houdt zich koest want die zullen vast een kluif krijgen van de drie bedrijven
Tuurlijk, het ligt er metersdik bovenop, maar net zoals bij de bouwfraude valt er niets te bewijzen en dan kan het gewoon allemaal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja dit zijn toch gewoon je reinste prijsafspraken? Ze doen er niet eens moeite voor om het te verbergen!
Ja, zodra mensen alleen nog maar de goedkoopste stinkabo's gaan afsluiten krijgen ze het wel door.quote:
En nu maar hopen dat mensen daar weg gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja, zodra mensen alleen nog maar de goedkoopste stinkabo's gaan afsluiten krijgen ze het wel door.
Dat hele KPN mag me wat mij betreft per direct omtiefen, wat een smerige organisatie is dat zeg.
Don't blame the players blame the game.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja, zodra mensen alleen nog maar de goedkoopste stinkabo's gaan afsluiten krijgen ze het wel door.
Dat hele KPN mag me wat mij betreft per direct omtiefen, wat een smerige organisatie is dat zeg.
Vodafone is met 3,6Mbps down toch helemaal niet langzamer dan T-Mobile?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Lily1987 het volgende:
Wat ik me nou afvraag...waarom is bij Vodafone de snelheid lager dan bij KPN en T-Mobile? Mijn ervaring is dat de snelheid van KPN ongeveer gelijk is, maar van T-mobile veel lager.
Ik kom nu uit op het goedkoopste Vodafone abonnement, maar als T-Mobile vanaf 15 augustus sneller internet aanbiedt dan Vodafone, kan ik beter overstappen op T-Mobile.
Omdat de snelheden van T-Mobile in praktijk niet zo snel zijn (omdat T-Mobile het minste data netwerk heeft) en Vodafone zijn snelheid gewoon waarmaakt. Wat heb je dan aan op papier sneller internet? Niks, nada. Geef mij dan maar Vodafone, die maken het tenminste waar en hebben gewoon een uitstekend datanetwerk, i.t.t. de gatenkaas qua data netwerk van T-Mobile.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Lily1987 het volgende:
Wat ik me nou afvraag...waarom is bij Vodafone de snelheid lager dan bij KPN en T-Mobile? Mijn ervaring is dat de snelheid van KPN ongeveer gelijk is, maar van T-mobile veel lager.
Ik kom nu uit op het goedkoopste Vodafone abonnement, maar als T-Mobile vanaf 15 augustus sneller internet aanbiedt dan Vodafone, kan ik beter overstappen op T-Mobile.
Even ter info: Bel/sms nauwelijks, gebruik veel whatsapp en zo'n 200 mb per maand.
Nee 7,2. Is inderdaad niet helemaal de goedkoopste maar van de hoge snelheidsabo de goedkoopste zeg maar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:06 schreef APK het volgende:
[..]
Vodafone is met 3,6Mbps down toch helemaal niet langzamer dan T-Mobile?
Ik kwam bij T-Mobile goedkope 1Mbps abonnementjes tegen, volgens mij...
Neuhquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Apotheose het volgende:
als je gewoon een beetje op Fok zit, beetje mooi weer wilt spelen op al die sociale netwerken en gewoon wat rondsurft... Moet je je dan al zorgen maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |