Je hebt pm met het nieuwe adresquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef wickie het volgende:
Oh ik móet morgen de Indio doorsturen![]()
Mrien, wat is je adres? Ik ga even mn pmbox afstruinen want ik heb m nog wel ergens.
Ik had hier nog niet gelezen en dacht: mijn Simon is nog zo nieuw, die wil ik wel op reis sturen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:19 schreef Keshet het volgende:
Is er interesse in een Neobulle Simon, maatje 6, reisje?
De doek is nog helemaal nieuw en mag van mij wel ingedragen worden.![]()
Ik had zelf bedacht dat Vlindur als 1e mag als ze interesse heeft?
Ja, ik pm je 'mquote:Op woensdag 2 november 2011 07:23 schreef Vanyel het volgende:
Nog niet. Heb je een trackingnummer gekregen?
Ik wil graag als eerstequote:Op vrijdag 4 november 2011 08:55 schreef Keshet het volgende:
Ik twijfelde al of je nou meedeed of niet.
Tot nu toe, in willekeurige volgorde:
Vlindur
Kaatjejannie
Wickie
PM-girl
Nog meer liefhebbers? Wickie, wil jij als 1e dan? Of iemand anders?
Nou, eerst krijg je een beetje buikpijn en dan een beetje meer en dan uiteindelijk krijg je een baby...quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:13 schreef bitterend het volgende:
Ik zou een Simon willen proberen! is hij heel anders dan een Zara? ik moet eind November bevallen...hoe gaat het in zijn werk?
quote:Op zondag 6 november 2011 01:46 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nou, eerst krijg je een beetje buikpijn en dan een beetje meer en dan uiteindelijk krijg je een baby...![]()
Je krijgt de doek toe gestuurd en die mag je dan gedurende een bepaalde tijd uitproberen. Meestal zit er een schriftje bij waar je je ervaringen in op kunt schrijven en daarna stuur je die doek weer met pakketpost door naar de volgende.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:08 schreef WupWup het volgende:
Mag ik jullie nog eens bedanken voor het zacht maken van de linnen draak? We zijn vandaag naar de dierentuin geweest en daar heb ik zonder spiegel, met jas aan, een goede bwcc geknoopt. En ik kan niet eens een bwcc!
ik ook!quote:
Vanaf wellke leeftijd is die te gebruiken!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef Keshet het volgende:
Zijn er nog mensen in het lijstje die ook meteen een ringsling willen proberen?
ja ik, lijkt me wel handig om snel even je kleintje bij je te kunnen nemenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef Keshet het volgende:
Zijn er nog mensen in het lijstje die ook meteen een ringsling willen proberen?
Ja daarom wil ik hem ook wel proberen. Voor op het schoolplein enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:12 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ja ik, lijkt me wel handig om snel even je kleintje bij je te kunnen nemen
Wat voor doek is dat dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:17 schreef Keshet het volgende:
MeNicole, zou jij ook de Simon willen proberen?
Bitterend, ik heb ook niet de sterkste rug maar kan prima dragen met een sling. Ik zou het gewoon een keertje proberen.
Mooie kleuren, past helemaal in mijn straatjequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:16 schreef Keshet het volgende:
SB, dan doe ik de Girasol Chocobanana Ringsling erbij. Bitterend, jij moet 'm maar even negeren dan.
't is deze doek, maar dan in slingversie:
[ afbeelding ]
Die site trouwens.![]()
![]()
Soms wel he!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:31 schreef WupWup het volgende:
Tis best lastig hoor, kinderen met een mening
Toen had ik nog geen kindje voor erinquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef wickie het volgende:
Wup, kan je haar niet omkopen?
Menicole, ik heb een tijdje geleden m'n Beco op reis gedaan, inmiddels is hij verkocht anders had je hem wel mogen proberen.
Een 4,6 meter moet kunnen lukken. Ik hou van de 5.5 meter die ik hier heb echt hele lange slierten over na het knopen, maar die slierten zijn dan weer net niet lang genoeg om nog een keer om te slaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:04 schreef wickie het volgende:
Innepin, hij knoopt heel fijn en secuur.
SB, hij is een maatje 6, dat is 4,6 meter. Op de didymos website staat een fijn lijstje met doekmaten die passen bij welke knopen en kledingmaten.
Paisley op reis?
De Laguna (blauwe) is echt een dunne doek hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef MeNicole2 het volgende:
Is dat een dikke doek? Ik heb hier namelijk 2 leendoeken die best wel dik zijn en daar krijg ik Matthias niet lekker in.
+1 en zoonliefquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:27 schreef WupWup het volgende:
Oeh ik wil paisly wel een keertje proberen! Hopelijk dochterlief ook
Ik heb wel een Manduca die nog een keer een rondje mag doen wat mij betreftquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Soms wel he!!
Maar ik heb zelf een rekbare doek en dat vind Matthias heerlijk. Maar die dikke doeken zit hem op een of andere manier toch niet lekker en hij blijft wurmen en onrustig doen.
Eigenlijk wil ik heel graag een Boba of Beco proberen. Maar er is niemand die die in de reiswereld gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |