Nee, dan ben je meteen de lulquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef Swomp het volgende:
Als ik morgen een abbo afsluit gelden de oude voorwaarden toch ?
hihhahahhehe lachen brullen gieren geblazen met jou !!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, dan ben je meteen de lulSorry. Sterker nog, volgens mij was het morgen landelijke 'Verkoop een veel te duur abonnement aan mensen die nooit nieuwsberichten lezen dag', dus als ik jou was zou ik nog een paar maanden wachten!
Ja, want ze gaan per 1 augustus nieuwe abo's aanbieden. Dus ze doen je nu een aanbieding, daar teken je dan voor en dan telt die aanbieding niet meer op 1 augustus. Dan zeggen ze; hahaha ja, we hebben je die ene aanbieding gedaan maar, lachen gieren brullen met ons, we hebben hem verwerkt als iets heel anders. Pwnd! Einz!lollers!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:17 schreef Swomp het volgende:
Nee maar niet dat vodafone fucking traag gaat doen en mijn abbo pas na 1aug. gaat goedkeuren, daar zie ik ze dan ook wel weer voor aan
Nee ok dat ook weer niet, maar voor hetzelfde geld zeggen ze dan; ja helaas gaat nu niet meer, en dan hopen ze maar dat je bij hun een ander abbo kiest.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, want ze gaan per 1 augustus nieuwe abo's aanbieden. Dus ze doen je nu een aanbieding, daar teken je dan voor en dan telt die aanbieding niet meer op 1 augustus. Dan zeggen ze; hahaha ja, we hebben je die ene aanbieding gedaan maar, lachen gieren brullen met ons, we hebben hem verwerkt als iets heel anders. Pwnd! Einz!lollers!!
Want zo rollen bedrijven.
Heb ik ook wel eens gehad.
quote:T-Mobile zou willen vasthouden aan 'onbeperkt' mobiel internet
T-Mobile zal in zijn nieuwe abonnementen de datalimieten verlagen, net als KPN en Vodafone, maar de prijzen worden niet verhoogd. Dat meldt een bron binnen de telecomsector aan Tweakers.net. De provider houdt vast aan 'onbeperkt' internet.
Wie de limiet overschrijdt valt ver terug in snelheid, maar hoeft niet bij te betalen, in tegenstelling tot wat bij Vodafone en KPN het geval is. Daarmee lijkt T-Mobile voorlopig vast te houden aan het model van 'onbeperkt internet', zo meldt de bron. De goedkopere abonnementen krijgen lagere limieten dan nu het geval is, net zoals KPN en Vodafone hebben aangekondigd. T-Mobile zou de prijzen echter niet willen laten stijgen, al zijn details onduidelijk.
In de nieuwe abonnementenstructuur zitten nog enkele wijzigingen. Zo wordt de snelheid bij duurdere abonnementen verhoogd naar 14,4Mbps. Dat is nu nog maximaal 7,2Mbps voor de smartphone-abonnementen, bij Relax-bundels is dat 1Mbps. Het onbeperkt houdbare beltegoed zal verdwijnen. Het is onduidelijk wanneer T-Mobile de nieuwe abonnementen bekendmaakt en vanaf wanneer ze worden verkocht.
KPN en Vodafone maakten deze week al wijzigingen in de abonnementen bekend. De nieuwe abonnementen van beide providers zijn erop gericht om grootverbruikers van data meer te laten betalen. Bij beide providers is de hoeveelheid data in de bundel gekoppeld aan het aantal belminuten. T-Mobile laat weten geen commentaar te hebben op de informatie over de nieuwe abonnementen. "Wij reageren nooit op dergelijke geruchten", aldus woordvoerder Roderick van Houten. T-Mobile wil tevens niet bevestigen of er nieuwe abonnementen aankomen.
Als de voorwaarden van je abo veranderen kun je er zonder problemen vanaf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:31 schreef Swomp het volgende:
Nee ok dat ook weer niet, maar voor hetzelfde geld zeggen ze dan; ja helaas gaat nu niet meer, en dan hopen ze maar dat je bij hun een ander abbo kiest.
edit; ik heb het eigenlijk ook over de voorwaarden, zoals het verbod leggen op whatsapp![]()
Echt? Dan denk ik aan opzeggen en een sim only erin drukken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als de voorwaarden van je abo veranderen kun je er zonder problemen vanaf.
2 Opzeggen wanneer de voorwaarden wijzigenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Echt? Dan denk ik aan opzeggen en een sim only erin drukken.
Wat doe je dan allemaal om 700mb te verbruiken?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ach krijg de klerekangeroe, kutvodafone. Dan hou ik 400 mb over met die verdubbelaar. Dat is like. Ik heb deze maand al 700 mb gebruikt.
Tussen 400 en 800 MB per maand. Dat ik de 1GB niet haal komt omdat ik Vodafone 15 euro zou moeyen betalen om tethering op mijn phone te enabelen. Ik heb geen FUP maar toch mag ik niet zelf bepalen hoe ik mijn data opmaak.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef iehlaak het volgende:
Overigens is een datalimit van 1Gb/maand redelijk veel. Bekijk maar eens op je telefoon hoeveel data je binnenhaalt.
als je thuis en op je werk braaf je wifi aanzet kom je een heel eind.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ach krijg de klerekangeroe, kutvodafone. Dan hou ik 400 mb over met die verdubbelaar. Dat is like. Ik heb deze maand al 700 mb gebruikt.
Oh?quote:''Onze abonnementen hebben een maximale looptijd van twee jaar, dus uiterlijk over twee jaar zijn al onze klanten gemigreerd naar de nieuwe structuur'', aldus Blok.
Ik neem aan dat KPN ook voor gebruikmakende providers van hun netwerk meer kosten gaan rekenen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:15 schreef braddofiel het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met Wireless Circle? (zie www.wirelesscircle.nl).
Ik vind de prijzen namelijk erg gunstig, maar is het ook goed? :x
Want ik zou dat best willen overwegen als mijn abonnement bij Vodafone verloopt.
Als het abonnement afloopt, kan het overgaan onder de nieuwe voorwaarden..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:58 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je kan ook je huidige abbo laten doorlopen en er een nieuw lost toestel bij kopen natuurlijk.
http://www.powned.tv/nieu(...)enten_nl_duur_i.htmlquote:Telefonieabonnementen met internet in Nederland behoren tot de duurste van Europa. Dat claimt de NOS. De omroep meldt dat abonnementen waarbij je veel data mag gebruiken in andere landen veel goedkoper zijn.
NOS op 3 vergeleek telefonieabonnementen in Europa en kwam tot de conclusie dat je in zeven andere Europese landen evenveel of meer data krijgt voor minder geld. Zo bleek dat je in bijvoorbeeld Engeland voor 3000 belminuten en onbeperkt dataverkeer slechts 30 euro per maand kwijt bent. In Nederland is het niet eens mogelijk om een abonnement met onbeperkt dataverkeer te te hebben.
Ook in België is het voor mobiele internetters goed toeven. Voor 1000 belminuten, 1000 sms'jes en 2GB internetverkeer betaal je daar 40 euro per maand. Opvallend is dat dochterbedrijven van Nederlandse operators het in het buitenland ook goedkoop kunnen doen. Zo betaal je bij Base, de Duitse tak van KPN, voor 5GB data 20 euro per maand. In Nederland krijg je bij de grootst mogelijke bundel 2.000 MB (iets minder dan 2GB) tezamen met 1.500 minuten of sms'jes voor 152,50 euro per maand, bij ditzelfde KPN.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En daar is T-Mobile: Mobiel internet ook duurder bij T-Mobile
Dat is op zich nog best netjes. Vooral vergeleken met KPN en Vodafone.quote:Het is voor klanten mogelijk om toch onbeperkt internet te krijgen voor 4,95 euro extra per maand. Dan wordt de snelheid van het mobiele internet als de limiet bereikt is, verlaagd naar 64 Kbps. De normale snelheid is 7,2 Mbps.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |