Hellooooooooooooquote:
op FOK! nietquote:
Jij wil FOK! naar de afgrond helpen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Adelante op 21-07-2011 21:41:35 ]
Zitten we in arabie?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
zelfs alle quotes worden geeditbeetje overdreven, niet mods?
ja ja ik haalde de verkeer link wegquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
zelfs alle quotes worden geeditbeetje overdreven, niet mods?
Peta Toddquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Dus.. hoe heet die chick nou, mooie aanvulling voor me fapmap.
idd dramatischquote:
Zapmoment naar Tour 2011quote:
Keer een lezing van hem bijgewoond. Komt wat verlegen over, maar aardige man met mooie verhalen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:44 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind Peter Winnen altijd zo irritant
Die stem ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:44 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind Peter Winnen altijd zo irritant
Komt echt zielig en nep overquote:
JA dat wel maar het komt er altijd op zo'n vervelende kreunende, zuchtende, trage manierquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Keer een lezing van hem bijgewoond. Komt wat verlegen over, maar aardige man met mooie verhalen.
Mijn vader had vroeger een Koga Myataquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Komt echt zielig en nep over
Peter heeft trouwens niet zo'n mooie fiets tegenwoordig zeg
Een ouwe Koga
Lekker wief op de tacx trouwens!
dan werkt de reclamequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Eenskijken het volgende:
ik krijg trek in een pilsje door al dat bier daar aan tafel.
moeten ze jasje dasje of in jurk daar gaan staan dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Pikken ze die mensen zo van de straat, die kleren elke keer.
Ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
Wikipedia zegt dat hij een keer derde werd?
Dat nou ook weer niet, maar zo een slobbershirt is weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
moeten ze jasje dasje of in jurk daar gaan staan dan?
Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Pikken ze die mensen zo van de straat, die kleren elke keer.
hij s eigenlijk blondquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Is Gert nu zo dom of doet hij alsof?
wat een prachtig woordquote:
Weinig vrouw aan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef inZanity het volgende:
Toch zou ik die Sanne wel doen denk ik.
Ik denk dat je dat al minstens vier keer gezegd hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef inZanity het volgende:
Toch zou ik die Sanne wel doen denk ik.
Hij hoopt dat ze het hoort leest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat al minstens vier keer gezegd hebt.
Zo vaak wil hij haar dus doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar ga ik even over nadenkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Woorden die vroeger 'in' waren, maar nu niet meer
heeft die al eerder gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
winnen heeft doping gebruikthij geeft het nu toe
al vaker gedaan hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
winnen heeft doping gebruikthij geeft het nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |