abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99792769
Als ik morgen een abbo afsluit gelden de oude voorwaarden toch ?
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:10:33 #52
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_99793501
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef Swomp het volgende:
Als ik morgen een abbo afsluit gelden de oude voorwaarden toch ?
Nee, dan ben je meteen de lul ;( Sorry. Sterker nog, volgens mij was het morgen landelijke 'Verkoop een veel te duur abonnement aan mensen die nooit nieuwsberichten lezen dag', dus als ik jou was zou ik nog een paar maanden wachten!

^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_99793791
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:10 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee, dan ben je meteen de lul ;( Sorry. Sterker nog, volgens mij was het morgen landelijke 'Verkoop een veel te duur abonnement aan mensen die nooit nieuwsberichten lezen dag', dus als ik jou was zou ik nog een paar maanden wachten!

^O^
hihhahahhehe lachen brullen gieren geblazen met jou !!!

Nee maar niet dat vodafone fucking traag gaat doen en mijn abbo pas na 1aug. gaat goedkeuren, daar zie ik ze dan ook wel weer voor aan :')
pi_99794058
Ze proberen gewoon totdat de nieuwe wet ingaat nog snel wat geld te verdienen.

http://tweakers.net/nieuw(...)lecomwet-update.html

Iedereen die voor 1 januari 2012 een nieuw abo moet afsluiten is dus de lul wat betreft whatsapp/skype. De mensen die pas daarna hun abo afsluiten zitten waarschijnlijk goed.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:23:21 #55
116015 SicSicSics
pi_99794060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:17 schreef Swomp het volgende:
Nee maar niet dat vodafone fucking traag gaat doen en mijn abbo pas na 1aug. gaat goedkeuren, daar zie ik ze dan ook wel weer voor aan :')
Ja, want ze gaan per 1 augustus nieuwe abo's aanbieden. Dus ze doen je nu een aanbieding, daar teken je dan voor en dan telt die aanbieding niet meer op 1 augustus. Dan zeggen ze; hahaha ja, we hebben je die ene aanbieding gedaan maar, lachen gieren brullen met ons, we hebben hem verwerkt als iets heel anders. Pwnd! Einz!lollers!!

Want zo rollen bedrijven.

:')

Heb ik ook wel eens gehad.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_99794416
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ja, want ze gaan per 1 augustus nieuwe abo's aanbieden. Dus ze doen je nu een aanbieding, daar teken je dan voor en dan telt die aanbieding niet meer op 1 augustus. Dan zeggen ze; hahaha ja, we hebben je die ene aanbieding gedaan maar, lachen gieren brullen met ons, we hebben hem verwerkt als iets heel anders. Pwnd! Einz!lollers!!

Want zo rollen bedrijven.

:')

Heb ik ook wel eens gehad.
Nee ok dat ook weer niet, maar voor hetzelfde geld zeggen ze dan; ja helaas gaat nu niet meer, en dan hopen ze maar dat je bij hun een ander abbo kiest.

edit; ik heb het eigenlijk ook over de voorwaarden, zoals het verbod leggen op whatsapp ;)
pi_99794420
Oke, ik weet niet wat mijn abbonement is. In ieder geval 1 gb internet. Van vodafone. Gaan ze mij er nu ook bijnaaien
Anonimity is a bliss
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:31:37 #58
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_99794432
http://tweakers.net/nieuw(...)mobiel-internet.html

quote:
T-Mobile zou willen vasthouden aan 'onbeperkt' mobiel internet

T-Mobile zal in zijn nieuwe abonnementen de datalimieten verlagen, net als KPN en Vodafone, maar de prijzen worden niet verhoogd. Dat meldt een bron binnen de telecomsector aan Tweakers.net. De provider houdt vast aan 'onbeperkt' internet.

Wie de limiet overschrijdt valt ver terug in snelheid, maar hoeft niet bij te betalen, in tegenstelling tot wat bij Vodafone en KPN het geval is. Daarmee lijkt T-Mobile voorlopig vast te houden aan het model van 'onbeperkt internet', zo meldt de bron. De goedkopere abonnementen krijgen lagere limieten dan nu het geval is, net zoals KPN en Vodafone hebben aangekondigd. T-Mobile zou de prijzen echter niet willen laten stijgen, al zijn details onduidelijk.

In de nieuwe abonnementenstructuur zitten nog enkele wijzigingen. Zo wordt de snelheid bij duurdere abonnementen verhoogd naar 14,4Mbps. Dat is nu nog maximaal 7,2Mbps voor de smartphone-abonnementen, bij Relax-bundels is dat 1Mbps. Het onbeperkt houdbare beltegoed zal verdwijnen. Het is onduidelijk wanneer T-Mobile de nieuwe abonnementen bekendmaakt en vanaf wanneer ze worden verkocht.

KPN en Vodafone maakten deze week al wijzigingen in de abonnementen bekend. De nieuwe abonnementen van beide providers zijn erop gericht om grootverbruikers van data meer te laten betalen. Bij beide providers is de hoeveelheid data in de bundel gekoppeld aan het aantal belminuten. T-Mobile laat weten geen commentaar te hebben op de informatie over de nieuwe abonnementen. "Wij reageren nooit op dergelijke geruchten", aldus woordvoerder Roderick van Houten. T-Mobile wil tevens niet bevestigen of er nieuwe abonnementen aankomen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_99794527
Ach krijg de klerekangeroe, kutvodafone. Dan hou ik 400 mb over met die verdubbelaar. Dat is like. Ik heb deze maand al 700 mb gebruikt.
Anonimity is a bliss
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:37:45 #60
116015 SicSicSics
pi_99794707
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:31 schreef Swomp het volgende:
Nee ok dat ook weer niet, maar voor hetzelfde geld zeggen ze dan; ja helaas gaat nu niet meer, en dan hopen ze maar dat je bij hun een ander abbo kiest.

edit; ik heb het eigenlijk ook over de voorwaarden, zoals het verbod leggen op whatsapp ;)
Als de voorwaarden van je abo veranderen kun je er zonder problemen vanaf. O+
Fine, fuck you then!
pi_99795006
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als de voorwaarden van je abo veranderen kun je er zonder problemen vanaf. O+
Echt? Dan denk ik aan opzeggen en een sim only erin drukken.
Anonimity is a bliss
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:46:38 #62
116015 SicSicSics
pi_99795216
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Echt? Dan denk ik aan opzeggen en een sim only erin drukken.
2 Opzeggen wanneer de voorwaarden wijzigen

Een aanbieder van een elektronische communicatiedienst of een programmadienst mag niet zomaar zijn voorwaarden wijzigen. In artikel 7.2 van de Tw staat wat een aanbieder van een elektronische communicatiedienst of een programmadienst moet doen als hij zijn overeenkomst met een consument of met een zakelijke klant wijzigt:

Informeer de abonnee tenminste vier weken vóór de voorgenomen wijziging over de inhoud van de wijziging.
Bied de abonnee de mogelijkheid de overeenkomst kosteloos te beëindigen, indien de wijziging niet voordelig is voor de abonnee.
Informeer de abonnee tenminste vier weken van tevoren over dit opzegrecht.

Bron: Opta.
Fine, fuck you then!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:49:22 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_99795378
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ach krijg de klerekangeroe, kutvodafone. Dan hou ik 400 mb over met die verdubbelaar. Dat is like. Ik heb deze maand al 700 mb gebruikt.
Wat doe je dan allemaal om 700mb te verbruiken?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:43:39 #64
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_99950547
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef iehlaak het volgende:
Overigens is een datalimit van 1Gb/maand redelijk veel. Bekijk maar eens op je telefoon hoeveel data je binnenhaalt.
Tussen 400 en 800 MB per maand. Dat ik de 1GB niet haal komt omdat ik Vodafone 15 euro zou moeyen betalen om tethering op mijn phone te enabelen. Ik heb geen FUP maar toch mag ik niet zelf bepalen hoe ik mijn data opmaak.

Maar goed, als mijn contract afloopt is het na 12 jaar vaarwel Vodafone. Het begint er steeds meer op te lijken dat de klant door VF met opzet benadeeld wordt. Zo heb ik voor mijn vakantie "internet op reis" aangezet. Dan staat je datalimiet uit zodat je het risico loopt op een torenhoge rekening. Gelukkig kun je dan met een SMS je datalimiet weer aanzetten, maar dat lukt niet, zogenaamd "wegens een technische storing". Alleen duurt die "storing" al minstens een week. Ik heb de proef op de som genomen, het bericht "datalimiet uit" wordt wel verwerkt, het bericht "datalimiet aan" wordt niet verwerkt wegens "storing". Het lijkt er dus op dat hier geen "storing", maar opzet in het spel is. Bij zo een club wil ik geen klant meer zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2011 09:05:58 ]
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:32:37 #66
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_99952600
Ik heb op de valreep ook maar weer verlengd voor 2 jaar, ik had zelfs nog een FUP :P
Nu 1gb.. HTC Sensation FTW> *O*

quote:
13s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
als je thuis en op je werk braaf je wifi aanzet kom je een heel eind.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:07:56 #67
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_99957564
http://www.nu.nl/internet(...)st-van-whatsapp.html

quote:
''Onze abonnementen hebben een maximale looptijd van twee jaar, dus uiterlijk over twee jaar zijn al onze klanten gemigreerd naar de nieuwe structuur'', aldus Blok.
Oh?
pi_99957848
Heeft iemand eigenlijk ervaring met Wireless Circle? (zie www.wirelesscircle.nl).
Ik vind de prijzen namelijk erg gunstig, maar is het ook goed? :x
Want ik zou dat best willen overwegen als mijn abonnement bij Vodafone verloopt. :D
pi_99957979
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:15 schreef braddofiel het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met Wireless Circle? (zie www.wirelesscircle.nl).
Ik vind de prijzen namelijk erg gunstig, maar is het ook goed? :x
Want ik zou dat best willen overwegen als mijn abonnement bij Vodafone verloopt. :D
Ik neem aan dat KPN ook voor gebruikmakende providers van hun netwerk meer kosten gaan rekenen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_99962586
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 08:58 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Je kan ook je huidige abbo laten doorlopen en er een nieuw lost toestel bij kopen natuurlijk. ;)
Als het abonnement afloopt, kan het overgaan onder de nieuwe voorwaarden..
Ligt er overigens aan wat er in het huidige contract staat.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:02:07 #71
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_99970115
quote:
Telefonieabonnementen met internet in Nederland behoren tot de duurste van Europa. Dat claimt de NOS. De omroep meldt dat abonnementen waarbij je veel data mag gebruiken in andere landen veel goedkoper zijn.

NOS op 3 vergeleek telefonieabonnementen in Europa en kwam tot de conclusie dat je in zeven andere Europese landen evenveel of meer data krijgt voor minder geld. Zo bleek dat je in bijvoorbeeld Engeland voor 3000 belminuten en onbeperkt dataverkeer slechts 30 euro per maand kwijt bent. In Nederland is het niet eens mogelijk om een abonnement met onbeperkt dataverkeer te te hebben.

Ook in België is het voor mobiele internetters goed toeven. Voor 1000 belminuten, 1000 sms'jes en 2GB internetverkeer betaal je daar 40 euro per maand. Opvallend is dat dochterbedrijven van Nederlandse operators het in het buitenland ook goedkoop kunnen doen. Zo betaal je bij Base, de Duitse tak van KPN, voor 5GB data 20 euro per maand. In Nederland krijg je bij de grootst mogelijke bundel 2.000 MB (iets minder dan 2GB) tezamen met 1.500 minuten of sms'jes voor 152,50 euro per maand, bij ditzelfde KPN.
http://www.powned.tv/nieu(...)enten_nl_duur_i.html
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_99970302
iedereen over naar t-mobile. fuck kpn :r
  ESF Reporter dinsdag 26 juli 2011 @ 19:12:27 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_99970518
Ik kan vanaf 1 september verlengen. Dus ik val als 't goed is nog net onder de oude voorwaarden. Ik zit dan nog wel 2 jaar vast aan evil, evil KPN maar ach. :P
pi_100195150
quote:
quote:
Het is voor klanten mogelijk om toch onbeperkt internet te krijgen voor 4,95 euro extra per maand. Dan wordt de snelheid van het mobiele internet als de limiet bereikt is, verlaagd naar 64 Kbps. De normale snelheid is 7,2 Mbps.
Dat is op zich nog best netjes. Vooral vergeleken met KPN en Vodafone.

Maar ja, het internet van T-Mobile is onbetrouwbaar. Zit je uiteindelijk toch weer met frustraties.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2011 15:23:26 ]
pi_100195202
quote:
Schitterend hoe voorspelbaar dit is _O- . En onze 'waakhond' OPTA houdt zich koest want die zullen vast een kluif krijgen van de drie bedrijven :')
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:23:50 #77
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_100195227
En zo is het front weer gesloten en ben je bij iedere grote provider de penis.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  Forum Admin maandag 1 augustus 2011 @ 15:23:59 #78
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_100195230
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Schitterend hoe voorspelbaar dit is _O- . En onze 'waakhond' OPTA houdt zich koest want die zullen vast een kluif krijgen van de drie bedrijven :')
Ja dit zijn toch gewoon je reinste prijsafspraken? Ze doen er niet eens moeite voor om het te verbergen! :r
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:26:19 #79
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_100195292
quote:
15s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ja dit zijn toch gewoon je reinste prijsafspraken? Ze doen er niet eens moeite voor om het te verbergen! :r
Tuurlijk, het ligt er metersdik bovenop, maar net zoals bij de bouwfraude valt er niets te bewijzen en dan kan het gewoon allemaal.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  Forum Admin maandag 1 augustus 2011 @ 15:31:04 #80
pi_100195413
Ik vind 3 providers die in een tijdspanne van 3 weken hun prijzen absurd laten stijgen al genoeg bewijs opzich. Klopt gewoon geen hol van.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_100195521
'Marktontwikkelingen' :')
  Forum Admin maandag 1 augustus 2011 @ 15:36:53 #82
pi_100195591
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:34 schreef CafeRoker het volgende:
'Marktontwikkelingen' :')
Ja, zodra mensen alleen nog maar de goedkoopste stinkabo's gaan afsluiten krijgen ze het wel door. :')

Dat hele KPN mag me wat mij betreft per direct omtiefen, wat een smerige organisatie is dat zeg.
pi_100195803
Weet nou niet of ik nou blij moet zijn dat ik vrijdag nog een oud bel/sms/web afgesloten heb :')

Volgens mij zijn de kosten over 2 jaar ongeveer hetzelfde alleen is bij het oude abo de datalimiet het dubbele. Pff gezeur allemaal...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_100242711
Wat ik me nou afvraag...waarom is bij Vodafone de snelheid lager dan bij KPN en T-Mobile? Mijn ervaring is dat de snelheid van KPN ongeveer gelijk is, maar van T-mobile veel lager.

Ik kom nu uit op het goedkoopste Vodafone abonnement, maar als T-Mobile vanaf 15 augustus sneller internet aanbiedt dan Vodafone, kan ik beter overstappen op T-Mobile.

Even ter info: Bel/sms nauwelijks, gebruik veel whatsapp en zo'n 200 mb per maand.
pi_100242847
quote:
13s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:

Ja, zodra mensen alleen nog maar de goedkoopste stinkabo's gaan afsluiten krijgen ze het wel door. :')

Dat hele KPN mag me wat mij betreft per direct omtiefen, wat een smerige organisatie is dat zeg.
En nu maar hopen dat mensen daar weg gaan.
pi_100242903
quote:
13s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Don't blame the players blame the game.

Er is gewoon ongezond weinig concurrentie.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 21:06:30 #87
6941 APK
Factual, I think.
pi_100246397
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Lily1987 het volgende:
Wat ik me nou afvraag...waarom is bij Vodafone de snelheid lager dan bij KPN en T-Mobile? Mijn ervaring is dat de snelheid van KPN ongeveer gelijk is, maar van T-mobile veel lager.

Ik kom nu uit op het goedkoopste Vodafone abonnement, maar als T-Mobile vanaf 15 augustus sneller internet aanbiedt dan Vodafone, kan ik beter overstappen op T-Mobile.
Vodafone is met 3,6Mbps down toch helemaal niet langzamer dan T-Mobile?
Ik kwam bij T-Mobile goedkope 1Mbps abonnementjes tegen, volgens mij...
pi_100246824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef Lily1987 het volgende:

Even ter info: Bel/sms nauwelijks, gebruik veel whatsapp en zo'n 200 mb per maand.
Omdat de snelheden van T-Mobile in praktijk niet zo snel zijn (omdat T-Mobile het minste data netwerk heeft) en Vodafone zijn snelheid gewoon waarmaakt. Wat heb je dan aan op papier sneller internet? Niks, nada. Geef mij dan maar Vodafone, die maken het tenminste waar en hebben gewoon een uitstekend datanetwerk, i.t.t. de gatenkaas qua data netwerk van T-Mobile.
pi_100301917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:06 schreef APK het volgende:

[..]

Vodafone is met 3,6Mbps down toch helemaal niet langzamer dan T-Mobile?
Ik kwam bij T-Mobile goedkope 1Mbps abonnementjes tegen, volgens mij...
Nee 7,2. Is inderdaad niet helemaal de goedkoopste maar van de hoge snelheidsabo de goedkoopste zeg maar.

En bedankt voor je antwoord @svenistheman Dan blijf ik gewoon bij Vodafone. Ben ik nu ook zeer tevreden over.
pi_100303912
He, er wordt wat wakker. PvdA wil toch eens een onderzoek: PvdA wil onderzoek prijsstijging mobiel internet
pi_101038911
maar je moet toch ook als een bezetende internetten wil je zoveel data verbruiken? :@ YouTube zal wel veel data verbruiken maar als je gewoon een beetje op Fok zit, beetje mooi weer wilt spelen op al die sociale netwerken en gewoon wat rondsurft... Moet je je dan al zorgen maken?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 22 augustus 2011 @ 18:59:50 #92
6941 APK
Factual, I think.
pi_101049524
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Apotheose het volgende:

als je gewoon een beetje op Fok zit, beetje mooi weer wilt spelen op al die sociale netwerken en gewoon wat rondsurft... Moet je je dan al zorgen maken?
Neuh ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')