Hellooooooooooooquote:
op FOK! nietquote:
Jij wil FOK! naar de afgrond helpen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Adelante op 21-07-2011 21:41:35 ]
Zitten we in arabie?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
zelfs alle quotes worden geeditbeetje overdreven, niet mods?
ja ja ik haalde de verkeer link wegquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
zelfs alle quotes worden geeditbeetje overdreven, niet mods?
Peta Toddquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Dus.. hoe heet die chick nou, mooie aanvulling voor me fapmap.
idd dramatischquote:
Zapmoment naar Tour 2011quote:
Keer een lezing van hem bijgewoond. Komt wat verlegen over, maar aardige man met mooie verhalen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:44 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind Peter Winnen altijd zo irritant
Die stem ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:44 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind Peter Winnen altijd zo irritant
Komt echt zielig en nep overquote:
JA dat wel maar het komt er altijd op zo'n vervelende kreunende, zuchtende, trage manierquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Keer een lezing van hem bijgewoond. Komt wat verlegen over, maar aardige man met mooie verhalen.
Mijn vader had vroeger een Koga Myataquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Komt echt zielig en nep over
Peter heeft trouwens niet zo'n mooie fiets tegenwoordig zeg
Een ouwe Koga
Lekker wief op de tacx trouwens!
dan werkt de reclamequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Eenskijken het volgende:
ik krijg trek in een pilsje door al dat bier daar aan tafel.
moeten ze jasje dasje of in jurk daar gaan staan dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Pikken ze die mensen zo van de straat, die kleren elke keer.
Ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
Wikipedia zegt dat hij een keer derde werd?
Dat nou ook weer niet, maar zo een slobbershirt is weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
moeten ze jasje dasje of in jurk daar gaan staan dan?
Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Pikken ze die mensen zo van de straat, die kleren elke keer.
hij s eigenlijk blondquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Is Gert nu zo dom of doet hij alsof?
wat een prachtig woordquote:
Weinig vrouw aan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef inZanity het volgende:
Toch zou ik die Sanne wel doen denk ik.
Ik denk dat je dat al minstens vier keer gezegd hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef inZanity het volgende:
Toch zou ik die Sanne wel doen denk ik.
Hij hoopt dat ze het hoort leest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat al minstens vier keer gezegd hebt.
Zo vaak wil hij haar dus doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar ga ik even over nadenkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Woorden die vroeger 'in' waren, maar nu niet meer
heeft die al eerder gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
winnen heeft doping gebruikthij geeft het nu toe
al vaker gedaan hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
Heeft ie al lang al toegegeven, praat ie zonder schaamte over.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
zulke dingen gebeuren heden ten dage ook nog. Tijdens de vierdaagse is er 1 een stuk op de fiets gestaptquote:
Dan kom je nog te laat want NS is nooit op tijdquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef franklop het volgende:
[..]
zulke dingen gebeuren heden ten dage ook nog. Tijdens de vierdaagse is er 1 een stuk op de fiets gestapt
het is toch ook knapquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, dat heb je ook pas 19x gemeld.
buusn...dat zijn zakken in het Fries...en blijkbaar ook in het Drentsquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:04 schreef marcodej het volgende:
Weet iemand trouwens wat een "buuts" is? Daar had Gertje het gister ook over: "Wat centen in de buuts."
In de zak, de broekzakquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:04 schreef marcodej het volgende:
Weet iemand trouwens wat een "buuts" is? Daar had Gertje het gister ook over: "Wat centen in de buuts."
Hehehe, die ouwe lijkt trouwens als twee druppels water op Malcolm McDowell (A Clockwork Orange)quote:
Zolang Dart onder sport valt verwacht ik veel van deze top"sporter"quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrijdag 22-07 zijn naast Gert Jakobs en Danny Nelissen te gast: Emile Roemer en Johan Derksen.
Darter Co Stompé is ook te gast. Hij zal de 'Alpe d'Huez' beklimmen.
Omdat dit programma er pas voor het eerst is dit jaar?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:16 schreef UnitedStates het volgende:
Ik kijk het nu pas terug maar waarom beginnen ze nu pas over Remi Gaillard?
Die man is al een aantal jaar een eckte baas.
16 bochtenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:06 schreef Nober het volgende:
Wat was de tijd van Sanne Keizer, of hoeveel bochten?
Doen ze goedquote:
Nee echt?!quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 22 juli 2011 01:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat dit programma er pas voor het eerst is dit jaar?
Ben benieuwd of ie het overleeft. Rokende en drinkende darters maar wel zo allemachtig dun. Dan moeten je aderen dichtgeslibd zijn. Maar misschien sport Stompe wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:33 schreef tralalala het volgende:
Co Stompé![]()
Ben benieuwd of hij ver komt.
Vreselijk storend inderdaad! Laat Leo dat lekker bij Ik hou van Holland doen maar houd de historie hier orgineel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik vind het altijd zo belachelijk als ze Leo Driessen commentaar laten geven bij een etappe van 25 jaar geleden.Doe dan het originele commentaar, of geen commentaar, maar niet dat nepgedoe van Leo Driessen.
Het zal wel met rechten te maken hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vreselijk storend inderdaad! Laat Leo dat lekker bij Ik hou van Holland doen maar houd de historie hier orgineel.
'Gelukkig' mag Dries nog wel over Radio Tour de France zingen.
Misschien is er iemand later geschrapt op dopinggebruik? Scheelde trouwens maar 5 seconden anders was 'ie zelfs 2de geworden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:29 schreef Waaghals het volgende:
Gister bij die quiz vroegen ze wat de beste prestatie was van Peter Winnen in de Tour. Het goede antwoord was 4e.
Maar in 1983 werd hij 3e in de Tour.
Zit nu de uitslagen van de Tour in de jaren 70 te bekijken en ik snap niet waarom Merckx al in 1977 stopte.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef Waaghals het volgende:
Nee, er is niemand geschrapt.
Winnen stond 2e en is toen in de laatste tijdrit voorbij gegaan door Arroyo.
Ja, voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten van dit programmaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het zal wel met rechten te maken hebben.
Ach ja, Driessen heeft wel weer jarenlang commentaar gegeven op Radio Tour de France.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten van dit programma
Dat was trouwens ook waardeloos.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach ja, Driessen heeft wel weer jarenlang commentaar gegeven op Radio Tour de France.
Morgen gaat er echt een Nederlander de tijdrit winnen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ben benieuwd hoe Jacobs deze wederom succesvolle dag van de Nederlandse equipe recht gaat praten
Ik kom bij je etenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Wilfred Genee nu bij RTL4 (iets met eten).
twitter:laurenstendam twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 19:56:02Team Director @edekker1970 jumped the barrier at 2 km to go and handed me a cols Heineken. Great taste, made me fly to the finish! reageer retweet
Hehe, wat fout.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Wilfred Genee nu bij RTL4 (iets met eten).
Haha wat een baasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:13 schreef Sheepcidus het volgende:
dit wordt zeker een tweet van de dagtwitter:laurenstendam twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 19:56:02Team Director @edekker1970 jumped the barrier at 2 km to go and handed me a cols Heineken. Great taste, made me fly to the finish! reageer retweet
twitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 16:22:08Alleen daarom al zullen er kranten blijven: die renners kunnen bergaf moeilijk met een iPad onder hun shirt gaan rijden. #tdf reageer retweet
twitter:lancearmstrong twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 15:37:59If you thought the Pyrenees were boring (I admit, so did I) then the boys are making up for it yesterday and today! reageer retweet
dat zijn echt allemaal tokkiesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef tralalala het volgende:
Dat programma wat er nu op is, is echt zo treurig.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:29 schreef Gramulanion het volgende:
Handig dat er nu nog een item over TdJ op RTL 4 bezig is.
Je moet voor die tijd ook The Big Bang Theory kijken, of je tv uitzetten. Maar NOOIT te vroeg inschakelen op RTL 7. Geeft niks, rookie mistake.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef tralalala het volgende:
Dat programma wat er nu op is, is echt zo treurig.
Dit dus, wilde het net typenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:31 schreef wdn het volgende:
Ik zal Tour du Jour gaan missen maandag
Gelukkig VI weer vanaf 1.8
Haters gonna hatequote:
Maar hij is wel heel opportunistischquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Haters gonna hate.. we stelde vandaag weer geen fuck voor, elke etappe zitten we te slapen en missen we de juiste groep
Open deuren intrappen is makkelijk ja, maar daarom zit hij er ook.. de man met de grote mondquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:34 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Maar hij is wel heel opportunistisch
eens! Puur trollen ditquote:
Derksen kan zo op Fok! posten.quote:
Niet! Die is binnen 5 posts ge-permbannedquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Iedere janlul kan een FOK-troll uithangen, trollen op de nationale televisie is een vak apart.
Daar was je antwoord! Zonder die auto die Hoogerland platreed hadden 'we' een tour etappe gewonnen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ben benieuwd hoe Jacobs deze wederom succesvolle dag van de Nederlandse equipe recht gaat praten
Hoezo? Ze hebben het toch gezegd? Dan mag je ze daar ook op afrekenen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:37 schreef Geo3kant het volgende:
Goedkoop scoren.. dat vind johan altijd zo zielig, doet het nu toch graag zelfhypocriet.
misschien, maar hij heeft wel ontzettend veel karakter en lef getoond. Hij heeft zich helemaal kapot gereden. respect daarvoor.quote:
Gister al uitgebreid over gehad en genoeg 'afgezeken', johan wil ook even zijn minutes of fame.. vind het te laf, johan kan en weet beterquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben het toch gezegd? Dan mag je ze daar ook op afrekenen.
Ja, maar als Genee dat doet richting Derksen is het idd 'goedkoop scoren' en ergert hij zich eraan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben het toch gezegd? Dan mag je ze daar ook op afrekenen.
Klopt maar ook eikels kunnen fiestenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
misschien, maar hij heeft wel ontzettend veel karakter en lef getoond. Hij heeft zich helemaal kapot gereden. respect daarvoor.
C. Ronaldo is ook gewoon een geweldige voetballer, Voeckler is gewoon een middelmatige renner die heel veel op karakter wint.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:38 schreef marcodej het volgende:
Voeckler is gewoon de C. Ronaldo van het wielrennen. Als we dan toch een vergezochte vergelijking willen maken.
Copyright: Szuraquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:38 schreef marcodej het volgende:
Voeckler is gewoon de C. Ronaldo van het wielrennen. Als we dan toch een vergezochte vergelijking willen maken.
Voeckler is een prima wielrenner, et een erelijst waar de gemiddelde Nederlandse renner jaloers op zou zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:39 schreef PirE het volgende:
[..]
C. Ronaldo is ook gewoon een geweldige voetballer, Voeckler is gewoon een middelmatige renner die heel veel op karakter wint.
ze kijken mee hier >:Dquote:
Vraag was wat de beste klassering van Winnen was. Ze dachten 4de maar hij was ooit 3de.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |