quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef mignonne het volgende:
Hahaha hij stond me beter dan mn rooie doekmaar ik hou wel van veilige kleurtjes, lekker makkelijk
![]()
spraakgebrek, kapot oor, kaal hoofd, krassen in mn nek. Met recht draagdoekgeweld![]()
herkenbare foto's straks weer weg
de Indio van Wup (mooooi die kleur! maar zo vlekgevoelig) en de Zara van Vanyel. Ik kan de kleur van de Zara niet goed vangen maar ik vind hem mooi warm bruin.
Wij hammockten waarbij papa 836 keer een hartverzakking kreegnote to self, niet meer vragen of ie voor vangnet wil spelen, t gaat veiliger zonder, hoe lief bedoelt ook.
![]()
morgen ga ik die doek van Wup eens goed bekijken op losse draden en toestanden en dan gaat ie (afhankelijk van de weersvoorspellingen ivm drogen) in de was.
*Like*quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef PM-girl het volgende:
Ik zag op FB de caffe voorbijkomen, die is mooi zeg!! Ik ben ook weer begonnen met dragen, met mijn Storch.
Ik ga even zoeken naar het reisschema zoeken van de Caffe, zou ik evt nog kunnen aansluiten?
Zelf nieuw lijstje postenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef PM-girl het volgende:
Ik zag op FB de caffe voorbijkomen, die is mooi zeg!! Ik ben ook weer begonnen met dragen, met mijn Storch.
Ik ga even zoeken naar het reisschema zoeken van de Caffe, zou ik evt nog kunnen aansluiten?
Ha! Ja, ik zag je reactie, maar mijn telefoon was bijna leeg en fb deed raar, dus rende ik hierheen!quote:
Als je het te laat vindt, moet je het ook melden, ik was vest brutaal door hier zo ineens naar binnen te walsen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef Vanyel het volgende:
Dit is wel de grens, tegen die tijd wil ik m wel graag weer terug. Knoopt met die punten toch t lekkerst.
Ook goed!quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:15 schreef Vanyel het volgende:
Of je doet m een weekje? Mooie compromis.
Anders wil ik m'n plekje wel afstaan pm-girl. Ik heb eigenlijk genoeg doeken die ik zelf regelmatig moet dragen en zo krijg ik ze nooit zachtquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef Vanyel het volgende:
Dit is wel de grens, tegen die tijd wil ik m wel graag weer terug. Knoopt met die punten toch t lekkerst.
Dat vind ik heel lief van je! Maar als je hem zelf graag probeert moet je dat niet voor mij doen. Ik ben laat met aanmelden dus zijn de consequenties ook voor mij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:41 schreef mrien het volgende:
[..]
Anders wil ik m'n plekje wel afstaan pm-girl. Ik heb eigenlijk genoeg doeken die ik zelf regelmatig moet dragen en zo krijg ik ze nooit zacht
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:45 schreef mignonne het volgende:
Ik vond hem niet dramatisch stug eigenlijk
Vanyel, bedankt voor het lenen![]()
Jeetjejom doet hem zelf ook altijd in de droger. Dus ik heb het ook gedaan. Ik zie er niks vreemds aan. Geen rare vervormingen ofzo.quote:
Okido komt in orde! jemig t is alweer bijna augustusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef WupWup het volgende:
Ik kon er ook vrij weinig mee. Eerst gewassen, gedroogd en gevingerhaakt en gelustrokken en toen wilde hij buigen![]()
2 augustus mag je 'm doorsturen naar asyniur.
Ik zat net te denken. Dan kan hij wel mee op vakantie maar dan hou ik hem ietsje langer. We gaan van 3 t/m 17 september. En dan kan hij daarna door naar Juud.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:35 schreef wickie het volgende:
Smelt, rammel![]()
Veeg me op
![]()
![]()
DML, je kan nog aansluiten, misschien wil iemand met je ruilen. Juud wil jij nog aansluiten als laatste voor de Beco?
Dat vroeg ik ook pas op fb, dus ik lees mee voor het antwoordquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef Ticootje het volgende:
mignonne, is die jongste van je nou wat roodachtig? Of lijkt dat zo op de foto?
Ik vind het goedquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zat net te denken. Dan kan hij wel mee op vakantie maar dan hou ik hem ietsje langer. We gaan van 3 t/m 17 september. En dan kan hij daarna door naar Juud.
Ik weet niet of dat kan?
Hoe staat het hier mee Wickie? Kan ik na Draakje nog aansluiten en dan naar Juud sturen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:07 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik vind het goed
Ik zal even aan Juud vragen of ze het ook goed vind. Of Juud als je dit leest, wat denk jij??
Volgens mij had ssserpente zoiets. Pm haar anders eens?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:43 schreef TimeJumper het volgende:
En ik ben niet zo van de draagdoeken, omdat je altijd met zo'n "sjerp" zit die overblijft.
Maar heeft iemand ervaring met zo'n kant-en-klare sling? Het lijkt mij handig voor korte stukjes
Zoals hier op het plaatje
[ afbeelding ]
Het lijkt mij makkelijker met weinig "gedoe"
Ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:09 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Lukte het dan niet door de Zara of door de knoop? Ik merk nu met andere doeken eigenlijk pas hoeveel makkelijker ik het vind om een knoop te leggen door die punten.
Nou snap ik ook waarom jij de knoop van wups doek zo dik vond. Want ik vond hem heel normaal!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookIk heb mijn zara gekocht zonder doekenkennis verder ofzo maar met terugwerkende kracht viel het me bij alle reisdoeken op hoe fijn die zara knoopt met de punten. Mooie dunne knoop. Ik voel me eigenlijk bij alle doeken wel een soort gebochelde ofzo met die bult op je rug
Met uitzondering van de dubbele hammock daar vindt ik de knoop bij andere doeken dan weer minder storend.
Ssserpente heeft inderdaad zo'n buidelsling, te koop zelfs.
Precies dat! Het is moeilijk om de doek goed op spanning te houden met een Zara als je de punten in knoopt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:03 schreef Asyniur het volgende:
dat je dus een heel stuk doek niet knoopt en dus niet overal spanning op hebt staan.
Ja, dan heb je zo'n rare 'vleugeltjes' die je dan weer moet wegrollen/vouwen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:48 schreef WupWup het volgende:
[..]
Precies dat! Het is moeilijk om de doek goed op spanning te houden met een Zara als je de punten in knoopt.
Ik ben bang dat het helemaal niet zo makkelijk is. Het is heel belangrijk dat een buidelsling precies op maat is. En dan nog: je kind wordt groter! Je kunt de sling niet afstellen, even aantrekken als je het wat losjes vindt zitten. Bovendien draag je asymmetrisch en dat is relatief zwaar. Kortom: ziet er mooi uit maar lijkt me niet zo heel praktisch. Voor heel kleine stukjes kun je wel overwegen er een te kopen en uit te proberen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:43 schreef TimeJumper het volgende:
En ik ben niet zo van de draagdoeken, omdat je altijd met zo'n "sjerp" zit die overblijft.
Maar heeft iemand ervaring met zo'n kant-en-klare sling? Het lijkt mij handig voor korte stukjes
Zoals hier op het plaatje
[ afbeelding ]
Het lijkt mij makkelijker met weinig "gedoe"
Kijk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:59 schreef Asyniur het volgende:
Ow ik heb trouwens een soort van alternatief op de DH gemaakt maar dan voor torso. Ik moet er nog een beetje aan sleutelen maar het zit vooralsnog prima! Vraag me af of het een bestaande knoop is
Ja, alleen het stuk moestuin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:05 schreef Twinkly het volgende:
Wat een leuke foto Asy!Harry helpt mee! Is dat de tuin van opa?
DML hij kan naar jou toe na Draakje. Je kan hem na je vakantie terugsturen naar mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe staat het hier mee Wickie? Kan ik na Draakje nog aansluiten en dan naar Juud sturen?
Oeh, ik word wel erg nieuwsgierig naar z'n toestand als jij zo enthousiast bentquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:53 schreef Asyniur het volgende:
Vandaag naar het Gaiapark geweest met de doek van Wup. Helaas geen foto's ervan (of mijn zusje moet ze op de camera hebben staan). Hij is wel heerlijk zacht aan het worden maar hij blijft monsterlijk lang
wup, als je hem ooit wegdoet, denk je dan aan mij?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef As1981 het volgende:
De Zara is gewassen en gestreken, maar de eerste poging tot dragen is mislukt.
Alleen al bij het optillen om hem op mijn rug te gooien, ging hij al gillen alsof ik hem mishandelde. Terwijl hij dan normaal leuk vind.
Straks hopelijk een nieuwe poging.
ja hij s veilig hier!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:58 schreef Asyniur het volgende:
mignonne, is de doek van Jeetjejom aangekomen?
Nee hoor, van mij mag je mijn plekje wel hebben. Ik draag eigenlijk altijd met dezelfde doeken/drager en dat is toch heel vaak de Manducaquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief van je! Maar als je hem zelf graag probeert moet je dat niet voor mij doen. Ik ben laat met aanmelden dus zijn de consequenties ook voor mij.
Dat vind ik heel lief van je!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef mrien het volgende:
Late reactie op:
[..]
Nee hoor, van mij mag je mijn plekje wel hebben. Ik draag eigenlijk altijd met dezelfde doeken/drager en dat is toch heel vaak de Manduca
Super! Ik vroeg het me af omdat Fok kuren had vanaf de iPhone. Posts kwamen niet goed door, vandaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef As1981 het volgende:
PM-girl, ja hoor. Sorry een beetje druk hier met alle verjaardagsvoorbereidingen voor morgen.
Hij is afgegeven bijhet postkantoor. Zal je even een PM sturen met de code.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:51 schreef _Bar_ het volgende:
Iemand enig idee waar Draculettetje uithangt
Of als je dit leest, kun je alvast je adres eens pmen zodat de beco jou kant op kan
Ja nou hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:04 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind de Zara Caffe een érg mooie doek!
Dan alleen nog een schuifknoop lerenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:12 schreef mignonne het volgende:
T is heel makkelijk hoor, ik zal es zoeken naar een how-to, ik had em, maar ben em kwijt![]()
Misschien is het zelfs wel juist een fijne knoop voor de mrs. omdat hij van te voren geknoopt kan worden dankzij de schuifknoop. Hoef je niet onder het toeziend oog van ramptoeristen te knopen![]()
![]()
De foto's van vandaag zijn in de Ikea genomen trouwens.en we hebben zowaar alleen maar gekocht waar we voor kwamen en niets extra's
![]()
Mja dat staat wel ergens in t topic maar ik ben te lui om t op te zoeken op mijn flyer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:06 schreef PM-girl het volgende:
Twinkly, mag ik een pm met je adresgegevens?
Even wat praktische vragen Vanyel, wat is jouw wasvoorschrift?
En mag ik hem gewoon via post.nl reguliere pakketpost versturen?
Ik dacht wat een leuke... oh de mijnequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:02 schreef PM-girl het volgende:
De Zara Caffe heeft hier geen spectaculaire trips gemaakt, maar is in en rond het huis gebruikt. Hij knoopt wat stroef maar wel oerdegelijk. Hij is wat warm vind ik, dus wmb een echte winterdoek, ook qua kleur.
Ik knoop maar op 1 manier en dat is de fwcc, daarvoor is hij prima in gebruik.
Ofwel lekker rondkijken:
[ afbeelding ]
Ofwel lekker slapen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht wat een leuke... oh de mijne
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De reisbeco van Wickie was ook dagen niet te vinden via track en trace maar hij is vandaag toch aangekomen en gaat mee op vakantie
Ik had nog helemaal niets zien staan, maar net wel! Het pakje zou maandag opgehaald worden, maar kennelijk is dat vertraagd. Zo te zien komt'ie morgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:11 schreef Vanyel het volgende:
Hij was al eerder kwijt op de track en trace.
OK!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef WupWup het volgende:
Twinkly, het boekje mag helemaal volgekliederd hoor
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
OK!Ik zal het Niels even vertellen
![]()
Ja is goedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef WupWup het volgende:
katoen met linnen, maat 6. doe je mee?
Ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:13 schreef Twinkly het volgende:
De doeken zijn allebei aangekomen!!!Wat zijn ze mooi en zacht! De Zara vindt ik het mooist en de Indio is het zachts
![]()
Ik had helemaal niet door dat ik twee doeken tegelijkertijd mocht lenenHet moet maar flink goed weer worden de komende tijd, dan kunnen we lekker veel dragen! De Indio mag ik twee weken houden toch? En de Zara?
Oeps. Eigenlijk zat Asy er nog tussen, maar die had opeens andere prio's ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:18 schreef WupWup het volgende:
Veel plezier ermee! En wat fijn te horen dat de indio het zachtst is
![]()
Was niet de bedoeling dat je ze tegelijk kreeg, ik had het indio-schema erop aangepast. Misschien is er wat geschoven in de zarareis? Hoop dat je genoeg aandacht hebt voor beide
Gaat ie dan vervolgens ook giebelend 10 minuten onder tafel liggen?quote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef Twinkly het volgende:
Hij sprong zo met doek en al op m'n rugNah, hij ging wel voor het eerst (! normaal rent hij lachend weg) klaar staan zodat ik hem op mijn rug kon slingeren
Volgens mij vindt hij je doek mooi!
Nee, dat nog net nietquote:Op maandag 5 september 2011 22:02 schreef WupWup het volgende:
[..]
Gaat ie dan vervolgens ook giebelend 10 minuten onder tafel liggen?
En moet bij Jou ook altijd een auto mee je rug op? (ik zie er één bij de doek liggen namelijk)
Hele leuke foto's!
Nee hoor. Als het nodig is alleen. Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 13 september 2011 18:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb hier de Zara Caffe liggen, vandaag binnengekomen...
Vanyel, moest hij bij elke uitprobeerster gewassen worden? (al zal ik er toch wel niet aan ontsnappen, Bartje wil nog wel eens spugen als hij te snel na een voeding ingeknoopt wordt.)
huup 20 juli - 2 augquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:44 schreef Sugarsnap het volgende:
Indio met linnen is gearriveerd! Ik weet alleen niet meer hoe lang ik hem mocht lenen en wie er na mij aan de beurt is?
Jup, 11 oktoberquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:49 schreef WupWup het volgende:
Ik word elke keer zo vrolijk van jullie positieve indio updates!
Had je de doorstuurdatum gevonden wickie?
Ik heb zelf een hoppediz Akaso en een neobulle simon, en die vind ik wel erg prettig..quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Jammer. Heb je al andere doeken geprobeerd?
nee hij gaat morgen op de post naar twinks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Is mijn doek ondertussen bij twinkly? En wanneer gaat ie nu door dan eigenlijk?
Zal ik hem niet wassen? Ik was eigenlijk nooit mn doeken. Alleen als ze echt vies zijn, dat is bijna nooit zo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef WupWup het volgende:
Ja maar vanyel, hij wordt toch ook steeds gewassen? Niet zo gek dat hij dan niet snel soepel raakt.
Volgens mij wordt ie vooral gewassen als ie vies is (hier wordt er nogal eens overheen gekotst). Mijn akaso wordt daar alleen maar soepeler en zachter van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef WupWup het volgende:
Ja maar vanyel, hij wordt toch ook steeds gewassen? Niet zo gek dat hij dan niet snel soepel raakt.
Van de postbodequote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:14 schreef Twinkly het volgende:
JeetjeJom's Zara is aangekomenWat is hij al lekker zacht
Niels wilde direct "bij mama oppe rug" maar dat mislukte een beetje, ik ben nog niet zo goed in rucksack knopen (en toen werd hij heul boos!!)
Ik moest tekenen met "Niels" omdat het pakje aan "Twinkly" en Niels gericht was
Je hebt pm met het nieuwe adresquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef wickie het volgende:
Oh ik móet morgen de Indio doorsturen![]()
Mrien, wat is je adres? Ik ga even mn pmbox afstruinen want ik heb m nog wel ergens.
Ik had hier nog niet gelezen en dacht: mijn Simon is nog zo nieuw, die wil ik wel op reis sturen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:19 schreef Keshet het volgende:
Is er interesse in een Neobulle Simon, maatje 6, reisje?
De doek is nog helemaal nieuw en mag van mij wel ingedragen worden.![]()
Ik had zelf bedacht dat Vlindur als 1e mag als ze interesse heeft?
Ja, ik pm je 'mquote:Op woensdag 2 november 2011 07:23 schreef Vanyel het volgende:
Nog niet. Heb je een trackingnummer gekregen?
Ik wil graag als eerstequote:Op vrijdag 4 november 2011 08:55 schreef Keshet het volgende:
Ik twijfelde al of je nou meedeed of niet.
Tot nu toe, in willekeurige volgorde:
Vlindur
Kaatjejannie
Wickie
PM-girl
Nog meer liefhebbers? Wickie, wil jij als 1e dan? Of iemand anders?
Nou, eerst krijg je een beetje buikpijn en dan een beetje meer en dan uiteindelijk krijg je een baby...quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:13 schreef bitterend het volgende:
Ik zou een Simon willen proberen! is hij heel anders dan een Zara? ik moet eind November bevallen...hoe gaat het in zijn werk?
quote:Op zondag 6 november 2011 01:46 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nou, eerst krijg je een beetje buikpijn en dan een beetje meer en dan uiteindelijk krijg je een baby...![]()
Je krijgt de doek toe gestuurd en die mag je dan gedurende een bepaalde tijd uitproberen. Meestal zit er een schriftje bij waar je je ervaringen in op kunt schrijven en daarna stuur je die doek weer met pakketpost door naar de volgende.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:08 schreef WupWup het volgende:
Mag ik jullie nog eens bedanken voor het zacht maken van de linnen draak? We zijn vandaag naar de dierentuin geweest en daar heb ik zonder spiegel, met jas aan, een goede bwcc geknoopt. En ik kan niet eens een bwcc!
ik ook!quote:
Vanaf wellke leeftijd is die te gebruiken!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef Keshet het volgende:
Zijn er nog mensen in het lijstje die ook meteen een ringsling willen proberen?
ja ik, lijkt me wel handig om snel even je kleintje bij je te kunnen nemenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef Keshet het volgende:
Zijn er nog mensen in het lijstje die ook meteen een ringsling willen proberen?
Ja daarom wil ik hem ook wel proberen. Voor op het schoolplein enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:12 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ja ik, lijkt me wel handig om snel even je kleintje bij je te kunnen nemen
Wat voor doek is dat dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:17 schreef Keshet het volgende:
MeNicole, zou jij ook de Simon willen proberen?
Bitterend, ik heb ook niet de sterkste rug maar kan prima dragen met een sling. Ik zou het gewoon een keertje proberen.
Mooie kleuren, past helemaal in mijn straatjequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:16 schreef Keshet het volgende:
SB, dan doe ik de Girasol Chocobanana Ringsling erbij. Bitterend, jij moet 'm maar even negeren dan.
't is deze doek, maar dan in slingversie:
[ afbeelding ]
Die site trouwens.![]()
![]()
Soms wel he!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:31 schreef WupWup het volgende:
Tis best lastig hoor, kinderen met een mening
Toen had ik nog geen kindje voor erinquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef wickie het volgende:
Wup, kan je haar niet omkopen?
Menicole, ik heb een tijdje geleden m'n Beco op reis gedaan, inmiddels is hij verkocht anders had je hem wel mogen proberen.
Een 4,6 meter moet kunnen lukken. Ik hou van de 5.5 meter die ik hier heb echt hele lange slierten over na het knopen, maar die slierten zijn dan weer net niet lang genoeg om nog een keer om te slaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:04 schreef wickie het volgende:
Innepin, hij knoopt heel fijn en secuur.
SB, hij is een maatje 6, dat is 4,6 meter. Op de didymos website staat een fijn lijstje met doekmaten die passen bij welke knopen en kledingmaten.
Paisley op reis?
De Laguna (blauwe) is echt een dunne doek hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef MeNicole2 het volgende:
Is dat een dikke doek? Ik heb hier namelijk 2 leendoeken die best wel dik zijn en daar krijg ik Matthias niet lekker in.
+1 en zoonliefquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:27 schreef WupWup het volgende:
Oeh ik wil paisly wel een keertje proberen! Hopelijk dochterlief ook
Ik heb wel een Manduca die nog een keer een rondje mag doen wat mij betreftquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Soms wel he!!
Maar ik heb zelf een rekbare doek en dat vind Matthias heerlijk. Maar die dikke doeken zit hem op een of andere manier toch niet lekker en hij blijft wurmen en onrustig doen.
Eigenlijk wil ik heel graag een Boba of Beco proberen. Maar er is niemand die die in de reiswereld gooit
Nee deze hoeft voor mij niet. Denk dat Matthias daar niet lekker in zit!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:09 schreef wickie het volgende:
Lijstje voor de Paisley in willekeurige volgorde:
Innepin
Bitterend
Summerbreeze
Sandous?
Wupwup als je dochterlief kan omkopen?
MeNicole?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |